Väsyttää, kurkku kipeä ja pikkuisen nuhainen olo. Huomenna olisi ollut tarkoitus käydä auttelemassa yhdessä ravintolapäivän ravintolassa, mutta saa nähdä, jääkö väliin. 

Niillä on jostain syystä tapana tulla just sellaisina viikkoina, kun pitäisi olla ohjelmassa kaikkea kivaa ja ainutlaatuista ja sitten masentaa kun ei tieddä jääkö kaikki väliin. Ekana yönä oli kovin kuume moneen vuoteen ja tosi kipeä kurkku. Samat oireet edelleenkin, mutta paljon lievempänä. Sain viime yönä nukuttua ensimmäistä kertaa kunnolla sairauden aikana (jotain 12 tuntia) ja nyt on jo varsin siedettävä olo. Oon saanut ajan kulumaan katsomalla pari kautta Walking Deadia, mikä on sopivaa koska oloni on ollut jo valmiiksi kuin zombilla.
Kuumeilun "paras" puoli on kyllä siinä että tulee katsottua rästissä olevat sarjat kun on liian väsynyt tehdäkseen jotain muuta.
Parantumisen suurin este on oletettavasti siinä, että heti kun ne voivat paremmin, tulee houkutus rasittaa niitä enemmän ja sitten ne ovatkin taas kipeät, jne... eli pois fordelta nyt, ja äkkiä! 
Lyyra kirjoitti:olen kyllä tullut siihen tulokseen, että jos jäsenkorjaaja näyttää vihreää valoa, niin varaan hänelle ajan. Voin sitten raportoida kokemuksestani tännekin, jos jotakuta kiinnostaa.
heartless kirjoitti:Mua ainakin kiinnostaa kokemukset jäsenkorjauksesta! Yks etäisesti tuttu ihminen on kouluttautunut jäsenkorjaajaksi ja oon ollut pitkään kahden vaiheilla kävisinkö siellä vai en..
L-S kirjoitti:Lyyra voisi kyllä mennä koekaniiniksi jäsenkorjaajalle, niin ehkä mäkin sitten.![]()

Maustetut jugurtit sen sijaan: se sokerin määrä niissä on jotain ihan järkyttävää! 
). Käsittely aloitettiin jalkateristä ja nilkoista, koska niiden päällehän koko kroppa kasaantuu. Kuulemma nilkkani liikkuvat oikein hyvin, mutta vasemman jalan varpaissa oli lukkoja, joita korjaaja naksauttelikin auki. Sitten siirryttiin jalassa ylöspäin. Korjaaja pyysi nostamaan jalan koukkuun, otti kiinni säären etualaosasta sormillaan, ja pyysi suoristamaan jalan pöydälle hänen vastustaessa liikettä kevyesti. Liikkeen edetessä hänen kätensä liikkuivat jalkaani pitkin ylös. Sitten samaa toistettiin siten, että korjaaja siirsi aina otteensa vähän ylemmäksi. Näin käytiin läpi koko jalka etureiteen asti. Samat toistettiin toiselle jalalle. Myös lonkat käsiteltiin, ja se oli koko hoidon epämiellyttävin kokemus. 

). Korjaaja asettui istumaan matalammalle jakkaralle selkäni taakse. Kuulemma toinen ristiluuni oli vinossa. Se oli mennyt suoraan pakaroita käsiteltäessä mutta nyt se taas oli vinossa. Teimme useamman kerran sellaista, että hän asetti kätensä alaselkääni ja pyysi minua taipumaan taakse päin hänen jälleen vastustaessa liikettä käsillään. Tätäkin liikettä tehtiin monta kertaa siten, että hänen kätensä liikkuivat selkääni pitkin ylöspäin aina minun taipuessani. Ja näin käytiin läpi koko selkä. Kun päästiin noin lapaluiden korkeudelle liike muuttui taaksetaivutuksesta siihen, että minun piti vetää hartioita taakse. Samalla hän hieroi lapaluitteni reunaa pitkin ylös ja lopulta hartioille. Koko selkä käytiin läpi muistaakseni 3-4 kertaa. Kuulemma selkäni reagoi tähän erittäin hyvin. Ja se ristiluukin suoristui!

Cheek ja Antti Tuisku pitää mulle seuraa 

outsider kirjoitti:Hemmetti tätä flunssaa.
1. viikko: Kuumetta/lämpöä, yleisiä flunssaoireita
2. viikko: Yskää ja voimakasta nielemiskipua
3. viikko: Voimakasta kuivaa yskää joka saa melkein pelkäämään että onko omaa kurkkuaan mahdollista vahingoittaa yskimällä liian rajusti.![]()

Lyyra kirjoitti:Kuulostaa ikävältä. Juoko lapsi mitään? Entä jos tekisit jotain juotavaa soppaa tai lientä?

) ja b) lakuteetä. Päädyin ratkaisuun b - toivottavasti auttaa. En kyllä sitten tiedä, että mistä minä sen huomaan että auttaako se vai ei. 
. Nenä vuotaa koko ajan ja kurkku on uskomattoman kipeä. Minulla on sen joulukuisen nielupaiseen jälkeen ollut jokainen kurkkukipu monta kertaa pahempi kuin kurkkukivut yleensä. Koko nielu tuntuu olevan tulessa ja vaikka ihme kyllä pystyn puhumaan täysin normaalisti, niin se sattuu aivan helvetisti ja samoin syöminen. Pitäisi varmaan mennä lääkäriin ja pyytää lähetettä nielurisaleikkaukseen, kun näitä pahoja nielutulehdusoireita on ollut kymmenen kuukauden aikana lähes joka kuukausi.
.
Särkylääkettä olen ottanut. Lisäksi pidin aamulla kipeällä kohdalla lämmintä kaurapussia, minkä jälkeen Mieheke hieroi kipeitä kohtia, mutta eipä se oikein auttanut. Olen yrittänyt pikkuisen jumppailla, mutta en tiedä, aukeaako tämä ilman kunnollista hierontaa. 
Viheliäistä tuommoinen. Toivottavasti helpottaa pian.

Nyt onkin sitten kaikkea muuta kuin kivaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa