Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 12 Tammi 2014 22:09

Lakkasin kynnet mustaksi. Ja tajusin heti sen jälkeen että mun pitäis olla "virallinen mutsi" heti huomenna kun on esikoisen yhden kouluehdokkaan infotilaisuus. :keijo:

No, en mä olekaan koskaan ollut se "tavis mutsi" joten mitä sitten vaikka ne keski-ikäiset äidit tuijottaiskin. :virnei: Voisin vaikka laittaa vielä Rammsteinin Pussy-hupparin päälle, siinähän kauhistelkoot. :P (Ei, en mä laita. Ehkä. Hupparit on kauheita toppatakin kanssa.)
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 13 Tammi 2014 14:41

Musta on just jees :tilt:

--

"Hairahduin" ja ostin Polar Loopin, pienen konsultoinnin jälkeen. :) Kyllä tää ainakin on nää pari päivää saanut mut enempi jaloilleen, ja toivottavasti innostus jatkuu vielä pidempäänkin. Muutenkin oon halunnut askelmittaria, ja tää on siitä sitten huomattavasti hienostuneempi versio :D Saa nähdä miten innostun liikkumaan, että josko sitten tähän hankkisi vielä sykevyön niin saisi vielä tarkempaa tietoa.. Mutta toistaiseksi mun liikkuminen on aika kevyttä, niin se tuskin on tarpeellinen.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 13 Tammi 2014 18:10

Jee, mun pitäis taas ottaa oma Loop käyttöön. Se jäi jossain välissä pois ranteesta (muisti täynnä tai jotain) eikä ole vielä löytänyt takaisin luokseni. :nolo: Kuitenkin ihan uusi laite niin en raaskisi jättää käyttämättäkään ja ehkä voisin opetella sen sovelluksen käyttöä vähän paremmin. Polarin treenikalenteri on jotenkin sekava mun mielestä, vaikka tuo laite itsessään on superyksinkertainen. :hullu:

Pähkäilen, jos koittaisi lukea lääkiksen pääsykokeisiin... En tiedä vieläkään mitä haluan tehdä isona. hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 13 Tammi 2014 19:05

Mäkin mietin pitäiskö yrittää hakea johonkin, mutten tiedä minäkään mitä haluan isona tehdä :keijo:

Tein tänään havainnon. Nukun kissojen läsnäollessa paremmin kuin ilman :epäilevä:
Sen lisäksi näen Suvin luona erijänniä unia. Tänä aamuna näin sekoituksen hippadullaa, haaveita, nähtyjä asioita tv:stä ja netistä ja ystäviä :tilt:

Maanantai 13.päivä. Mua väsyttää ihan huolella, vaikka muka nukuin ihan hyvin. Siskon ja toisen veljen duuniautot meni rikki. Toisesta oli eräs osa sökönä ja toisen rikkoi duunikaveri :virnei: Sisarusten serkku (ei mun) oli pudottanut jääkaapista täyden litran purkin ja kaikki sisältö levähtänyt pitkin keittiön kaappeja, seinää ja lattiaa. Tuli keittiölle mehupesu. Saas nähdä mitä tässä vielä kuulee tapahtuneeksi. Itse en aio tehdä mitään enää :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 14 Tammi 2014 16:40

Sain kutsun häihin :hullu:
Mitä mä laitan päälle?! :sekopää:
:virne:

muoks: ja kun tämän jälkeen siirtää katseensa tuohon Sally Spectran asuun tuossa avassa. . . . :rolf:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 17 Tammi 2014 11:02

Mun viikonloppusuunnitelma on suunnitella ensi viikon ruoat & käydä kaupassa ostamassa ruokatarvikkeet, siivota olohuoneen pöytä, kerätä häihin liittyvät jutut samaan paikkaan (kuitit, laskut, lehdet, luettelot..), pyyhkiä pölyt makuuhuoneesta, käydä kävelyllä, siirtää valokuvia kansioon, tehdä biisilistausta. Ehkä käydä ottamassa passi/ajokorttivalokuva. Tämän listan teen vaan sen takia, että olen nyt velvoitettu tekemään nää asiat :virne: Nimim. saamattomuuden huippu. Ja tänään perjantaina pitäisi tiskata, koska enää ei oo puhtaita syviä lautasia.

Sen jälkeen kun oon alkanut syödä säännöllisesti himassa (aamiainen, päivällinen) on tää astioiden kulutus räjähtänyt eksponentiaalisesti... Pitää tiskata ja viedä roskia paaaaljon useammin. :epäilevä:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 17 Tammi 2014 18:58

theia kirjoitti:
Sen jälkeen kun oon alkanut syödä säännöllisesti himassa (aamiainen, päivällinen) on tää astioiden kulutus räjähtänyt eksponentiaalisesti... Pitää tiskata ja viedä roskia paaaaljon useammin. :epäilevä:

Jep. :epäilevä: Meillä onneks on astianpesukone mutta sekin pyörii hävettävän usein, ainakin joka toinen päivä. :kauhistunut:

Jee! Huomenna nään muutaman kaverin, mennään ainakin syömään ja keilaamaan eli juomaan olutta. :virne: Jei, ihanat kaverit. :sydän: Sovin myös pari tulevaa treffiä pitkäaikaisimman ystäväni kanssa, jota on hankala nähdä koska vuorotyö.

Vuorotyöstäville syntyy vauva kesällä. :hullu: Nyt oon jo ihan aaawwwaaavi... mutta hetken tuon uutisen jälkeen olin aika mieli maassa. Ehkä johtuen pitkälti myös siitä, että kuulin asiasta toisaalta enkä suoraan näiltä ihmisiltä. Harmitti silloin sekä omasta ja noiden puolesta. Nyt harmittaa vain heidän puolesta, kun eivät saaneet itse kertoa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Su 19 Tammi 2014 05:23

Emilia kirjoitti:
theia kirjoitti:
Sen jälkeen kun oon alkanut syödä säännöllisesti himassa (aamiainen, päivällinen) on tää astioiden kulutus räjähtänyt eksponentiaalisesti... Pitää tiskata ja viedä roskia paaaaljon useammin. :epäilevä:

Jep. :epäilevä: Meillä onneks on astianpesukone mutta sekin pyörii hävettävän usein, ainakin joka toinen päivä. :kauhistunut:

Meillä pyörii astianpesukone lähes joka päivä, mutta en mä ole osannut sitä hävetä. Eikös ne koneet ole sitä varten, että niitä käytetään? :)

- - -

Kävin päikkäreille illalla seitsemän maissa (kun ei ollut vaihtoehtoja, silmät ei kertakaikkiaan pysyneet auki). Heräsin sitten klo 3:30 enkä saanut enää millään unta. Tästä tulee varmaan mielenkiintoinen päivä, kun ei yhtään tiedä missä vaiheessa on pirteä ja koska nukuttaa! :pepsodent:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 19 Tammi 2014 21:00

Lumikki75 kirjoitti:
Emilia kirjoitti:
theia kirjoitti:
Sen jälkeen kun oon alkanut syödä säännöllisesti himassa (aamiainen, päivällinen) on tää astioiden kulutus räjähtänyt eksponentiaalisesti... Pitää tiskata ja viedä roskia paaaaljon useammin. :epäilevä:

Jep. :epäilevä: Meillä onneks on astianpesukone mutta sekin pyörii hävettävän usein, ainakin joka toinen päivä. :kauhistunut:

Meillä pyörii astianpesukone lähes joka päivä, mutta en mä ole osannut sitä hävetä. Eikös ne koneet ole sitä varten, että niitä käytetään? :)

Joo toki. Mulle vaan tule aina välillä maailmantuska epäekologisen elämäntapani vuoksi. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 19 Tammi 2014 22:16

Älyttömän mukava viikonloppu takana. Näin paljon kavereita, kävin keikalla ja juopottelin. En kuiteskaan ihan mielettömän myöhään istuskellut baareissa, koska Mies viettää tipatonta, enkä kehdannut aamuyöllä ryömiä ympäripäissäni sen luo, kun siellä olin viikonlopun yötä. Vaikka eipä tuota olisi haitannut, mutta on tullut itsekin juotua vähemmän tammikuussa, kun ei ole kehdannut valvottaa toista. Tehtiin överiaamupaloja ja lojuttiin päivät.

Mulle tarjottiin viikonloppuna mahdollisuutta neuvotella kämpän vaihdosta. Joku tyyppi haluis muuttaa kaksiosta yksiöön ja minä taas toisinpäin. Harkitsen. Tuli ihan yllättäen tuo tarjous perjantaina baarissa. Olen miettinyt, että olisi kiva muuttaa, mutta että se tapahtuisi ihan just. Pitää tässä miettiä pari päivää. Voip kyllä olla, että en ihan vielä kehtaa muuttaa. Pitää raivata kämpiltä tavaraa pois, ettei muuttaessa olisi turhaa rompetta. Joskus keväällä voisi koittaa katsella kämppiä, pitää tässä säästellä rahaa ja varautua mahdollisiin takuuvuokriin ja muihin menoihin. Ainakin pyykinpesukone olisi pakko ostaa, jos muutan, nykyisessä se kuuluu kämpän varustukseen.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 20 Tammi 2014 11:53

theia kirjoitti:Mun viikonloppusuunnitelma on suunnitella ensi viikon ruoat & käydä kaupassa ostamassa ruokatarvikkeet, siivota olohuoneen pöytä, kerätä häihin liittyvät jutut samaan paikkaan (kuitit, laskut, lehdet, luettelot..), pyyhkiä pölyt makuuhuoneesta, käydä kävelyllä, siirtää valokuvia kansioon, tehdä biisilistausta. Ehkä käydä ottamassa passi/ajokorttivalokuva. Tämän listan teen vaan sen takia, että olen nyt velvoitettu tekemään nää asiat :virne: Nimim. saamattomuuden huippu. Ja tänään perjantaina pitäisi tiskata, koska enää ei oo puhtaita syviä lautasia.

Ömm.. :vihellys: "velvoitettu tekemään" = jos jaksan :pepsodent: Kävin mä kävelyllä! Kaks kertaa! Ja häälehdet ja -kamat pinosin olkkarin lattialle - pois olkkarin pöydältä :pepsodent: Ajokorttikuva, joo ei tod :virnei: (ok, mun silmässä on näppy ja siks en mennyt..) Ja tiskauksen ulkoistin toiselle osapuolelle. Ja suunnittelin kahden arkipäivän ruoat! Lähes siis maalissa :vihellys:

No tällä viikolla sit :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 20 Tammi 2014 14:01

Päädyin siihen, että vietän tämän päivän saikulla. Mulla on yhä kurkku kipeä. Lisäksi valvoin puoli yötä, en suinkaan kurkkukivun, enkä edes Sherlockin takia. Sen sijaan luin iltalukemisena kirjaa, joka on tosi koukuttava, mutta ihan hemmetin ahdistava. Ehkä oli paras ratkaisu vaan lepäillä tämä päivä, ja toivoa että mun kurkkukipu lähtisi pois.

Tänään olenkin sitten vaan lukenut, lukenut ja lukenut. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 20 Tammi 2014 18:00

Hukkasin mun avaimet. Wich is always nice.
:gaah:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 20 Tammi 2014 20:11

Tein telemark-alastulon polvelle Sellon edessä, kun ne irtokivet jään päällä eivät auttaneet pidollisesti yhtään, mutta raapivat sentään housut ja ihon rikki...

Nyt taas liukuesteet kantapäissä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 20 Tammi 2014 20:23

Äh, väärin hiekoitus on niin ärsyttävää. :( Miksei jäätä hiekoteta hiekalla? Eikö se pitäisi paremmin kuin pikkukivet?

Mäkin kaaduin ekana lumentulopäivänä. Kantapää lähti lentoon ja mätkähdin selälleni. Kankussa jäätävä mustelma ja päässä jyskytti loppupäivän. Ei ihan toimineet mun talvitennarit näissä keleissä. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 21 Tammi 2014 14:38

Ei löytynyt avaimia. Onneksi ovat ihan tavallisia abloy-avaimia, joiden teettäminen ei maksa maltaita.
Silti vähän keljuttaa olla ilman avaimia teettämiseen asti :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 22 Tammi 2014 22:32

Sain sitten loppujen lopuksi avaimet saman päivän aikana :virne:
Mutta vanhoja ei ole löytynyt.

Nyt teen jotain extremeä ja lähden siskon mukaan sen töihin. Tiedossa hengailua pääkaupunkiseudulla rekassa koko yö :keijotäpinä:
Viime yö oli kuulema aika rauhallinen, saas nähdä miten meille tänään käy.
Eväät on tehty (salaattia ja mandariineja) ja vesipullo ladattu.
Huomenna ehkä vähän väsyttää :aukku:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 23 Tammi 2014 00:53

Kibaya kirjoitti:Tiedossa hengailua pääkaupunkiseudulla rekassa koko yö :keijotäpinä:

Raggaerekka :O:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 23 Tammi 2014 03:09

Dnd kirjoitti:Raggaerekka :O:

Ei kai siellä vain soiteta kannabis myönteistä musiikkia? :virne:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 23 Tammi 2014 07:59

Ei soitettu :virne:
Ei soitettu reggaetakaan. Ei itseasiassa soitettu rekkassa mitään mussiikkia. Me pelattiin ipadilla pelejä, mä luin kirjaa ja sitten juteltiin ihan tajuttoman typeriä juttuja. Siinä sivussa mä hankin vähän tommoista kuljetusalan sivistystä :pepsodent:

Yllättävän nopeasti se aika sitten meni, vaikkei meillä ollut töitä mitenkään erityisen paljon.
Aamun sarastus oli aika komean näköistä. Jännästi siitä ei nähnyt henkilöauton perspektiivistä mitään :töktök:
Pääsin myös palelemaan :keijo: Mullahan on ollut tässä useana päivänä tuskaisen lämmin ja olen oikeasti vähän kärsinytkin siitä. Nyt pääsin palelemaankin. Pakkanen oli yöllä todella purevaa ja viiden aikaan aamuteen nauttiminen pihalla sai vähän jo varpaat kohmettumaan kylmään henkilöautoon hyppääminen viimeisteli asian. Kyllä, nyt on kylmä. Ihana ajatella että voi hypätä peiton alle ja vaipua unten maille :pilvi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 25 Tammi 2014 12:26

Hyvää tätä vuotta fordelaisille! :hymyhali: Oon taas ollut laiska ja aktivoitunut huonosti tähän kirjoitteluun. Mutta puolustukseksi kerrottakoon ilmoituksia.

Käyn nykyään ihan tanssitunneilla, mikä on ihanaa. Oon niin oman lajini parissa, vaikken mitään osaakaan. Mutta niissä vierähtää sitten töiden jälkeen kolme päivää viikosta. Eli lähden aamulla töihin kahdeksan jälkeen ja tulen kotiin illalla yhdeksän jälkeen. Sen jälkeen ei oikein ole jäljellä kirjoittelun edellyttämää aivotoimintaa.

Sitten olen lähdössä taas Norjaan. En ole vielä edes pakannut tai muuten aktiivisesti stressannut, mutta silti asia kummittelee ehkä mielessä ja vie sen lopunkin aivokapasiteetin. Nyt olen kyllä vain neljä viikkoa, mikä saa luvan riittää. Pääseepähän kertaamaan kielen ja näkemään tuttuja. Ja ehkä neljässä viikossa ei ehdi vielä kehittää mitään kauhean suurta stressivatsahaavaa tai -rytmihäiriöitä? :virne:

Tällä kertaa saan asua kaverin luona, eli säästän vuokrankin. Ainoa vaan, että se aikoo pullauttaa toisen lapsensa ulos jossain vaiheessa helmikuuta, eli saan sitten seurata vauva-arkea ihan lähietäisyydeltä. Olen tilannut sellaisen lapsen, joka ei ainakaan pariin ekaan viikkoon turhia itkeskele :P
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 27 Tammi 2014 21:07

Huh. Että voi ihminen tuntea itsensä tyhmäksi hoitaessaan Kelan asioita. Piti vielä jotain viime vuoden asumistukeen liittyviä juttuja selvittää ja laitoin Kelan verkkosivuilla jo viime viikolla liitteitä ja muuta. Ja sitten tajusin eilen, että jotain puuttuu. Ja tänään kanssa iski sellainen olo, että en ole ehkä kaikkea ilmoittanut ja asian tarkastettuani jouduin laittamaan lisää liitteitä ja lisäselvityksiä. Kyllä mahtaa kiittää Kelan virkailija, joka tuota käy läpi. Ja tasan varmasti pitää minua idioottina. Toisaalta se on parempi kuin se, että ne luulee minun huijanneen palkkatuloissani ja muissa. Ääh. Liian monta kertaa uusittu työsopimus, jonka näköjään olen jossain vaiheessa unohtanut ilmoittaa ja muita muuttuvia hommia.

Nyt kuppi teetä ja nukkumaan, kamalan kipeä olo taas vaihteeksi ja pää ei toimi.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 28 Tammi 2014 14:57

Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 29 Tammi 2014 08:44

Rise & shine! Töis jo, mites muut?

Huomenna saattaa olla olo, ettei kannata herätä puoli viideltä, jos meinaa tehdä duunia vielä kello 22 jälkeen. Ehkä täs ehtii jotku päikkärit ottaa... Tosin en kyllä yhtään tiedä, missä välissä. :P Ääääh... Aina samat asiat aiheuttamassa stressiä. :(

niin. Heräsin tosiaan 3:53, pyörin puoli tuntia sängyssä, kävin vessassa, tulin takas sänkyyn ja tunsin oloni pirteäksi. Nousin ylös 4:30, keitin kahvia ja kävin aamupesulla. Luin tenttiin ja tulin töihin 1,5 h normaalia aikaisemmin. Toivottavasti pääsen lähtemäänkin aiemmin, että ehtii tosiaan ne päikkärit ottaa. Illalla taas ylitöitä. :huoh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 29 Tammi 2014 10:50

Mulla taas on nyt vapaapäivä, koska olin yhden lauantain töissä tuossa parisen viikkoa sitten. :virne:
Luksusta nykytyössä, kun on keskellä viikkoa vapaata.
Tosin olen kahlittuna kotiin, koska mieheke vei aamulla auton. Eli täällä sitä sitten junnataan koko päivä tänään, eli en esim. voi lähteä kirpparille mitenkään tai kahville kaverin kanssa. Ehkä menen sentäs viemään lasit ja metallit kierrätykseen, että pääsen vähän uloskin. Onhan kierrätyspisteelle sentäs n. 500 metrin matka. :virne:

Lisäksi päivän tavoitteena on saada verhot kahteen ikkunaan keittiössä. Otin tonttuverhot pois muutama viikko sitten ja toiset verhot on siitä saakka odottaneet tuolin karmilla silittäjäänsä. En vaan voi laitta verhoja ikkunaan silittämättä niitä ensin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa