Kuolo kirjoitti:Se ois kiva kans tietää, että mitä puhutellaan ylempiarvoista naista. Kun ei kai nyt herraksikaan voi sanoa ja vaikee tietää onko rouva vai neiti

Galileo kirjoitti:Asian kärjistyminen juoksuun liittyy tasa-arvoon. Siinä vaaditaan miehiltä enemmän, perustuen sukupuoleen.

LazyBastard kirjoitti:Galileo kirjoitti:Asian kärjistyminen juoksuun liittyy tasa-arvoon. Siinä vaaditaan miehiltä enemmän, perustuen sukupuoleen.
Jännä miten se, että armeija on pakollinen vain miehille on tasa-arvoista perustuen siihen, että naisilla on keskimäärin erilainen fysiikka kuin miehillä, mutta samaan aikaan erilaiset vaatimukset jossakin juoksutestissä ovat epätasa-arvoisia, vaikka naisilla on keskimäärin erilainen fysiikka kuin miehillä.

Galileo kirjoitti:Armeijassa fysiikkaa tarvitaan, mutta mä luin tuolta aiempaa ketjusta, että poliisin ei oikeasti edes tarvitse juosta vaan tutkia ja pohtia.
LazyBastard kirjoitti:Jännä miten se, että armeija on pakollinen vain miehille on tasa-arvoista perustuen siihen, että naisilla on keskimäärin erilainen fysiikka kuin miehillä, mutta samaan aikaan erilaiset vaatimukset jossakin juoksutestissä ovat epätasa-arvoisia,
Kuolo kirjoitti:Mutta olenko ymmärtänyt väärin, jos väitän, että intti pitää olla käyty päästäkseen poliisikouluun? Siis sama pohja tulee olla katsomatta hameen alle.

Kuolo kirjoitti:Muistelisin, että joku naishenkilöitymä ois joskus selittäny, että tahto intiin, jotta vois päästä poliisiksi. Onks nää vaatimukset siis muuttunu ihan vasta, vai oliks toi kyseinen henkilöitymä vaan ihan kuutamolla?
Kuolo kirjoitti:Gali kun osais vielä siskolleen selittää asian, niin että sekin ymmärtää.
Kati kirjoitti:Sen ymmärrän, että kun puheen sävy alkaa mennä hameen alle ym. sovinistissävytteisiin ilmauksiin, siirryn syrjään.
Fantsu kirjoitti:*lyö päätä seinään*
Ts. jos ei ole asiaa, ei välttis tartte puhua. Kuolo kirjoitti:Kuule ymmärrä miten ymmärrät. Jos yleistän molempien sukupuolien käyttävän hameita ja sinä tulkitsen sen sitten sovinismiksi huumorin sijaan, niin siitä vaan. Omapahan on mielipahasi.

Plei kirjoitti:Joo kato tätä keskustelua ei ole pakko avata, jos noin ärsyttää.Ts. jos ei ole asiaa, ei välttis tartte puhua.
Fantsu kirjoitti:Plei kirjoitti:Joo kato tätä keskustelua ei ole pakko avata, jos noin ärsyttää.Ts. jos ei ole asiaa, ei välttis tartte puhua.
Joskus ketjut toimii niin kuin Kauniit ja Rohkeat - sitä jää koukkuun ja haluaa kuitenkin tietää mitä seuraavaksi tapahtuu, vaikka ennuste ei olisikaan hyvä. Välillä juonen käänteet voivat turhauttaa ja tunteet kanavoituvat näppiksen kautta foorumille asti. Mikä lienee ihan inhimillistä, että näin voi joskus käydä. Ja käsillä olleeseen asiaan on jo aika vaikeaa kehittämällä kehittää pointtia, joka ei olisi tullut jo ilmi. Toisto on yksi asioista, joka minua erityisesti ärsyttää. Mukavaa kuitenkin, että joku pyrkii pitämään foorumilaiset jämäkällä otteella kiinni asiassa.
Ei vaan mä nyt heittelen alati tällaista, jos tulee sellainen olo, että menee vähän turhan turhaksi. Millään pahalla ei kannata ottaa, en mäkään täällä hiuksia revi omasta mielestäni huonon käytöksen takia (ts. en ole superärsyyntynyt, vaikka joskus siltä kuulostaakin). Mä nyt olen irl:kin tällainen, joka suhteellisen suoraan kertoo, jos jokin on pielessä. Ilman tunnemyrskyjä, mutta silleen suoraan. Usein se sitten tulkitaan ärsyyntymiseksi ja vihaisuudeksi. Mutta en mä sellainen ole.
Pidän vain hyveenä sitä, että suoraan sanotaan, jos on sanottavaa.
), niin saavat vastedeskin jäädä pois ostoskärryistä.

marenkienkeli kirjoitti:Laktoositon maitojuoma on kuitenkin yli kaksi kertaa kalliimpaa kuin maito.
Eilen ostin laktoosittoman maitojuoman (1l.) ja hinta oli 1,63e ja ihan normimaitoPlei kirjoitti: Ilmeisesti maitolitran hinta on nousemassa
pahimmillaan pariin euroon vuodenvaihteeseen mennessä. Mitä luulet,
vaikuttaako tämä ruokailutottumuksiisi? Jääkö maito vähemmälle?
Juuston syönnistä tunnen joka tapauksessa syyllisyyttä jo, ja leivän päällä siitä ehkä voisikin luopua, mutta monessa ruoassa se tuntuu sentään antavan kaivattua (rasvaista) makua.
Soija-/kaurakermat tms. käy kyllä hyvin ruoanlaittoon mutta hetkisen saisin varmasti totutella, että soijamaito menisi ihan sellaisenaan juotuna miellyttävästi alas (olen kokeillut). Enkä sitten tiedä missä hinnoissa soijatuotteet tulevat olemaan, mutta ehkä se ei olisi suurin ongelma.
Ja viimeksi, kun minä katoin maidon litrahinta oli 82 senttiä
Onko näissä noin isoja paikka-
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa