Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 16 Marras 2013 11:33

Mikä oletus ja itseisarvo on, että kun pidetään hauskaa vedetään viinaa? On pakko vetää edes yksi kalja rentoutuakseen.
Eilisellä Hedbergin keikalla kaikki alkoi siitä, kun jouduin kavereiden tenttaamaksi miksen ota nyt sitä yhtä kaljaa tai siideriä. Pahinta ehkä se, että se tuotiin automaattisesti ja kysyttiin "kumman otat, kaljan vai siiderin?" en ottanut kumpaakaan ja sain hirveän tentin aiheesta. Ei riittänyt kun sanoin, etten nyt vain halua. "nomut aina voi yhen ottaa". Siihen perään se oletus että olen raskaana tai jotain on pahasti vialla. Vialla?! Jos et dokaa, on jotain vialla? Wtf? Ehkä ihan pienesti ahdistavaa ja nuijaa joutua selittelemään miksi ei ota edes sitä yhtä, eikä edes huikkaa!
Onneksi Wildis ja sen Mies tulivat paikalle ja pääsin hetkeksi eroon siitä tentistä. Taisin olla ihan helvetin epäkohtelias, mutta ihan sama. Yllättäen rentouduin Wildiksen seurassa huomattavasti. Ilman viinaa :keijo:

:ei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 16 Marras 2013 15:44

Tuo on Suomessa ja suomalaisissa jotenkin käsittämätöntä, että katsotaan kieroon, jos ei juo alkoholia ja sitä pitää sitten väkipakolla tuputtaa tai perustella, että miksi ei juo. Vastaavaan törmää myös, jos ei syö lihaa.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 16 Marras 2013 21:10

Lihansyönti on nykyisin vielä normaalia jättää pois. Ehkä jopa muodikasta (taas). Mutta alkoholittomuudessa on seliteltävää. Mikä on tosi tyhmää. Mun mielestä ei ole normaalia, että ei voi pitää hauskaa ilman viinaa tai että joka paikassa pitäisi ottaa. Edes se yksi. "No voithan sä ees yhden ottaa?". Tai että pitää olla oikea syy. Ettei halua ei riitä tai ei ole oikea syy.
:töktök:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Su 17 Marras 2013 02:55

Onhan siihen syy oltava, ettei voi yhtä olutta juoda. Samalla tavalla syy on oltava siihenkin, kun et lähde lenkkikaveriksi tai et ota kahvin kanssa leivonnaista tai jos et juo kahvia lain.

Vastaavasti voi ihmetellä sitä, että alkoholista kieltäytyjä ei voi kieltäytyä alkoholista ilman numeroa. Kyllä mä oon kieltäytynyt kymmeniä kertoja alkoholista ilman mitään isoa spektaakkelia. Ei vaan maistu. Ongelmana taitaa lähinnä olla, kun kieltäydytään suurieleisesti ja ei tarkoituksellakaan selitetä syytä.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Su 17 Marras 2013 17:28

Triple H kirjoitti:Vastaavasti voi ihmetellä sitä, että alkoholista kieltäytyjä ei voi kieltäytyä alkoholista ilman numeroa. Kyllä mä oon kieltäytynyt kymmeniä kertoja alkoholista ilman mitään isoa spektaakkelia. Ei vaan maistu. Ongelmana taitaa lähinnä olla, kun kieltäydytään suurieleisesti ja ei tarkoituksellakaan selitetä syytä.

Mä olen ollut absolutisti nyt seitsemisen vuotta, ja voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että ei. Ongelma ei ole se, että kieltäydytään suurieleisesti, vaan ongelma on se, että yleensä kieltäydytään. Suomessa EI VAAN SAA olla juomatta, jos ollaan juhlimassa. Aina löytyy vähintään se yksi ihminen, joka haluaa tietää, onko alkoholista kieltäytyvä ihminen a) raskaana vai b) kuski - sillä mitään muita hyväksyttäviä syitä olla selvin päin ei ole. Ja mä en todellakaan tee juomattomuudestani mitään hirveää numeroa.

Positiivista on se, että nykyään näitä tällaisia ihmisiä löytyy yleensä vain se yksi, ei koko seurueellista niin kuin vielä muutama vuosi sitten. Ihmisten asenteissa on siis tapahtunut aika merkittäväkin muutos, ainakin mun kokemusten perusteella.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 17 Marras 2013 19:57

Lumikki75 kirjoitti:
Triple H kirjoitti:Vastaavasti voi ihmetellä sitä, että alkoholista kieltäytyjä ei voi kieltäytyä alkoholista ilman numeroa. Kyllä mä oon kieltäytynyt kymmeniä kertoja alkoholista ilman mitään isoa spektaakkelia. Ei vaan maistu. Ongelmana taitaa lähinnä olla, kun kieltäydytään suurieleisesti ja ei tarkoituksellakaan selitetä syytä.

Mä olen ollut absolutisti nyt seitsemisen vuotta, ja voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että ei. Ongelma ei ole se, että kieltäydytään suurieleisesti, vaan ongelma on se, että yleensä kieltäydytään. Suomessa EI VAAN SAA olla juomatta, jos ollaan juhlimassa. Aina löytyy vähintään se yksi ihminen, joka haluaa tietää, onko alkoholista kieltäytyvä ihminen a) raskaana vai b) kuski - sillä mitään muita hyväksyttäviä syitä olla selvin päin ei ole. Ja mä en todellakaan tee juomattomuudestani mitään hirveää numeroa.

Positiivista on se, että nykyään näitä tällaisia ihmisiä löytyy yleensä vain se yksi, ei koko seurueellista niin kuin vielä muutama vuosi sitten. Ihmisten asenteissa on siis tapahtunut aika merkittäväkin muutos, ainakin mun kokemusten perusteella.


Mä olen kanssa kokenut tämän kieltäytymisen ylipäätään olevan sen ongelma. Ei kaikille, eikä suurimmalle osalle, mutta aina on se joku jonka kysymyksiin saa olla vastaamassa taukoamatta. En koe itse tekeväni asiasta mitenkään suurta numeroa, mutta enemmän musta että se on tehty mun puolesta. Tossakin tilanteessa puhenaiheet vaihtuivat, mutta se yksi jankkaaja palasi aiheeseen kolme kertaa. Sitten tuli Wildis ja pelasti mut :keijo:

--

Muuta ilmoitusta.
Tulin äsken kotiin. Lähdin Suvin luota vähän puolenpäivän jälkeen. Tässä välissä käytin kissaa eläinlääkärissä, katsoin paikallista oopperaa ja palautin kissan Suville. Stressin helpotus aiheutti päänsärkyä, syömättömyys myös vähän vapisuttaa. Ooppera oli ihan jees, mutta osa meni ohi.
En mä ole oopperaihminen :keijo:
Ehkä joku stressipeikko poistuu nyt kun tuo kissa-asia selkenee.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 19 Marras 2013 20:00

Ala sanoa, että jos sä sen yhden pullon narautat, niin siinä narahtaa helvetin portin sarana samalla. Että se on yksi tai neljätoista. Olet tuurijuoppo, jonka tuuri on loppumaan päin.

--

Itse en juurikaan viitsi yhtä ottaa, kun sitten menee aika herkästi lisää. Nyt yritän pitää vähän taukoa oluenjuonnista. Semmonen arkilipitys jää turhan helposti tavaksi ja itsellä oli muutama ilta, ettei siitä tullut oikein mitään iloakaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja outsider » Ti 19 Marras 2013 23:34

Minä puolestani olen ollut 6½ vuotta selvinpäin eli häviän vähän Lumikille! En tosin itseäni absolutistina pidä, sillä esim. maistan kavereiden tilaamia eksoottisia juomia ( ihan vain muistaakseni miksi en juo alkoholia :virne: ). Mä en ole joutunut pitkään aikaan selittämään asiaa ja oikeastaan silloinkin kun olen joutunut, ne on jotain täysin satunnaisia tyyppejä baareissa, joiden mielipiteet ovat mulle yksi hailee. Eli ihan sama oonko niille tyly tms. :pahis: Eli oon vissiin valinnut sosiaaliset piirini jotenkin tosi onnistuneesti, kun tää ei ole ikinä varsinaisesti ollut mulle ongelma. :o:
I wish this would be your colour
Avatar
outsider
 
Viestit: 340
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 23:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 20 Marras 2013 18:01

outsider kirjoitti:Minä puolestani olen ollut 6½ vuotta selvinpäin eli häviän vähän Lumikille! En tosin itseäni absolutistina pidä, sillä esim. maistan kavereiden tilaamia eksoottisia juomia ( ihan vain muistaakseni miksi en juo alkoholia :virne: ). Mä en ole joutunut pitkään aikaan selittämään asiaa ja oikeastaan silloinkin kun olen joutunut, ne on jotain täysin satunnaisia tyyppejä baareissa, joiden mielipiteet ovat mulle yksi hailee. Eli ihan sama oonko niille tyly tms. :pahis: Eli oon vissiin valinnut sosiaaliset piirini jotenkin tosi onnistuneesti, kun tää ei ole ikinä varsinaisesti ollut mulle ongelma. :o:

Hähää, voitin! (Vaikka en kyllä tiennyt kilpailleenikaan.) :pahis:

Mä olen tosiaan ihan täysin absolutisti eli en syö edes ruokia, joissa on alkoholia - paitsi jos ne on keitetty/paistettu, jolloin se alkoholi on haihtunut.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin tämän tien valitsin alun perin siksi, että huomasin yhdessä vaiheessa elämääni alkoholista olevan tulossa ongelma. En pidä itseäni alkoholistina, mutta ongelmakäyttäjän rajoja taisin jossain vaiheessa hipoa. Koska mä olen muissakin asioissa joko tai -ihminen, totesin että en halua leikkiä tämän asian kanssa, joten en sitten juo ollenkaan. Uskon tosin, että nykyään varmasti pystyisinkin pysymään kohtuudessa, mutta enää ei yksinkertaisesti huvita. En näe mitään syytä siihen, miksi alkoholia joisin, koska en edes tykkää useimpien alkoholijuomien mausta. Silloinkin, kun join, repertuaari oli erittäin rajoittunut (oikeastaan vaan siideriä, lonkeroa tai rommia).

Nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen, niin ne viinaa väkisin kurkkuun kaatamassa olevat henkilöt ovat aina jotain muuta kuin ihan lähipiiriä. Kaikki ystävät ja suurin osa tuttavistakin tietää mun olevan absolutisti, joten se ei edes ole mikään puheenaihe. Ja mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä harvemmin yleensä edes käyn baarissa, joten tuo on nykyään mullakin aika marginaalinen ongelma. Muistan silti ajan, jolloin se ärsytti kovastikin.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 20 Marras 2013 18:47

Pascal Lemoix kirjoitti:Itse en juurikaan viitsi yhtä ottaa, kun sitten menee aika herkästi lisää. Nyt yritän pitää vähän taukoa oluenjuonnista. Semmonen arkilipitys jää turhan helposti tavaksi ja itsellä oli muutama ilta, ettei siitä tullut oikein mitään iloakaan.

Mulla sama. Mun mielestä on helpompi kieltäytyä ekasta kuin tokasta. :keijo:

Arkilipityksen olen onneksi nyt kesän jälkeen jättänyt melkein kokonaan. Huomasin sen vyötäröllä eli syy puhtaasti turhamaisuus tässä. :hullu: Muutenkin kotona maistelu on tätä nykyä melko vähäistä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 21 Marras 2013 15:35

Terveisiä Keijouden Ytimestä!
Olin Coca-Cola Elämyspuistossa! :woohoo:
Käytännössä se on Sinebrychoffin sisällä oleva pieni tila, jossa on elämyspuisto.
En nähnyt mitään puistoa, enkä nyt tiedä missä se elämyksellisyys oli :keijo:

Ensin meille näytettiin tooosi hieno video kokiksen historiasta. Sen jälkeen jokaisen epileptikon unelma, vilkkuvia valoja ja tosi dorka animaatio video, jonka aihetta en käsittänyt missään vaiheessa. Samalla taustalla soi Marikon Unstoppable :keijoei: Vetäjä sanoi sitä musavideoksi, mutta se oli kyllä aika kaukana tilanteesta. Rytmittömästi poukkoilevat valot ja täysin ideaton kökköanimaatio jostain kokiksen tuotannon vaiheista (ehkä) ei mun mielestä ole musavideo :töktök: :virnei:

Videon jälkeen alkoi elämys. Joukkuekisa!
Jee. Neljä joukkuetta, neljä pilaria, joiden aiheina oli aistit. Näkö, kuulo, haju ja tunto.
Ensin pilarin luo, sitten tehdään mitä siinä pitää ja viimeiseksi takaisin oman joukkueen näytön luo vastaamaan "kysymyksiin".
Näköaistissa piti ettiä kuvat. Kuuloaistissa kuunneltiin Pete Latun ja kavereiden tekemä kökkö kuunnelma ja vastattiin väittämiin. Hajuaistissa haisteltiin purkkeja mistä sai hirveän päänsäryn :töktök: Tuntoaistissa piti tunkea käsi aukkoon ja tunnustella siellä olevia tavaroita ja samalla etsiä ennalta määrätyt esineet.
Se oli aika ällöttävää.
Sitten oli juomatauko, jonka jälkeen Finaali. Kysymyksiä makuaistista. Kuten, että mikä on maku ja vaihtoehdoissa "muumi" :rolf:
Meidän joukkue voitti :aukku:
Koska hakattiin ne kysymykset vaan osa arvaamalla ja osa tiedolla läpi. Silti jotenkin tosi nuijaa ettei voittajat saaneet mitään :keijoei: Ei edes sitä perinteistä kangaskassia ja mainoksia :virne:

Nyt tiedän paljon kokiksesta. :keijoei:
Sen lisäksi sai 2 pulloa coca-cola companyn tuotteita, siis 0.5l:n tuottteita.

Jumankauta mikä elämys :töktök:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 21 Marras 2013 21:10

Kuulostaa kyllä tosi elämykseltä. :virne:

Miltä muumit maistuu? :keijoei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 21 Marras 2013 21:55

Oliko muumit edes laaksossa?
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 22 Marras 2013 05:30

Ingress... Se 20min kotimatka baarista on muodostunut jo yli puolitoista tuntiseksi. :epäilevä:
Tosin nörtille liikunta on aina hyväksi :keijo:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 22 Marras 2013 13:19

Tänään on peli-ilta! :superhymy:
Kaks kaveria tulee meille, mä saan leipoa, pelataan (kortti)pelejä ja ihanaa!
Ei olla niin pitkään aikaan tehty mitään, varsinkaan pidetty peli-iltaa, joten innolla odotan ja voi e!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 23 Marras 2013 03:40

Terveisiä Hobitin yöjonotuksesta.
Vähän väsyttää.
Ender's game on ihan jees. Vähän keijo näyttelijöiden osalta, mutta muutoin ihan ok.

Voi olla että huomenna väsyttää.

Uusi foorumi toimii kännykällä paremmin kuin vanha :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 23 Marras 2013 19:46

Kibaya kirjoitti:Uusi foorumi toimii kännykällä paremmin kuin vanha :hullu:


Mä olen huomannut tämän myöskin. :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 25 Marras 2013 13:30

Kivat duunipaikan pikkujoulut oli perjantaina. Tosin mut äänestettiin meidän työpaikan vanhaksi romuksi :(
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 25 Marras 2013 15:53

:paijaus:

Mua sanottiin palkkabissellä dinosaurukseksi. :P

Laitoin Monsteriin työpaikkavahdin päälle.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 25 Marras 2013 18:50

Ei theia kyllä ole mikään vanha, eikä mun silmissä edes romu :P :paijaus:
Tää päivä on kyllä yksi vuoristoratojen testiajo.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ma 25 Marras 2013 21:37

Ei mulla muuta, kuin että olen ihan fiiliksissä siitä naisellisesta olosta, mitä 175 kilon painot jalkaprässissä sai aikaan :aukku: Vähän aikaa jälkeenpäin hävetti, kun en ehkä tehnyt sarjaa ihan hiljaa ja huomaamattomasti. Mutta sitten se unohtui ylpeyden ja euforian alle. Ja kotimatkalla repeilin yksikseni, kun meinasin kuolla kolmeen portaaseen kaupasta tullessa eikä se askellus muutenkaan ihan tasaista ollut :virne:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 27 Marras 2013 23:45

Ostin tänään Fazerin lupaavalta näyttävän suklaajoulukalenterin, joka oli melko kallis. Mutta sunnuntaina saa jo avata.

Nyt vedän virontuliais-Kalevia, kun toivon aina paikallisia tuliaisia. Vastustan nimittäin ajatusta, että Virosta tuodaan Suomeen lähinnä Lapin Kultaa, Oululaisen hapankorppua ja Fazerin makeisia. :viileä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 28 Marras 2013 00:16

Oho, kohta on tosiaan joulukuu! :o:
Eikä mulla ole lainkaan joulukalenteria. :(
Suklaakalenteria en ehkä viitsi ostaa, koska yhdestä suklaapalasta nyt ei tule kuin kiukkuiseksi. :keijo: Pari palaa ilahduttaa jo paljon enemmän.

Ja 175 kiloa kuulostaa kyllä aika huikealta. :isosilmä: Mä jaksan ehkä 15...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » To 28 Marras 2013 12:39

Pascal Lemoix kirjoitti:Ostin tänään Fazerin lupaavalta näyttävän suklaajoulukalenterin, joka oli melko kallis. Mutta sunnuntaina saa jo avata.


Mulla oli joku vuosi sitten Fazerin kalenteri ja se oli aikamoinen pettymys. Suklaa maistui oikeastaan melkein samalta kuin niissä halvimmissa kalentereissa.
Tänä vuonna ostin itselleni Mars-kalenterin ja toivon tosiaan, että se maistuu erilaiselle :virne:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 28 Marras 2013 15:36

Mä ostin kanssa Fazerin kalenterin. En tiedä onko se sama kuin Pascalilla, koska en edes katsonut hintaa ostaessani. :hullu:

Tekisi mieli ostaa työhuoneeseen vielä joku kiva kuvakalenteri. Ehkä lauantain kauppareissulta tarttuu joku mukaan!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa