Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 14 Helmi 2014 00:45

Kuittiepisodireissun jälkeen multa on jälleen kysytty sitä "mihin sä tarvitset sitä toista kuittia" ja olen tullut tulokseen, että parenpi keksiä siihen joku juttu. Mikä on naurettavaa, kun ei se ole siltä taksikuskilta pois. Viimeksi teki mieli kysyä että maksaako se kuittipaperi todellakin niin paljon ekstraa :epäilevä: en kysynyt, se olisi ollut ilkeää.

Edelleen mua ihmetyttää se järjetön uteliaisuus sen toisen kuitin käyttötarkoitusta kohtaan. Okei, ihmiset on uteliaita, minkäs teet.

Piti mennä nukkumaan tunti sitten. En mennyt :haukotus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 14 Helmi 2014 05:19

Se tunne, kun tulee humalassa kotiin ja laittaa laitteet päälle...
Sitten usean minuutin päästä kun on wc:ssä alkaa yhtäkkiä kuulumaan buena vista social club tyyppistä musiikkia.
Ja on sitä ennen miettinyt kuinka olisi mukavaa olla lämpimässä tällä hetkellä :keijo:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 14 Helmi 2014 16:23

@gen.fi kirjoitti:Se tunne, kun tulee humalassa kotiin ja laittaa laitteet päälle...

Vähän aikaa joutui kummastelemaan, kun luin että "kun tulee humalassa kotiin ja laittaa vaatteet päälle". Voisihan tietysti niinkin käydä, jos vaikka olisi ollut naturistibileissä. :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 14 Helmi 2014 20:51

Lumikki75 kirjoitti:
@gen.fi kirjoitti:Se tunne, kun tulee humalassa kotiin ja laittaa laitteet päälle...

Vähän aikaa joutui kummastelemaan, kun luin että "kun tulee humalassa kotiin ja laittaa vaatteet päälle". Voisihan tietysti niinkin käydä, jos vaikka olisi ollut naturistibileissä. :virne:


:femmat:

---
Ei mulla oikeastaan mitään. Ihanaa, että on perjantai.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 14 Helmi 2014 23:20

Jaa olen ollut netissä yöllä :keijo:
Ja tänään jo kello 12 auttamassa ystävää perheensä kanssa muutossa.
Tosin muutto alkoi sillä, että ystävä vain katsoi minua ja antoi oluen pahojen henkien pois pitämiseksi :virne:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 15 Helmi 2014 14:21

Kodillinen aktiiviviikonloppu. Mieheke remontoi eteistä, huomenna asennetaan portaat. Nyt iltapäivällä mäkin pääsen vähän maalaamaan.
Uunissa on kaalilaatikko, tein hedelmäsalaattia, pöydällä on kasa irtokarkkeja, koti on sekasorron vallassa edelleen ja muuten menee hyvin.

Illalla kaverin synttäreille.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 15 Helmi 2014 19:55

On ollut aika hauska päivä.
Aamulla katsoin lätkää. Sitten tuli Tuusi. Katsottiin Tuusin kanssa lätkää ja leikittiin. Tämän jälkeen suunnaksi Kervo city, koska kirjastolla oli Maltti ja Valtti. Paitsi että sinne olikin tooodella typerä systeemi ja 150 ensimmäistä pääsi sisään (tästähän ei kannattanut tiedottaa asiasta missään :epäilevä: ). Me ei oltu siinä porukassa. Onneksi nämä heebot kävivät myös tervehtimässä niitä lapsia jotka eivät mahtuneet joukkoon ja Tuusi sai annoksellisen odottamaansa Malttia ja Valttia. Minua otti päähän huono tiedotus ja useamman lapsen pettymys aiheesta. Varsinkin kun kyseessä tosiaan oli tämä, ettei missään lukenut moisesta pienestä salista ja käytännöstä :norsu:.

Tuusin jälkeen kotonani kävi pyörremyrsky aka perhe. Velli, avokälypuoli, mutsi, Tuusi ja vellin poika olivat tässä hetken ja vauhtia oli. Mun asunto on liian pieni ton porukan läsnäoloon :virne:

Sen jälkeen vain istuttiin ja höpöteltiin theian kanssa :tilt:
Aika pitkälti maan ja taivaan välistä löydettiin aiheita. Paitsi että mä unohdin palauttaa mun lainakamat :aukku: Hei theiaaaa, ne on edelleen täälllääää :pepsodent:

Nyt ehkä vähän jotain ruokaa ja olympialaisia. Tai sitten katson sarjaa netistä. Meinaan tehdä ei mitään, ehkä
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Su 16 Helmi 2014 14:42

Kibaya kirjoitti:Sen jälkeen vain istuttiin ja höpöteltiin theian kanssa :tilt:
Aika pitkälti maan ja taivaan välistä löydettiin aiheita. Paitsi että mä unohdin palauttaa mun lainakamat :aukku: Hei theiaaaa, ne on edelleen täälllääää :pepsodent:
Ai niin :virne: Mä muistin ne jossain vaiheessa mut oli juttu kesken ja unohdin sitten :virne: Nooo onneks niillä ei oo kiire :virne:

Tänään mennään beiben porukoille syömään. Mä aloin miettimään etten oo nähnyt niitä aikoihin, ja sitten beibe soitti mutsilleen "moi meil on nälkä, pääseks sinne syömään" :keijo: ja pääsihän sinne! :virne:

Siinäpä se tältä päivältä. Ens viikkokin on täynnä ohjelmaa, pitkiä työpäiviä, frendin muutto, äidin treffausta, askarteluupaskartelua ja Buffy-singalong -häppeninki :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 17 Helmi 2014 21:12

Tilulilulei. Tein loppuviikon aika tiiviisti töitä, ja viikonloppunakin tuli tehtyä aika paljon, paitsi perjantai-illan pidin sentään vapaana. Tänäänkin oli tiivis työpäivä. Nyt sitten kun ajattelin, että on vihdoin aikaa vapaaillalle, en meinaa keksiä mitä tekisin. :töktök:

Ilta tuntuu vielä hirmu pitkältäkin, kun olin harvinaisen varhain töissä ja päätin kerrankin lähteä aikaisin. :keijo:
No, toki täällä olisi kaikenlaista siivoamista sun muuta tehtävänä, mutta eivät ne nyt tietenkään inspiroi.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 17 Helmi 2014 21:50

Ei varmasti inspiroi :paijaus:

Mä olen tänään viettänyt Tuusin täyteisen päivän :D
Aamupäivällä hyppäsin äitin kyytiin, huristeltiin Hyvinkäälle, vietiin Tuusilaan sukkahousuja ja istuttiin siinä hetki kahvilla. Kun siskon piti lähteä viemään Tuusia päiväkotiin hän oli vähän sitä mieltä, että siellä on tylsää. Lopulta jopa lohduttoman itkun varjolla hän pyysi ettei hänen tarvitsisi mennä päiväkotiin. Lopullinen syykin selvisi, hän halusi viettää päivän mun kanssa. Puhuttiin ja tehtiin sopimus, että aina ei voi tehdä näin, mutta tällä kertaa voi.

Niinpä Tuusin kanssa tultiin mummilaan. Askarreltiin siskon syntymäpäivälahja, leikittiin höpöjä leikkejä ja tehtiin ruokaa. Ruuan jälkeen paskarreltiin lisää sitä syntymäpäivälahjaa, leikittiin väreillä ja maalattiin sille keittiöessu. Tuusi oli ihan haltioissaan siitä värileikistä ja harmitti ettei ollut isompaa lakanaa mitä hän olisi voinut väkertää sydämensä kyllyydestä. Sivellintarkkuus oli aika hyvä, vaikka osa alueesta oli aika hankalaakin maalata. Lopputulos on aika jännä, mutta lapsen tekemän näköinen, eli täydellinen :hullu:

Iltapalaksi väänsin köyhiä ritareita. Pakastimesta kaivettiin mustikoita, survottiin niistä sörssöä, oheen vähän kermavaahtoa ja huiviin :kuola:

Nyt se lapsi toivottavasti nukkuu :keijo:
Ainakin se nukkui kun tulin paijaamasta :sydän:

Ei mua haittaa tämmöiset Tuusipäivät ollenkaan :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Pe 21 Helmi 2014 02:10

On liukasta. Lunta jään päällä ja siitä lipat. Puhekin tietenkin kädessä. Onneksi laskeuduin alaselälle niin isku jakautui hyvin eikä satu niinkään. Tosin voi olla paikat jumissa huomenissa.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 21 Helmi 2014 22:39

Toivottavasti :keijoi:lla on ollut mainio Keijonpäivä!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ke 26 Helmi 2014 22:45

Upeeta, heräsin päiväunilta puol kymmenen illalla. Mahtaa tulla hyvät yöunet, kun pitäisi mennä kohta uudestaan nukkumaan :epäilevä:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 02 Maalis 2014 13:53

Oltiin eilen keikalla.
Nyt sattuu niskaan :virne:

Sisko selitti eilen miesystävälleen miten me ollaan ihan erilaisia. Ehkä paras kuvaus meistä ikinä :hullu:

Me ollaan niinku yö ja päivä. Toi on semmoinen Lapin kesäpäivä ja mä oon Etelä-Suomen yö.

:hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 02 Maalis 2014 16:00

Pitkästä aikaa töistä vapaa viikonloppu. Vaikka viime aikoina on ollut kivoja töitä, vähän jo rassasi käyttää vähintään sunnuntaita jos ei lauantaita työntekoon. Jotenkin töissäkin on ollut sen verran kiire, etten ole jaksanut edes fordelle kirjoitella, vaikka chattaillut olenkin.

Nyt olen tehnyt kaikkea kivaa, kuten shoppaillut, käynyt teatterissa ja leiponut pullaa ja tehnyt niistä laskiaispullia. :kuola:

Tänään tein vähän kotijumppaa rap-musiikin tahtiin. Eilen täällä olisi ollut Rähinä workout, johon en ehtinyt enkä olisi varmaan muutenkaan raaskinut maksaa 39 euroa lipusta ( :friikki: no okei, se oli kokonainen liikuntatapahtumapäivä, mutta silti), joten piti tehdä oma räppiworkout kotona. :keijo: En ole tehnyt liikunta-asioissa muuta kuin hyvin satunnaista joogaa ja perustyömatkakävelyä viime aikoina. Pitäisi yrittää saada ohjelmaan vähän jotain tehokkaampaakin liikuntaa, koska olen tietenkin taas ihan jumissa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 09 Maalis 2014 22:06

Pöh, kukaan muu ei kirjoita tähän ketjuun. :keijo:
En nyt kehtaisi itseni jälkeen kirjoittaa, mutta kirjoitan silti.

Hankin kuntosalijäsenyyden ja kävinkin siellä tänään. Lisäksi olen tehnyt pari tuntia töitä, silittänyt kaikki pyykit samalla, kun katsoin Tähdet, tähdet -ohjelmaa ja laittanut ruoaksi avokado-parsis-pastaa. Kyseinen pasta on tuunattu versio avokado- ja parsispasta-annoksesta periaatteella mitä kaapista sattuu löytymään. Tuli tosi hyvää, parempaa kuin perusavokadopasta. Lisäksi tein vielä smoothien valmiiksi aamuksi. :keijo:

Kun nyt olen ollut näin tehokas, pitäisi varmaan perustaa lifestyle-blogi, jotta voisin sitten hehkuttaa tehokkuuttani ja ryydittää koko komeutta kuntosaliselfieillä, keväisen vihreän pastan kuvilla ja auringonpaisteinstagramotoksilla. :pepsodent:

No ei, mutta energiset sunnuntait ovat viime aikoina olleet hyvin harvassa, joten kiva, että niitäkin nyt tulee.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 10 Maalis 2014 02:49

Ai jeebust.
Selfie = meitsie? :rolf:
Maailma, mitä hittoa?!

Risuaidastakin on tullut hashtag :keijoei:
(mulle neuvottiin tänään ovikoodi 1234 ja sitten se hashtag :rolf: )
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 10 Maalis 2014 11:51

Kibaya kirjoitti:Ai jeebust.
Selfie = meitsie? :rolf:
Maailma, mitä hittoa?!


Toi on hauska. :virne: Ihanaa, että nykyajan enlantislagille keksitään suomennoksia. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 10 Maalis 2014 14:21

Meitsie :virne: just jees :virne:

--

kävin aamulla allergiatesteissä, mallia prick. Neulalla siis tökitään allergeeneja käsivarsiin ja katotaan että kuinka suuri paukama nousee. testit olivat hieman yllättävät - koivu, koira ja kissa oli odotettavissa, mutta banaani ja palsternakka ei. Ja se etten ole ompuille, tomskuille ja kiiville allerginen yllätti kanssa. Hoitaja teki vielä ekstratestejä (vaikkei niitä ollut määrätty) kun huomasi homeen nousevan isona pattina. Sitten testattiin homeet ja punkitkin. Sitten oli vielä verikoe, sieltä ne kattoo jotain :keijo:

On ollut paljon neuloja kun torstaina oli tatuointi ja tänään sit noi.

Tälle viikolle ei ole suunnitelmia lähes ollenkaan! iiiihanaa :sydän:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 10 Maalis 2014 18:02

Mä pääsen kohta päivittämään remonttiketjua :täpinä:

Banaani :kieli:
Mä muistan miten allergiatestit oli ihan hirveitä, kun niitä kutiavia paukamia ei saanut raapia ja odotusaikakin olisi pitänyt (huom. sanamuoto :vihellys: ) olla syömättä ja juomatta.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 10 Maalis 2014 19:02

Kibaya kirjoitti:Banaani :kieli:
Mä muistan miten allergiatestit oli ihan hirveitä, kun niitä kutiavia paukamia ei saanut raapia ja odotusaikakin olisi pitänyt (huom. sanamuoto :vihellys: ) olla syömättä ja juomatta.

Maailma lienee muuttunut, koska ei mulle ainakaan sanottu mitään syömättömyyksistä, mutta odotteluaikakin oli 15 min että sen kyllä pärjäs ihan hyvin ilmankin :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 10 Maalis 2014 22:04

Maailma lienee muuttunut. Mun piti istua niiden kanssa 45min, olla raapimatta ja ei saanut syödä samalla :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 12 Maalis 2014 19:24

Ostin tänään tapetinrepimissiiderin :keijo:

Ostin tänään uusia tapetteja. Nyt pitäis päättää mitä sille muulle osalle tehdään, sille mitä ei tapetoida. Seiniä ois kolme, ideoita seittemänsataaviiskytneljä :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 24 Maalis 2014 23:14

Ei tartte miettiä enää! Tapetit on seinässä :keijo:
Se renmontti ois nyt tehty. Seuraava tavoite: pakata nämä kamat ja muuttaa sinne!

Avokälypuolen kanssa vedettiin suurin osa. Äiti veti muutaman vuodan ja mä leikin lapsella :tilt:
Aika kuollut olo. Huomenna on hirveästi asioita hoidettavana ja muistettavana.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 30 Maalis 2014 20:59

Nonni. Nyt on muuttokuorma kannettu sisään, juotu kahvit ja hohhailtu kaikkea jännää :keijo:

Musta tuntuu että taas olisi mennyt viikko, vaikka on vaan kolme päivää takana.
Perjantaina oli aamupäivällä lymfa, sen jälkeen näin ystävää piiiiitkästä aikaa ja siten pitikin jo olla menossa Helsinkiin :keijotäpinä:
Joku joutui vähän yllätetyksi :ahihi: Sitten oli vähän semmoista polttaritoimintaa ja kotiuduin lauantaina ennen puoltayötä. Sain nukuttua hetkosen jos toisenkin ja tämä päivä valkeni vähän sekalaisissa tunteissa.

Muuttoaputyypit olivat kaikki aika ajoissa, mutta rekka auto kuljetin ei. Kuski oli talviajassa :virne: Ja vähän unessa (kävi kotona kaksi kertaa ennen pääsyä perille). Mutta lopulta kaikki sujui aika sutjakkaasti. Hupsishei vaan ja kamat oli autossa ja samanmoinen hupsishei kun ne oli uudessa känpässä :P :hullu:

Tähän perään vellin synttärikakkukahvit ja siellä iski täydellinen väsymys. Meinasin nukahtaa niiden sohvalle ison vieraslauman keskelle :keijoei:
Nyt tulin vielä yöksi meidän äidille, koska ei purettu vielä mitään ja sänkykin tulee vasta tiistaina :virne:

Aika liian ihana viikonloppu, kyllä. :ahihi: :pilvi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron