Voimia teille kaikkeen ja toivottavasti asiat järjestyvät.

Lumikki75 kirjoitti:Wildchild kirjoitti:Ärsyttää ja inhottaa olla näin kuilun partaalla mutta mieluummin sekin kuin siellä pohjalla. Kai.
Ehkä se vähän lohduttaa, että on kuitenkin sata kertaa parempi, että yritätte yhdessä tehdä asialle jotakin kuin että olisitte heittäneet saman tien pyyhkeen kehään.
Jaksamista.

Lyyra kirjoitti:Olen ajatellut lähestyä yhtä vanhaa ja rakasta ystävää viestillä, jossa selitän, miksi katkaisin yhteydenpitomme. Mulla on jo pidemmän aikaa ollut tunne, että haluan selitellä toimintaani ja pyytää anteeksi kun käänsin selkäni.
Kirjoitin jo luonnoksen. Onko kellään kokemuksia tällaisista tilanteista? Haluan mieluummin katua sitä, että asiamme menivät pieleen, kuin sitä, etten edes yrittänyt korjata välejämme.
Ärsyttää ihan suunnattomasti tehdä tämä Facebookissa, mutta kun deletoin hänen puhelinnumeronsa ja sähköpostiosoitekin lienee jo muuttunut..

Toivottavasti asia selviää.
Enkä toki tunne kyseistä tilannettakaan, eikä se kuulu mulle, olen usein vain miettinyt tätä esimerkiksi katsoessani televisiosarjoja, joissa näin tehdään usein.

L-S kirjoitti:Yleisesti ottaen ihmettelen miksi ihmiset tapaavat sanoa, että haluan jutella kun tulet töistä. Eikö se ole vähän turhaa toisen kiduttamista, eikö asian voi mainita vasta sitten kun juttelemiseen on aikaa?![]()
Mulla ainakin menisi tuollaisesta niin pahasti pasmat sekaisin, että koko työpäivä menisi neuroottisesti pohtien kauhuskenaarioita tulevaan keskusteluun liittyen. 
(kyllä, osaan ottaa tämän jo huumorilla).

Mä tunsin näitä päivityksiä lukiessani jotenkin ahdistusta itsessänikin. Siis kun tuli mieleen se tunne, kun ajattelee, että tässä nyt on se loppuelämän ihminen ja sit tuleekin epäilys, että jos se ei musta enää tykkääkään. Enkä sano, että sulla/teillä olisi ollut tällaista, mutta itselläni sytytti jonkun muistijäljen. Ja rupesin miettimään, onkohan siinä(kin) syy, miksi olen yhä vapaalla jalalla. Että jos musta huokuu sellainen karkoittava fiilis, koska pelkään ihastua, koska siinä voi satuttaa itsensä. Toivottavasti ei.

Maija, onpas tuo tyyppi inhottava.
Toivottavasti asia selviää mahdollisimman pian.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa