Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 16 Helmi 2014 23:34

Kiba :tipahdus: :eivirne: :rotflmao:

Mä jatkan nyt uni-trilogiaani. :keijo:

Osa 2:

Olin tällä kertaa jossain vähän isommassa asunnossa. Se oli oikean kotini (55m2) kokoinen tai vähän isompi. Se muistutti jotain vanhaa rakennusta, muttei mitään tiettyä. En ilmeisesti itse asunut tässä asunnossa. Kohta asunto alkoi täyttyä Gleen henkilöistä. Muistan, että siellä oli ainakin Blaine, Santana ja ehkä Sam. Ilmeisesti olimme siinä vaiheessa osa TV-sarjan jaksoa, ja se oli vielä päätösjakso. Itse olin jaksossa omana itsenäni. Emme laulaneet varmaan mitään, mutta halasimme paljon. Kun minun oli tarkoitus halata Blainea, aloin ajatella sarjan kuollutta henkilöhahmoa (ja ilmeisesti kaikkia, jotka eivät olleet päässeet paikalle) ja purskahdin itkuun.

Seuraavaksi olin jossain kauppakeskuksessa, jonne eksyin. Minun piti päästä sen alakertaan, jossa ilmeisesti asuin. Päädyin kuitenkin aina jossain vaiheessa valtavaan kahvilaan/ravintolaan, joka myös sijaitsi ostoskeskuksen alakerrassa. Kahvilassa oli puiset pöydät ja tuolit, jotka muistuttivat vanhoja mökkikalusteita. Ne oli maalattu siniseksi. Huomioni kiinnitti myös joka kerta kahvilan seinää vasten nojaava astiakaappi, jossa oli sinisiä lautasia. Pelkäsin koko ajan, että se kaappi kaatuu. Yritin mennä myös "oikotietä" ulkokautta sinne asuntooni, mutta päädyinkin ostoskeskuksen taakse jonnekin sivukujalle. Silloin tajusin, että olinkin "Kampissa" (ei muistuttanut yhtään oikean Kampin ostoskeskuksen ympäristöä) ja ihastelin sivukujalla olevia pieniä pubeja. Mietin: "Miksi kukaan ei ole kertonut minulle, että Kampissa on tällaistakin?" :P

Osa 3:

Istuin autossa matkalla juhliin. Satoi räntää ja oli helmikuu. Olin saanut hienon juhlapukuni jotenkin ripustettua rypistymättä auton naulakkoon. Kuljettaja oli tuttuni ja muistutti Boratin kaveria. Auto oli samaa tasoa. Juhliin oli kutsuttu pelkkiä tyttöjä/naisia. Olimme siis kaikki ilmeisesti teini-ikäisiä. Meillä oli kaikilla samanlaiset vaaleanpunaiset juhlamekot. En ole ihan varma, oliko Gleen Santana yksi vieraista. Juhlien emäntä muistutti Gleen Kittyä. Juttelimme kaikenlaista (olimme siis koko ajan juhlapaikan eteisessä). Eräs "tytöistä" istui eteisen pehmustetulla tuolilla. Hän itse asiassa muistutti enemmän paksuhkoa nuorta miestä. Tämä sohvalla istunut "tyttö" sanoi: "Mun viime kesän dieettini ei onnistunut" ja näytti lannistuneena mahaansa. Tämän jälkeen hänelle oltiin yllättävän ilkeitä. Jossain vaiheessa itse huomasin kauhukseni, että minulla ei ollut juhlakenkiä, ainoastaan värikkäät sukat ja sandaalit. Katsoin ympärilleni. Monellakaan muulla ei ollut juhlakenkiä. Osalla oli ainostaan sukat sen juhlamekon kanssa, ja nimenomaan sellaiset tosi värikkäät, raidalliset sukat. Helpottuneena tästä jatkoin juhlimista juhlamekko, sukat ja sandaalit -yhdistelmässäni. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 17 Helmi 2014 01:25

Suht pitkästä aikaa armeija-aiheinen uni. Oli joku ihme koulutustilanne ulkona ison puun juurella. Oksassa oli kiinni köysi ja siinä käsien varassa heilui yksi kaveri edestakaisin. Sitten harjoituksen vetäjä komensi jotain, ilmeisesti että seuraava vaihe, päätä etukenoon kiinni köyteen, toista jalkaa ylös ja koukkuun, ja toinen käsi irti köydestä ja sillä alakautta kiinni ylös nostetusta jalasta. Se kaveri sitten jatkoi heilumistaan siinä, tosin huomattavasti vaivalloisemman oloisesti. Me muut plus harjoituksen johtaja seurattiin hommaa sen puun juurelta. :friikki:

Tästä segmentistä siirryttiin äkkinäisesti toiseen, samankaltaiseen harjoitukseen, jossa roikuttiin myös köydestä, mutta sillä erolla, että köysi oli kiinni pystysuorassa seinässä. Yksi kaveri siinä taas heilui, kun käsky käville minulle että ylös ja antamaan vauhtia. Yritin kammeta maasta istumasta ylös ja seurasi usein armeijateemaisissa unissani usein toistuva ilmiö, eli en mitenkään tahtonut pystyä kampeamaan ylös. Ikään kuin olisi ollut hirveästi kaikkea roinaa ja varustetta kannossa. Paitsi ettei nyt ollut kuin ihan normivaatteet päällä. Siinä hyvän tovin tyhmänä koitin kammeta ylös, ajatellen että mitä ne kaikki muut nyt ajattelevat kun hemmo ei edes istumasta pääse ylös. Viimein sitten onnistuin peittoamaan painovoiman ja pääsin tolpilleni. Ei muuta kuin antamaan vauhtia sille seinässä kiinni olevassa köydessä heiluvalle kaverille, kuten käsky oli käynyt. Tuuppasin pari kertaa vauhtia kuin keinussa, ja se roikkuva kaveri lähti pyörimään siinä ihan ympäriämpäri, sitä seinää vasten. Vähän kävi mielessä, että ei varmaan kovin mukavaa ole moinen, asvaltti-ihottuman vaara ilmeinen ja vaatteetkin hankautuu tuollaisessa pilalle. :friikki: :friikki:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 02 Maalis 2014 13:00

Keskiviikon ja torstain välisenä yönä nähty uni:

Olin vanhempien luona yötä. Vanhempien asunto tosin muistutti enemmän ukin kämppää, sitäpaitsi vanhempani eivät ole vuosiin asuneet yhdessä. "Heräsin" ja katsoin huoneessa olevaa kelloa. Se näytti olevan 6:30 aamulla. Ajattelin, että eipä minulla ole mitään kiirettä. Oli kuitenkin työpäivä. Kun astuin huoneesta ulos, kauhukseni huomasin, että kaikkialla muualla asunnossa kello oli 13:30, joka oli oikea aika. Ainoastaan minun huoneessani olevat kellot olivat kaikki monta tuntia jäljessä. Kukaan ei ollut ollut töistä yhteydessä ja mietin, kehtaisiko enää mennä töihin, ja miten selittäisin poissaoloni. Tämä kaikki oli tässä unessa tosi ahdistavaa, jonka tunnelman voin aistia vieläkin.

Seuraavana yönä nähty uni:

Olin reissussa vaihtelevan porukan kanssa. Ainakin siinä oli mukana kaikki Pyhikset, välillä porukassa oli ainakin työkavereitani tai serkkujani. Ajoin autoa. Minulla ei ole ajokorttia, eikä ilmeisesti ollut tuossa unessakaan. Minua pelotti ihan hirveästi kaikki käännökset ja kun tultiin moottoritielle, päätin että on turvallisempaa jatkaa matkaa lasten polkuautolla. :töktök: Vaihtelevilla ajopeleillä saavuimme vihdoin johonkin hotelliin/motelliin. En tiedä, miten se koko porukka mahtui polkuautoon, vai oliko meillä useampia menopelejä siis samanaikaisesti käytössä. Samalla selvisi, että olimme matkalla Kuopioon. :P

Motelli näytti aluksi joltain hirveältä loukolta, mutta huone (meillä oli siis kaikilla yhteinen pieni huone) näytti loppujen lopuksi ihan kivalta. Siellä oli ruusujakin. En edes tiennyt, mikä motellin nimi oli, enkä itse asiassa tiennyt sitäkään, missä ylipäätään olimme. Katsoin lipaston päällä olevaa esitettä, ja siitä selvisi, että olimme paikkakunnassa nimeltä Istar, lähellä Kotkaa :P Emme kyllä viipyneet siellä huoneessa kauaa. Hetken ehdin loikoilla sängyllä, kun piti jatkaa hirveällä kiireellä matkaa. Kaikki hässäkässä riensivät ulos. Minä nappasin kissat mukaani (koska ne tietenkin olivat reissussa matkassa :jaaha: ), ja nostin samalla kissan tiputtamat esineet huoneen lattialta. Mietin siinä, että eikö ketään muuta kiinnostanut jättää huonetta siistiin kuntoon.

Viime yön uni:

Ensinnäkin olin jossain koulussa/opiskelemassa, jonne matkustin unessa bussilla useita kertoja. Luokkahuoneessa oli aina noin sata oppilasta. Onneksi se ei ollut normaalin luokkahuoneen kokoinen, vaan vähän isompi. Oli talvi, ja pimeää ja hirveästi lunta maassa. Sitten Kiba oli luonani käymässä ja sanoi minulle vakavana: "Tiesitkö, että kissat piilottavat ukrainalaisia pommeja mattoon?" Ihan kauhuissani vastasin, etten tiennyt. Ihmettelin vähän, mistä kissat saavat niitä pommeja, kun eivät poistu ulos ikinä. Ukrainalaisia pommeja ei kuulemma ollut kaikissa matoissa, mutta niihin kannatti kuitenkin hankkia ainetta, jota saa apteekista ja siitä sai Kela-korvausta, kunhan vie kaikki Kelan paperit apteekkiin. Minulla ei tässä unessa ollut "Kelan papereita", mutta mietin, että riittäisiköhän, että vien sinne reseptin Burana kuusisatasesta. :raps: Päätin käydä seuraavana päivänä apteekissa samalla kun menin kouluun, koska luokkahuoneen vieressä oli apteekki. Ukrainalaiset pommit olivat kuulemma tosi herkkiä kosketukselle, ja mietin, että ei minulla varmaan ollut mitään hirveää paniikkia, koska olin juuri eilen imuroinut maton.

Uni jatkui vielä siten, että olimme tulossa jostain tai menossa jonnekin taas jollain isolla porukalla. Kävelimme pitkää asfalttitietä. Kun tuli alamäki, lähdin juoksemaan. Tässä vaiheessa ei ollut enää talvi, tai ei ainakaan lunta. Huusin ilosta, koska oli tosi vapauttavaa juosta, kunnes näin yhden oikean entisen koulukaverini juoksevan ohi hienoissa lenkkikuteissaan. Kuitenkaan en pysähtynyt, vaan juoksin loppuun asti. Muistan vielä, että odottelimme bussia tai jotain muuta kulkuvälinettä. Myös jossain vaiheessa unta esiintyi taas Gleen tyyppejä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 02 Maalis 2014 13:45

Ukrainalaisia pommeja mattoon! :rotflmao:
Ihan parasta! :hymyhali:

Ja tietenkin kissat on mukana polkuautoreissulla Kuopioon!

Ihania unia. Hitsi kun mä näin viimeyönä jotain tosi jännää mutten enää muista mitä siinä oli :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 07 Maalis 2014 01:02

Voi keijo. Näin viime yönä unta, että Salkkareiden "Lari" vainosi minua. Ei siis se henkilöhahmo, vaan se näyttelijä, tai ainakin häntä kovin paljon muistuttava tyyppi.

Olin mm. duunikavereiden kanssa jossain reissussa, ilmeisesti Tukholmassa. En kyllä pahemmin nähnyt duunikavereita muuten kuin bailaamassa. Hotellihuoneiden ja bilepuolen välissä oli vain iso oviaukko, jossa oli kolme porrasta. Nämä portaat johtivat siis sinne hotellihuoneiden puolelle. Kuljin aina vähän väliä siitä lävitse. Kerran sitten "Lari", joka oli siellä kavereidensa kanssa, tuli minua vastaan. Katsoin häntä hetken vähän pidempään, koska tunnistin hänet julkkikseksi, mutta muuten annoin hänen olla rauhassa. Seuraavaksi kuljin taas oviaukosta läpi, kun "Lari" tuli taas minua vastaan. Yritin jatkaa matkaa, mutta hän tukkikin tieni, ja sanoi: "Tiedän kaiken mitä sä teet sun hotellihuoneessa. Kuulen sun hengityksen. Kuulen kaiken." Menin shokkiin enkä sanonut mitään. Ja se miten hän sanoi sen, sai minut tuntemaan, että tekisin jotain pahaa huoneessani.

Siinä samassa huomasin, että "hotellihuoneet" olivatkin vain tosi pitkä käytävä, jossa oli rivissä sänkyjä. Jokaisen sängyn yläpuolella oli pieni puinen hyllykkö. Minun sänkyni vieressä oli vielä kapea vaatehuone, joka muistutti sekä oikeaa vaatehuonetta, että työpaikan kopiointihuonetta. Katsoin vaatehuoneeseen, ja kauhukseni huomasin, että se oli täynnä minun tavaroitani ja minun piti pakata, koska mumma ja vaari (vaarini on kuollut vuonna 2005) olisivat tulossa pian autolla hakemaan minua. Sitäpaitsi vaatehuoneessa oli minun ja siskoni(!) likapyykit. Mietin vielä, miten ihmeessä saan edes kaikki kamat pois sieltä tai edes kannettua autoon. Päätin kuitenkin lähteä jumppaan. :P

Minulla oli jumppavaatteet päällä ja pakkailin samalla, kun "Lari" tuli viereeni ja alkoi tökkiä sormella rintojani. Samalla hän sanoi jotain tosi ilkeää. Itse olin täysin alistunut ja hiljaa kuin en huomaisikaan häntä ja yritin jatkaa pakkaamista. Minulla oli tunne, että hän jotenkin "lukee ajatukseni" ja siksi kai yritin olla siinä mahdollisimman huomaamaton.

Seuraavaksi olin ulkona hotellista ja menossa sinne jumppaan. Tiesin, että jossain siellä on "Lari" ja hänen kaverinsa ja yritin mennä mahdollisimman kauas heistä. Olin edelleen Tukholmassa, mutta päätin kävellä Siilitielle. :töktök: En tiedä, missä sitten lopulta olin, mutta paikasta tulee mieleen Helsingin Malmi. Huomasin kiinnostavan kojurykelmän puiden takaa ja menin niitä kohti. Siellä oli kivinen pyöreä aukio, jonka ympärillä oli eriteemaisia eri maiden ravintoloita, mutta jotenkin ne samalla olivat oikeasti eri maiden kaupunkeja. Esim. englannista oli "Lontoo" ja se oli tietenkin pubi. Erikoista siinä oli, että siellä ei ollut lisäkseni ketään, baarimikkoja lukuun ottamatta ja se teki fiiliksestäni jotenkin mahtavan. Menin "Lontooseen".

Seuraavaksi olin äidin luona, kun ovikello soi. Äiti meni avaamaan. Oven takana oli "Lari", joka alkoi näennäisen kohteliaasti myydä äidille pizzaa. Hän ei huomannut minua, mutta minä huomasin hänet. Juoksin kauhuissani äidin toiseen vessaan asunnon toiseen päähän. (Äidillä oli tässä unessa mukamas tosi iso kämppä.) Istuin vessassa, ja toivoin ettei "Lari" tajuaisi minun olevan siellä ja ettei hän puhuisi pahaa minusta äidilleni. Sitten ilmeisesti heräsin erittäin helpottuneena siitä, että koko juttu oli vain unta.

Jotenkin tosi ahdistava uni. :friikki: Tuo oma alistuneisuuteni etenkin oli ihan kamalaa. Toisaalta aivan ihana hetki oli tuo "Lontoo", vaikka siinä kohtaa ei tapahtunut oikeastaan mitään.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 17 Maalis 2014 11:59

Viime viikolla yhtenä aamuna näin unta, joka jäi hämäämään. Uni ei nyt sinänsä ollut mikään ihmeellinen: Siinä oli vähän niinkuin sellainen kolmiodraama. Siinä oli merenneito, joka oli rakastunut prinssiin, joka oli myös merenväkeä. Prinssi ui liian pitkälle, kunnes hän rämpi rantamudassa eikä melkein pystynyt enää hengittämään. Hänet kuitenkin pelasti erikoisen näköinen maan puolella asuva nainen. Muistan, että nainen oli aika iso, hänellä oli tatuointeja ja hän näytti vähän joltain rokkistaralta. Prinssi päätti mennä tämän naisen kanssa naimisiin.

Juuri kun unessa hypättiin yhdeksän vuotta eteenpäin, herätyskello soi. Yritin vielä torkuttaa ja nukahtaa sen verran, että olisin nähnyt mitä lopussa tapahtuu. Mutta ei onnistunut. :norsu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 17 Maalis 2014 21:26

Mä näin aamulla höyryissäni unta, missä oli maailman kaunein tähtitaivas, lämpöä ja hellyttä.
Sijaintina oli mun asunto jossain kaupungissa, missä näkyi se taivas ja kaupungin siluettina joku valoisan oloinen paikka. Ei mikään iso kaupunki, mutta kaupunki kuitenkin. Rakastin sitä paikkaa, muttei mitään hajua missä se oli! :hullu:

Oli aika seesteinen olo herätessä. Mikä oli tänään aika voitto.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 05 Huhti 2014 12:02

Ensimmäinen hääpainajainen nähty. :keijoei: Ja kyseessähän ovat ystävän häät, jotka ovat yli vuoden päästä ja joissa olen kaasona.

Juhlat olivat ilmeisesti ihan kivat, mun osalta vaan kaikki tuntui menevän mönkään. Hääpaikalla oli ongelmia, kun siellä ei ollutkaan äänentoistoa tai sähköjä. Minä yritin hoitaa asiaa parhaani mukaan, mutta puolet bändistä suuttui ja lähti pois. Joku akustinen soittopoppoo kuitenkin saatiin aikaiseksi.

Tuota asiaa hoitaessa oma pukeutumisaikatauluni kusi täysin. Häät olivat alkamassa ja minulla ei ollut juhlavaatteita päälle, ei meikkiä, ei kampausta. Pukupussista löytyi väärä mekko, enkä oikein tiennyt, miten se olisi pitänyt pukea. Edessäkin oli yhdessä kohdassa outo möykkymäinen rypytys. Sukkahousut (ainoat) menivät täysin riekaleiksi. Jostain löytyi lainaan stay-upit. Piti sitten mennä teidän häihin ilman miekkiä ja kampausta. Niin ja rintsikatkin olivat väärät tuohon väärään mekkoon. Sitä varten olisi tarvinnut olkaimettomat rintsikat. :keijoei:

Pöytään päästessä miespuolinen kaverini alkoi vinoilla siitä, että mekon helma oli jäänyt stay-upin väliin ja siitä, että onko mulla silikonit. :epäilevä: Tähän mulla oli joku naseva vastaus ja olin hetken tyytyväinen. Jossain vaiheessa oli neljän minuutin tauko, jolla ryntäsin vessaan meikkaamaan. Huulitussin levittäminen ei onnistunut kunnolla, sillä sen kärki oli liian iso. Eikä jälkeä saanut kunnolla korjattua.

Niin ja mut oli sijoitettu aivan toiseen päähän tilaa hääpariin nähden, joten kommunikointi oli vaikeaa.

Ruokaa sai ruokalatyyppiseltä linjastolta, jossa puolet ruoasta oli Mäkkäri-ruokaa (vaikka ei siis kuulunut olla). Lisäksi mäkkäripuolen pöydissä oli täysin random-tyyppejä syömässä hampurilaisaterioitaan. :keijoei:

Niin ja jossain vaiheessa juhlaa totesin, että mekkoni olisi pitänyt olla toisin päin. Menin keittiöön sitä kääntämään ja tietysti paikalle paukkasi hirmuinen lössi porukkaa. Mieheke yritti olla suojana, mutta eihän siitä apua ollut. :keijo: Niin ja mulle myös selvisi, että ei se sittenkään ollut väärinpäin. :läps:

Nähty yllätysohjelmakin oli ihan outoa. Voi sitä myötähäpeää, kun keski-ikäisiä setiä ja muutama teini olivat pukeutuneet trikoo-asuihin ja heiluivat ihmeellisesti kansantanssivaikutteisen laulun tahdissa.

Koko unen ajan joku asia oli pielessä ja minä stressasin sitä ja sinkoilin paikasta toiseen.

Että tällaista tänään. :rotflmao:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 06 Huhti 2014 10:51

Oli pitkästä aikaa hyvien unien yö. Alitajunta oli ihan villinä :virne:

Ensimmäisessä unessa olin jossain isossa metsähuvilassa. Se oli todella kaunis tummahirsinen talo, jonka muut puuosat oli maalattu valkoisiksi. Tummia hirsiä meni sisällä muutama ja muuten oli valkoista. Olin talovahtina kolmelle koiralle. Olin lähdössä koirien kanssa ulos, kun pihaan ajoi joku outo paketti auto ja pyysi avaimia. Homma meni käsikähmäksi ja koirat vetivät tyypin jalasta pois. Osoitin tyypin autoa sormella ja se vain katosi :virne:
Tyyppi lähti juoksien pois ja me koirien kanssa käytiin lenkillä ja kaikki oli hyvin.
Takaisin tullessa muistin yhden koulutuksen ja päätin että haluan pitää sen metsäpolulla. Koulutusporukka tuli metsäpolulle, kouluttaja rupesi puhumaan ja yksi mun tuttuni hoiti energiahoidoilla mun selkää :keijo: (joo, mun selkää särki viimeyönä ihan hitosti).

Toisessa unessa olin katsomassa jotain esitystä, ilmeisesti treffeillä. Tuli taukoa ja menimme ruokalamaiseen "kahvioon". Halusin käydä vessassa ja suuntasin tilan takaseinällä oleville oville. Vessat olivat tuhottoman pieniä ja ahtaita. Sain itseni mahtumaan pytylle, kun se lähti liikkeelle. Pytysssä oli selkänoja, johon olin onneksi asettanut takkini. Takki sattui suojaamaan aika paljon :virne:
Liikkeelle lähdettyään pytty liukui metalliputkea pitkin koko salin takaosan lävitse, eikä oikein kukaan kiinnittänyt mitään huomiota :rolf:
Tyrkkäsin toisessa päässä pytyn takaisin kohti toista päätä ja liu'uin takaisin. Tässä kohtaa seuralaiseni havaitsi minut ja katsoi hämmästyneenä touhua. Itseäni vitutti, sillä missään kohtaa ei lukenut että näin tulee käymään. Lopulta pääsin takaisin vessaan ja se oli pienentynyt ja jäin sinne jumiin :keijoei: esitys jatkui ja minä könötin siellä vessassa :rolf:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 12 Huhti 2014 15:46

Uniketju :hymyhali:
Sain aamulla taas nauraa omille unilleni ihan huolelle :virne:

Noniin. Tää ois tämmöinen "tapatumapaikkana YdinvoimaSairaala"-tyyppinen ratkaisu :keijo:

Ensin oli tää sairaala. Siinä oli useita osastoja ja mun mielestä se oli sama paikka minkä kellariin olen aiemmin eksynyt lämpöputkien ja pukkarin väliin :virne: Eipä siinä, nyt olin ylilääkärinä. Suoritin toimenpiteitä, mutta vähän niinku muilta salaa. Tai sillai, tiäxte. Oli ne ihan sovittuja ja suunniteltuja leikkauksia, mutta vähän silti ei ihan niin rehellisiä. Sairaanhoitajat oli mun hyvi frendejä. Meillä oli yhteinen salaisuus, en vain tiennyt siinä kohtaa vielä mikä se on :keijo:

Hoideltuani parit potilaat (käytin tätä termiä ite :virne: ) suuntasin pukkarille. Salaiselle pukkarille.
Sielä tosi hienosti oli mua vastassa kolme muuta. Vaihdoin toisenlaiset vaatteet ja suuntasimme alimman kerroksen lasikäytävään. Vuoro vaihtui ydinvoimalan puolelle. Ydinvoimala oli naamioitu sairaalaksi, koska ihmiset vihasivat ydinvoimaa ja yrittivät taistella sitä vastaan kaikin keinoin.

Meidän piti kuitenkin kulkea putkireittiä, joka sisälsi yhden kulkemisen semmoista sänkyjuttua käyttäen. Se oli sänky, joka kulki lasisessa putkessa ydinvoimalan puolelle ja hän pystyi päästämään meidät sieltä sisään. Tämä oli äärimmäinen turvakeino myös :virne: Käytännössä yksi kävi makaamaan sängylle, joka singottiin putkeen, josta osa oli lasia. Toimenpide oli vaarallinen ja se piti suorittaa äärimmäistä huolellisuutta noudattaen. Yksi meistä jäi potilaskäytävän luo patsastelemaan ja estämään ihmisiä kulkemasta siitä, koska muutoin olisimme jääneet kiinni. Yksi sidottiin sänkyyn ja sinkoamisen jälkeen me muut menisimme salareittiä salaovelle :keijo:
Painoimme kutsunappia ja sänky tuli aika nopeasti. Meillä oli vain muutama minuutti aikaa, mutta selvisimme hyvin.

Meidän vuoron vartiopaikka oli ihan äärettömän hyvin naamioidussa paikassa; keskellä puistoa, korkeimmalla kohdalla ( :virnei: ). Menimme ulos, asetuimme työpaikoillemme ja vain hengasimme. Yksi meistä käytti tietokonetta, jonka tarkoituksena oli tarkkailla miten ydinvoimalan säteilytasot kulkivat ja yrittää pitää niitä mahdollisimman alhaisena. Jos joku yksikkö oli liian voimakkaasti säteilevä, meidän piti antaa varoitus. Meitä oli kolme. Minä istuin tietokonetyypin vieressä ja kuuntelin klikkailua. Sitten tapahtui seuraava dialogi:

"Hei tyypit, tää näyttää nyt jotain tosi outoa"
- "No mitä?"
"Meidän yksikkö aiheuttaa eniten säteilyä. Tää ois 150"
- "mutta normaalihan on 10!"
" Niin on, mutta silti tämä näyttää nyt 150 meidän kohdalla. Hitto. Siitä on niin kauan kun olen viimeksi käyttänyt näitä ohjelmia etten muista miten tämä toimii"
- "Mikä väliyksikkö sulla on auki?"
"Vissiin hasardiuslaatikon paineet. Ei mitään hajua, kun oon klikkaillut tätä niin paljon jo"
- "okei, mitä tehdään? Me ollaan tässä pihalla, ei me voida säteillä"
"Pitäiskö soittaa keskukseen?"

Ja tämän jälkeen meidän yläpuolelle taivaalle laskeutui kaksi humisevaa armeijan helikopteria, joista laskeutui vaijerilla hyökkääjiä. Pakenin itse näkymättömyyspiiloon kallion reunaan. (oikeesti ehkä maailman typerin piilo, mutta nojaamalla kallioon kukaan ei muka nähnyt mua :keijoei: ) Tutkin samalla mun aseen kaukoputken avulla keitä hyökkääkät olivat. SIellä oli jotain kiinalaisia ja sitten yksi meistä! Woot! Meidät oli petetty. Ammuin sen pettäjän ite ja yritin saada niitä kiinalaisia hengiltä, mutten onnistunut. Niillä oli jotain outoa materiaalia vaatteena ja mitään ei tapahtunut kun ampui kohti.
Lopulta päätin paeta varoittamaan muita. Pääsin sisään ja sain annettua merkin muille, mutta kiinalaiset murtautuivat samalla sisään. Hämäsin näyttelemällä kuollutta pitämällä silmät kiinni. Aina välillä ammuin satunnaisesti kohti kiinalaisia, joka sekoitti heidän pakkaansa. Osan heistä päästin ohitseni, mutta saimme tehtyä väijytyksen yhden toisen kuollutta näyttelevän tyypin kanssa :virne:
Saimme kiinalaiset ajettua sänkyputkeen lukittua sinne. Lopulta ydinvoimalan turvajärjestö tuli hoitamaan loput ja heräsin :virne:


:pepsodent:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja theia » La 12 Huhti 2014 19:02

On Kiba toi sun sigu aika osuva tollasseen unen jälkeen :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » To 01 Touko 2014 22:09

Kolmen tunnin yöunet ja hirveästi tapahtumia unessa:

Olin ainakin Kiban, L-S:n, L-S:n veljen ja L-S:n veljen tyttöystävän kanssa L-S:n vanhemmilla. Se oli hieno, iso (kerrostalo?)asunto, jossa oli ainakin kolme huonetta ja älyttömän pieni vessa. Istuimme kaikki sohvilla keskellä asuntoa ja olimme koko ajan tekemässä lähtöä jonnekin. En ole varma, oliko Wildis mukana. Merkittävää oli myös, että keskeisellä paikalla asunnon seinällä (tosi ylhäällä, koska huone, jossa istuimme oli tosi korkea) oli L-S lapsuuskuva. Siitä tunnisti henkilön, mutta jotain hassua siinä oli. Kuva olisi voinut olla aikaisemmalta ajalta kuin 1980-luvulta.

Istuimme siis siinä sohvilla ja juttelimme, kunnes oli vihdoin pakko lähteä, mutta emme siltikään lähteneet vielä oikeasti. Sen olohuoneen vieressä oli pieni "lastenhuone", jonka sisällä oli pieni vessa. "Lastenhuoneessa" oli lapsi piirtämässä. Hän saattoi olla Kiban siskontyttö tai sitten mun kaverin kummityttö tai sitten vain satunnainen lapsi. Kaikki kerääntyivät tämän lapsen ympärille katsomaan kun hän piirtää ja minä menin vessaan. :keijo: Vessassa ei melkein pystynyt istumaan kunnolla ja ovikin taisi aueta sisäänpäin. Joka tapauksessa ahdasta oli. :keijo:

Jossain vaiheessa asunnossa oli myös kissa, joka ei muistuttanut oikein mitään tuntemaani kissaa, mutta kuitenkin sen ulkomuoto vaihteli Shinyasta Temppu-Moukariin ja lopulta sillä oli samanlainen ihana kilpikonnakuvio selässä kuin ystäväni kissalla. Jossain vaiheessa tätä unta olin yhtäkkiä omassa sängyssäni ja tämä kissa kaivoi peiton alta pienen kopion itsestään (joka oli ilmeisesti sen pentu) ja toi sen minulle.

Vihdoin sitten olimme jossain liikkeellä. En enää muista, keitä siinä vaiheessa oli mukana, eikä mitään hajua mihin olimme matkalla. Kuitenkin olimme jossain maalla, jossa kulki vain yksi bussi. Tämän bussin linjanumero oli sama, jolla minä aina menen päivisin kotiin. Oli kuitenkin ilmeisesti yö ja vieläpä kesäyö, koska oli valoisaa ja meillä oli tosi kevyt vaatetus. Bussi oli kuitenkin mäen päällä ja bussiin päästääkseen piti kivuta ihan hirveä matka. Meidän lisäksemme lähistöllä ei ollut muita kuin jätkäporukka kaljakasseineen. Lähdimme juoksemaan ja minua jännitti ihan hirveästi ehtiikö meidän porukka tai se jätkäporukka bussiin ennen kuin se lähtee.

Pääsimme kuitenkin bussiin. En muista miten sen jätkäporukan kävi, vai oliko heitä tässä unen vaiheessa ollenkaan mukana. Istuimme turvallisesti bussissa, kunnes naiskuljettaja laittoikin oman poikansa kuskin paikalle "harjoittelemaan" ja istuutui itse meidän taaksemme huutelemaan pojalle ohjeita. Poika oli korkeintaan 19-vuotias ja vasta suorittamassa ajokorttia. Bussi lähti liikkeelle, ja poika ohjasi bussia. Bussi liikkui TODELLA lujaa. Yhtäkkiä olimmekin jossain kiemuraiselle vuoristotiellä ja poika vain kiihdytti vauhtia. Yllättävän hyvin hän kuitenkin pystyi tekemään käännökset, mutta olimme koko ajan ihan reunalla. Välillä poika meinasi ajaa meidät pois tieltä, mutta äiti neuvoi häntä tekemään täyskäännöksen. Kumma kyllä, täyskäännös auttoi ja taas jatkettiin matkaa. Vauhti oli yhä luja ja tiet alkoivat käydä yhä kummallisemmiksi. Siellä oli jotain siltoja ja kuiluja joiden yli piti hypätä. Minulle tuli vähän mieleen joku videopeli, kuten Crash Team Racing tai Mario Kart.

Jossain vaiheessa matkaa mietin, että ei tämä ole todellisuutta, mutten kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota. Sitten olin ilmeisesti taas siinä vessakohtauksessa, ja sen jälkeen heräsin. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 05 Touko 2014 22:56

Pari unta viikonlopulta. Niissä näkyi ehkä jonkinlainen stressi tai jotain. :P

Mä oon näköjään alitajuisesti stressannut huomista. Menen huomenna toiselle meidän toimistolle käymään ja en ollut varma, mitä mun pitää tehdä, koska en ollut siihen liittyvässä valmistelupalaverissa. :P Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä näin siis sellaista unta, että olin menossa Käpylään, jossa tämä meidän toimisto ilmeisesti sijaitsi. (Se ei siis sijaitse oikeasti Käpylässä.) Olin lähdössä normaalilta työpisteeltäni, ja huomasinkin, että Käpylään pääseekiin melkein kävellen meidän toimistolta. (Todellisuudessa ne sijaitsevat eri puolilla kaupunkia.) Kuitenkin piti käyttää bussia, joka kiersi jotain pientä ympyrään Malmin kautta ja kaikkea muuta hassua. (Miksi muuten Malmi on aina unissani? :riips:)

Jostain syystä halusin käydä yleisessä saunassa, joka sijaitsi "matkan varrella". Saunassa ja kylpytiloissa oli jotenkin tosi pimeää ja olin siellä yksin. Jotain hämäriä muistikuvia on siitä, että jäin sinne saunaan tosi pitkäksi aikaa, koska siellä oli jotain tosi ihmeellistä. Myöhästyin sen takia sieltä Käpylästä. :P

Sori, ehkä vähän tylsä näin kerrottuna, mutta jäin miettimään tätä unta, koska se oli aika voimakas. (Tuo saunakohtaus saattoi tulla siitä, kun luin ennen nukahtamista Andersenin satukirjaa, jossa paha äitipuoli/anoppi laittoi tytön saunaan. :keijo:

----

Viime yön uni oli kuitenkin ehkä mielenkiintoisempi:

Minut laitettiin huoneeseen kahden (2) tiikerin kanssa. Se ei ollut mielestäni mikään suljettu osasto eikä vankilakoppi tai eläinhäkki. Olipa vain tavallinen huone. Siellä oli paljon valkoista. Minulle sanottiin, että "tiikerit ovat ihan kilttejä", mutta minua ehkä vähän kuitenkin pelotti. Kuitenkin makailin sängyllä ja ne tiikerit olivat edelleen siellä. Ne lähestyivät minua. En ollut varma, halusivatko ne leikkiä vai tulla viereeni sänkyyn vai hyökätä kimppuuni. Yllättävän rauhallista kuitenkin oli. Pääsin niitä karkuun huoneen ulkopuolelle, suljin oven. Tiikerit alkoivat murista raivoisasti oven takana. Ja sitten vasta minulle iski ihan hirveä paniikki. Pidin ovea kaksin käsin kiinni, jotteivät tiikerit pääsisi ulos. :P Ketään muita ihmisiä ei ollut lisäkseni lähettyvillä. Vihdoin kuitenkin minua lähestyi mies, joka ilmeisesti oli isäni (vaikkei muistuttanut yhtään isääni) seurueen kanssa. Huusin isääni avuksi, ja sitten paniikkini helpottui.

Uni ei mielestäni loppunut tähän, mutta tuossa on kaikki mitä muistan. Tuo kohtaus saattoi olla unen keskikohta.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 06 Touko 2014 09:51

Unessa selkeästi tulevaisuuden haaveita ja unelmia :keijo:

Olin jossain wanhassa mökissä. Ulkoa päin katsottaessa se oli vähän päässyt rapistumaan maalipinnasta ja oli ehkä vähän vinossa, mutta muutoin kohtuukunnossa. Sisällä oli remontoitu kuitenkin vähän modernimpaan. Seinää oli paikkailtu, laitettu keittiöön uudemmat kaapit ja jotain sisustusjuttuja mutta muutoin oli edelleen vanhemmassa kuosissa. Lattia oli myös uusittu. Hengailin mökissä kuin kotonani. Pöydälle olin levittänyt ison läjän papereita, ilmeisesti suunnittelin jotain :pepsodent:
Oveen koputettiin. Se oli Saana! Oli tullut kylään. Joimme kahvia ulkona. Oli vielä lumet maassa ja istuimme taljojen kanssa semmoisissa vanhoissa kasarikalusteissa. Ihastelime miten kevät kiiltelee hangessa ja ilmeisesti Saanan koira pinkoi menemään pitkin pihaa. Saanalla oli paljon ideoita ja hän intoili niistä. Mökille johtavaa tietä pitkin tuli kolme moottorikelkkaa joiden kyydissä oli ihme tyyppejä. Saana kurtisti kulmia ja kyseli olinko kutsunut jotain porukkaa. En ollut ja näytettiin keskaria ja tyypit hävisivät. Jatkoimme kahvin juontia ja Saana suositteli mulle jotain ompelukonetta turvaksi. Ompelukone pihassa olisi se juttu millä kutsumattomat vieraat saisi pidettyä poissa. Sen lisäksi Saana suositteli muuttoa Oikeaan Lappiin. Mökki oli kyllä Lapissa, ainakin maisemiensa puolesta, mutta ilmeisesti ei sitten riittävästi. Oikeassa Lapissa oli kuulema helpompi hoitaa asioita kuin siellä missä olin. Sen lisäksi muuttotukena saisi nyt oman poron! Oma poro oli kyllä houkutteleva tarjous. Saana teki hiuksiini lappilaisen letin ja jatkoimme koiran kirmailun katsomista.

Lappi :hymyhali:
Saana :hymyhali:
:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 06 Touko 2014 20:59

Taas joku ihme stressiuni:

Olin tuttavani häissä. Vihkiminen oli vasta alkamassa, kun saavuin paikalle hirveällä kiireellä. Ainakin minun ja joidenkin muiden tyyppien piti vaihtaa vaatteet vasta paikan päällä. Meidät ohjattiin pieneen karuun huoneeseen, jossa oli yksi tuoli. Siihen tuolille kasasin kaikki vaatteeni ja kamani, mutta ne eivät pysyneet siinä. Muutenkin oli hirveä kiire, mutta keskityin vain nostamaan niitä kamoja takaisin tuolille. Kuitenkin sain mekon päälle. Pappi oli jo menossa valkoisissa vaatteissaan(!) alttaria kohti ja häämarssi soi, kun katsoin vielä peiliin: Mekkoni oli ihan ryppyinen ja ihan väärän värinen (räikeän pinkki) ja se oli ihan muodoton. Kuitenkin kun nostin käsiäni, mekkoni oli niin lyhyt, että napani näkyi! :pillitys:

:friikkipeukku:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 09 Touko 2014 13:09

Pari päivää on ollut ihan hiljaista, mutta nyt räjähti. Kiitos euroviisujen, valvomisen ja Suvin kämpän. Täällä näkee helpostikin näitä keijouden keskellä olevia unia :hymyhali:

Nää tulee kyllä ihan suoraan alitajunnasta tällä kertaa. Peili mikä peili.

Olin jossain. Who knows ja nobody cares. Siellä oli semmoisen pihafestarit. Keskelle puistoa oli kasattu pieni lava, jossa höpötti joku janppa ja siellä pyöri paikallisia esiintyjiä. Puisto oli ihan täynnä väkeä, vaikkakin löysästi. Ei ollut ahdasta, mutta täyttä oli. Se kuvattiin livenä myös telkkariin. Puistoa vastapäätä oli iso valkoinen kerrostalo, jonka parvekkeet oli täynnä porukkaa. Parvekkeissa ei ollut etureunoja. Aina välillä kraanakamera nousi talon johonkin kerrokseen ja kameramies käveli siitä parvekkeen kautta vaan sisälle kuvaamaan :keijo:
Tapahtuman pääesiintyjänä oli Jukka Poika. JP hengasi siinä puiston reunassa olevan pusikon tuntumassa ja räpläsi kännykkää. Mitään backstagea ei ollut. Menin siihen juttelemaan ja JP vastasi tosi tylysti "emmä nyt ehi, mee pois" :keijo: Ja jatkoi sitä kännykän räveltämistään. Menin. Kiipesin sen kraanakameran kanssa parvekkeelta yhteen kämppään jossa oli mun kavereita. Siellä eräs pikkutyttö sotki meikillä naamaansa ja mä lähdin pois. Siirryin kerrosta alemmas. Siellä oli mun sisko, veljet, äiti, meidän perhetutun sisko ja mun kavereita lapsineen. Lapset riehui ja se perhetutun sisko teki jotain meikkianalyysejä. Mullekin tehtiin ja sain infon että luomivärin todellisen sopivuuden näkee parhaiten kun käyttää valkoisia piilolinssejä. Tällöin silmän väri ei vaikuta luomivärin heijastukseen ja todellinen sopivuus ihon kanssa tulee esiin. Ja se on tärkein seikka luomiväriä valitessa. Sain lisäksi jotain ihmeellistä meikkivoidetta vaikken olisi halunnut.
Asunnossa oli kaksi huonetta ja meille kerrottiin että sinne oli muuttamassa lisää porukkaa. Seistiin eteisessä. Muilla ihmisillä oli kahvikupit kädessä ja mulla maitotölkki missä oli vain vähän jäljellä. Olin menossa ulos, kun sotkeennuin kengänsolkiini. Ehdin antamaan maitotölkin siskolle ja mätkähdin selälleni lattialle. Se ihmetteli mitä mä sillä maitotölkillä teen. "onko täällä maitoa vai kahvia, mitä sä tän mulle nyt annoit, häh?" makasin selälläni lattialla, jalat kohti taivasta ja pyristelin ylös. Jostain syystä kädet oli liimaantuneina kylkiin kiinni.
Pääsin ylös ja lähdin pois. Tilasin taksin.

Halusin viikinkitielle. Olinkin Lappeenrannassa! Jaha! Nomutta. Viikinkitie it is. Se oli venesataman lähellä. Taksissa mietin että mitähän mä nyt tässä keksisin. Siellä viikinkitien päässä oli kuitenkin semmoinen ihana kartanotyyppinen rakennelma. Iso talo ja pihalla pieniä rakennuksia mäkien päällä. Semmoisten vihertävien nyppylöiden päällä :keijo:
Siellä oli häät ja päätin lähteä kuokkimaan. Kartanon pihaan ulottui vesialue, jossa oli myös hirsirakennuksia ja niiden edessä uima-alueita. Hääporukkaa oli sielläkin.
Ne oli kyllä jo häiden jatkot, mutta ei se mua haitannut. Siellä mä hengailin ja dokasin niiden kanssa. Siellä oli kaksi pappia, molemmat hirveässä tuubassa. Morsiammen isä selitti miten oli ostanut paljon viinaa ja mitähän se maksoi ja viiniä jäisi varmaan yli, joten sitä piti juoda, mutta booli oli parempaa. Hän oli sen tehnyt ja se oli salainen resepti. Talossa oli monta sokkeloa, mutta loppujen lopuksi porukka istui jossain ihme työkaluvarastossa dokaamassa :keijo: Ruokasalin puolella oli taas paljon lapsia ja ne siellä riehui menemään. Yhden äiti kokeili juottaa tyttärelleen mehua, mutta tämä ei suostunut.
Lopulta meno yltyi siellä varastossa aika kuumaksi ja joku ehdotti baaria. Lähdettiin baariin ja matkalla multa kyseltiin kuka on ja mistä. Olin Sanna Korsosta :virne: Koska murre paljasti etten ole paikallinen.
Vähän ennen kuin oltiin baarissa heräsin.

:virnei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 14 Touko 2014 13:17

Voi keijo mikä uni :keijoei:

Kaikki alkoi siitä kun yhtäkkiä alkoi telkkarissa Sherlockin neljäs kausi, ja jostain syystä minä ja Kiba emme olleet tienneet siitä mitään. :töktök: Katsoin telkkaria yksin ja mietin, että miksi en katso tätä Kiban kanssa ja miksi emme olleet katsoneet Sherlockia jo etukäteen BBC:n sivuilta. Kun tuli ensimmäinen mainostauko (Sherlock tulee Suomen telkkarissa Yleltä, jossa ei ole mainoksia), minun oli ihan pakko käydä Alepassa. :töktök: Kävin Alepassa (ostinkin ilmeisesti jotain) ja kun tulin takaisin näin matkalla Kiban, joka oli ihan täpinöissään, ja oli ilmeisesti myös käynyt Alepassa mainostauolla. :virne: Meillä oli kummallakin kiire ja Kiba hihkui minulle: "Pakko päästä takaisin kotiin ennen kuin mainostauko loppuu!!!" Kiba oli vähän kuin näiden hymiöiden yhdistelmä: :pomppu: :täpinä: :superhymy:

:virne:

Oli talvi ja pimeää ja paljon lunta maassa. Jatkoimme kummatkin omalle tahollemme. En asunut siellä missä nykyään asun, mutta kaikki siellä ympäristössä oli etäisesti tuttua, vaikka ei tavallaan muistuttanut oikeastaan mitään. Pääsin jossain vaiheessa sitten kotiin. Alepassa oli kulunut aikaa, Kiban tapaamisessa oli kulunut aikaa. Lisäksi olin vielä päättänyt "oikaista kotiin", mutta olin varmaankin eksynyt, joten ei tietoa, olinko ehtinyt tehdä kaiken tämän mainostauon aikana. :virne: Ehkäpä. :keijo: Kuitenkin siitä itse Sherlockista muistan vaan sen, että Amanda Abbingtonilla oli ruskeat hiukset ja iso tekoponnari ja hän käveli jonkun sairaalaan käytävillä. :keijo:

Seuraavaksi olin jossain "bileissä" ehkä Kvatilla ja nörtillä tai jonkun vanhemmilla. :P Siellä ei ollut muita vieraita kuin minä ja siskoni. Istuimme yhdessä huoneessa, kunnes siskoni päätti lähteä ennen kymmentä kotiin. Sitten poistuivat Kvatti ja nörtti huoneesta ja minä jäin yksin. Pian kuitenkin huomasin, että en ollutkaan täysin yksin: huoneessa oli kaksi erikoista lemmikkiä. Toisesta en muista mitään, mutta toinen oli sellainen akvaariossa kelluva kämmenen kokoinen keltainen litteä juttu, joka ei muistuttanut kalaa. Sillä ei ollut edes silmiä. :friikki: Se oli jotenkin päässyt pois akvaariosta ja oli nyt lattialla. Olin vähän paniikissa, kun en tiennyt edes voiko siihen koskea, mutta se mitä ilmeisemmin pitäisi laittaa takaisin akvaarioon. Meillä oli jotain pari metriä välimatkaa, mutta otuksella oli pitkä ohut piikki, jolla se yritti koskettaa minua. Onnekseni Kvatti ja nörtti tulivat takaisin ennen kuin ehdin miettiä mitään sen kummempaa. Otus oli edelleen lattialla ja Kvatti ja nörtti silittivät sitä kuin kissaa tai koiraa.

Seuraavaksi minun piti käydä kylppärissä. Kun olin tulossa sieltä takaisin, huomasin siellä ison, mustan ystävällisen koiran. Silitin koiraa ja samalla mietin, onko se koko ajan ollut siellä, koska omasta mielestäni olin laittanut oven kiinni ja lukkoon, eikä kylppärissä ollut sitä ennen lisäkseni muita. Kuitenkin ovi oli hieman raollaan, mutta kuitenkin lukossa ja päättelin, että koira on varmaankin päässyt siitä pikkuraosta sisään. :lanppu:

Sitten olinkin ilmeisesti kotona. Minulla oli kaksi konetta: pöytätietokone ja läppäri, joilla olin ircissä/ilmarissa ja fordella, vähän niin, että toisella koneella oli auki ilmari/irssi ja toisella foorumi. Deni oli tehnyt paluun fordelle ja oli vaihtanut nickinsä Tissihirmuksi. :keijo: Hän oli kirjoittanut esittelyketjuun pitkän viestin siitä, miksi ei halunnut enää olla Deni, vaan Tissihirmu. :keijo: Samalla lueskelin ilmaria/irssiä ja fordea ihan paniikissa, koska sinne oli saapunut joku tuttuni/jonkun tuttuni poikaystävä/ex-deittini (joku näistä, en ole ihan varma :keijo: ) ja olin juuri kirjoittanut hänestä ei niin kovin imartelevan jutun johonkin ketjuun. Pelkäsin, että hän tajuaa, että olen kirjoittanut juuri hänestä, koska hän käy samalla foorumilla kuin siskoni. :töktök: (Siskoni ei tietääkseni käy millään foorumeilla.)

En tiedä, miten tuo juttu ratkesi, mutta sitten minulle iski seuraava paniikin aihe: Toisella koneella forde pimeni ja ruudulle ilmestyi mustalla pohjalla oranssi teksti: "Access denied by BBC" :keijo: Syytin itseäni siitä, että olin laittanut fordelle "kielletyn" Sherlock-kuvan ja sen takia koko forde nyt pimeni. Irssissä juttu jatkui kuitenkin normaalisti. Itkin sinne ihan paniikissa kaikkea forden pimenemisestä ja kysyin neuvoja. Kaikki kuitenkin vaan naureskelivat minulle, jopa Kuolo. Muistaakseni kuitenkin minulla oli hetkiä, että sain avattua sillä irssikoneella välilehtiä, joilla vielä pääsin kirjautumaan fordelle, mutta nekin pimenivät vähitellen. Muistaakseni vielä lopulta myös irssi pimeni ja siihen ehkä heräsin. :keijo:

Että semmoista. Pahoittelut kaikille, jotka olivat unessani. :läps:

----

Nyt kun pääsin unienkirjoittamisvauhtiin, niin kerron samalla euroviisu-uneni, jonka näin toisen semifinaalin jälkeen:

Olin taas jonkun luona jossain pippaloissa. Oli euroviisujen finaalipäivä ja istuimme parin muun ihmisen kanssa sohvalla valmiina katsomaan show'ta. Yksi tyyppi, ilmeisesti asunnon omistaja, oli keittiössä tekemässä ruokaa. Asunto oli pienehkö ja siinä oli sellainen hassu kulmasysteemi, josta tavallaan meni käytävä eteiseen, mutta kuitenkin se oli siellä keittiön puolella. Keittiöstä näki kuitenkin hyvin sinne sohvalle ja päinvastoin, eteisestä ei niinkään. Yhtäkkiä myös Softenginen pojat olivat siellä pippaloissa. Mielestäni kaikki heistä eivät olleet siellä, vaan heitä oli vain neljä. Pojat kuitenkin istuivat koko ajan siellä kulman takana, eivätkä "uskaltaneet" tulla sinne meidän puolelle. Kuitenkin mielestäni oli ihan mahtavaa, että he hengailivat siellä meidän kanssamme, vaikka heillä oli edessä iso esiintyminen finaalissa ja kaikkea. :töktök:

Unessa tapahtui kaikkea muutakin vielä erikoisempaa, joista en enää muista kuin pätkiä sieltä sun täältä. Uneen liittyi vahvasti iso varasto, jossa oli kaikkea tavaraa, joita en minulla tiennyt olevankaan. Haluaisin myös sanoa, että unessani oli Conchita Wurst, mutta en ole varma, oliko se hän. Siinä oli ainakin nainen esittämässä naista esittävää miestä ja mies esittämässä naista esittävää miestä, silloin kun hän ei ollut naista esittävä mies. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 16 Touko 2014 10:47

^ ihan mainioita unia :virne:

Mä näin euroviisu-unta :jami:

Kyseessä oli väliaikanumero, jonka teema oli vissiin "parhaat miehet" tai joku vastaava. Aina kameranpyörähdyksellä tuli jostain uusi mies :keijo:
Osa tuli yleisön joukosta ja osa verhoista, yksi lattian läpi tai sitten niitä vain ilmaantui. Jostain syystä myös Dekel ja Basti olivat mukana :virne:
Sakis esitti kaksi biisiä. Ekalla kerralla Sakis tuli yleisöstä lentämällä. Pikku-Eric tuli verhojen takaa virnistellen, Jari Sillanpää kultasateen mukana, Basim pyrotekniikoiden takaa. Conchita nousi flyygelin kanssa keskeltä lavaa paperiperhosten saattelemana. Conchitalla oli flyygelistikin mukana, parrakas mies.
Lava oli kuitenkin aika pieni ja kaikki muistutti Linnanmäen Peacockin lavaa :virne:
Me oltiin keijoporukalla paikanpäällä ja nähtiin kamerat ja muut tekniset härpäkkeet. Lähetyksen jälkeen menimme johonkin missä katsoimme esityksen vielä nauhalta tekstien ja muiden lisien kanssa.

Oli kyllä ihan mahti uni :virne: Ihme kikkoja ja jippoja niiden esiintyjien kanssa, etkä ikinä tiennyt mistä tulee seuraava. Sakis ja Siltsu tanssi zorbasta yhdessä ja kaikkea tämmöistä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 16 Touko 2014 20:40

Näin unta, että oppilaat olivat tehneet Madonnasta ison, monisivuisen pääsääntöisesti vaaleanpunaisen ryhmätyön. Yhdellä sivulla Madonnalla alapäätä verhosi vain pieni rihma ja karvat rehottivat sen sivuilta :o: Joku siinä sitten päätteli ja sanoiksi puki lauseen: "Ainakin homot ovat joutuneet näkemään vaivaa (pysyäkseen homoina)" :virne:

Kirjoitin lauseen ylös heti herätessä, kun siinä unenpöpperössä se tuntui niin hilpeältä. :P
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 17 Touko 2014 13:23

Mä näin tavallaan aika kivoja unia:

Kävi ilmi, että minä omistin meidän vanhasta kodista yhden huoneen. Se oli unen edetessä omakotitalo, jossa asuin teininä ja jossain vaiheessa se oli paritalo, jossa asuin sitä ennen. Jollain hienolla logiikalla tultiin siihen tulokseen, että kun omistan siitä asunnosta yhden huoneen, niin minun pitää muuttaa sinne. Jossain vaiheessa unta selvisi myös, että omistin myös nykyisen asuntoni, joka ei kyllä muistattanut unessa oikeaa kotiani. Luulin aluksi koko ajan unessa, että omistan ainoastaan jomman kumman, mutta omistin sitten kummatkin. Jollain tosi hienolla unen logiikalla, kun minä muutin yksinäni siihen vanhaan taloomme, vanhempani (jotka olivat jostain syystä yhdessä) muuttivat sitten siihen minun pienempään kämppääni.

Olin sitten joidenkin kavereiden kanssa järkkäämässä sitä uutta kotiani. Ai niin, välissä oli vielä jotain muuttosekoilua, kun jätin taas puolet kamoista vanhaan kämppääni sillä ajatuksella, että "kyllä nämä täällä säilyy ja että ne kyllä ehtii hakea myöhemminkin". Kuitenkin olimme siellä uudessa (vanhassa) kodissani, jossa availimme verhoja ja päästimme valoa sisään. Minä olin jotenkin onnessani ja täpinöissäni. Edellinen asukas oli tehnyt asuntoon vain vähän muutoksia, ikkunoissa oli jopa "tuttuja" verhoja, vaikka tietääkseni emme olleet niitä vielä laittaneet ikkunoihin. Suurin muutos oli, että edellinen asukas oli tehnyt pikkuveljeni vanhan huoneen ulkopuolelle parvekkeen, joka peitti näkymän naapuritaloon kokonaan, koska se oli fiksusti sijoitettu ikkunan eteen ja oli täysin umpinainen. :töktök: Toisaalta kävin siellä oikealla parvekkeella (joka todennäköisesti on vieläkin siellä), katsoin suoraan alas, eikä minua huimannut yhtään! :o:
Muistan kuitenkin, että unen edetessä minua hirvitti yhä enemmän ajatus itsekseen asumisesta niin isossa asunnossa, ja se että minun pitäisi hoitaa kaikki yksin (esim. pihanhoito yms.), ja mietin, että "minun pitää kuitenkin kohta muuttaa tästä pois". Toisaalta olin tosi innoissani, ja muistan, että rakastin sitä ajatusta, että pääsen meidän vanhalle pihalle taas lukemaan. :hullu:

Sitten olinkin yhtäkkiä Berliinissä. (Tai ei se muistuttanut Berliiniä, mutta siellä olin kuitenkin. :sydän: ) Muistan, että mukana oli ainakin isäni ja ehkä sisarukseni, ja hotellimme oli suoraan lentoaseman vieressä tai millä ikinä nyt sinne saavuimmekaan. Emme kyllä Berliininä hirveästi nähneet, koska istuimme pubissa, joka taas oli ihan sen hotellin vieressä tai alakerrassa. Ja siihen reissuun liittyi vahvasti joku avainsekoilu: Minun piti käydä huoneessani hakemassa jotain, mutta ikinä en löytänyt avaimia ja minun piti käydä kysymässä avaimia isältäni, jolla oli vara-avaimet, mutta silti aina unohtui jotain.

Kohtaus vaihtui: olimme ehkä vielä siellä pubissa, mutta ilmeisesti Suomessa ja siellä oli joku tapahtuma, ehkä jonkinlaiset myyjäiset. Ystäväni istui vieressäni ja poltteli tupakkaa. Minunkin teki mieli, mutta sen sijaan, että olisin pummannut tupakan kaveriltani, niin kaivoin jostain rikkinäisen hameen, käärin sen "rullalle" ja aloin poltella sitä. :keijo: Ei se oikein kuitenkaan onnistunut. Jossain vaiheessa mietinkin, että "Miksi annan hameen palaa? Olisi sen voinut vielä korjata." Jatkoin silti polttelua. :keijo:
Jossain vaiheessa viereeni istui pikkupoika, joka alkoi selittää minulle kauheasti kaikkea. Mietin hirveästi, että pitäisikö minun tuntea poika jostain. Oliko hän kenties veljeni tuttuja? :keijo: Jossain vaiheessa viereeni istui marenkienkeli, joka oli ostanut myyjäisistä jotain erikoiskahvia. Marski poistui ja hävisi näkyvistä, mutta vieressäni oli yhä se kahvipaketti, jonka päällä lukikin "teetä". :keijo:

Koska Marskia ei näkynyt missään, otin paketin mukaani ja menin isäni kanssa ratikkaan. Isäni oli ihan paniikissa, mihin ratikka on menossa, ja miten pääsee pois sieltä. Minä olin ihan rauhallinen ja sanoin, että "kyllähän tämä menee asemalle, kyllä sieltä joku sut hakee". (Isän piti siis nähdä kavereitaan ja jonkun piti hakea hänet autolla.) Jälkeenpäin ajateltuna "asema" olisi voinut tarkoittaa mitä asemaa tahansa, mutta ainakin unessa se tarkoitti minun mielestäni Helsingin rautatieasemaa. En muista, mitä isälleni tässä unessa kävi, mutta minä jäin pois jossain tosi oudossa paikassa. Unen loppuun sekoitti vielä se asunnonvaihtohässäkkä ja sitten heräsin. Ensimmäinen ajatus herättyäni oli: "Ai niin! Täällähän mä asunkin! :sydän: "
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 18 Touko 2014 11:59

Okei, taas yksi:

Olin entisen työkaverini kanssa Itiksessä. (Näin hänet oikeastikin eilen.) Meidän oli tarkoitus mennä jossain vaiheessa Helsingin keskustaan. Tätä ennen olin ollut kuitenkin hammaslääkärissä ja siellä oli sanottu, että minulla on vielä maitohampaita jäljellä, ja ne pitäisi kiskoa mahdollisimman nopeasti pois. Hammaslääkärissä niitä ei oltu kuitenkaan otettu samantien pois. Olin sitten kotona kokeillut mikä hammas heiluu, ja kiskonut niitä aina vähän väliä pois. (Ne sai siis vaivatta irti saman tien kun vähän kokeili.) Koko ajan unen edetessä kiskoin niitä hampaita vähän väliä irti, ja aika nopeasti siihen kasvoi tilalle uusi, joten en oikein tiennyt, olinko oikeasti kiskonut jonkun hampaan irti vai en. :keijo:

Oltiin sitten siellä Itiksessä. Jossain vaiheessa huomasin, että minullahan on vielä yöpuku. Ajattelin kuitenkin, että vaihdan sen oikeisiin vaatteisiin sitten kun lähdetään sinne keskustaan. :keijo: Itikseen oli tullut hirveästi pienelle alueelle uusia (tietokone)peliliikkeitä. Ne kaikki olivat ottaneet käyttöön uuden markkinointikeinon: Kaikkien liikkeiden edessä seisoi pelihahmo "sisäänheittäjänä". Ne muistuttivat oikeaa ihmistä, mutta niissä oli vain yksi vika: Ne olivat ihan saakurin pelottavia. :friikki: Ne olivat ihan pirun tyhmiä ja liikkuivat jotenkin zombimaisesti, ja saimme entisen duunikaverini kanssa väistellä niitä. Esim. meidät yritti ottaa kiinni vanhaa ukkoa muistuttava tyyppi. Pääsimme kuitenkin hänestä eroon, siten että hän kompastui liukuportaisiin ja jäi sinne.

Olimme kierrelleet Itiksessä, kunnes muistin, että minun pitää vaihtaa ne vaatteet. Päätin vaihtaa vaatteet Seppälässä, "koska sieltä sai dödöä". (Ei ole tietääkseni oikeasti saanut moneen vuoteen.) Entinen työkaverini lähti yhtäkkiä liukumaan hirveää vauhtia Seppälää kohti, vähän siten kuin curlingissa liu'utaan, mutta nopeammin. :P Minä sitten juoksin/liu'uin perässä. Jossain vaiheessa mietin, että mitäköhän tässä tapahtuu. Jossain vaiheessa huomasin, että entinen työkaverini yrittääkin ottaa kiinni pyöräilijää, joka ajoi hirveä vauhtia siellä Itiksessä. (Olimme siis edelleenkin siellä kauppakeskuksessa sisällä.) Sitten järkytyksekseni huomasin, että Seppälä olikin kiinni ja ilmeisesti ko. liike (ainakin sen liiketilan osalta) oli päätetty kokonaan lopettaa, vaikka se äsken oli ollut täysin toiminnassa. :O:

Viimeinen muistikuvani tästä unesta on, että istuin bussissa, ilmeisesti edelleen yöpuvussa ja niitä irtoavia hampaitani heilutellen. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 26 Touko 2014 10:24

En useinkaan kirjoita tähän ketjuun, koska en oikeastaan muista kovin hyvin nähtyjä unia tai sitten ne eivät ole kovin kummoisia. Nyt tuli kyllä eilisilta niin uniin, että naurattaa. :D

Suomen ja Venäjän välinen jääkiekkopeli pelattiin keskellä kesää ulkojäällä ja sekä katsomoon että kentän ympäristöön oli kerääntynyt kymmeniätuhansia ihmisiä seuraamaan ottelua. Suomi sai tietty turpiinsa matsissa ja noin kymmenen minuuttia ennen pelin päättymistä venäläisetkin saivat tarpeekseen ja lähtivät koko jengi yhtä aikaa tupakalle parvekkeelle, joka oli rakennettu katsomon oheen. Parveke oli sellainen ihan tavallinen kerrostaloasunnon parveke mutta jotenkin ne äijät silti ahtautuivat sinne kamoinenn kaikkineen. Röyhyttelyn ajaksi peli keskeytyi ja jotta Suomi ei saisi luovutusvoittoa, venäläiset jättivät vaimonsa ja lapsensa pitämään paikkaa kentällä. Siellä ne seisoskelivat suomalaisten kanssa kentällä odottamassa, että mitä tapahtuu. Itse olin raivoissani moisesta röyhkeydestä ja tuomareiden munattomuudesta. :virne:

Koitin myös löytää Pomppista ja omia vanhempiani sieltä yleisömeren joukosta, mutta jostain syystä en osannut käyttää puhelintani ja meinasin koko ajan lähettää kuvaviestejä vieraille ihmisille...

Lopulta löytyi perhe ja jostain ilmestyi myös Samuli Edelmann ehdottelemaan härskejä. Mulla oli hänen kanssaan ilmeisesti jonkinlainen suhde. :pepsodent: Oli kiusallista, kun Pomppis oli vieressä ihmeissään, et mitä toi Samuli oikein sekoilee.

Tän enempää en muista mut ihan tarpeeksi häiriintynyttä varsinkin tuo loppupuoli... :P
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 28 Touko 2014 23:26

Tää ei nyt ole mikään huippuihmeellinen uni, mutta tämä vähän niinkuin jäi hämäämään. Toisaalta ainakin itseäni nauratti. :keijo:

Selailin Facebookkia ja huomasin, että serkullani oli vaihtunut sukunimi. Selvisi samalla, että hän olikin mennyt naimisiin, mutta olikin ottanut sukunimen, joka ei ollut hänen miehensä sukunimi. :virne: Otin ihan hirveät pultit, koska "vastahan kuukausi sitten he olivat menneet kihloihin!! :rulla: " eikä "Mulle ole kerrottu mitään!!! :rulla: " (Oikeasti serkkuni on siis muuttanut poikaystävänsä kanssa yhteen vuoden alussa, eikä kihlausta ole tietääkseni tapahtunut. :P )

Seuraavaksi olin siskoni ja mummani kanssa jossain pienessä ostoskeskuksessa. Ostoskeskuksen yläkerta oli lähinnä pelkkää kangaskauppaa ja menimme sinne katselemaan kankaita. Siskoni sanoi, että hän voi tehdä tästä kankaasta jotain hienoa. Suutun tästäkin ihan hirveästi, jostain pienestä syystä, tyylin, että "Minä olisin halunnut tehdä jotain hienoa." tai jostain yhtä tyhmästä syystä. :töktök:

Tuli vaan mieleen, että uni oli täynnä jotain mun alitajunnan patoumia. En mä kyllä tiedä, mistä noi jutut oikeastaan edes olisi voineet tulla. :töktök:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 29 Touko 2014 10:12

:sekopää:
En muista koko unta, mutta yhden osan siitä :keijo:

Sen muistan että oli menossa joku kisa miehet vastaan naiset. Tiimeissä oli tuttuja ja tuntemattomia. Hitosti keijoja! Naisten tiimissä oli L-S, Suvi, Wildis, theia, Saana, Kvatti, Marski, Rulla, Missus, Poukko, Liina, Shay, iisa, muutama vielä matkalla ja randomeita. Miehissä oli randomeiden lisäksi Pascal, Sirpet, Mr.Smith, Jorssi, viima, Suvin, Wildiksen, L-S:n ja mun veljet, ehkä Pascalin veli (pasc sanoi aika usein että hänen veljensä on piilossa :virne: ) ja sitten palomiehiä! Randomit olivat molemmissa joukkueissa lähinnä vittuilemassa toiselle jengille :virne:
No, kisassa pidettiin osioita vuorotellen. Mentiin yhdessä rastilta toiselle ja siellä rastilla oli lappu kenen vuoro esittää oma juttu. Etukäteen meille oli jaettu tehtäväkuoria ja kummassakin joukkueessa oli jakauduttu pienryhmiin ja suunniteltu "oma rasti". Tultiin johonkin tv-studioille ja lapussa luki "PYHIKSET" :keijo: Minä, Suvi, L-S ja Wildis oltiin suunniteltu rasti, jossa lehtileike kuvasta piti keksiä mikä siinä olevista asioista yhdistää tytärtä ja hiekkarantaa :keijo: Kuvassa oli Lola Odusoga jossain katalogissa, jota hän piteli itse lehden kannessa, jonka tausta oli vaalean turkoosi :virne: Käytännössä siis kaksi Lola Odusogaa siinä kuvassa. Neljä kummastakin jäsenestä sidottiin käsiraudoilla toisiinsa ja tolppaan. Oikeasta vastauksesta vapauttaisi aina yhden oman joukkueen jäsenen. Naisilta sidottiin Kvatti, Marski ja kaksi randomia. Kvatti onnistui kuitenkin neulomaan naiset vapaaksi, mikä jostain syystä sallittiin. Edelleen heidän piti keksiä ne vastaukset, koska niiden jälkeen aukeaisi seuraava vihje siitä mihin meidän piti siirtyä.
Kuvaa piti Suvi, joka jossain kohtaa sanoi ettei kuva enää ollut hänellä. Miehet olivat käyneet pöllimässä kuvan. Suutuin ja lähdin vihaisena kohti miesten tiimiä, joka oli tv-studion toisella puolen, koska piti olla oma rauha tehtävän ratkaisemiselle. Heitin vihaisena verhot pois tieltäni ja vastaani tulee Kaksi Benedict Cumberbatchia :isosilmä: Toinen oli kaksoisolento, joka oli menossa ulos hämäämään faneja. BC ite ei voinut sietää tyyppiä ja näytti sille keskisormea. Minulle hän hymyili ja moikkasi iloisesti. Unohdin täysin mitä olin tekemässä. Koko miesjoukko näki tämän ja räjähti ihan hirveään nauruun. BC katsoi heitä ymmällään ja meni sinne mistä mä olin tullut. Menin vihaisena ärisemään miehille ja sai kuvan takaisin. Se meinasi mennä pieleen, koska vähän väliä joku sanoi "BC" ja sekotti mun pään :keijo:
Sain kuvan, marssin vihaisesti takaisin Pyhisten luo, jossa naisten joukkue odotti. BC oli taas siinä välikössä ja kysyi onko kaikki hyvin kun vaikutan niin vihaiselta. Totesin vain että se on tämä epärehellinen pelaaminen miesten puolelta, perkele!
Naisten puolelle päästyäni vähän vapisin ja yritin olla kiljumatta. Suvi pyörtyi kun kerroin että BC ihan ite on siinä vähän matkan päässä. No, miehet tulivat hetken päästä perässä. Annettiin niille rangaistuspiste ja kerrottiin naisille pari vihjeistä. Tämän jälkeen annoin kuvan Wildikselle, joka oli ihan pirun vihainen siitä että kerroin Suville BC:stä. Nyt pyörtyminen vaikeutti meidän tehtävää :virne: Mulle oli ihan sama. Kävin lattialle Suvin viereen makaamaan ja hengittämään. Naiset voittivat sen tehtävän ja BC kertoi meille mihin meidän pitää mennä. Jäimme hetkeksi Suvin kanssa juttelemaan BC:n kanssa ja kehoitimme häntä tulemaan johonkin outoon baariin, jonka tiesimme olevan koko reissun päätepiste. Sanoin viimeiseksi että sen kaksoisolennon voi lähettää vaikka senaatintorille siksi aikaa pällistelemään :virne:

Tässä kohtaa uni vaihtui, enkä muista sitä enempää.

:virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 30 Touko 2014 19:59

Ei hitto. Mä vaan yhä naureskelen tuolle Kiban unelle. :eivirne:

Mä näin unta, että oli kesä. Loikoiltiin jossain katolla auringossa työkaverin/-kaverien kanssa, kunnes joku tuli palauttamaan duunikaverilleni lompakon, joka oli jäänyt jonnekin rakennustyömaalle. Muistan, että ihmettelin mistä palauttaja voi tietää, että se on juuri työkaverini lompakko, koska se oli täysin musta tavallinen lompakko. (Tietenkin näin hereillä ollessa voisi ajatella, että siellä on jotain kortteja tms. joiden perusteella omistajan voi jäljittää.) Eipä tuossa mitään. :tilt:

Uni kuitenkin jatkui sillä tavalla, että alkoi sataa lunta. Muistan, että katsoin ikkunasta ja kauhistelin valkeaa maata. Päivämäärä oli 2.7. :P

Tuon unen ansiosta päässäni on koko päivän soinut tämä. :keijoei:

Asiaa ei auta yhtään, että Radiossa on aika paljon soitettu Alatalon Taitaa tulla kesää. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron