Työ- ja koulukuulumiset

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » To 17 Loka 2013 21:41

Meidän IT-osastolla olis paikka auki. :pepsodent:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 18 Loka 2013 12:44

Kiitos, kiitos, mutta en saa poistua Turusta, koska...no sanotaan että siihen liittyy tämä yksi maaginen valtakunta, kansallinen turvallisuus ja se mitä oikeasti tapahtui Olkiluodon reaktorille :viileä:
---
Äsken esimies piti tiivistelmän tämänhetkisestä tilanteesta. Lyhyesti: kukaan ei tiedä mistään mitään.
Nykyiset YT:t loppuvat lokakuun lopussa eli mitä tässä on, puolitoista viikkoa jäljellä. Jos en ole vapautettu työvelvoitteesta silloin, olen turvassa.

Hah hah hah, hetken jo luulitte! Sitten meinaan alkavat UUDET YT:t, joista kaikki tietävät vielä vähemmän.
Paitsi lainatakseni wanhaa totuutta: niin tai näin, jonkun on lähdettävä.

Eli viikonloppuna on luvassa pitkään lykätty CV:n päivitys :keijo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 20 Loka 2013 23:03

Olen VIHDOIN (vain kahden vuoden jälkeen) aktivoitunut kirjoittamaan sitä perhanan portfoliota. Ja tuntuu, etten kestä. Kyllähän mä jotain tekstiä saan aikaiseksi, mutta vaikeaa on. Ja turhauttaa, että se on niin iso projekti. Ja turhauttaa, että piti lykätä sitä näin kauan, kun en enää mistään muista mitään :kieli: Oma vika, kylläkin.

Mutta aikaa ei jää paljoa muulle. Olen netissä hengannut kirjoittamisenvälttelymielessä, mutta olen kieltänyt itseltäni Forden, koska täällä voi mennä liikaa aikaa :hullu: Pahoittelen ja lupaan aktivoitua, kunhan saan tuon hirvityksen alta pois.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » La 02 Marras 2013 22:13

”En usko downshiftaamiseen. Se on pelkkä paniikkireaktio siihen, että merkityksellisyys on elämästämme hukassa. Lähdetään puuttumaan työn määrään, vaikka pitäisi puuttua laatuun. Pitäisi lopettaa turhien asioiden tekeminen.”

http://ylioppilaslehti.fi/2013/11/parempaakin-tekemista/

Tämä oli mulle todella inspiroiva artikkeli.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 04 Marras 2013 11:27

Mitähän Smithersin ensimmäisille YT:ille kuuluu? :o: Jos niissä kävi kurjasti, ja joudut vielä jatkamaan samassa duunissa, niin tsemppiä vaan seuraaviin... :pepsodent:


Tästä viikosta tulee taas "sellainen" viikko. Olin viikon lomalla, niin kukaan ei ole tehnyt mitään sillä aikaa, vaan hommat on vain kasaantuneet toistensa päälle ja levähtäneet pöydälle odottamaan mun paluuta. Kello ei ollut vielä kymmentäkään, kun ensimmäinen joko-olet-ehtinyt-katsoa-mun-tuikitärkeää-asiaa-tikusta-ja-rististä -tyylinen viesti tuli. Tämä viikko menee siis kahden viikon työt tehdessä.

Seuraava loma sitten parin viikon päästä... :pepsodent: Ja sitten taas... :pahis: Kun pitää pitää kaikki pitämättömät lomat asap. Enkä vanhempainvapaalla niitä lomia sitten viitsinyt käyttää :P Saa nähdä, kuinka kovaa repee pelihousut, jos em. tyyli jatkuu.



Onneksi meilläkin ilahdutettiin meitä raskaan työn raatajia YT-neuvotteluilmoituksella :gay:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 04 Marras 2013 12:11

Ja jatkettiin vielä hyvillä uutisilla, kohta katkeaa vesi ja lämpö. Saadaan ehkä huomiseksi takaisin. Ehkä :keijo:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja theia » Ma 04 Marras 2013 20:06

Töissä tuntuu raskaalta. Yritän keskittyä olemaan positiivinen, yritän skarpata ja tehdä asiat oikean konseptin mukaisesti, yritän olla valittamatta mutta hitto että on vaikeeta. Jotenkin tämä joka-toinen-päivä-sairaalalla -rumba vie mun mehut. :huoh:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 06 Marras 2013 17:03

Meidän firma on täynnä apinoita. :friikki: Yritän tehdä omat hommani kunnolla ja olla välittämättä niistä, mutta tänäänkin joku apina oli hölissyt omiaan ja olin erehtynyt uskomaan sitä ja sitten minulle tullaan avautumaan, kun apinan huutelut ovat kantautuneet asiakkaalle asti. Ei jaksaisi millään tätä hervotonta perseilyä... :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 20 Marras 2013 18:37

Niin kivoja kuin nuo kaikenmaailman ideointiworkshopit ovatkin, mulla ei vaan ole niihin mitään annettavaa. Kyllä mä teen ja tykkään myös ratkoa keinoja ideoiden toteuttamiseen mutta ne nollatilanteista lähdöt on aivan hanurista. Ei mitään uutta tai ihmeellistä saatu tänäänkään aikaan. En oikeastaan edes ymmärtänyt, miksi oltiin siellä workshopissa. :friikki: :Teetyötäjollaontarkoitus:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » To 21 Marras 2013 12:46

Meillä tapahtuu töissä suuria mullistuksia, kun ollaan luomassa uutta osastoa ja sinne haetaan porukkaa sisäisellä haulla. Ja kun heidät on valittu, tulee taas uusia paikkoja auki heidän vanhoista tehtävistään.
Virma kasvaa kohisten ja töitä on enemmän kuin tekijöitä tällä hetkellä.

Itsekin hain kahta eri paikkaa ja toivon, että toisesta tärppäisi. Haluan uusia haasteita.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » To 28 Marras 2013 12:27

Yhdestä uudesta tehtävästä tärppäsi. :superhymy:
Tosin en tiedä, jos toisestakin tärppää, että kumpi kiinnostaa enemmän loppujen lopuksi. :raps:
Nyt jännityksellä odottelen toisesta tietoa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 28 Marras 2013 15:46

Onnea skray! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » To 28 Marras 2013 16:35

No jopas, nyt tuli kutsu haastatteluun huomiselle siihen toiseen työhön. :täpinä:

Kiitos marenki. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 28 Marras 2013 16:57

Onnea skray! :D Ja tsemppiä huomiselle! :hullu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Pe 29 Marras 2013 11:33

Nyt joutuu viikonlopun yli täpisemään. :täpinä:
Kuulosti kyllä kivalta se uusi työnkuva, jos mut lasketaan mukaan. Tosin kuulostaa kivalta myös se, mitä mulle jo tarjottiin.
Valinnan vaikeus tulee todella, jos tuohon toiseenkin hommaan pääsisin. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 29 Marras 2013 15:23

Eskari on jäämässä äitiyslomalle helmikuussa ja nyt laittoivat sen duunin hakuun. Mietin vielä, haluanko hakea sitä. Oon varmaan aivan mulkku, mutta näkisin, että saavat itse pyytää mua siihen duuniin, jos haluavat. (Työnkuva on sellanen, että oon tässä firmassa varmaan ainoa esimiehen lisäksi, jolla on mitään haisua siitä.)

Onneks on vielä viikkoa aikaa miettiä mitä tekee. Jos en hae, voin yhtä lailla samantien sanoa hyvästit koko yritykselle. :P Jos saisin sen paikan, olisin tiiminvetäjänä tiimissä, jossa ei ole yhtään työntekijää (nyt meitä on 2). :friikki:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Pe 29 Marras 2013 19:06

skray kirjoitti:Nyt joutuu viikonlopun yli täpisemään. :täpinä:
Kuulosti kyllä kivalta se uusi työnkuva, jos mut lasketaan mukaan. Tosin kuulostaa kivalta myös se, mitä mulle jo tarjottiin.
Valinnan vaikeus tulee todella, jos tuohon toiseenkin hommaan pääsisin. :huoh:


Perun puheeni, ei tarvitse täpistä viikonlopun yli. Töiden jälkeen meidän henkilöstöpäällikkö tuli kertomaan, että mut oltais valitsemassa myös sinne toiseen paikkaan ja saan nyt itse valita kumpaan haluan. Sanoin miettäväni viikonlopun yli, mutta enpä miettinytkään. Lähetin hälle jo viestin, että otan toisen paikan vastaan. Valitsin sen, jossa on vähän parempi palkka ja monipuolisemmat tehtävät. :P

Jee, uusia haasteita siis vuoden vaihteesta eteenpäin! Niissä riittää täpisemistä! :täpinä:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 29 Marras 2013 20:29

Hienoa skray!
:lähmätasssu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja lumikukka » La 30 Marras 2013 11:23

Wow, skray! Onnittelut! :D
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja L-S » La 30 Marras 2013 16:55

Onnea skräälle! Hyvältä kuulostaa. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 30 Marras 2013 17:28

Onnea, skray, uudesta tehtävästä.

--

Kolme viikkoa syyskautta jäljellä. Tuntuu vähältä noin aikana, mutta tuntuu kyllä jo rasituskin. Viikon loppupuolella alkaa olla aika titityy.

Tänään olen lukenut lasten tarinoita alkoholiongelmaisista joulupukeista ja sateenkaaria oksentavista yksisarvisista ja miettinyt, kuinka LSD-päissään niitä piirrettyjä tänä päivänä käsikirjoitetaan. :P

Mutta on kyllä ollut hyviäkin juttuja. :D Niistä saa voimaa melkein enemmän kuin mistään. :hullu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Su 01 Joulu 2013 22:21

Kiitos. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja shaana » Su 01 Joulu 2013 23:24

skrää! olkoon tehtävät mieleiset!

Minä olen vaihtanut työpaikkaa. Olin jo kesällä kuukauden muissa töissä ja nyt sitten lähdin
majotushommiin kun pyydettiin. Minulla on päällikkö-titteli ja minua kauhistuttaa vähän,
varsinkin kön pomo ja hänen vaimo (ts. omistajat) ovat muodostuneet hyviksi kavereiksikin.

No, katsotaan mihin tämä kehittyy. Palkka on hyvä, työ on vaihteleva, työkaverit on kivoja
- ja siis saan olla KOTONA pohjoisessa :hymyhali: Josko se siitä lähtee kun pääsee kunnolla kiinni.

Niin eli koulu alkaa olla loppusuoralla - laskin että 6 varsinaista koulupäivää jälellä :keijo:
Nooo oppari sit vielä mutta kyllä se syntyy tuotta alkuvuoden aikana. Oon ollu luennoimassaki
meän koululla :virne: oli onnistunu presis, seuraava lehtori lupas opintopisteiden sijasta rahapalkan :p

Huomenna luento ja tentti, sitten karautan kotia ja piän omalomaa rapian viikon.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja skray » Ma 09 Joulu 2013 11:06

Jotta tää ei olis yksinkertaista, aloitan sittenkin sen toisen työn tämän aiemmin ilmoittamani tilalta. :keijo:
Meillä tapahtuu täällä niin paljon kaikkea tällä hetkellä, ettei meinaa itsekään pysyä perässä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Työ- ja koulukuulumiset

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 09 Joulu 2013 21:52

Hain nyt kuitenkin sitä esimieheni sijaisuutta. Lähinnä kai siksi, etten tahdo joutua tilanteeseen, jossa neuvon uutta esimiestä tekemään työnsä. :p Näkisin, että mut on helpompi korvata kuin pomo. Sekavat fiilikset mutta katotaan nyt mitä tässä vielä kerkiää tapahtua.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron