Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 02 Loka 2013 22:16

Mä voin olla sun koeyleisöä ennen sitä kotona asuvaa kokkia :aukku:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 03 Loka 2013 12:07

Toki voit, jos saan ne tän päivän aikana valmiiksi :virne: Kohta aloitan, iik :virne:

Onneks pääsee huomenna töihin lepäämään! Hullukshan tässä saigonilla tulee.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 06 Loka 2013 23:13

:helpotus:
Selvisin viikonlopusta hengissä!

Perjantaina vedettiin kaverin kanssa tosi superhyperaaaarrrgh-päivä ja kirjoitettiin meidän X-Files paneelin/luennon/slotin runkoa, sisältöä ja väännettin powepointtia. Meillä oli aikaa ohjelmalle 75min ja se tuntui kovin vähältä sen materiaalimäärän alla.
Toki materiaalia oli pyöritelty jo aiemmin ja tehty vaikka mitä, mutta nyt se lyötiin kasaan. Yhdessä päivässä. :epäilevä:
Hullut!

Lauantaina oli vuorossa itse festarit. Itse olin aivan kuoleentuneessa tilassa jo silloin ja sain vaivoin lähdettyä paikalle. Silti oli ihan mukavaa, vaikkakin paikalla oli ä l y t t ö m ä n paljon nuoria!
Kävin mm. BBC Sherlock slotissa, jossa tunsin olevani niin out ja wanha. Sen lisäksi arvostin fordea ja sen siisteyttä. Sitä, miten meillä on jotain todella erityistä, enkä halua tänne sitä älyttömyyttä mitä fandom-maailma on pullollaan. Oikeasti, ette edes halua tietää!

Tämä aamu valkeni aika sekavissa merkeissä. Pelotti ja väsytti! Väsytti niin etten saanut kahvikuppia nousemaan. Olin silti iloinen edellisen päivän asioista. Juteltiin illan aikana mm. Timo Vuorensolan kanssa netti-ilmiöiden muutoksesta pienellä porukalla ja tämä vain lisäksi sitä, minkä arvoisena pidän fordea! Sunnuntaiaamuna olisin voinut vielä jatkaa unia, kun kaverin kännykkä soi puoli seitsemältä :tipahdus:

Tämä päivä oli kyllä huippu, vaikkakin väsyttävä. Hankin esiintymisasuuni mustat piilolinssit ja rrrrakastan näitä :sydän:
Aamulla, ratikkapysäkille vääntäytyessä olin pitkästä aikaa tyytyväinen. Aurinko paistoi, tunsin olevani hyvässä kunnossa, pääsin kävelemään, sekä tärkeimpänä; näytin edes hetken verran hyvältä! Se on pienestä kiinni.

Nyt olen vain istunut kotona hiljaisuudessa. Korvissa soi, jalkojen kuoleentuneisuus on aika korkealla, mutta samalla mieli on aika hyvä. Voisinkohan ottaa nämä arkikäyttöön? :hullu:

Onneksi voi palata arkeen lepäämään :helpotus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 11 Loka 2013 12:49

Nyt on jännää meiksulle tiedossa! Night visions kulinaarikino eli kun kannibalismi kohtaa fine diningin. :superhymy: Loppuupa lihaton lokakuu ennen aikojaan mahtavalla tavalla (uskoisin ainakin näin). :virne: Tulisipa Halloween jo! Toki välissä on onneksi pari keikkaa ja yhdet vauvakutsut, joten odotus ei toivottavasti tunnu niin pitkältä.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 11 Loka 2013 21:22

Nyt löytyi kyllä semmonen vehje, että oli pakko tilata ihan ennakkoon.
Aktiivisuusmittari!

Into piukeena odottelen. :täpinä:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 12 Loka 2013 18:52

Opintoihin liittyen tehtiin kuntotestausta tänään. Oli mielenkiintoista ja niitä laitteita oli hyvä päästä opettelemaan mutta oman kunnon testaaminen on kyllä jotain niin hirveetä, ettei o tosikaan. Hävettää aina, kun joutuu tollasiin testeihin, kun oon niin paska. :nolo: Ehkä tuo aktiivisuusmittari saa mut vähän enempi liikkeelle mutta pitäis kyllä ottaa itteään niskasta kiinni ja alkaa tehdä jotain.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 18 Loka 2013 13:13

Huhhuh, että alkaa kalenteri olemaan täynnä kaikenlaista...! Vauvakutsut, lääkärikäyntejä, Sealife, pari keikkaa, kulinaarikino, mahdollinen visiitti Kaarinaan, lastenkutsut (?), illanistujaiset, taas keikka, siskon muutto, 1 vee kihlapäivä... ja nyt ollaan vasta joulukuun alussa! Ei tuu aika pitkäksi ainaskaan...
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 03 Marras 2013 21:03

Oon vieläkin aika iloinen eilisestä kommentista, että mähän näytän loppujen lopuksi ihan ihmiseltä :superhymy: (Ei se kyllä ihan noilla sanoilla tullut, mutta viesti oli sama). Ihan huippu viikonloppu, sosiaalista elämääkin ainakin satapata kertaa enemmän kuin koko syksynä yhteensä. Ja kaksi uutta paitaakin :tilt:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mooch » Ti 05 Marras 2013 01:13

Ystäväni naamakirjasta jo tietävätkin, mutta kerron sen teillekin.

Ostin uuden auton kolme viikkoa sitten. Eilen se hinattiin korjaamolle. Syynä oli rekasta irronnut rengas. Kyllä, koko rengas tuli päälle, mutta ei onneksi vauhilla, oltiin sentään taajamassa ja vauhtikin alle 50 kilsaa tunnissa siinä vaiheessa. Kaikki jees, minä kunnossa ja kohta armas Auriskin. :D
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Avatar
Mooch
 
Viestit: 77
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 05 Marras 2013 10:31

Toi oli kyllä tosin hurjan näköistä. Onneksi olet kunnossa :hymyhali:
Ja autokin kohta :aukku:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ti 05 Marras 2013 19:34

:bubbles: Aika "kivaa" jälkeä tulee näköjään pienissäkin nopeuksissa. Onneksi henkilövahingoilta vältyttiin.

Ja jospa auto tulis takaisin entistä ehompana :pepsis:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 06 Marras 2013 17:06

Hui. Varmaan mukava tunne, kun kuorma-auton rengas lähtee tulemaan kohti... Onneksi ei päässyt pomppimaan auton päälle.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mooch » Ke 06 Marras 2013 19:13

Just keskusteltiin poikain kanssa, että oli oikeastaan hyvä, että mulla oli Auris alla, eikä entinen Honda.
Siinä kun on tuo keula semmonen viistomainen (olen tyttö, en ossoo selittää), niin olis voinu pompahtaakin
tuulilasiin. Mutta enkeleitä oli matkassa, kun ei pahemmin käynyt. Tein lotonkin sunnuntaina. Voitin hei
9 euroa!! :keijo: Oon aika hyvän tuurin tytsä. :pepsodent:
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Avatar
Mooch
 
Viestit: 77
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 06 Marras 2013 19:22

Mie oon nähny mitä irronnu paripyörä tekee 80 vauhdissa vastaantulevalle 80-luvun hondalle. Onni sikäli, että se tuli repsikan puolelle, eikä ollu ketään kyydissä kun siitä autosta puuttu neljännes
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 06 Marras 2013 20:33

Mooch :hymyhali: Hyvä, ettei käynyt pahemmin. Kiva, että oot takas fordellakin.

Poukonkin näin täällä jossain. :hymyhali:

*
Aktiivisuusmittari oli eilen eka päivää käytössä. Heti se joutui kaksi kertaa muistuttamaan liian pitkään istumisesta. Illalla jumppasin ja sain sillä aktiivisuuspalkin täyteen, mutta tänään ei kyllä hyvältä näytä aktiivisuuden osalta. :hullu: Hauska lelu tämä kuitenkin on. Tarviin vielä vähän pidemmän aikavälin nähdäkseni todelliset hyödyt.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 06 Marras 2013 23:30

Hyvä tosiaan, että Mooch on kunnossa. :o:

--

Ilmoitusluontoisena asiana kerron arjen havainnon: paikallisen Stockmannin seinään on jo laitettu jouluvalot. :o: Tänään siinä Stockmannin edessä oli kaksi teini(?)poikaa, joista toinen teki sormilla sydämen ja toinen otti siitä valokuvaa siten, että ne valot näkyivät käsisydämen taustalla. Meni varmaan suoraan Instagrammiin. :virne:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 07 Marras 2013 09:31

L-S kirjoitti:Ilmoitusluontoisena asiana kerron arjen havainnon: paikallisen Stockmannin seinään on jo laitettu jouluvalot. :o: Tänään siinä Stockmannin edessä oli kaksi teini(?)poikaa, joista toinen teki sormilla sydämen ja toinen otti siitä valokuvaa siten, että ne valot näkyivät käsisydämen taustalla. Meni varmaan suoraan Instagrammiin. :virne:
Jos se toinen oli ihkupöö-Benjamin? :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 07 Marras 2013 09:36

Piti tietty tsekata Benjaminin instagram-kuvat, mutta ei näkynyt Stockan valoja. siellä. :virne: Se oli varmaan joku wannabe-Benjamin.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 07 Marras 2013 20:37

Ei ole vieläkään alkanut meikäläisen biologinen kello tikittää: kaveri jakoi Facebookissa vastasyntyneen lapsensa kuvan, ja kuvatekstinä oli jotain sen suuntaista kuin "Tässä hän nyt on, meidän ihana prinsessamme!" Mun ensimmäinen ajatus oli, että onpas ruma. Onneksi sentään osaan pitää suuni kiinni, etten mene möläyttelemään näitä ajatuksia ihmisille suoraan! :nolo:

---

Tiesittekö, että lepakko on ruotsiksi läderlapp ("nahkalappu") tai fladdermus ("lepattava hiiri")? :D
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 08 Marras 2013 12:46

Lumikki75 kirjoitti:Ei ole vieläkään alkanut meikäläisen biologinen kello tikittää: kaveri jakoi Facebookissa vastasyntyneen lapsensa kuvan, ja kuvatekstinä oli jotain sen suuntaista kuin "Tässä hän nyt on, meidän ihana prinsessamme!" Mun ensimmäinen ajatus oli, että onpas ruma. Onneksi sentään osaan pitää suuni kiinni, etten mene möläyttelemään näitä ajatuksia ihmisille suoraan! :nolo:


Anteeksi mutta sun reaktio. :rolf:
Vaikka olenkin itse äiti-ihminen, ymmärrän sun reaktion täysin. Sitä paitsi, ei kaikki vauvat oo oikeasti ihania. :nolo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 08 Marras 2013 12:57

Wildchild kirjoitti:
Lumikki75 kirjoitti:Ei ole vieläkään alkanut meikäläisen biologinen kello tikittää: kaveri jakoi Facebookissa vastasyntyneen lapsensa kuvan, ja kuvatekstinä oli jotain sen suuntaista kuin "Tässä hän nyt on, meidän ihana prinsessamme!" Mun ensimmäinen ajatus oli, että onpas ruma. Onneksi sentään osaan pitää suuni kiinni, etten mene möläyttelemään näitä ajatuksia ihmisille suoraan! :nolo:


Anteeksi mutta sun reaktio. :rolf:
Vaikka olenkin itse äiti-ihminen, ymmärrän sun reaktion täysin. Sitä paitsi, ei kaikki vauvat oo oikeasti ihania. :nolo:


Mä en ole äiti, mutta lapsirakas, eivätkä minunkaan mielestä kaikki vauvat ole söpöjä tai ihania.
Vauva voi olla ruma, mutta siitä voi silti kehittyä ihana lapsi :keijo:
Lisäksi mun mielestä valokuvat harvoin tekevät oikeutta vauvoille tai lapsille.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 08 Marras 2013 13:05

Hyvää nenäpäivää keijot!

Tänään menen risteilylle työporukalla. Bussi lähtee työpaikan pihasta klo 14.
Meille jaettiin nenäpäivän kunniaksi nenät, sain merirosvon eli Kapteeni Nekun. Nenä pitää kuulemma otta mukaan bussiin, että voidaan ottaa kuvia. Jee. :epäilevä:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 08 Marras 2013 19:50

Munsta on ihan tyhmää kerätä Nenäpäivällä rahaa ulkomaan lapsille kun omistakaan ei pidetä huolta. Miten olisi jos lahjotettais kaikki ne tuhannet nenäpäivä-tonnit suoraan lastensairaalan rakentamiselle? :norsu:

(Joo, mun vakimesoamisaihe. :ei: )
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 08 Marras 2013 21:33

Miksi olen tälläinen saamaton nahjus, joka vaan tuhlaa päivänsä tekemättä mitään fiksua. :gaah:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 08 Marras 2013 22:35

Lumikki75 kirjoitti:Tiesittekö, että lepakko on ruotsiksi läderlapp ("nahkalappu") tai fladdermus ("lepattava hiiri")? :D

Hassu sattuma. Toissailtana tuli naurettua Batman-leffan takakannelle, kun tanskaksi, norjaksi ja suomeksi kuvaustekstissä supersankari oli Batman, mutta ruotsiksi Läderlappen. Damnille taisin tosin töissä väittää, että se oli norjalaisten tekosia. Ei voi kaikkea muistaa. :keijo:

Ja minä niin ymmärrän tuon reaktion. Ei ne kaikki tosiaan ole niin suloisia. :virne:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron