Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 27 Huhti 2014 13:41

Omituinen viikonloppu, ei tunnu yhtään sunnuntailta. Perjantaina huitaisin kamalat humalat, oli shotteja ja tanssimista. Lähdin aika hyvissä ajoin kuitenkin kotiin(no, kahdelta on mun mielestä aikaisin...), kun olin ollut vartin yli kuusi aamusta asti liikkeellä ja alkoi hiipiä väsymys. Eilinen menikin sitten darrassa lojuessa. Päivän sosiaalinen kontakti oli, kun kaveri tuli pariksi tunniksi kahville illalla. Päivä tuntui loputtoman pitkältä.

Tänään heräsin jo seittemältä ja tämäkin päivä tuntuu kestäneen ikuisuuden. Olen juonut liikaa kahvia, leiponut marjapiirakan, vetänyt siitä överit ja siivoillut. Teen tässä pikkuhiljaa lähtöä keskustaan. Tarkoitus on hengailla ulkosalla pari tuntia ja mennä sitten leffaan. Baariin tuli myös pyytelyjä, pitää katsoa käviskö sitä oluen juomassa ja pelaamassa muutaman erän ilmaista biljardia.

Onneksi ensi viikko on lyhyt, kaksi normaalia työpäivää ja keskiviikkona vain kuusi tuntia. Tällä viikolla oli pari ihan hirveää päivää töissä, kun mikään ei toiminut ja olin ihan kauhean väsynyt, kun en saanut pääsiäisenä nukuttua kunnolla, kun siskon tyttö huuti ja itki yöt ja päivät. Perjantaista jäi kuitenkin hyvä fiilis, kun hommat toimi taas ja oli esimiehen kanssa varsin innostava kehityskeskustelu.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 27 Huhti 2014 16:31

Melko tapahtumaköyhä viikonloppu - olen tehnyt vähän töitä ja siivonnut vähän, laitoin vähän ruokaa (purkkituotteiden avustamana), ja niin edelleen, eli ei mitään kovin paljoa. :keijo:

Äsken kävin vähän lenkillä, oli kaunista ja aurinkoista, tsekkasin muutamat lempipaikkani lähiympäristössä, kuten jokirannan satamaa kohti mentäessä sekä erään kukkulan, josta näkee paikallisen linnan. Mutta ulkona oli joku mahdoton siitepölyinvaasio, ja aivastelin koko matkan (se liekin ainoa, mitä tässä viikonlopussa oli paljon :P). Monena vuonna en ole edes huomannut siitepölyä, mutta tämä on ilmeisesti paha vuosi.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 27 Huhti 2014 18:52

Mä en voi kyllä sanoa samaa :keijo:
Perjantaina päivällä kävi mun kummitustyttö äiteineen kylässä ja illan kriiseilin vaatteita. Eilen oli ihan huippuakin huipummat häät. Jännitin vaatteita ja ressasin ehkä vähän turhaankin, mutta loppujen lopuksi kaikki meni tosi jees. Päädyin myös yllättäen vähän turhan kovaan känniin :virnei: Hihittelin itsekseni kotona kaikelle ja soitin siskollekin. Alunperinhän siskon piti tuoda mut sieltä hipoista himaan, mutta hänpä päättikin lähteä hakemaan heille koiraa. Vaasasta :keijo: Nonni, nyt on sitten mulla kissa ja siskolla koira Vaasasta. Molempien nimet alkaa M-kirjaimella :keijo: Oli se sisko kuitenkin hoitanut mulle kyydin kotiin niin ei tarttenut miettiä.

Oli kyllä ihanat juhlat :hullu: Ihan tajuttoman kaunis morsian ja hehkuva sulhanen. Joo, joo, yleensä se on morsian joka hehkuu, mutta nyt se oli kyllä sulhanen. Morsian pikemminkin sädehti :hullu: :sydän: Itkettää edelleen niiden onnen vuoksi.

Siihen nähden miten päissäni olin yöllä olen tänään voinut yllättävän hyvin. Pientä huimausta on havaittavissa, samoin väsymystä, mutta siinä se! Ei päänsärkyä, ei mitään huonoa oloa, ingenting, nada, nothing. Ei sillä että se haittaisi, mutta mietin vain itsekseni tänään että nuorempana olisin tuosta kunnosta ollut kaksi päivää rapujalan kourissa. Oikeesti, kotimatkasta meni puolet pitäen toista silmää kiinni kun en muutoin olisi nähnyt mihin ollaan menossa. Mitään kylttejä en nähnyt lukea ja välistä jännitti iskeekö huono olo jossain kohtaa päälle :tilt: Ei iskenyt!

Tänään pääsin näkemään sen siskon koiran :hullu:
Miten söpö!! Ja pehmeä!! Ja naskalihampainen! Sekaroitunen koira, jonka emä on huskyn ja laikan yhdistelmä (ehkä) ja isä on musta labradorinnoutaja. Joo, järkyttävän söpö otus :sydän:

Muutoin olen tänään vain makoillut ja ottanut rennosti. Enkä meinaa tehdä loppupäivästä yhtään sen enempää. :haukotus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 28 Huhti 2014 02:40

Eilen tuli poistettua alkavia ruostevaurioita sorsan helman ovikotelosta. Tänään tuli hiekkapuhallettua ja pohjamaalattua osa B Asconan keulasta. Kyseinen etupilareista eteenpäin oleva keulaosa vaihetaan semmoseen autoon josta on vastaava litussa, erään auramiehen törmäilyn seurauksena.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 30 Huhti 2014 17:01

Klara vappen, bara vatten.

Olen aloittanut vapun vieton imuroimalla ja järjestämällä cd-levyni. :keijoei: En tiedä, mikä kevätmasis mulla on, mutta ei vaan jaksa kiinnostaa vappu. Tai ylipäänsä juhliminen. Ärsyttää vain, kun on taas tällainen vajaa viikko ja tutkimus ei etene. (Toisaalta, jos olisin aiemmin tiennyt, että juhliminen ei kiinnosta, olisin ajoittaa tutkimukseni siten, että olisin vappupäivänäkin ollut labrassa, mutta nyt ei aikatauluja voi enää muuttaa. :huoh: ) No, kai tuosta vapaapäivästä hyötyäkin on. Ajattelin nimittäin käyttää huomisen aamupäivän ja iltapäivän hirvenlihakastikkeen valmistamiseen ja haudutteluun. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 30 Huhti 2014 17:58

Kyllä vapaapäiviä pitää muistaa pitää. :tilt:

HV eli hauskaa vappua kaikille! :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 30 Huhti 2014 18:10

Toki, mutta tämä on jo kolmas ei-kokonainen viikko putkeen. Tuntuu, että tutkimus junnaa siksi liikaaa. Olisin voinut mielelläni ottaa vapun vasta vaikka ensi viikolle. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 18 Touko 2014 04:36

Pääskysten ääniä nyt taas kuului.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 23 Touko 2014 00:46

Tänään tuli semmoinen vahinkopäivä Helsingissä. Olin käymässä poliklinikalla, mutten lääkärissä ja vapauduin aikaisemmin mitä luulin. Silti jotenkin sain sössittyä ratikat ja myöhästyin yhdestä vapaaehtoistapaamisesta, mutta semmoista se on. Onneksi se ei ollut vielä mitenkään tärkeä juttu, se oli vain statuksella "jos ehtii", kun en tiennyt sen käynnin pituudesta tarkempaa päättymisaikaa. No, koska en ehtinyt, päätin vain hengata. Meillä oli kaveritapaamisen aika vasta iltapäivästä, joten päädyin vesipulloineni espan puistoon istumaan ja lukemaan. Oli kyllä ihana vain nauttia lämmöstä ja ympäröivän kaupunkipuiston äänistä. Ei ollut kiire mihinkään, ei paljoa ihmisiä missään ja silti kuitenkin pientä hälinää. Mitä pidemmälle päivä kului, sitä enemmän tuli ihmisiä ja se alkoi ihan vähän ahdistaa, mutta kun ei tarvinnut liikkua, se oli jokseenkin siedettävääkin.

Eniten ilahdutti se aurinko :sydän: :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 23 Touko 2014 23:45

Olipas jotenkin kiva ilta. :hullu: Piti lähteä töistä aikaisemmin, mutta olinkin siellä puoli tuntia ylimääräistä. Eikä edes ottanut päähän! Sain yhden jutun selvitettyä, joka toivottavasti on nyt sitten selvä. :töktök: Lähdin sieltä suoraan Kallioon katsomaan Damn Seagullsin keikkaa, joka oli siis Stupido shopilla. Olin ihan varma, että keikka olisi sisällä, mutta se olikin kaupan edessä ulkona kadulla. :hullu: No se olikin miljoona kerta parempi kuin jossain tunkkaisessa kaupassa ilman ollessa mitä se nyt oli.

Sieltä lähdin myös vähän ex tempore -meiningillä Lintsille. Tiesin kyllä, että siellä olisi niihin aikoihin ilmaiskeikka, mutta ei mitään muistikuvaa siinä vaiheessa, mikä siellä meni. Siellä olikin Jukka Ässä, joka oli juuri siihen fiilikseen sopivaa. Istuskelin rauhassa yleisössä katsellen keikkaa ja fiilistelin. Ajattelin ensin ostaa metrilakua, mutta kaikki oli siellä niin pirun kallista, etten sitten ostanut mitään. :epäilevä:

Sitten kävelin hetken Alppilassa ja Kalliossa. Ajattelin ensin vähän mennä sillä meiningillä, että katsotaan mihin päädyn. (Siinä vaiheessa ei ollut pahemmin hajua, mitä kello oli.) Kuitenkin iski sen verran kova nälkä ja jano ja väsymys, että päätin mennä kotiin saunaan. :tilt:

Huomenna olisi ihan älyttömästi tapahtumia: Kamarimusakirppistä, Maailmaa kylässä, Siivouspäivää ja pihakirppiksiä, Kumpulan kyläjuhlat (jossa olisi esiintymässä mm. Yona, Damn Seagulls ja Wigwam :tipahdus: ), mutta en taida kaikkiin ehtiä. :huoh:

Illalla sitten hengaamaan jättiläiskissojen kanssa. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 24 Touko 2014 10:36

Meidän talon vieressä liiteli eilen merikotka. Eikä missään tuolla yläilmoissa, vaan ihan matalalla se meni, puiden yläpuolella. En tiedä mitä teki, mutta ei se kovin komeasti liidellyt sillä hetkellä, metsästiköhän se jotain.. Hmm... kiva kuitenkin, kun tommonen on tossa lähettyvillä, kuin suoraan Avarasta luonnosta!
Kissan puolesta tosin vähän pelottaa, toivottavasti se ei sitä ala koskaan metsästää, saatika saa kiinni.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 24 Touko 2014 12:59

skray kirjoitti:Meidän talon vieressä liiteli eilen merikotka. Eikä missään tuolla yläilmoissa, vaan ihan matalalla se meni, puiden yläpuolella. En tiedä mitä teki, mutta ei se kovin komeasti liidellyt sillä hetkellä, metsästiköhän se jotain.. Hmm... kiva kuitenkin, kun tommonen on tossa lähettyvillä, kuin suoraan Avarasta luonnosta!
Kissan puolesta tosin vähän pelottaa, toivottavasti se ei sitä ala koskaan metsästää, saatika saa kiinni.


Samanlainen lintu lenteli toissa viikolla työpaikan kahvihuoneen ikkunan takana. Ollaan kaupungissa, mutta hieman syrjemmässä metsän lähettyvillä ja melko korkealla toisessa kerroksessa ja tietysti rannikolla. Iso lintu on eittämättä kyseessä, kunnioitusta herättävä ilmestys.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 25 Touko 2014 14:38

Onpas ollut mukava viikonloppu. Täällä on ollut Korvaboostifestivaalit, eli klubeilla on esiintyjiä, lähinnä räppiä, reggaeta, dancehallia, dubstepia, funkkia yms. Onkin sitten tullut oltua illat keikoilla ja päivisin piknikillä ystävien kanssa. Vähän meinaa olla rähjäinen olo nyt, kun on hikipäässä tullut tanssittua ja nestehukka on varmaan melkoinen, kun ei ole muistanut juoda tarpeeksi vettä. Tänään jos ottaisi vähän iisimmin. Kaverit pyyteli baariin illasta katsomaan jääkiekkoa, mutta täytyy varmaan skipata, kun huomenna kuiteskin töitä. Onneksi ensi viikko on lyhyt, keskiviikkona loppuu työt jo yhdeltä ja loppuviikko on vapaata.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 26 Touko 2014 01:27

Onpahan ollut viikonloppu.
Ensin muutaman tunnin huonot unet lauantaita vasten, sitten kamarimusakirppis ( :sydän: ), lämpöä Helsingissä, lätkää paarissa :keijoei:, kotiin suht myöhään, Shinyan aamuherätys, siirtyminen Tuusion ja siskon koiran kanssa hengaamaan, kuumuuskohtaus, hirrrvee päänsärky, vaalit, lätkä ja pyörällä kotiin :keijo:

Sain pyörän viimeisteltyä, kuumuudesta huolimatta ja pääsin polkaisemaan kotiin asti. Aika ihana vaan laskettaa alamäkeä ja viilettää menemään. Tykkään pyöräilystä ihan älyttömästi ja nyt vielä tolla pyörällä mikä on mulle jotenkin kuin unelma :hullu:

Tuusi vietti aika paljon päivästä uima-altaassa, jossa oli vesi oli aika kylmää. Se tulee muutaman metrin syvyydestä ja on oikeasti ihan jäätävän kylmää :virne: Siellä se hengasi ja kävi välistä lämmittelemässä jalkoja auringossa. Ite en voinut edes mennä seisomaan sinne. Siskon koiralla taas oli ihan selkeästi vaikeaa kuumassa. Se kiusasi kaikkia ihmisiä ja yritti hakea viileää paikkaa. Aina välistä se rauhoittui pesuhuoneen lattialle ja oli siellä muutaman minuutin kunnes taas riehui :keijo:

Mutta on kyllä ollut hyvä viikonloppu. Ens viikko on ihan vähän rauhallisempi kuin tämä. Mitä nyt sitten viikonloppuna veljenpojan 2-vee bileet ja tämmöstä pientä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 30 Touko 2014 22:04

Naapuri kuuntelee Scooteria. Oi, mitkä ysärinostalgiat! :hullu: (Tuota me kuunneltiin silloin joskus miespuolisen serkkuni huoneessa.)

Saa nähdä, miten huomisen "Menen aikaisin töihin"-päätöksen kanssa käy, jos nyt pitääkin alkaa kuunnella ysäribiisejä yömyöhälle asti. Ei sillä, että tuo naapueiden musiikki olisi kovalla vaan sillä, että on youtubetettava. :keijoei:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 03 Kesä 2014 10:22

O-ou. Musta on rouviintuessani tullut valittaja :P Ennen olin hiljaa kaikesta, mistä musta oli valitettavaa, mutta nyt on hanat auki. Ekaksi avauduin hääviikonlopun majoituksesta ja "palvelusta" siellä. Sitten avauduin nyt äsken pankin tädille, koska ne sekoilee siellä ihan kunnolla. (Tilasin uuden kortin uudella nimellä, sain sen, multa veloitettiin siitä 10 € ja siitä ei kerrottu mulle, sitten nyt sain uuden kortin vanhalla nimellä ja eri toiminnoilla :keijo: ) voi sitä pankin täti-parkaa, lopetin puhelun äärimmäisen tylysti vaikka eihän se ollut mitään "pahaa" tehnyt kun sen kollega/konserni oli mokannut. Mut.

Kaksi valitusta kuukauden sisään! :tipahdus: What has happened to meee?!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 08 Kesä 2014 18:55

Mä rrrrakastan kesäöisin ulkona nukkumista.
Nukuin viikonloppuna ekat yöt mutsin leikkimökissä tälle kesälle. Toisena iltana mulla oli nukkuseurana Tuusi :hullu: :sydän:
Se nukkui niinkin makeasti, ettei herännyt aamulla pihan meteleihin. Oli myös ihan fiiliksissä siitä että voidaan nukkua siellä tänä kesänä moneen kertaan :hullu:

Kyllä se mulle sopii!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 10 Kesä 2014 14:01

Sain idean käydä ihan vaan huvikseni vanhassa opiskelukaupungissa. Kävin syömässä opiskelijaruokalassa ensimmäistä kertaa yli pariin vuoteen, ja nyt istun yliopiston kirjastossa. Ihmetyttää, miten pienen ja jotenkin avuttoman oloisilta opiskelijat näyttävät. Tunnelma on jotenkin sellainen, että tunnen itseni ulkopuoliseksi. Ikään kuin tämä ei olisikaan se opiskelija-aikojeni kampus, vaan joku tilalle tehty kulissi. :keijo:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 13 Kesä 2014 20:08

Pakko purkaa jonnekin, kun ei tällaista voi omille kavereilleen oikein tunnustaa. Kävin tänään kampaajalla. Annoin lyhentää tukkaa ja 15 senttiä lähtikin. Aloin nopeasti kokea ikäkriisiä ("kolmekymppisenä pitää leikata tätipolkka"), mutta se loppui nopeasti, kun ostin Justin Bieberin hajuveden :nolo: :O: :virne: :pöpi: Muttakun se tuoksui aika kivalle...

- - -

Kyllä mulla kotona tirahti pari kyyneltä tukan takia. Ei niinkään siksi, että se on lyhyempi, mutta musta se näyttää vähän peruukilta. Mutta kampaajasta se ei vissiin näyttänyt ja yritän ajatella, että ne ymmärtää hyvän päälle paremmin kuin minä.

- -

Ps. Kiva olla täällä taas :)
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 13 Kesä 2014 22:13

Hauska nähdä Outolintuakin. :D Surunvalittelut kampauksen johdosta, mutta eiköhän siihen totu pian ja voi kasvattaa taas uudestaan. :tilt:

Ja päiviksen kokemus kuulostaa hauskalta. Itse en ole koskaan tätä päässytkään kokemaan...

Tänään hiukan väsyttää. Eilen oli hauska ja energisoiva pikareissu Helsinkiin sateesta huolimatta (Cheek ja Kaija Koo ja Wildis :hymyhali:). :tilt: Ja onneksi oli katto pään päällä, vaikka maassa olikin vesilätäköitä.

Tulin kotiin yhden jälkeen yöllä ja olin unessa vasta joskus kahdelta, joten töihinmeno yhdeksäksi tekemään puuduttavaa hommaa ei hirveästi inspiroinut. :keijo: Mutta se sujui kyllä ihan kunnialla. Kotiin tultuani ja syötyäni olinkin melko väsynyt ja sitten nukahdin sohvalle ja heräsin äsken. En tiedä kauanko nukuin, ainakin yli kaksi tuntia... Ulkona oli herätessä yhä samaa tasaisen harmaata, ja kun katsoin seinäkellosta, että se oli 10, en ollut varma oliko ilta vai päivä. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » La 14 Kesä 2014 11:09

Joo mä just taannoin mietin että mitä Outolinnulle kuuluu :D Kiva "nähdä"! :D

--

Mää kävin kans kampaajalla, nyt on kesätukka :sydän: Tyttöilyketjussa pitäisi varmaan enemmän höpistä näistä "kauneus"asioista, joten menen sinne.

Muutoin: muksaa on. Oon töissä. Kelatkaa, lauantaina! :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 16 Kesä 2014 14:34

Sodankylästä kotiuduttu. Yöjunalla.
Nyt on vähän takki tyhjä :haukotus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 21 Kesä 2014 12:19

Ihmiset ovat selkeästi karanneet juhannuksen viettoon, kuka lie minnekin. Ainakaan internetissä ei ole ketään. :D

Itsellä taas ties monesko himajussi menossa, vettä sataa ja on vähän tylsää, kun Pomppis nukkuu vieläkin. Eilen tehtiin pyöräretki ennen kuin alkoi sataa. Huh huh, että olenkin taas päässyt huonoon kuntoon. :nolo:

Hevossalmessa kokosivat kokkoa mutta ei enää illalla lähdetty sitä katsomaan, koska kelit. Jalkapallon katsominen on ihan hyvä juhannuksenviettotapa. Tänään sentään aika-ajotkin tuomassa vaihtelua. :virnu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 21 Kesä 2014 13:00

Olen juhannuksen vietossa meidän porukoilla. Veljen perhe on täällä myös, eilen oli myös sisko ja Tuusi.
Kaksi yötä olen saanut nukkua leikkimökissä, ja juu on ollu kylmähkö. Ei niin kylmä että olisin tullut sisälle :tilt: Kiedoin vain makuupussin reunoja tiukemmin ympärille ja puin enemmän vaatetta päälle. Ai että siellä kyllä nukkuu makoisasti. Aamuisin vaan on sitten kuuma. Molempina aamuina on aurinko lämmittänyt mökkiä ja aika nopeasti on makuupussi lentänyt päältä pois. Eilen puhuttiin tästä että mikä sinne vetää, ulos nukkumaan?
Se vaan on niin taivaallista. Makuupussin ulkopuolella on viileää, nenänpää on lämmitettävissä makuupussin sisäpuolella ja ilma on oikeasti kunnolla raikasta. Melkein siinä ja siinä höyryääkö se, mutta ei sentään. Toi talvimakuupussi kestää sen -5 asteen, joten sen kanssa kyllä tarkenee. En saa vaan nukuttua jos pussi on kokonaan kiinni, joten välistä tulee joku rako ja viileää ilmaa pääsee pussin sisäpuolelle. Viime yönä ilma oli viileämpää kuin ekana yönä.
Aion kyllä mennä sinne ensi yöksikin, mikään (paitsi ehkä järkyttävä ukkonen) ei pidä mua sieltä pois.
:keijo:

Muutoinhan tää on ihan perusjuhannus. Löydettiin lähialueelta kokko, käytiin kattomassa sitä, ollaan katsottu jalkapalloa, vähän saunottu ja sen semmoista. Ruoka ei lopu kesken.

Tänään on kesäpäivänseisaus :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 21 Kesä 2014 16:27

Unohdin katsoa aika-ajot. :friikkihaukotus:
Nyt pihalle muuten mätänee aivot..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron