Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 29 Tammi 2014 12:37

Lumisade pitää mut aika hyvin kotona. :haukotus:
Onneksi tässä on täälläkin kaikkea häärättävää. Pitää testata hiustenlaittoa viikonloppua varten ja häärätä siihen liittyviä juttuja :juoni:

Muutoin tämä hetki menee odotellessa siivousporukoita tekemään kodista puhtaampaa :huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 30 Tammi 2014 01:14

Au... Kun on pilkkonut chiliä illalla ja vaikka pessyt kädet ainakin kahdesti on tunne aika tuskainen wc käynnin jälkeen vieläkin.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 30 Tammi 2014 15:05

Millanen päivä sullon tänään?
Mullon normipäivä!!
Sisko sai kipulääkkeeksi diapamia rehvähtäneeseen olkapäähänsä ja mä sain kuulla sosiaalitoimiston hukanneen mun hakemuksen. Ei sentään liitteitä, jotain jo sekin...
:keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 30 Tammi 2014 16:27

@gen.fi kirjoitti:Au... Kun on pilkkonut chiliä illalla ja vaikka pessyt kädet ainakin kahdesti on tunne aika tuskainen wc käynnin jälkeen vieläkin.


Suosittelen lämpimästi kertakäyttöhanskojen käyttöä seuraavalla kerralla. :pepsodent:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 02 Helmi 2014 05:17

Kahden päivän bileosuus ohitse.
Huomenna täpinöidään vielä Sherlock :keijo:

Eilisen päihtymystilan vuoksi tänään oli vähän :vihellys:-meininkiä. Kokis oli järjettömän hyvää, salaatti oli samoin.
Verensokeri laski turhan äkkiä ja tämmöstä pientä.
En päässyt tänään uuteen nousuun :keijo: :munmo:

Mun kroppa ei kestä yökerhojytkettä :epäilevä:
Baariajat ovat siis ohitse. Pubit ja tämmöiset bassojytkeettömät paikat käy :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 02 Helmi 2014 06:51

Kibaya kirjoitti:Kahden päivän bileosuus ohitse...

Eilisen päihtymystilan vuoksi tänään oli vähän :vihellys:-meininkiä.



http://www.kulfoto.com/funny-pictures/31653/pac-man-hangover

Tämmönenkö :virne:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 02 Helmi 2014 19:33

No ei sentään :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 05 Helmi 2014 16:52

Heeey :keijoi:
Have I got a story for you! :pepsodent:

Kuten tiedätte, kuljen takseilla aika paljon. Fysioterapiamatkat maksaa kela, mutta vasta kun jokavuotinen omavastuusumma on tullut täyteen. Sitä odotellessa makselen noita omavastuita ja toimitan kuitteja kelalle. Mutta koska mulla on rahaa kuin roskaa, saan sosiaalitoimistosta maksetut summat takaisin siihen 245e:hen asti, joka on omavastuiden katto.

Kaikki vähääkään kelan kanssa asioineet tietää että sinne pitää toimittaa alkuperäinen versio todisteista, tässä tapauksessa kuiteista. Mutta niin pitää sosiaalitoimistoonkin :töktök: Ei siis käy että kopioin ne mun kuitit ja annan sosiaalitoimelle, ehei. Sehän olisi aivan liian helppoa. Tästä syystä tarvitsen kaksi kuittia taksikyydeistä.
Viime keväänä oli sama juttu ja silloin oli pari, joille olisi pitänyt ensin tehdä selvitys mihin se kuitti menee, mutta sain kuitin kuitenkin.

Tänään meni normaalisti fysioon. Taksi oli tuttu ja kuski vei mua viime viikollakin fytsiin. Silloin jo oli vähän hankalaa se kuitin tulostaminen ja sain vääntää saadakseni sen. Mielestäni kuitin tarve ei kuitenkaan kuulu kuljettajalle, joten ihan reteästi vetosin henkilökohtaisiin syihin.

Tänään en saanut kuittia ollenkaan!
Kuskilla nousi äänenvoimakkuus melkein huudoksi ja hänen ei tarvitse tulostaa kuin yksi kuitti! Multa meinasi mennä hermo, mutta pysyin rauhallisena. Pyysin ettei kuski huuda ja kertoo miksei hän tulosta kuittia.
"Ei mun tartte. Ethän sä saa kaupastakaan kahta kuittia jos ostat banaaneja" :salaliitto: :epäilevä:
"Anteeks mitä?"
"Nii! Taksitarkastajakin sanoi ettei mun tartte antaa. Tai sitten sulla pitää olla kirjallinen selvitys mihin se menee se toinen kuitti."
"No ei todellakaan tarvitse. Se ei ehkä kuulu taksikuljettajalle mihin se kuitti menee"
"Mutta mun ei tartte antaa sitä sulle. Soita vaikka tarkastajalle".
Nousin autosta sanomatta mitään ja pamautin oven kiinni. Ja poltin päreeni. Olin oikeastikin aivan raivona. Oli pakko soittaa äidille, että josko hän voisi sen verran auttaa ja soittaa sille taksitarkastajalle. Mun hermo ei kestänyt ja oli pakko rauhouttua ennen sitä fysiota.

Fysion aikana olin saanut äidiltä tekstiviestin "asia hoidossa, se taksikuski valehteli" :friikkipeukku:
Tarkastaja oli vähän äimänä koko jutusta ja sanoi selvittävänsä asiaa. Lopulta kävi ilmi, että asiakkaalla on oikeus kahteen kuittiin ilman erillisiä selvityksiä aiheesta. Vähän ajan päästä kävi ilmi myös se, että täällä on kaksi tarkastajaa, joista toinen ei ihan ollut asiansa tasalla ja oli heittänyt tämän banaanijutun :töktök:

Oudointahan tässä on se, että olen saanut ihan nätisti takseilta nämä toiset kuitit. Muutama on ollut alkuun hämillään, mutta kuitenkin tulostanut sen kuitin sieltä. Vain tämä yksi henkilö on alkanut avautumaan ja tehnyt asiasta ongelman itselleen. Jopa toisen kunnan taksitarkastaja (joka on mun vakkarikuski) tulostelee ne tuplakuitit ihan ilman ongelmia.

Lopulta kävi niin, että sain kuitin tuotuna kotiovelle ja siinä samalla anteeksipyynnön.
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Vaikka vähän semmoinen wtf-fiilis on edelleen. :keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 05 Helmi 2014 20:23

Mikä ihmisiä vaivaa? :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ke 05 Helmi 2014 20:45

En mä kyllä oikein ees ymmärrä että mitä väliä sillä on kuinka monta kuittia printtaa... :hämillään: Ihmiset :töktök:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 06 Helmi 2014 15:01

Kibs. :läps: :friikki: :paijaus:

***

Hyvää saamelaisten kansallispäivää! Pyeri säämi aalmugpeeivi!

Kuva
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » To 06 Helmi 2014 19:29

damn kirjoitti:Huh. Että voi ihminen tuntea itsensä tyhmäksi hoitaessaan Kelan asioita. Piti vielä jotain viime vuoden asumistukeen liittyviä juttuja selvittää ja laitoin Kelan verkkosivuilla jo viime viikolla liitteitä ja muuta. Ja sitten tajusin eilen, että jotain puuttuu. Ja tänään kanssa iski sellainen olo, että en ole ehkä kaikkea ilmoittanut ja asian tarkastettuani jouduin laittamaan lisää liitteitä ja lisäselvityksiä. Kyllä mahtaa kiittää Kelan virkailija, joka tuota käy läpi. Ja tasan varmasti pitää minua idioottina. Toisaalta se on parempi kuin se, että ne luulee minun huijanneen palkkatuloissani ja muissa. Ääh. Liian monta kertaa uusittu työsopimus, jonka näköjään olen jossain vaiheessa unohtanut ilmoittaa ja muita muuttuvia hommia.

No kiva, sain selvityspyynnön väärinkäytösepäilystä. Pitäsi ilmeisesti kirjoittaa todella hyvä selvitys, koska muuten se etenee poliisin tutkittavaksi. Ärsyttää ihan suunnattomasti. Kyse ei ole kuin muutamasta sadasta eurosta ja olen koko ajan tiennyt, että joudun maksamaan ne takaisin, mutta Kela on maksanut minulle ennenkin liikaa tukea ja perinyt myöhemmin takaisin. Miksi nyt poliisitutkinta? Jos yrittäisin huijata, niin en tekisi sitä muutamasta satasesta! Tämä kruunaa umpisurkean päivän.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 06 Helmi 2014 20:32

Damn :o: :paijaus:
Hui, helpostipa tuollainenkin epäily niillä näköjään herää, jos muutama unohdus riittää. :(
Toki systeemien pitää olla tarkkoja, mutta aika ahdistavaa sinänsä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 06 Helmi 2014 21:17

Damn :hullu: Laita toi sun kirjoitus sinne ja lisäät siihen ne yksityiskohdat, jotka Kelaa saattaa kiinnostaa. Ei ne nyt sentään poliisitutkintaan voi ketään unohduksen vuoksi laittaa! Vai voiko, eikai helvetissä voi. :epäilevä:

Eiköhän asiat lopulta jotenkin selviä. Soita vaikka tai mene käymään niin voi olla helpompi selvitellä sotkua.:paijaus:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » La 08 Helmi 2014 22:26

Onkohan forden ihmeisiä ollut liikkeellä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288651355478.html
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 08 Helmi 2014 22:57

@gen.fi kirjoitti:Onkohan forden ihmeisiä ollut liikkeellä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288651355478.html


Ei olla. Me tiedettiin toi jo :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » La 08 Helmi 2014 22:59

Jaa ja kohta saadaan lukea, että hän on jotenkin kadonnut matkallaa Helsingissä? :keijo:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 08 Helmi 2014 23:02

Ei ole. Lupaan sen. :virne:

Tai en mä tiedä, jos Kiba on vaikka napannut sen tässä välissä. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 09 Helmi 2014 00:31

En ole napannut, en edes bongaillut.
Aika sekopääksi se kyllä veti :virne:

Onneksi oli vertaistukea saatavilla :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 09 Helmi 2014 14:39

Tulee 10 vuotta siitä, kun rekisteröidyin YleX-foorumille. Tarkkaa päivämäärää en muista, mutta helmikuun puolta väliä 2004 se muistaakseni oli.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 09 Helmi 2014 20:10

Hehe, tulin Norjaan sammuttamaan niitä paloja, tänään(kin) on satanut koko päivän (kahta tuntia lukuunottamatta). Niiden kahden tunnin aikana kipaisin ulkona ja ihan hienoa oli :virnu:

Kuva

Viikko on vierähtänyt ihan ok. Olen kyllä muistanut taas kaikki ne asiat, joiden takia viimeksi halusin kotiin ja vannoin, ettei enää ikinä. Jos nyt ei enää, ainakaan enempää kuin viikoksi. Majoitus kyllä tällä kertaa toimii paremmin, asun nimittäin kaverin luona. Illalla kun tulen töistä kotiin, odottaa ruoka valmiina ennen kuin saan edes kenkiä pois jalasta :sydän:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 09 Helmi 2014 20:11

Olen ollut tänään oksettavan tehokas. Olen kuurannut kämpän lattiasta kattoon, kuntoillut, laittanut ruokaa, käynyt kirpparilla hakemassa tavarat ja tilityksen, nähnyt kaveria jne. Vielä kun sen Kelalle menevän selvityksen kirjoitan niin päivä olisi paketissa. Jälkimmäinen asia onkin vaivannut mieltä pari päivää, enkä ole muuta osannut miettiä. Ahdistaa ja stressaa. Tiedän ne asiat, mitä aion kirjoittaa, vielä kun jaksaisi viilata sen mahdollisimman asialliseen ja järkevään muotoon, kun ei tuota tilaakaan kirjoitukselle ole kovin paljoa. Sitten vain odotellaan päätöstä.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 12 Helmi 2014 22:33

Mieheke ompelee ompelukoneella tyynylle uutta päällistä, kun kyllästyi odottamaa, että minä ompelisin sen. Jouduin pakenemaan olohuoneeseen tietokoneilemaan, jotten ole kokoajan päällepäsmäröimässä. :virne: On tämä elämä rankkaa. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 13 Helmi 2014 00:00

Päässä pyörii sisustusjuttuja, koska sain juuri äsken vapaat kädet siskon asunnon tekemiseen. Onko kellään mitään halpoja vinkkejä? :keijo:
Paitsi että mä ehkä vaan teen ja katon sitten mitä siitä tulee :P
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 13 Helmi 2014 21:25

Luin vasta nyt tuota Kiban kuittiasiaa ja se on kyllä ihmeellistä, miten ihmiset tarttuvat tuollaisiin asioihin. Varmaan se taksikuskikin jotenkin elää harhassa, että jos kuittia pyydetään, niin siitä täytyy olla hirveästi hyötyä jollekin. Hyötyä jollekin eli haittaa itselle. Sitten tehdään periaatekysymys ja suututaan. :ei:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron