Satunnaisia kysymyksiä

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja theia » Ke 05 Maalis 2014 10:56

Mä oon vienyt jotain mikä mulla on lähellä sydäntä: kirjoja. Yhdelle Tiitiäisen satupuun ja toiselle jotain muita satuja. Ei se kai niin justiinsa oo - kummeilla on kai tarkempaa?
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 05 Maalis 2014 11:09

Mä olen ajatellu aina että jos ei ole kummi, ei viedä mitään koruja, lusikoita, kastesormuksia, muita tälläsiä juttuja koska ne on kummien "tehtävä" hankkia. Ja näin se on ollut meidänkin lasten kohdalla, kummit on hoitanu ns. muistoiksi jäävät tavarat ja muut toi sitten muita tavaroita.
Ja se voi olla oikeasti mitä vain, vaatteet, lasten satukirjat ja lelut ovat perinteisiä, ja varma valinta. Esikoinen sai ristiäislahjaksi esim. keinuhevosen. :virne:

Mutta toi Kibsin neuvo että viedä jotain mistä jää muisto, on aika huono tälleen vanhemman näkökulmasta. Koska jos lapsia siunaantuu enemmänkin, on "kiva" alkaa säilömään niitä kamoja sitten myöhempää käyttöä varten. Okei, tokihan meissä vanhemmissa on eroja tässäkin asiassa, mutta ainakin itse olin todella tyytyväinen että vain kummit ostivat muistoiksi jääviä tavaroita. Ja että lahjoiksi tulleet vaatteet olivat kaikki vähän isompaa kokoa alkaen tyyliin 74-> että on sitten valmiina odottamassa eikä käy niin että tulee iso kasa saman koon vaatteita joita on jo muutenkin ihan tarpeeksi valmiina ja sitten osa jää käyttämättä. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 06 Maalis 2014 00:27

Voisko niiltä vanhemmilta kysyä miten haluavat asian menevän?
Itsellä on ollut kokemusta siitä, että niitä pehmoja ja vaatteita on ollut liikaa ja vanhemmat ovat toivoneet ennemmin juuri jotain mitä voi sitten säilyttää lapsella muistoksi, kun nurkat pursuilivat jo saatuja pehmoja ja kaiken kokoisia vaatteita. Enhän mä tosin ole kovin monissa nimi- tai ristiäisjuhlissa ollut, vain neljässä :keijo:

Keinuhevonen on kyllä hieno lahja :virne: Se käy kaikkeen, niin lapsille kuin aikuisillekin.
Viekää keinuhevonen!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Emilia » To 06 Maalis 2014 09:47

Keinuhevonen on kyllä aivan huikea idea! :D Pitää tutkia, missä hintaluokassa semmoiset on.
Mistä tuli mieleen, että onkohan oma heppa vielä tallessa. :raps:

Kiitos tosi paljon kommenteista ja vinkeistä! Theian kirjavinkki myös laitettu korvan taa. :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 06 Maalis 2014 13:30

Siskoni lapselle laitoin syntymälahjaksi itse virkkaamiani palloja ja kissa-aiheisen pesukintaan. Ristiäislahjaksi hankin eläinaiheiset ruokalapun ja aterimet, vaikka olivat siinä kohtaa ihan liian aikaisia lahjoja (ruokalappu alkaa nyt, 10 kk iässä olla sopivan kokoinen).

Kummilapselleni puolestaan laitettiin porukalla (meitä oli kolmen kaverin porukka saman lapsen kummeina) taulu tutulta kuvataiteilijalta. Lapsi on perheensä toinen lapsi, joten äitinsä sanoi, ettei mitään lapsitavaroita varsinaisesti tarvita. Toiveena hän esitti jotain, mikä jää muistoksi ja jonka voi ottaa mukaan kun muuttaa pois. Myös sanat "ehkä jotain seinälle laitettavaa" tulivat toiveessa esille. Siispä taulu.

Toisen siskon lapselle aion tuunata keltaiseen bodyyn Turun sinapin logon.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja skray » Pe 07 Maalis 2014 09:27

Me vietiin miehekkeen veljenpojalle satukirja aikoinaan. Se oli mielestäni hyvä idea ja ajattelin sen tulevan käyttöön, mutta kirja on vain kirjahyllyssä kaikkien muiden lahjaksi saatujen muisto- ja koriste-esineiden joukossa. Eikä sitä varmaan ole luettu kertaakaan, vaikka poika on jo niin vanha, että kirjaa voisi lukea (ja on vanhempiakin sisaruksia, jotka varmaan mielellään kuulisivat sadun) :friikki:
Riippuu siis paljolti vanhemmista, mitä lapselleen haluavat ja mitä arvostaisivat.

Lisäksi vein juuri erään ystäväni lapselle kylpylelun. Ajattelin, että voisi viedä jotain, mitä kaikki muut eivät ole ehkä keksineet/harkinneet. Monestihan juuri viedään vaatteita ja astioita, jotka siis ovat kyllä järkeviä lahjoja, mutta niin monelta saa samoja juttuja. Kylpylelu oli mieleinen onneksi. Totesipa ystäväni, että yhtään sellaista ei vielä ole koko huushollissa, muuta kyllä löytyy vaikka kuinka paljon. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja damn » La 08 Maalis 2014 14:14

Minä ostin kummitytölle lastenlaulukirjan. Ei niin perinteinen kummilahja, mutta tyttö on ollut syntymästään asti ihan hulluna musiikkiin ja lapsen äiti toivoi, että ostaisin kunnollisen laulukirjan, niin se voi laulaa lapselle ja myöhemmin sen kanssa. Muut kummit ostikin jotain valokuvakehyksiä, kummilusikan yms.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 28 Maalis 2014 10:31

Blondi tässä hei. :hei:

Jos autossa ei ole usb-paikkaa, mutta aux-paikka on eli pystyn kuuntelemaan spotifyta puhelimesta aux-piuhan avulla, lataako toi aux-piuha siinä samalla puhelimeen lisää virtaa? :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja lumikukka » Pe 28 Maalis 2014 15:45

Wildchild kirjoitti:Blondi tässä hei. :hei:

Jos autossa ei ole usb-paikkaa, mutta aux-paikka on eli pystyn kuuntelemaan spotifyta puhelimesta aux-piuhan avulla, lataako toi aux-piuha siinä samalla puhelimeen lisää virtaa? :keijo:


Kokeile :keijo:
(Ei :virne: )
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 29 Maalis 2014 13:11

lumikukka kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:Blondi tässä hei. :hei:

Jos autossa ei ole usb-paikkaa, mutta aux-paikka on eli pystyn kuuntelemaan spotifyta puhelimesta aux-piuhan avulla, lataako toi aux-piuha siinä samalla puhelimeen lisää virtaa? :keijo:


Kokeile :keijo:
(Ei :virne: )


Kokeilisin jos voisin, mutta saan reissuauton käyttööni vasta paria päivää ennen reissua. :keijo:
Ja autoon tarvittais joku laturi. :pahis:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 29 Maalis 2014 20:17

Oon kokeillu, ei lataa.
Tarttet erikseen autolaturin :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 30 Maalis 2014 12:21

Kibaya kirjoitti:Oon kokeillu, ei lataa.
Tarttet erikseen autolaturin :keijo:


Voi perse. :epäilevä:

Mistä mä saan iPhoneen autolaturin suhteellisen huokealla hinnalla? :pahis:

Muoks, osasin googlettaa ja löysin usb-autolaturin joka toimii myös miehen ei-apple-puhelimeen. Hyvää reissua meille. :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja iisa » Ma 19 Touko 2014 17:57

"Huom! Passin on oltava voimassa vähintään kuusi kuukautta matkan päättymisen jälkeen."

Eli jos matkani päättyy 20.7. ja passini umpeutuu 25.1. niin eikös tuo ehto täyty? :nolo:
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja theia » Ma 19 Touko 2014 18:52

Täyttyy :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 19 Touko 2014 19:45

Hilkullehan se jää, mutta täyttyy silti. :virne:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 09 Heinä 2014 19:14

Miksi ihmiset kulkevat työmatkat metrolla, kun mukana on pyörä? Tällä viikolla on ollut hyvä ilma ja ihmiset ovat sankoin joukoin tunkeneet pyörien kanssa metroon. Kyytiin ei meinaa mahtua, kun kesällä on vain lyhyet junat käytössä.

Ymmärrän ne citysinkulat ja jopot, joilla on varmaan hyvin epämiellyttäväkin ajella pidempi matka mutta kun joukossa on niitäkin, joilla on suht uudet, kalliinmerkkiset matkailuunkin sopivat pyörät.

Hyvähän se toki on, että matkaa edes jonkun osan pyörällä mutta kovasti tätä ihmettelen myös siksi, että metroradan vartta menee hyvässä kunnossa oleva pyörätie. Miksi kukaan edes haluaa tunkea ruuhkametroon pyörän kanssa? Luulisi sen olevan pyöräilijällekin epämiellyttävää.

Ehkä se kovin matka on siellä poistumispysäkin jälkeen...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 09 Heinä 2014 23:46

Mä veikkaisin juuri sitä tai sitten sitä, ettei halua/uskalla/syytähän ajaa keskustassa. Se tosin ei pääde siihen, että ajaa metrolla keskustan ulkopuolella :keijo:

Tai sitten nyt on ollut niin kuuma, että kunto loppuu kesken?

Muutoin mä en tiedä.

Miksi aikuisista ihmisistä tulee ihan perseitä turistipaikoissa?
Kauppatorilla, vanhassa kauppahallissa ja korkeasaaressa oli aika paljon semmoisia ihmisiä liikkeellä joiden käytös ihmetytti. Kauppahallissa seisottiin oviaukoissa ihmettelemässä (tietenkin keskellä), korkeasaaren lautalla tönittiin lapsia :friikkipeukku:, syljeskeltiin lattialle, korkeasaaressa heiteltiin roskia maahan, käveltiin päin, ajettiin kärryillä päin lapsia ja aikuisia, kiusattiin riikinkukkoja, hakattiin eläinaitausten pleksejä ( :raivo: ) ja oltiin oikeasti ihan kamalia ääliöitä. Okei, olihan siellä sitä porukkaakin, mutta kaikkien yläpuolella olevien toimien suorittajat olivat suomalaisia aikuisia. Turistit näyttivät olevan siististi ja ihan inhimillisiä, mutta kun suomalainen perheenisämies heittää tahalleen jätskiroskat maahan on vaan wtf-meininki päällä. Harmitti että se äijä käveli tosi kovaa, enkä saanut huudettua perään kun se oli jo mennyt. Tuusi korjasi sen roskat :epäilevä:

Onko tässä joku kesäjuttu vai ollaanko me vaan oltu keskivertoa idiootimman porukan kesken liikkeellä?
:epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Emilia » To 10 Heinä 2014 07:14

Pomppista inhottaa, kun yleistän mutta täällä uskaltanen sanoa. Ihmiset ovat idiootteja. :epäilevä: Joitain (useitakin) poikkeuksia toki on mutta yleisellä tasolla ihmiset on aika pällejä. :( En tiedä, onko se tämä kesä ja vapaus (loma) vai mikä mutta tuntuu, että tollaset ääliöihmiset oikein korostuu kesäisin. Ehkä se on se, että muutenkin on ihmisiä paljon liikkeellä ja itselläkin on aikaa kiinnittää enemmän huomiota muihin. Aika perseestä heittää roskia maahan.

Tai sitten nyt on ollut niin kuuma, että kunto loppuu kesken?
Joo, tämä kävi itselläkin mielessä. Toisaalta ne ihmiset ei yleensä näytä kovin läkähtyneiltä. Minä nyt (vielä) mahdun kyytiin muutaman pyöränkin kanssa mutta ärsyttää esim. lastenvaunujen kanssa kulkevien puolesta, jos he eivät mahdu. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 10 Heinä 2014 10:47

Emilia kirjoitti:Miksi ihmiset kulkevat työmatkat metrolla, kun mukana on pyörä?


Jos sitä matkaa on sen verran paljon että mielellään vetää osan metrolla ja jatkaa sen toiset kymmenen kilsaa sitten fillarilla?
Esim. frendi täällä asuessaan fillaroi ensin kymmenen kilsaa keskustaan, hyppäs metroon, sillä Herttoniemeen ja siitä vielä n. 5km työpaikalleen. Joskus saattoi vetää koko matkan fillarilla, mutta tuleehan niitä fillarointikilometrejä tarpeeksi yhteen suuntaan jo metronkin kanssa.

Ja yhtä lailla ne pyörätkin saa matkustaa metrossa kuten lastenvaunutkin. Jos tilaa ei ole, sit sitä ei ole. Mitä sitä harmittelemaan. :sori: Samahan se on lastenvaunujen kanssa busseissakin. Siihen välikköön mahtuu bussista riippuen 2-3 vaunut ja jos se on täynnä, se on täynnä ja sä jäät pysäkille odottamaan seuraavaa. Tottakai se harmittaa etenkin jos on hirveä kiire, mutta oma mokahan se on ettei oo lähteny ajoissa liikkeelle. :virne:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Emilia » To 10 Heinä 2014 17:28

En mä mitenkään erityisesti ole sitä pyörän tuomista metroon kieltämässäkään. Ihmettelin vain, kun itsellä ei riittäis hermo tunkea pyörän kanssa täyteen metroon. Mutta mulla onkin lyhyt pinna vähän kaiken suhteen. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 19 Heinä 2014 00:08

Mä mietin tota idioottiusasiaa viimeksi hotelliaamiaisella, kun siellä lähtökohtaisesti aikuiset ovat släpäreissä. Ja lasten ohjaus on vähän sellaista yleisen törmäilyn näköistä toimintaa.

Luin myös Ilta-Sanomista ihmisten "kauhukokemuksia" kutsumattomista vieraista, jotka tulevat tuskin mitään mukanaan syömään ja juomaan kaiken. Joissakin tarinoissa tuntui, että isäntäväki ei ollut toiminut juuri ollenkaan fiksummin. Osa oli pyytänyt maksua "täysihoidosta" ja niin edelleen. Jotenkin sellainen, että "Meillä ei lasketa, mutta älä laita enempää kermaa siihen kahviin! Loppuu, saatana. Ja sitten MINÄ joudun polkemaan paskalla tsygällä kumit tyhjänä 28 kilometriä kauppaan ja sataa kuitenkin mennen tullen".
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Emilia » La 19 Heinä 2014 10:59

^ :virne:

Yleensähän noissa ip-lehtien jutuissa se kauhisteleva osapuoli ei ole itsekään osannut käyttäytyä kovin hyvin. Just nämä mökkivieraat ja muut vastaavat jutut. Ei kyllä mahdu omaan maailmankuvaani sekään, että tungetaan kutsumatta jonkun tiluksille loisimaan. Erikoista toimintaa puolin ja toisin.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 19 Heinä 2014 11:19

Emilia kirjoitti:Miksi ihmiset kulkevat työmatkat metrolla, kun mukana on pyörä? Tällä viikolla on ollut hyvä ilma ja ihmiset ovat sankoin joukoin tunkeneet pyörien kanssa metroon. Kyytiin ei meinaa mahtua, kun kesällä on vain lyhyet junat käytössä.

Ehkä se kovin matka on siellä poistumispysäkin jälkeen...


Todennäköisesti juuri näin. Kotoa tai työpaikalta on lähimmälle metroasemalle matkaa useita kilometrejä ja fillarointi nopeuttaa työmatkaa mukavasti.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 26 Heinä 2014 03:14

Pascal Lemoix kirjoitti:Luin myös Ilta-Sanomista ihmisten "kauhukokemuksia" kutsumattomista vieraista, jotka tulevat tuskin mitään mukanaan syömään ja juomaan kaiken. Joissakin tarinoissa tuntui, että isäntäväki ei ollut toiminut juuri ollenkaan fiksummin. Osa oli pyytänyt maksua "täysihoidosta" ja niin edelleen. Jotenkin sellainen, että "Meillä ei lasketa, mutta älä laita enempää kermaa siihen kahviin! Loppuu, saatana. Ja sitten MINÄ joudun polkemaan paskalla tsygällä kumit tyhjänä 28 kilometriä kauppaan ja sataa kuitenkin mennen tullen".

Luin saman. Miksi niille kutsumattomille vieraille ei muka vain voi sanoa, että käykää kaupasta omat eväät tai älkää tulko ollenkaan? Ei kai kukaan tunge toisen kotiinkaan kutsumatta. :sori:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 25 Syys 2014 13:22

Kävelin tuossa ruokalasta takaisin työhuoneelle lampaannahkatakki päälläni. Jäin sitten pohtimaan sitä, kuinka mielestäni on hyvä, että jos eläin tapetaan ruoan takia, myös muut osat otetaan hyötykäyttöön. Tästä päädyinkin sujuvasti siihen, että voisin testamentata ruumiini tieteelle. Aluksi ajattelin, että kaikki osat voi käyttää (esim. nahka). Sitten kuitenkin tajusin, että ihon ominaisuudet muuttuvat kuoleman jälkeen, eikä sitä voida todennäköisesti hyötykäyttää lääketieteellisissä tutkimuksissa. Voin toki olla väärässä.

Olen päätymässä testamenttaamaan ruumiini lääketieteelle. (Anatomisten osien tutkiminen lääketieteen opinnoissa.) Mietin kuitenkin, mikä testamenteista on ensisijainen. Jos on elinluovutustestamentti, ajaako se ruumiin luovutus lääketieteelle -testamentin ohi? Jos elinluovutustestamentti on ensisijainen, voisin toissijaisesti testamentata ruumiini lääketieteelle. :kyllä:

Muoks. Ainakin Suomen kuvalehden artikkelissa sanotaan, että jos ruumiin testamenttaa lääketieteelle, ei voi tehdä elinluovutustestamenttia. :( Taitaa tämäkin hyvä idea jäädä idean tasolle.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron