Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 21 Kesä 2014 16:44

Mä vietin juhannusaattoa mun isän, tädin ja ystäväni kanssa. Oli ihan hauskaa. Istuttiin kylmyydestä huolimatta monta tuntia kuistilla ja puhuttiin pehmoisia, kävin saunasta heittämässä talviturkin ja sain makkaraa syödäkseni. :kuola:

Ei mulla mikään hirveä juhannusbailumeininki ole. Tämän päivän kohokohta on, kun telkkarista tulee illalla/yöllä suomalaisia iskelmäleffoja. Tuskin niitä kaikkia jaksan edes katsoa. Väsyttää ihan pirusti, vaikka eilen ei edes mennyt kovin myöhään, mutta nukuin ainostaan seitsemän ja puolen tunnin yöunet. :( En tehnyt juhannustaikoja, enkä nähnyt edes unia.

Laitoin jo pyykinpesukoneenkin päälle. Nyt kun ei sada, tekisi mieli tehdä pieni lenkki, mutta saa nähdä jaksanko. :P

Huomenna ainakin kävelylenkille ja veljelle syömään raparperipiirakkaa. :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 25 Kesä 2014 21:47

Tänään on kyllä ollut aikamoinen tunnemyrskypäivä.
Aamulla otti niin paljon päähän lakivaliokunnan päätös, että kävelin tahalleni päin punaista. Oikein toivoin että joku poliisi näkis ja tulis sanomaan ja saisin vähän riehua anarkistisesti :keijo: Mut ei ne tulleet, kun ei niitä sitten ollutkaan missään. Sen kerran kun mäkin punaisia päin tahalleni kävelen :virne:

Päivän aikana lähdin piipahtamaan Pasilassa ja tulomatkalla sain junassa kuulla ihmiskunnan riemuidiotismia kerrassaan. Ensimmäisen jutun kohdalla vaihdoin paikkaa, eikä se toisen pariskunnan keskustelu ollut yhtään sen parempi. Homoudestahan kaikki jauhoi. Se toinen keskustelu oli semmoinen että lähdin sitten vielä kävelemään sen porukan perässä, kun halusin kuulla muuttuuko se keskustelu mihinkään. No ei se muuttunut. Kuulema ennen vuotta -71 syntyneet eivät ymmärrä tai hyväksy homoutta, koska ovat kasvaneet ympäristössä missä ko. asia on ollut sairausluokituksen piirissä :ei:. Ihmettelin vähän keskustelun sävyä ja kuunneltuani sitä keskustelua en päässyt yhtään enempää jyvälle mistään sisällön asioista. Mutta kaipa se sitten johtuu siitä että olen syntynyt tuon maagisen vuosiluvun jälkeen. Sen jälkeen kun on tullut enemmän homoseksuaalejakin. Eikä vanhoja homoseksuaaleja ole ollenkaan, koska muutoinhan niille olis omat vanhainkodit. :ei: Ihan totta, eikä ne olleet kuin jotain just nelikymppisiä keskustelijoita. Mies ja nainen. Onneksi iltapäivällä saatiin kakkua, lievensi vähän hermokireyttä.

Olen hengaillut eilisen ja tämän päivän Helsinki Priden infolla vapaaehtoishommissa. Tehnyt kaikkea pikkuhommaa laminoinnista puheluihin pitkin poikin. Huominenkin menee siellä ja varmaan ehkä perjantaista osa. On kyllä kivaa tekemistä, vaikkei juuri nyt tuon kummempaa olekaan. Olen ehkä vähän nauttinut tarkkailijan roolistani myös.

Iltapäivästä näin yhtä vanhaa työkaveria, joka on nykyisin hippadullaystävä. Mentiin kahville ja puhuttiin kevyttä ja vähemmän kevyttä. Lopputulos sen kaiken hässäkän keskellä oli että tämä ihminen halusi auttaa mua just _nyt_. Se meinasi pakottaa mut kauppaan stokkan herkkuun, mutta kieltäydyin ehdottomasti. Oisin vaan kauhistellut siellä niitä hintoja. Päädyttiin alepaan. Lopulta istuin junassa kahden ruokakassin kanssa, jotka oli melkein täynnä. Kaupassa oli ehkä vaikeinta ikinä ja sain oma-aloitteisesti koriin vain yhden tomaattimurskan. Itkuksihan se sitten meni. Kiitollisuutta ei voi kertoa sanallisesti, oli se sen verran hämmentävää.
Tarkennuksena se, ettei mulla ole mitään hätää, eikä puutetta vaikkei tilillä vielä olekaan rahaa. Siltikin olen edelleen aika hämmentynyt koko jutusta.

En mä tiedä miksi mun piti tulla kertomaan tätä kaikkea. Pitäisi kirjoittaa mun ja Suvin matkarapsatkin :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja outsider » To 26 Kesä 2014 02:22

Kibaya kirjoitti:Kuulema ennen vuotta -71 syntyneet eivät ymmärrä tai hyväksy homoutta ... kaipa se sitten johtuu siitä että olen syntynyt tuon maagisen vuosiluvun jälkeen.


Tuo maaginen vuosiluku on itse asiassa 1967. Tosin Stefan Wallin on viisi kuukautta vanhempi kuin Eeva-Maria Maijala, joten ihan ikäjärjestyksessä tuo ei mennyt. Itselleni ei oikein ole selvinnyt mikä tää valiokunnan juttu edes oli ja mikä vaikutus sillä on eduskunnan käsittelyyn aiheesta. Hyvin olen perillä poliittisesta järjestelmästämme... :sori:
I wish this would be your colour
Avatar
outsider
 
Viestit: 340
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 23:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 26 Kesä 2014 09:35

Vaikutti kyllä aika turhalta koko käsittely...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 26 Kesä 2014 18:42

Mä olin eilen sen verran "anarkisti", että kävelin Töölöön päin eduskuntatalon ohi Pride-viikon ohjelma kädessä. Oujee. :P

En mä tiedä, onko mulla mitään ilmoiteltavaa. Ketuttaa vaan tämä ikuinen harmaus. Oli ihanaa, kun joku päivä tällä viikolla aurinko hetken lämmitti.

Ai niin. Mua harmittaa ihan älyttömästi Stupido Shopin (levykauppa) konkurssi. Ihan kuin joku olisi kuollut. :(
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 26 Kesä 2014 19:09

Talviturkki tuli munkin heitettyä, kuten tapoihini on kuulunut juhannuksena se heittää. Muuten oli kyllä kiva juhannus, jopa kelienkin suhteen. Oli luvattu kaiken maailman sadetta ja kylmää, mutta niin vaan aurinko paistoi siniseltä taivaalta ja niin lämmin oli, että iltapäiväkahvit juotiin ulkona ja vieläpä jokaisena päivänä pe-su. Merivesi tosin oli aika vilposta, kun siellä kävin kauhomassa. Onneks talviturkin heittämiseen ei tarvita kuin se piipahdus vedessä. :virne:

Muuten niin odotan viikonloppua, kun on leffan ensi-ilta ja festarimeininkiä. Jee! :täpinä:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 29 Kesä 2014 17:52

Käytiin eilen pyöräretkellä Pomppiksen kanssa Sipoonkorvessa, Fiskträskissä. Ihana pikkujärvi metsän keskellä, kaunis ilma ja hyvä seura. Kesän kivoin päivä tähän mennessä. :D Tänään olen jalaton. :hullu:

Matkaa tuli edestakaisin noin 45 kilsaa, joka olisi ollut ihan ok matka ilman niitä sipoolaisia ylämäkiä. :hullu: Ne oli ihan jäätävän isoja, jyrkkiä ja loputtomia. Loppumatka ennen määränpäätä alkoi olla jo epätoivoinen, kun edellisen mäen päälle selvittyä edessä näkyi vain seuraava, isompi mäki. Mutta loppuun päästiin ja jopa omin jaloin takaisin kotiinkin! :D Paluumatkalla meinasi kyllä usko omiin voimiin loppua parissakin kohdassa, matkakortti poltteli taskussa mutta ei sitä lopulta tarvittu. Sisulla prkl! :virne:

Kohta taas saunaan lämmittelemään kipeitä lihaksia. :sydän: Ens kerralla, kun Pomppis ehdottaa jotain retkeilyä, tarkistan kyllä maaston ja korkeuserot ennen suostumista. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 29 Kesä 2014 21:35

Sipoolaiset mäet on kyllä ihanan jäätäviä :sydän:

Mä olin Prideilla :sydän:
Perjantaina olin myymässä yksissä bileissä lippuja ja eilen kulkueessa ja puistojuhlassa. Olin myös vapaaehtoishommissa ennen kulkuetta Senaatintorilla ja mun piti olla puistossakin, mutta vähän iski huono olo ja siitä selvittyäni olin aivan kuoleentunut. Lähdettiin vähän ennen seiskaa pois puistosta, mentiin Jätkäsaaressa asuvan kaverin kämpille, josta lähdin yhdeksän maissa kotiin. Kuulin, että puistoa oli siivottu vielä 23:n aikaan ja siellä oli ollut aika paljon porukkaa paikalla tuolloin.

Paloin. Kunnolla. Mutten mitenkään tasaisesti :keijo: Otsa, nenä, silmälasien sankojen ympärystät ja oikea olkapään ja hartian seutu. Vasen vähän vähemmän. Rintakehässä on joku outo kuviojuttu kädet ei palaneet :keijopeukku:
Olkapää on niin kipeä ettei siinä voi pitää mitään saumoja. Eli ei mitään semmoista vaatetta minkä reunat osuvat olkapäähän. Onneksi ei ole tänään tarvinnut olla missään.

Oli silti todella ihana huipentuma työntäyteiselle viikolle :sydän:

:halirinki:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 30 Kesä 2014 10:39

Fordella on viime aikoina ollut todella hiljaista. Mihin kaikki ovat kadonneet? :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 30 Kesä 2014 11:28

Joo, hiljaista on. :(
Ehkä kesääkään ei voi syyttää, kun onhan näin ollut jo pitkään ja kylmäkin on. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 30 Kesä 2014 12:55

Musta tuntuu että välillä on vaan tosi vaikea alkaa kirjoittamaan vaikka "asiaa" olisi :P Mutta harvemmin mulla mitään asiaa oo. Kaikki menee niin omalla painollaan ettei oo höpöteltävää kun ei tapahdu juurikaan mitään :P
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 30 Kesä 2014 17:46

Ootteko muuten ajatellu, että jos menet paikasta a, paikkaan b ja takasin samaan paikkaan, niin puolet matkasta oli alamäkeä ja puolet ylämäkeä, Ja vaikka menisit toistakin reittiä, niin palaat aina samaan korkeuteen, eli kätetty energiahan on käyetetty vaan etenemiseen, eikä ylämäkiin :p
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 30 Kesä 2014 19:27

:keijo:

Mä olin viime viikon Prideilla.
Matkarapsa mun ja Suvin matkastakin on vielä tekemättä.

Nyt katson kun Myyyyyy hinkkaa itseään Tuusin käsivarteen :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 30 Kesä 2014 21:45

Kuolo kirjoitti:Ootteko muuten ajatellu, että jos menet paikasta a, paikkaan b ja takasin samaan paikkaan, niin puolet matkasta oli alamäkeä ja puolet ylämäkeä, Ja vaikka menisit toistakin reittiä, niin palaat aina samaan korkeuteen, eli kätetty energiahan on käyetetty vaan etenemiseen, eikä ylämäkiin :p

No kyllä siellä Sipoon metsässä energiat aika tehokkaasti kului niihin ylämäkiin. :virne: Mutta niinhän sitä sanotaan, että kyllä ylämäki aina velkansa maksaa.

Ihan noin tarkasti en itse osaa asiaa kuitenkaan ajatella, vaikka hetkittäin se varmaan tsemppaisi tosi paljon. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 30 Kesä 2014 21:50

Mä oon täällä joka päivä ( :epäilevä: ). Vaikka mulla olisi jotain "asiaakin", niin jotenkin en myöskään vaan jaksa kirjoittaa, etenkin kun tuntuu, että minulla menee yhdenkin viestin kirjoittamisessa liian kauan, että saan sen jotenkin järkevään muotoon. :epäilevä:

Ei mun elämässä muutenkaan tunnu tapahtuvan mitään.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 30 Kesä 2014 22:45

Emilia kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:Ootteko muuten ajatellu, että jos menet paikasta a, paikkaan b ja takasin samaan paikkaan, niin puolet matkasta oli alamäkeä ja puolet ylämäkeä, Ja vaikka menisit toistakin reittiä, niin palaat aina samaan korkeuteen, eli kätetty energiahan on käyetetty vaan etenemiseen, eikä ylämäkiin :p

No kyllä siellä Sipoon metsässä energiat aika tehokkaasti kului niihin ylämäkiin. :virne: Mutta niinhän sitä sanotaan, että kyllä ylämäki aina velkansa maksaa.

Ihan noin tarkasti en itse osaa asiaa kuitenkaan ajatella, vaikka hetkittäin se varmaan tsemppaisi tosi paljon. :D

No ehkä on hyvä muistaa, että se on vähän eri asia kun otetaan lihaksesta sitä energiaa ulos :D

Oli vaan hauskaa kun isäukko tossa hehkutteli miten on melmepiin suuntiin melkein pelkkää alamäkeä kun menee kauppaan ja tulee sieltä pois eri reittiä :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 01 Heinä 2014 11:33

En mä ymmärrä. :keijo: Kai siinä nyt kuitenkin tulee ainakin hetkellisesti väsyneemmäksi, jos vaikka pyöräilee ylämäkeen pitkät matkat, vaikka kokonaisuudessaan energiaa kuluisi sama määrä, eli kulkeminen on silti ärsyttävämpää? Vai häh?

T. humanisti
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 01 Heinä 2014 17:07

No nimenomaan se on kato eri juttu kun lihasvoimalla mennään. Eli ymmärsit :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 07 Heinä 2014 13:55

Neljä työpäivää (sis. tämän) ja sit alkaa loma :täpinä: Lomasuunnitelmiakin on jo muutamia: järjestys vielä vähän hukassa.

Mökkiä, äidin treffausta, sitten pikavisiitti Raumalle, polttarit (ei omat :keijo: ) Kokkolassa, Tampere-reissu. Ehkä yhdet kuvaukset :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 10 Heinä 2014 01:14

Me oltiin tänään korkeasaaressa Tuusin ja meidän äidin kanssa. Kerrankin olin varautunut henkisesti ihmismassaan, muttei se silti auttanut siihen että jäin pari kertaa monttu auki ihmettelemään. Loppua kohden alkoi ärsyttää se perseily ja törkeily, mutta sitten sekin meni kun päästiin pois. Niistäkin huolimatta oli ihan kivaa. Suurimpana tekijä tässä on Tuusi. Sen jutut on taas ihanan lennokkaita :sydän:
Mä haluan oman lumileopardin. Voisin laittaa sen meidän talon pihalle. Ai sille pitää syöttää lihaa? No, sitten hankitaan sille lihaa. Tuodaan jotain räksälintuja mitä se saa metsästää ja syödä. Tai sitten äidin täytyy vaan tuoda tullessaan töistä. Sitten sille tulee pentuja ja kohta mulla on monta lumileopardin pentua. Niiden nimet on Kisu, Misu, Lisu, Ona, Mona, Nona, Tona... Ja vaikka mitä! Eihän tässä nyt ole mitään ongelmaa, mutta se lumileopardi puuttuu ja se pitää hankkia!" :hullu: :sydän:
Ei mitään ongelmaa! Kertakaikkiaan. Kyllähän lumileopardin voi laittaa pihalle. Sitten voi pyytää muilta rahaa että ne saa tulla katsomaan sitä. Ei kuitenkaan halua perustaa omaa eläintarhaa, kun haluaa pelkän lumileopardin. Ei niitä haisevia eläimiä ollenkaan :virne:

Sen lisäksi sai reissullaan jonkun kaverinkin ja oli ihailtavan reipas. Tai mun mielestä oli. Jutteli tosta vaan tuntemattomille, kyseli niiltä mitä niissä eläintauluissa lukee ja kertoi kissalaaksossa ihan omaa tarinaa.
Siellä oli amurinpantteri nirhannut omassa aitauksessaan jonkun onnettoman pulun ja raato sulkineen oli aika lähellä sitä kyyläyspleksiä. Leijonaemo ja kevään pennut olivat omassa loosissaan ja Tuusi meni selittämään siinä oleville rouville miten siellä leijonien tilassa oleva lintu "kyllä kohta kuolee".
"Kyllä se kohta kuolee. Menkää vaikka katsomaan tuonne viereiseen paikkaan, siellä näkyy miten linnuille käy. Nii'i. Ei kannattais olla siellä. Hmm--hmm, kohta lähtee toltakin linnulta henki. Kato kun noi on saalistajia ja ne saalistaa noita lintuja. Siinä käy sitten kyllä tosi huonosti. Jää vaan sulat jäljelle. Leijonat ei syö linnunsulkia, tietenkään."
Ne rouvat purivat huulta kun toinen selittää pää vinossa, ihan tosissaan tätä asiaa. Toinen käsi lanteilla ja hyvin vakavana :virne:
Äiti yritti saada sitä siitä pois, mutta Tuusin mielestä kannattaa olla varovainen siellä eläinten keskellä. Varsinkin jos on lintu. Joo, ne rouvat nauroivat kun me päästiin siitä ohi :keijo: :virne:

:sydän:
Lumileopardi nimeltä Kisu :virnei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 10 Heinä 2014 13:59

Fordaan töistä. :muahaha:

Mun pitäis tehdä ahkerasti töitä, mutta pomo on lomalla ja täällä on ihan sikakuuma (vai sika kuuma? :riips: ), eikä tänään (tai tällä viikolla) kiinnosta.
Jotenkin ei voi keskittyä ollenkaan, kun aivot ei toimi, kun on niin kuuma. Viime päivinä sisälämpötila on pyörinyt 28-30 asteen hujakoilla ja täällä on mukamas jossain joku ilmastointi. Tänään sisällä oli aamulla kuumempi kuin ulkona. :friikki:
Taukoja sais pitää enemmän kuin normaalisti tuon lämpötilan takia, mutta jotenkin sitä ei vaan tuu lähdettyä tästä työpisteeltä. Sen sijaan fordailen ja mietin, kuinka saisin hommat hoidettua.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 10 Heinä 2014 17:30

Jos teidän töipaikan talossa on useita firmoja, kantsii tarkistaa, ettei jossain toisessa toimistossa ole ikkuna auki jollain. (Tai omassakaan toimistossa). Meillä oli yks kesä tuollai samalla lailla kuuma ja sitten selvisi, että ilmastointi oli mennyt epäkuntoon, koska joku piti ikkunoita auki...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 11 Heinä 2014 12:55

Keskiviikkona alkoi loma päivää etuajassa!

Tänään lähdetään reissuun, eka äidin ja sen avokin mökille viikonlopuksi (lauantaina mennään kesäteatteriin jee :D ), sitten sunnuntaina Tampereelle, maanantaina miehen porukoiden mökille Turkuun, sitten keskiviikkona Raumalle ja sieltä samana päivänä vielä kotiin. Torstaina mulla on jännät kuvaukset, sitten taas perjantaina Hämeenlinnaan, lauantaina Kokkolaan ja maanantaina... ei viel tiiä :D

Paljon on lomaohjelmaa nyt sitten kuitenkin, mutta vikat kaks viikkoa varmaan vaan möllötellään mökillä tai himassa, miten säät nyt sallii.

mut... LOMA! :sydän:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 11 Heinä 2014 13:26

Ymppää se Hyvinkää johonkin väliin :hullu:
Ihanaa lomaa, olet kyllä sen ansainnut! Toivottavasti on hyvä loma :hymyhali:

Mun eilinen oli kyllä ihan käsittämättömän makee. Sain ekan sohvasurffarin luokseni yöpymään. Olin suunnitellut aika löyhästi juttuja, mutta mikään niistä ei sitten pitänyt, koska niin se vain välillä on. Lopulta päivä rakentui niin, että alkuun kierreltiin Hyvinkäällä, puheltiin kaikkia kivoja juttuja ja päädyttiin meidän mutsille. Siellä piti olla vain saunominen, mutta lopulta siellä meni koko päivä. Ei siinä, se oli ihan kivaa ja surffari oli ihan mielissään. Menoa ja meininkiä ainakin riitti kun paikalla oli Tuusi ja Kaspetti, toisen veljen vauva ja liuta aikuisia. Nämä rääpäleet juoksivat uima-altaan ja auringon väliä ja pitivät ihan kaameaa mekkalaa.
Sauna oli tosi jees, samoin makkara. Ilta kului tosi tehokkaasti keskustellessa aika isoistakin asoista maiden välillä. Lopulta jäätiin siihen sitten yöksi, kun surffari oli matkalla Tampereelle ja siskon seuraavan aamun keikka suuntautui sinne. Surffarin leuka loksahti auki kun tarjottiin tätä rekkakyydin mahdollisuutta :keijo:
Sinne se aamulla kuitenkin kiipesi ja ehkä hieman pelokkaan ilmeen kera lähti matkaan. Siskon kanssa soitettiin vielä aamupäivällä ja tyyppi oli ollut ihan hämillään, koska Tsekeissä ei naiset tee miesten töitä ja rekkakuskius on yksi niitä ihan ehdottomasti.

Nyt hyvillä mielin Turkuun :keijo: :inkkari:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 29 Heinä 2014 23:24

Olipas yllättävän kiva päivä, vaikka olinkin lomautuksella. :P Aamulla heräsin suhteellisen huonosti nukutun yön jälkeen ja mietin, että tästä ei tule mitään, jos en nuku vielä lisää. Pelailin kuitenkin vähän kännykällä ja mietin pari tuntia, että mitä sitä tänään oikein tekisi.

Lähdin ulos ja lopulta olin kävellyt "vahingossa" Itikseen. Siinä välissä ehdin soittaa ukille ja isälle. Kummatkin tulivat oikein iloisiksi. Harmittaa vaan, että ehkä olisi pitänyt lähteä vaikka ukille käymään. Jossain vaiheessa harmittelin sitä myös, etten tajunnut mennä vaikka mumman luo uimaan (eli siis ottaa uimapukua mukaan, Itiksestä olisin päässyt kätevästi jatkamaan kävelyä mummalle), kun en sitten tajunnut ajoissa, että voisin mennä sinne ukille.

Kuitenkin olin sitten loppujen lopuksi tehokas: kävin syömässä Itiksessä, ostin dödöä ja hammasharjoja, sain vaihdettua kännykkäliittymän (kun se myyjä oli niin mukava :P ) ja ostin herneitä. Eli siis tehokasta pakkoloman ajankäyttöä. :P Sitten iskikin jumi. Katselin Tallinnanaukiolla, mihin kaikki spurgut sieltä oli ainakin hetkellisesti sieltä piilotettu ja mietin, että mihin tästä jatkaisi. Päätin sitten pitkällisen harkinnan tuloksena lähteä käväisemään keskustassa ja tulla melkein samantien takaisin. Olin siellä sitten varmaan yli neljä tuntia. :P Etsin jotain hiton kesämekkoa, mutta en löytänyt, ainakaan kivoja tai sellaisia jotka olisivat olleet alessa. :( Jonkun villapaidan sitten lopulta ostin jostain alennuksen alennuksesta. Mutta voi luoja, jalat ovat muussina ja hieman väsyttää.

Huomenna Monty Pythonin encore ja seitsemän päivää töitä, niin sitten alkaa loma. :jami: Kohta arkipäivät ennen lomaa voi laskea yhden käden sormilla. Ja tänään sain kuulla, että olen ilmeisesti menosa Tallinnaan lomalla, eikä tarvitse edes itse maksaa matkaa. :jami: Voinkin sitten laulaa "Pummilla Tallinnaan" ja Siltsun biisin kohtaa: "Meen etelään..." :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron