Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 03 Huhti 2014 02:05

Hupshei ja uudessa kännissä :virne:
Ja mikähän on kun tuntuu taas haistavan kaikkia tuoksuja pitkästä aikaa :epäilevä:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 06 Huhti 2014 14:32

Jaahas, jehovat ovat sitten joka sunnuntaiseksi tavakseen käydä täällä rimputtelemassa ovikelloja. :epäilevä: Olin lukemassa makkarissa, kun kuulin lyhyen ovikellon rimpautuksen. Kävin vähän ajan päästä katsomassa ovella ja jehovien esitehän siellä oli. Onneksi näköjään ymmärtävät jo, etten avaa heille ovea. :keijo:

On ollut ihan kiva viikonloppu. Käytiin perjantaina parin kaverin kanssa paikallisessa (tai yhdessä niistä :keijo: ). Siellä soi Pitkä kuuma kesän soundtrack ja oli muutenkin yllättävän kiva mesta, ainakin noin alkuillasta. Sitten kaverit tulivat luokseni saunaan, ja sen jälkeen parannettiin vielä vähän maailmaa. Myyyy oli seuraneitinä ja Shinya kävi moikkaamassa ja meni mun sänkyyn nukkumaan.

Eilen kaverin kanssa sushilla, tehtiin ja taas vähän alle tunnin kävelylenkki ja sitten kävin vähän juhlimassa äidin 60-vuotissynttäreitä (Eivät olleet viralliset bileet, mutta kuitenkin eilen oli virallinen syntymäpäivä.) Tänään olen lukenut Tove Janssonin kirjan ruotsiksi(!) loppuun ja aloitin Shakespearea (sain luettua peräti esipuheen :P ). Tosin nukkuisin varmaan vieläkin, ellei isä olisi soittanut puoli yhdentoista aikaan. :P Onneksi olen saanut sentään pestyä lakanoita ja pyyhkeitä, mutta meinaa tulla tenkkapoo, kun pyykinkuivaustila on aika täynnä. Tekisi mieli myös siivota/järjestellä vaatehuone, kun kerrankin olisi aikaa.

Ma-ke on lomaa, mutta meinaa tulla lomastressi, kun tekisi mieli tehdä kaikkea kivaa, mutta en ole varma, ehdinkö. Onneksi jo toukokuun alkupuolella on viikon pituinen talviloma, niin ei tarvitse odottaa seuraavaa rauhallista aikaa kovinkaan pitkään.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 07 Huhti 2014 09:23

Viikonloppu meni tosi rauhaisasti mulla, mies oli lauantain polttareissaan rymyämässä. Lauantaina hoidin pieniä hääaskarteluja (aiheutin itselleni hirveän stressin kun ei mennyt ihan niinku Strömsössä kankaan suoraan leikkaaminen :keijo: menee nimittäin suunnitelmat uusiksi, onneks on vielä lähes kolme viikkoa aikaa :P ), lueskelin, söin (kokonaisen vesimelonin :keijo: ), tyhjentelin digiboksia. Sitten sunnuntain möllöteltiin kun tuo mun krapulamörkö oli ihan rikki paintballista :keijo:

Viime yön pyörin stressaten häitä (tähän asti mennyt viimeiset pari kuukautta tosi nätisti!), sain unta reilut pari tuntia ja tänään pitäis töiden jälkeen mennä syömään ja sitten vielä teatteriin :bubbles: toivottavasti en nukahda...
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 07 Huhti 2014 19:31

Oi, veronpalautukset :tipahdus: :sydän:

Joulukuuta odotellessa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 09 Huhti 2014 12:55

Olen lomaillut tämän viikon perheen kanssa pohjoisessa vanhempieni huomassa. Ihanan stressitöntä! Voisiko tämä loma jatkua vielä ensi viikollakin? Voisin jopa tottua tähän hiljaiseloon. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 10 Huhti 2014 19:31

Mä ajoin muutama viikko sitten ojaan autolla oikeen kunnolla. Nimittäin kyljelleni. :keijo:
Mulle ei käynyt kuinkaan, vauhti oli n. 50 (rajoituksen mukaan), ehkä vähän alle, kun oli niin liukasta, mutta sinne se vaan luiskahti.
Aluksi tuntui, että ajan sinne ojaan nokka edellä ja kerkesin sen sekunnin sadasosan jo valmistautua siihen, kunnes auto olikin jo pyörähtänyt ympäri nokka menosuuntaan ja auto meni kyljelleen penkkaan. Ja mulle ei tosiaan käynyt kuinkaan, joten siinäpä sitten vaan katkaisin virran, otin avaimet ja kännykän mukaan ja lähdin könyämään ylös. Olin siis itse siellä kyljellä, joka oli maassa ja kiipesin ensin avaamaan ylös jääneen oven ja muutaman ohikulkijan ja auttajan avulla tulin lopulta pois autosta takakontin kautta. Auto meni lunastukseen. :keijo:
Nyt on uusi pirssi (vuosimalliltaan vanhempi kuin edellinen) alla ja oikein hyvin kulkee. Ikävä on ehkä hieman vanhaa autoa, kun se oli niin kiva ja kulutti niin hirmuisen vähän ja oli muutenkin edukas käyttökustannuksiltaan.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 10 Huhti 2014 19:41

Ai kamala! :kauhistunut: Onneksi ei käynyt sulle mitään!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 13 Huhti 2014 18:25

Mukava viikonloppu takana, mutta ei ole kerennyt yhtään lepäämään.

Perjantaina sisko ja kummityttöni tulivat kyläilemään. Olin ihan superväsynyt viikon jäljiltä, kun olin neljänä päivänä tehnyt ylitöitäkin, niin ei olisi millään jaksanut olla sosiaalinen. Jaksoin kuitenkin touhuta kummitytön kanssa, laitoin ruokaa ja oltiin kämpillä. Yöllä herättiinkin sitten neljältä neidin kiukkuhuutoon, kiljui kurkusuorana vaikka kuinka kauan. Siinä on naapurit kiitelleet, kun täällä ei ole minkäänlaista äänieristystä. Lopulta sisko sai sen hiljaiseksi ja sitten nukuttiin ehkä pari tuntia :bubblesfriikki: . Käytiin Matkuksessa(kauppakeskus) pyörimässä muutama tunti. Se oli helvetillistä, sillä tyttö ei suostunut nukkumaan päiväunia, vaikka päiväuniaika oli ja meni. Siinä sitten kiljuttiin, itkettiin ja venkoiltiin vaunuissa. Ainoa missä suostui olemaan oli sylissä, joten siinähän sitten kannettiin sitä. Pakko oli mennä syömäänkin, mutta ei siitäkään tullut mitään, kun yksi kiukkuili koko ajan. Sain lopulta syötyä ja vaihdoin siskon kanssa vuoroa ja lähdin kantamaan tyttöä rintarepussa pitkin kauppakeskusta, että se rauhottuu. Rauhottui ja nukahti. Siinähän sitten kantelin sitä loppuajan, kun ei me uskallettu herättää sitä, kun vihdoinkin se nukkui. Jouduin mm. asioimaan Alkossa niin, että mulla on se nukkuva yksivuotias siinä mun sylissä. Normaalisti tuo tyttö on rauhallinen ja hiljainen, mutta nyt mikä lie saatana siihen oli iskenyt sen kunniaksi, että olivat minua näkemässä.

Lopulta pääsin kotiin ja sisko ja kummityttö jatkoivat matkaansa toiseen yökyläilypaikkaan. Olin ihan mielettömän uupunut ja haaveissa oli nukkua pitkät päiväunet. Olin kuitenkin sopinut, että nään ystäviä, joten ei kun matkaan vaan. Ihan hirveästi oli kaikkien pakko taas juoda, itse en onneksi osallistunut shotteihin, mutta taas meni itselläkin joku muutama bisse, viinipullo ja joku drinkki. Sitten vielä baariin, jossa lisää vaan kurkusta alas. En ole hetkeen nähnyt tuotakaan porukkaa noin humalaisena, vaikka lähes joka viikonloppu otetaan kuppia. Ihan älytön ilta ja jäin sitten keskustaan yöksi. Aamupäivällä vesisateessa ryömin kotiin ja en oikein tiedä vieläkään, mikä maa ja mikä planeetta. Ei edes ole paha olo, väsynyt ja sekava vaan.

Innolla odotan huomista, kun pitää taas jaksaa ylitöitä tehdä, samoin tiistaina ja keskiviikkona. Mutta sitten onkin vihdoinkin piiiiitkä viikonloppu. Menen viettämään osan pääsiäisestä Savonlinnaan siskoni luokse. Siis tuon samaisen, joka nyt oli käymässä. Ei kyllä välttämättä jaksaisi toista lapsiviikonloppua putkeen, mutta en oikein tiedä mitä mä kotonakaan tekisin neljä päivää. Onneksi niillä on iso talo, niin voi piiloutua jonnekin, missä en kuule, jos se lapsi taas itkee ja huutaa. Oli ainakin opetusviikonloppu siitä, että ei tarvitse niitä lapsia olla hankkimassa tähän talouteen ihan heti, jos koskaan.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 16 Huhti 2014 16:00

Tein tänään jotain erilaista. Laitoin herätyskellon soimaan ja poistuin kotoa ennen aamukahdeksaa :keijo:
Olin kahdeksalta jo junassa, nokka kohti Helsinkiä. Vähän oli tiukkaa aamulla nousta ylös, mutta kun menin aika rennolla asenteella, pääsin aika kivuttomasti liikkellekin. Aamulla selkä oli aika vihainen, mutta leppyi pienillä jutuilla.

Jätin silti lompakon kotiin :keijoei: :läps:
Meni vähän riskillä, mutten ehtinyt hakemaankaan sitä.

Olin avustajana tv-sarjan kuvauksissa ja oli kyllä hauskaa. Mitään rahaahan siitä ei saa, mutta jokseenkin tuo kiva ja nopea kuvauskokemus oli ihan riittävä. Kovinkaan montaa kertaa tuota nyt ei ehkä viitsi tehdä pelkällä lämpimän käden politiikalla.
Toki itsetunnon boostaajana toimii nämä meikit ja kerrankin elävän näköiset silmät. Ei haittaa vaikka jalkoa särkee ihan pirusti.

Nyt tekisi mieli ottaa päikkärit :haukotus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 17 Huhti 2014 13:45

2,5 viikon lomaan TJ 2h 15 min!! :superhymy: Edellisestä lomasta onkin jo aikaa ainakin 9 kk :P Mutta nyt sitten kohta on tosi rentouttava loma tiedossa... :virne: Jotkut häät tossa välissä, mut nehän on ihan chillit? :virne: Ja ylihuomenna laskuvarjohyppäämään, WHEEEEEEEEEEE! :superhymy:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 18 Huhti 2014 13:57

Hyvää pääsiäistä! :D

Arvatkaa mitä täällä on? :superhymy: (Menee juutuubiin.)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » La 19 Huhti 2014 12:31

Laskuvarjotandemhyppy oli siisteintä ikinä :superhymy:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 19 Huhti 2014 15:33

Pitäs kai itekin joskus kokeilla ihan huvikseen. Benjihyppy kans. Paljo makso?
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » La 19 Huhti 2014 16:09

Ei hajuukaan kun tän piti olla sillon kolme viikkoa sitten mun polttareissa mut oli kone mennyt rikki. Joten oli siis polttari-ihmisten kustantama :tilt:

Suurin jännäys oli kyllä maankamaralla odotellessa. Siinä pienessä kirpun kokosessa koneessa jännitys vaan helpotti :hullu:

Suosittelen! Benji pelotti enemmän :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 19 Huhti 2014 21:28

Benjihypyn seuraaminen oli pelottavinta ikinä!
Ensin se kone kiersi ja kiersi ja kiersi sitä kenttää päästäkseen sinne korkeuksiin. Ties montako kertaa se oli hukassa meiltä seuraajiltakin ja sitten kun se oli oikeasti kärpäsenkakan kokoinen piste siellä jossain, niin sieltä lähti liikkeelle kaksi hohtavaa pistettä :tipahdus:
Liikkuvat hohtavat pisteet liikkuivat nopeampaa ja nopeampaa ja mä luulin että kohta tulee pannukakkua. Vähän heikotti :virne:

Olipa kyllä vähän jännä päivä.

Mulla on nyt myös polkupyörä :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Su 20 Huhti 2014 09:20

Kibaya kirjoitti:Benjihypyn seuraaminen oli pelottavinta ikinä!

Minkä hypyn? :virne: Ja murunen, beiben porukat: "Siis kuka se oli kun hoki koko ajan vaan jumalautaa" Beibe osas kertoa että Kibahan se :virne: :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 20 Huhti 2014 10:33

No ni! En saa sanottua edes laskuvarjohyppyä :virne: :rolf:

"Kibahan se" :rotflmao:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 20 Huhti 2014 22:43

Eilinen vähän tuntui luissa ja ytimissä tänään.
Eipä vissiin pikkasen vaikea aamu. Oikein mitään kohtaa ropasta ei voinut liikuttaa ilman älähtelyä. Silti piti pyrkiä vahtimaan kahta lasta edes jotenkuten.
Aamupäivä oli aika pitkälti improvisointia, mutta iltapäivästä alkoi helpottamaan (ehhehee, särkylääkkeet :vihellys: ). Onni onnettomuudessa oli tänään molemman lapsen kotiutuminen :muahaha:
Kuitenkin joudun vielä hengaamaan meidän porukoilla, koska täällä on kaikki mun kamat ja ruoka :pepsodent:
Täällähän on ollut koko pääsiäisen puusavotan loppurutistus menossa. Näiden tontilta kaadettiin puita kolmisen viikkoa sitten ja nyt niitä on väännetty sitten saunaklapikokoon. Mun vastuulla on ollut Tuusiksen ja Koon vahtiminen, kun en ole voinut nostella noita pöllejä. Lasten poistuttua oli kuitenkin kaikki pilkkominen jo hoidettu ja viimeiset pöllitkin näköjään pistetään eteenpäin, "parempaan tarkoitukseen " isäpuoleni sanoin :virne:
Siirrettiin kuitenkin noita klapeja näiden puuvarastoon kuivumaan talvea ja muuta varten. Veikkaan että huomenna ei nouse kädet sitäkään vähään mitä normaalisti :keijo:

Niijjoo, putsasin lasten kanssa mun pyörän tänään :keijotäpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 22 Huhti 2014 20:52

Ekat hyttysenpistot :keijo: :epäilevä:
Kiva pikku kutinapallo.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 23 Huhti 2014 13:54

Kibaya kirjoitti:Ekat hyttysenpistot :keijo: :epäilevä:
Kiva pikku kutinapallo.

Missä Afrikassa oot käyny? Ei kai vielä Suomessa sääskiä ole. :o:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 23 Huhti 2014 16:00

Ihan tässä Hyvinkäällä oli päänsisäisen aikana muutama hyttynen. Kaksi niistä pääsi puremaan mua kädestä :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 23 Huhti 2014 20:41

Suunnittelen selfie-triptyykkiä taitelijanimellä Akseli Pulloon-Kallellaan. :D

Siihen voisi tulla dramaattiset otokset:

-Verotuspäätös 2013
-Kokeita korjaamassa
-Finaalijännitystä

:virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 24 Huhti 2014 03:33

Tääläki oli jo muutama hyttynen pari iltaa sitten.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 24 Huhti 2014 18:36

Tänään tuli oltua töissä normaalin 10 h sijaan reilu 4 h. Hitsi, että on ehtinyt tehdä paljon. Kolmas pyykkikoneellinen on pyörimässä, tiskikonekin on vissiin pessyt, ruisleivät ovat uunissa ja seuraava pellillinen on kohta menossa niiden tilalle. :superhymy: Ja silti on ehtinyt nettitelkkariakin katsella tunti tolkulla. :O: Normaalisti olisin vasta nyt kotona, joten ei ihmekään, että tuntuu, että illalla ei aika oikein riitä mihinkään...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 26 Huhti 2014 17:39

Mä moppasin just terassin puuöljyllä. :keijo: Tarkoitusta varten ostin sinin sienimopin ja ai että kun kävi kätevästi. Jos oltais alettu pensselöimään, niin homma olis varmasti kestäny koko päivän. Nyt meni noin 1,5h. Kiva!

Meillä on kans ollut jo pari hyttystä, ihan täällä sisällä asti. Kaippa ne kohta herää häiriköimään.
Saiskohan hyttysiä vastaan lähestymiskiellon... :raps:

Seuraavaksi pitää miettiä, mitä sitä tekisi illalla.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa