Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 30 Touko 2014 21:29

Kiba voi ehkä pitää pientä paussia sarjoista Selviytyjät ja Viidakon tähtöset. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 30 Touko 2014 23:10

Vai pitäiskö ruveta seuraamaan niitä ylipäätään?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 01 Kesä 2014 12:05

Okei. Tässä olisi taas pari:

Ensin ihan perusmeininkiä: Keskellä metsää olevan jääkaapin sisältö (mm. jotain vihreää nestettä) hyökkäsi kimppuuni. :P Sitten oli telkkarissa joku hyväntekeväisyys- tai Tähdet, tähdet -konsertti. Viimeinen ajatus ennen heräämistä oli: "Jos tässä konsertissa esiintyy Gackt, niin täytyy soittaa Kiballe!" :virne:

Sitten joku kaverini oli eroamassa poikaystävästään ja itse olin taas muuttamassa lapsuudenkotiini. Luontevinta oli sitten tietysti, että minä muutan tämän poikaystävän kanssa yhteen. :töktök: Muistan, että en ollut tästä kovin innoissani, mutta silti vain odotin, milloin se poikaystävä muuttaa sieltä kaverini luota pois. :P

Tämä uni jatkui/vaihtui siten, että olin menossa Lahteen johonkin seminaariin Kiban kanssa. Jouduimme menemään Keravan kautta, koska kaikki junat Lahteen menivät vain Keravan kautta. :töktök: "Keravan" asema tässä unessa oli vain radanpätkä keskellä metsää, jossa juna joutui vielä tekemään sellaisen vuoristoratamaisen kiepin (muistutti ehkä vähän Linnanmäen vanhaa Katapultti-laitetta, mutta oli kuitenkin vähän matalampi, eikä niin selkeä ympyrä) ennen kuin sinne pääsi kukaan sisään. Itse juna oli sellainen tosi vanhanmallinen juna ja veturikin oli vanha höyryveturi. Oli muuten aika hienon näköistä, kun iso juna veti sen katapultin. :keijo:

En muista unen lopusta mitään, paitsi sen, että heräsin omaan nauruuni. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Kesä 2014 17:11

:rolf:

Mä näin kanssa taas vähän unta.

Suomenlinnassa oli avattu uusi joku hypermakea ja paras burgerpaikka, siis vastaava mitä mäkkäri ja burger king, mutta huomattavasti parempi. Kaikki muut paikat oli suljettu avaamisen kunniaksi ja se paikka oli ainoa paikka mistä sai ruokaa. Kaupat ja aivan kaikki oli kiinni. Näin ollen sinne oli aika paljon porukkaa menossa. Kuitenkin päivässä meni vain neljä lauttaa koko saareen.
Laituri ja meininki oli kuitenkin kuin jossain vuoristosatamassa tai Alaskassa. Puinen pitkä laituri, jonka toisessa päässä oli lauttana semmoinen iso, ruosteinen öljylaivan näköinen lautta. Näitä meni aina tiettyyn kellonaikaan neljä kerrallaan :keijo:
Jostain syystä olin kaikista lautoista aina myöhässä ja mun piti juosta laiturin päästä ehtiäkseni paattiin. Ikinä en ehtinyt ja jouduin aina hyppäämään kyytiin. Laituri meni vielä niin, että käveltävä osuus oli korkeammalla kuin se lautta eli sieltä laiturilta hypätessä piti hypätä eteenpäin ja alaspäin. Vikalla kerralla hyppäsin ohi :keijo:
Heräsin kun en löytänyt pintaa ja ajattelin siellä veden alla etten jaksa uida rantaan saakka. En kuitenkaan pelännyt hukkuvani.
En muuten ikinä päässyt sinne hanpurilaispaikkaan :virne: Sekoilin vain niidenl lauttojen kanssa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 09 Kesä 2014 11:47

:hehei:

Nyt on matkasuunnitelmat jo alitajunnassa aika hyvin. Näin viimeyönä aika jänniä unia.

Ensin näin unta vanhasta duunipaikasta. Siellä oli tehty lattiaremontti ja laitettu lasilattia joka paikkaan. Mua pelotti ihan perskeleesti, kun talossa oli aika monta kerrosta. Siellä piti työnnellä sitten kärryjä ja muita. Lasikatto oli tosi kantava, että sen puoleen ei ollut pelkoa, mutta alakerrasta näki meidän hameiden alle, kun työvaatteet oli muutettu hamemalleiksi. Käytin sen alla housuja ja sain varoituksen.
Hissit eivät toimineet oikeisiin kerroksiin ja piti tietää että jos painoi neljänteen kerrokseen, päätyi toisen siiven ekaan kerrokseen. Osaa hisseistä ohjattiin käsillä. Seinässä oli aukkoja joista vetämällä hissi liikkui. Se meni moneen suuntaan ja jokaisella ovella oli oma väri. Ei siis kerrosmerkintää, vaan piti tietää minkä väriseen oveen oli menossa. :keijoei:

Tämän jälkeen alkoi mun ja Suvin matka. Oltiin menossa kahdeksi viikoksi lappiin laskettelemaan. Wildis oli voittanut meille matka-auton, muttei voinut jäädä mestoille. Hän kuitenkin ajoi meidät perille ja tulisi hakemaan myös pois. Auto jäi meille, mutta oltiin ilman kuskia :virne: Majoituttiin johonkin opiskelijoiden asuntolaan, jossa samassa solussa oli kaksi opiskelijaa. Toinen oli aasialaistaustainen ja toinen ihan suomalainen. Jääkaappi oli täynnä sushia ja karjalanpiirakkaa. Toinen opiskeli meribiologiaa :virne: Me aloitettiin loma ja Wildis lähti himaan :keijo:

Sitten oli outo väliuni. Joku hiton iso uima-allas-kompleksi, jossa oli samassa kauneushoitola. Kävelin kerrosten väliä jotain outoa reunusta, joka oli niinkuin oikotie hissin tai portaiden sijaan. Oltiin isolla naisporukalla siellä tekemässä jotain arviota ja esittelijät olivat tosi tympääntyneitä meihin. Me ei maksettu mistään mitään ja silti meitä olisi pitänyt palvella kunnolla ja vastailla meidän kysymyksiin. Oli aika nihkeetä :virne:

Paitsi että sitten me oltiinkin Suvin kanssa yhtäkkiä jonkun ison hotellin aulassa ilmoittautumassa. Meille näytettiin video, jossa esiteltiin hotellin toimintaa. Jokaisessa kerroksessa olisi omanlaisensa sisustustyyli. Eteisessä olisi vielä kerroksen asukkaiden kansio, jossa olisi muista asukkaista kuvat, jotta sitten tietää minkänäköisten tyyppien kanssa sitä on lomaansa viettämässä. Tuusi oli myös meidän mukana. Kirjattiin ittemme sisään ja suunnattiin hissiin. Paitsi että se hissi ei pysähtynyt meidän kerroksessa. Jouduttiin tulemaan toisella hissillä alaspäin.
Meidän kerros oli sisustettu kiinalaiseen tyyliin ja sain ihan hirveän deja vu:n siitä. Olin kuulema unessa nähnyt just semmoisen sisustuksen meidän matkalle. Meidän huone oli numero 14. Ovessa oli salasana, joka oli muunneltuna mun sähköpostin salasana. Kirjoitin sen ensin väärin ja ovi aukes. Mentiin vähän hämilleen, kun se aukes myös oikein kirjoittaen. Vietiin kamat huoneeseen ja tutkittiin sitä kansiota missä oli muista asukkaista kuvat. Tajuttiin että kyseessä oli joukkueet. Jokaisella kerroksella oli oma värinsä, koska oltiin joukkueita. No, meidän kerroksessa asui jos jonkinlaista väkeä. Kortit olivat animoituja karikatyyrikortteja, mutta ilman ääntä. Hahmot liikuivat ja antoivat itsestään vihjeitä. Ne oli tosi hyvin tehtyjä ja ihasteltiin niitä. Meitä ei korteista löytynyt ja mietittiin mitähän niissä meidän korteissa oli.
Samalla meidän huoneen ovi avautui ja sisään marssi neljä tummaihoista miestä. Oltiin vähän wtf:nä, koska oltiin äsken nähty ne niissä korteissa. No, jätkät oli menneet väärään huoneeseen. Ihmeteltiin miten ne pääsi sisään kun jokaisella pitäisi olla se oma salasana. Suvi päätti että hän lähtee selvittämään asiaa. Me lähdettiin Tuusin ja miesten kanssa rannalle.
Rannalla oli jokaiselle huoneistolle oma loossi ja ihmeteltiin sitä vähän. Mentiin kuitenkin Tuusin kanssa niihin loosseihin odottamaan Suvia. Suvi saapui ja kirosi että ne on mokanneet sen salasanasysteemin ja saatiin nyt avain. Ja jotain kolikkoja, jolla se avain toimisi. Siinä seisoskellessa ja katsellessa rannalle ihmeteltiin niitä loosseja. Tuusi mietti onko meressä haita. Hitaasti veden pinta alkoi nousta ja mä tietty vähän jännitin miten kävisi. Yksi niistä miehistä lähti uimaan :virne: No, ei mennyt kauaakaan kun se vedenpinta nousi siihen loossin reunaan asti ja vähän matkan päästä meistä meressä hyppäsi miekkavalas. Niitä oli pieni laumallinen ja ne hypähteli siellä vapaana. Oltiin iloisia ettei missään ollut mitään akvaariota, vaan eläimet olivat luonnon omassa ympäristössään. Samoin siitä, että oltiin just Barbaroksella. Tuusi oli ihan ihmeissään ja olisi halunnut uimaan niiden valaiden kanssa. Suvi oli vaan haltioissaan että pääsi näkemään jo ekana iltana niitä valaita.

Oli herätessä taas vähän semmoinen olo kuin ei olisi nukkunut ollenkaan. :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 16 Kesä 2014 21:51

Mä "katsoin" vähän leffaa tänään päivällä ja nukahdin. Uni ei kyllä liittynyt mitenkään "katsomaani" leffaan, mutta selkeästi siinä oli jotain vaikutteita kaikesta mitä viime viikolla tapahtui (lähinnä ehkä niistä leffoista).

Ensin tapasin serkkujani. Eräs serkkuni oli muuttunut kunnon pubiruusuksi (oli ehkä vähän kauniimpi versio Tuksusta), ja hän oli ihan hirveä bitch sen ajan, jonka hän esiintyi unessa. Hän oli oikeastaan todellisen itsensä vastakohta tässä unessa. Se serkkutapaaminen oli jossain koulussa ja kun jonotimme jotain jossain pikkujonossa, tämä "pubiruususerkkuni" sanoi, että olin hänelle velkaa jotain ja että minun olisi maksettava se heti, koska hänen perheensä tarvitsi lapsille jonkun uuden lelun tai jotain. Minulle itselleni ei sitten olisi jäänyt yhtään rahaa. Se oli jotenkin ihan hirveän ahdistavaa, etenkin koska tuo kaikki tuli niin puun takaa, sillä serkkuni ei ole tuollainen.

Tähän liittyi vielä kävelemistä jossain katolla, mutta sitten mietimme, missä pääsisi ilmaiseksi vessaan. Jossain lähellä yläkerrassakin olisi ollut vessa. Minä kuitenkin "tiesin", että entisen kotini yläkerrassa Malmilla olisi joku pubi, johon näimme suoraan sieltä missä sitten ikinä olimmekaan ja siellä voisi käydä vessassa. (En ole ikinä oikeasti asunut sellaisessa asunnossa. Se talo kuitenkin muistutti yhtä kotia, jossa olen asunut.) Lähdimme jonkun toisen serkun kanssa kävelemään sitä pubia kohti, kunnes yhtäkkiä olimmekin Helsingin Kampissa. Toisella puolen Kamppia oli se Malmin asunto, jonka näimme suoraan sieltä Kampistakin.

Väistelin siellä Kampissa oksennusta ja verta. Kävelimme jotain ylikulkusiltaa pitkin, kunnes näimme/kuulimme, että alapuolellamme tapettiin mies. :friikki: Tai ilmeisesti se mies oli tapettu tai hakattu kuoliaaksi ja vasta sen jälkeen kuulimme siitä. Oksennus ja veri johtuivatkin vain tästä taposta. Tapettu tai tappaja oli joku venäläinen nimeltään Mihaloivits. Vastaamme tuli "Kampin työntekijä", joka sanoi, että se mies ei olekaan kuollut. "Ainoat, jotka auttoi sitä, oli noi jenkit," sanoi se työntekijä ja osoitti pientä rakennusta, jonka seinään ja nurkkaan nojaili porukka hämmentyneen näköisiä afrikkalaistaustaisia henkilöitä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » La 28 Kesä 2014 18:53

Viime yönä oli jännät paikat. :keijo:

L-S oli laittanut fordelle viestin, jossa linkitti kuviin uudesta, vanhempiensa ostamasta polkupyörästään. Ihmettelin sumuisia kuvia joista ei oikein saanut selvää, pyörä näytti kuvissa pieneltä vihreältä lasten kolmipyörältä. Yhtäkkiä olinkin L-S:n takapihalla katsomassa pyörää livenä, se olikin aika iso ja neonvihreä nelipyöräinen ajokki, joka oli jonkinlainen risteytys potkukelkkaa ja rollaattoria, ja siinä oli myös iso muovinen takakontti ja edessä iso neliönmuotoinen kori. :keijo:

Mukaan tuli muitakin fordelaisia, ainakin Kiba ja Suvi, ja siirryimme L-S:lle sisälle. L-S esitteli asuntoaan ja kiersimme eri huoneissa. Keittiön vieressä oli ihmistapettihuone, jossa oli seinillä kullanhohtoiset tapetit joissa oli vähän egyptiläisen näköisiä ihmishahmoja, ja seinillä ja hyllyillä oli esillä paljon kaikenlaisia astioita ja antiikkiesineitä. Pieni tumma polkkatukkainen täti kävi välillä huoneessa mulkoilemassa meitä, ja jossain vaiheessa tuli kysymään voiko auttaa tai pitää esittelykierroksen, ilmeisesti täti oli henkilökuntaa. L-S sanoi tädille että nää on mun kanssa, ja ohjeisti mitä esittelykierroksella pitää kertoa. Jotkut lähtivät tädin mukaan kierrokselle, itse jatkoin seuraavaan huoneeseen joka oli olohuone. Siellä oli pöytiä ja tuoleja kuin ravintolassa, ja joissakin pöydissä istui lisää fordelaisia, ainakin Pascal ja U sekä jotain tuntemattomia. Yhdellä sohvalla istui kolme Dressmann-mainoksen näköistä miestä ja mietin että Suvi haluaisi varmasti nähdä nämä, harmi ettei se ole täällä. :keijo:

Kierroksella olleet tulivat takaisin, ja lähdin Suvin kanssa etsimään tietä takaisin ihmistapettihuoneeseen. Nyt sinne pääsikin monihaaraisen portaikkoaulan kautta. L-S tuli keittiöstä ihmistapettihuoneeseen savimuki kädessään ja heitti sen seinään kakluunin viereen niin että muki särkyi. Muki oli ohut ja lasittamaton, ja oli selvää että se oli ihan tähän tarkoitukseen tehty, vähän ihmettelin moista tapaa mutta niinhän ne kreikkalaisetkin särkee lautasia. :keijo: L-S heitteli lisää astioita seinään ja kakluunin kylkeen, ja nyt joka kerralla kakluuni reagoi astioiden särkemiseen pitämällä pelottavaa kauhuleffaääntä, vähän niin kuin sen sisällä olisi joku puhaltanut urkupilliin tai hönkinyt johonkin putkeen. :kauhu: Jokaisen astian jälkeen kakluuni vähän ajan päästä vastasi, ja aloin tosissaan pelätä enkä voinut käsittää mitä on meneillään, selvästi kyse oli jostain manauksesta tai spiritismintapaisesta. Menin vielä enemmän paniikkiin kun tapettien ihmiset alkoivat hyppiä ulos tapeteista, ja mua kohti juoksi lattiaa pitkin 15 cm korkea vasikka. Hyperventiloin unessa ihan paniikissa ja peittääkseni paniikin muilta ja samalla vähän pelottaakseni muitakin aloin puolivahingossa röhkiä kuin sika.

Tässä kohtaa onneksi heräsin. Kuulemma hyperventiloin ihan oikeestikin ennen heräämistä. :keijo:
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 28 Kesä 2014 21:00

Ei hitto. Hyvin säkin Kvatti kyllä vedät. :eivirne:

Näin unta, että minulta oli jäänyt jostain koulusta psykologian koe suorittamatta ja minun piti käydä tekemässä se koe. (En ole ikinä lukenut psykologiaa.) Koe järjestettiin jossain kellarikerroksessa, josta tuli vähän mieleen päiväkoti. Kokeen valvoja muistutti yläasteen aikaista kuvaamataidon opettajaani. Koetta oli minun lisäkseni suorittamassa pieni joukko, ehkä alle kymmenen tyyppiä (luulin, että siellä olisi ollut enemmän porukkaa) ja tunnelma oli rento. En muista itse kokeesta mitään, mutta kokeen valvojaopettaja lahjoitti jokaiselle osallistujalle kokeen päätyttyä "palkinnon". Kaikki "palkinnot" olivat erilaisia, paitsi minä ja joku tyttö saimme kummatkin lahjakortin japanilaiseen/aasialaiseen ravintolaan. Lahjakortti oli sellainen käsinpiirretty aanelonen. Muistan, että se aanelonen mainosti isoilla kirjaimilla vietnamilaisia rullia ja ilmeisesti myös sushia. Omasta mielestäni saamani "palkinto" oli noista kaikista "palkinnoista" ylivoimaisesti paras. :keijo: ( :kuola: )

Sitten olin "Myllypuron metroasemalla" menossa jonnekin. Olin ilmeisesti menossa kotiin, mutta ajattelin vain koko ajan sitä lahjakorttia ja sitä, että pitäisikö mennä sinne ravintolaan syömään. Kanssani oli myös siskoni (tai sitten joku random-tyyppi). Myllypuron metroasema oli kuitenkin vain pieni koppi, jonka ympärillä oli pelkkää hiekkaa ja metroraiteet. Ihmiset odottivat metroa ulkona ja kun metro pysähtyi, se pysähtyi vain metrin päähän ihmisistä. Odottelimme sitä metroa, kunnes yhtäkkiä sylissäni oli kissa, joka oli Temppu-Moukari tai ainakin kutsuin sitä siksi. :keijo:

En päässyt ikinä metroon, mutta jossain vaiheessa lähdin vähän kauemmaksi metroasemasta. (Taisi olla muuten kesä.) Kulman takaa tuli kaksi isoa lumiukkoa, jotka muistuttivat vähän niitä puhallettavia jättiukkoja, joita oli jossain yleisurheilukisoissa Helsingissä. Ne olivat ainakin saman kokoisia. Lumiukot alkoivat tanssia ja laulaa ja mietin itsekseni: "Olen nähnyt tämän kohtauksen aikaisemminkin!" :lanppu:

---
Ja taas eräässä toisessa unessa muutin, kun taas oma kämppäni oli tyhjillään. Helpotus oli suuri, kun taas heräsin omasta kotoa. :sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja L-S » La 28 Kesä 2014 23:44

Kumkvatti kirjoitti:L-S tuli keittiöstä ihmistapettihuoneeseen savimuki kädessään ja heitti sen seinään kakluunin viereen niin että muki särkyi. Muki oli ohut ja lasittamaton, ja oli selvää että se oli ihan tähän tarkoitukseen tehty, vähän ihmettelin moista tapaa mutta niinhän ne kreikkalaisetkin särkee lautasia. :keijo:


:rolf:
Kerrassaan hieno uni, mutta tälle repesin tietysti eniten. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 06 Heinä 2014 20:47

Moi! Long time no kirjattuja unia, kun tuntui että mulla on unioverload ja niitä vaan tuli ja tuli ja tuli ja aloin olla aika turta.
Mutta nyt on ollut pari hehkeetä tapausta. Toisen näin viimeyönä aika keijoakin unta.

Ensin kuitenkin tämä:
Näin unta että oltiin mun pikkuserkun kämpässä ja meillä oli bileet. Siellä oli vain meidän perhettä ja sukulaisia. Osittain se porukka oli valmistautumassa baariin, mutta paras hetki tuli siinä kun mutsi antoi mulle jotain juomista ja kohta meidän pupillit meni ihan solmuun. Todettiin että ollaan kaikki käytetty siellä jotain huumeita :virne:
No, mun pikkuserkku kaivoi kameran ja alkoi kuvaamaan. Otettiin isoja määriä selfieita, salamalla, joissa pupillit on ihan sikinsokin. Jossain kohtaa vaan iloittiin siitä, että ollaan kaikki ihan huumeissa :keijoei:
Muthei, käytin mutsin kanssa huumeita! :rolf:

Viimeyöllinen erosi meiningistä suuresti.
Oltiin Pyhisten kanssa Cheekin keikalla. Keikka oli isohkossa koulussa, liikuntasalissa, mutta siellä oli kuitenkin myös betonisia tolppia ja rakenteita. Siellä oli myös ns. yläkerta, semmoinen yläparvi johon yleisö pääsi. Unessa oli kuitenkin kokoajan vähän hämärähkö sävymaailma, valoina oli vain punaista ja keltaista, jotka nekin heijastui vain kajona jostain toisaalta. Suoraa valoa ei siis ollut missään, vaan värillisiä kajastuksia ja varjoja.
Nooh, Wildis painui johonkin etuosaan seuraamaan keikkaa, mä menin hissillä ( :keijo: ) sinne ylös. L-S ja Suwi sinkoili vähän sinne ja tänne ja ei oikein ollut missään selkeästi. En nähnyt keikasta mitään, mutta kuulin kyllä. Hengailin siellä ylhäällä ja mietin että mitähän tekisin sen keikan jälkeen olevan tapaamisjutun kanssa. En tiennyt mitä muut olivat aikeissa tehdä ja ajattelin että menen sen mukaan mitä muut tekee. Keikan loputtua ryysis ja jono siihen tapaamiseen oli valtava. Koko koulu oli täynnä vaan jonoa. Kävin katsomassa jonoja läpi, mutten löytänyt kadonnutta kolmikkoa. Lopulta, kierrettyäni jonot kolmeen kertaan läpi, jäin itsekin jonottamaan. Koska tapaamisesta tulevien oli pakko kulkea mun ohi, ajattelin että jossain kohtaa joku niistä tulee mun ohi. Olin jonkun aikaa jonottanut ja Wee tuli onnesta soikeana sieltä tapaamisesta. Kertoi että siellä otettiin viisi ihmistä kerrallaan "ohjehuoneeseen", josta pääsi sitten tapaamaan Cheekkiä henkilökohtaisesti ja että L-S ja Suvikin olivat siellä jonossa menossa. Hehkutti tapaamista ihanaksi ja Jarea ihanaksi ja fiksuksi ja mielettömäksi keskustelijaksi. Wildis oli lähdössä siitä kotiin ja sanoin että etsisin puuttuvan kaksikon käsiini ja lähtisin sitten niiden kanssa sieltä pois. Ettei mun nyt niin tartte Cheekkiä tavata välttämättä. Wee lähti ja mä lähdin etsintäretkelle. Se oli vähän haasteellista siinä valotilanteessa. Noooh, mä olin tutkimassa yhtä jonon kohtaa, kun yläpuolella olevan vessajonon ohi käveli ihan Cheekin näköinen mies. Mies puhui puhelimeen ja kuulostikin Cheekiltä :keijo:

"Mä oon täällä koululla vielä.
Joo, se meni tosi jees. Ihan killii settii.
Ei, en mä jaksa. Mä oon tehnyt niitä niin paljon urani aikana.
Ha, Jere hoitaa."
oli puhelinkeskustelun sisältö :virne:
Wee oli hehkuttanut siis keskustelua Cheekin veljen kanssa :virne:
Heräsin.

:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 06 Heinä 2014 21:02

Kibaya kirjoitti: Wee tuli onnesta soikeana sieltä tapaamisesta. ... Kertoi että siellä otettiin viisi ihmistä kerrallaan "ohjehuoneeseen", josta pääsi sitten tapaamaan Cheekkiä henkilökohtaisesti ... Hehkutti tapaamista ihanaksi ja Jarea ihanaksi ja fiksuksi ja mielettömäksi keskustelijaksi. ... Wee oli hehkuttanut siis keskustelua Cheekin veljen kanssa :virne:


:rolf:

Toisaalta. Cheekin tavanneena toi sopisi hyvin kuvaan, koska Cheek oli täys k-pää mua kohtaan (terkkuja vaan jos joskus vahingossa lukee tätä :hei: ). Että jos sen broidi oliskin vähän fiksumpi. :virnei:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 12 Heinä 2014 08:49

Näin viime yönä unta, että jossain metsässä jaeltiin Lapin Kansan mainoslehtisiä.
Mainoslauseena oli: "Lapin Kansa - älä anna muille!"

:rolf:


(Juuret johtaa tietty tähän biisin.)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 19 Heinä 2014 11:05

Kaikkia työunia en oikeasti ja onneksi edes muista, mutta nyt viime yönä olin U:n kanssa vetämässä luokkaretkeä Linnanmäellä. Tehtiin illalla lähtöä pois. Vaikka meillä oli vain kymmenen hengen ryhmä, niin niissäkin oli katsomista, että onko tässä nyt kaikki ja pitelemistä, ettei kukaan lähde ennen aikojaan. Soitin U:lle, joka oli tulossa ja sanoi, että kyllä tässä nyt joku kymmenen minuuttia menee ja minä tietysti, että millähän näitä senkin aikaa viihdyttäisi. U sitten pääsi paikalle ja suunnittelin meneväni keulille.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 19 Heinä 2014 13:07

Mä nukuin ( :sydän: ) ja näin taas aika kivoja unia. :P

Olin jossain "Lapissa". Ajettiin autolla iskän ja siskon kanssa paikasta toiseen. Muistan, että jossain vaiheessa olin juna-asemalla ja mietin, että olen mukamas ollut täällä ennenkin. Siellä oli iso asemahalli, joka muistutti enemmän kauppahallia, mutta sen läpi piti mennä että pääsi junalle. Siellä oli myynnissä mm. ihanan näköisiä itsetehtyjä piirakoita kahdeksalla eurolla. Mietin vain, että onpa halpaa. :P En loppujen lopuksi mennyt kuitenkaan mihinkään junaan.

Olin jonkun kaverini kanssa (ehkä Kiban) kanssa taas autossa ja kusk(e)ina oli ehkä taas meidän kuskit, jotka ajoivat meidät Jyväskylästä Lappiin. Ajoimme johonkin ihanaan tallipihaan/pienelle maatilalle, ja sen ajotien varrella oli kauniita ruusupensaita. :hullu:

Sitten jostain sain idean, että minun pitää tyhjentää "kaappi, jota käytin autokoulun aikana". (Olen oikeastikin ollut autokoulussa, mutta en ikinä päässyt sitä loppuun.) Menin johonkin rakennukseen sisälle: siellä oli viisi tai seitsemän lattiasta kattoon ulottuvaa kaappia. Tuli vähän mieleen jotkut uimahallin kaapit, mutta nämä olivat paljon isompia. Kuten sanottu, ne ulottuivat lattiasta kattoon ja sen lisäksi olivat noin kaksi kertaa minun levyisiäni. Kaapeissa oli aina numero, jonka sen omistaja/haltija oli saanut koulussa. (En oikeastaan tiedä missä koulussa.) Minun kaappini numero oli 6. (En kai ole koskaan ihan niin huonoa numeroa mistään saanut.) Kaapin ovessa oli vielä avain. Mietin, että onko se ollut siinä kaikki nämä vuodet. Se avain oli täsmälleen sellainen, jollaisia on uimahalleissa kumirinkuloineen kaikkineen. :virne: Kaapin ovi oli kuitenkin lukossa. Kun avasin kaapin oven (tai toinen kaapin ovi oli auki), muistin että olin mukamas nähnyt tästä kaapista tai sen hyllyistä unta aikaisemminkin. :virne: Kaappi oli täynnä kaikkea ysärikamaa, jonka luulin jo heittäneeni pois. Siellä oli mm. yhdet paksupohjaiset "Spice Girls -kengät", joita käytin yläasteella tai lukiossa. Huudahdin ääneen: "Ai täälläkö ne olivatkin!" :virne: Kaapissa oli myös pari peittoa, jotka sopivat tosi hyvin piknik-vilteiksi. Ja hirveä määrä vaatteita, jollaisia en ollut oikeasti käyttänyt, mutta olivat oikeasti aika hienoja. Siellä oli mm. sellainen ihanan vihreä ruutupaita, jonka laitoin saman tien ylleni. Ja myös joku myös vihreä jakku tai villapaita, jonka sisäpuolella oli oransseja ruutuja. Sitä kamaa tuli lopulta pari jätesäkillistä kunnes kaappi oli tyhjä. Meidän piti lähteä kaverin kanssa sieltä Itikseen tai piknikille. Otin jätesäkit selkääni ja lähdimme menemään. :virne:

Sitten olin taas siskon ja isän kanssa matkalla. Meidän piti kävellä paljon, joten siskolla oli lenkkarit ja minulla oli paksupohjaiset - tällä kertaa erilaiset - ysärikengät. :virne: :töktök: Menimme siskon kanssa johonkin pikku ravintolaan, jossa esiintyi ehkä maailman huonoin Kiss-coverbändi Kiss-maskit ja mekot päällä ja lauloi AC/DC:tä. :virne: Katsojia eikä järkkäreitä ollut yhtään, joten pääsimme lavan sivusta lavalle ja sisko alkoi matkimaan ja kiusamaan hyväntahtoisesti esiintyjiä kirjaimellisesti heidän selkiensä takana. :virne: Seuraavaksi esiintymään tuli nuori tummaihoinen poika, joka itse asiassa tanssi aika hyvin ja sisko matki hänenkin tanssiliikkeitään hänen selkänsä takana. :virne:

Jossain vaiheessa olin herännyt oikeasti, mutta nukahdin uudestaan ja uni alkoi vähän niinkuin alusta. :virne: Unen lopussa olin vielä Kiban ja Muutsin kanssa yhä jossain "Lapissa". Tässä kohtaa tapahtui omituinen kuulohärö: Olimme menossa ilmeisesti lentokoneella kotiin ja Kiba sanoi, että meidän pitää ottaa lentokoneeseen mukaan kuivamuonaa. :virne: Muutsi kuuli sanan "kuivamuonaa" olevan "tuuttimiinaa". :eivirne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 21 Heinä 2014 21:17

Näin ensin jotain outoa Harry Potter -unta, jossa kiipesimme ylöspäin jotain vinoja kaiteita. Sitten kuitenkin uneen tuli jostain Conchita Wurst. Kun Conchi otti kaikki meikit, asusteet ja peruukin pois, hän näyttikin "omana itsenään" Tauskilta ja oli mielestäni vieläpä hyvännnäköinen. :rolf:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 23 Heinä 2014 12:15

Mulla oli aika paljon unia.
Yhden jo unohdin, vähän harmittaa. Mutta niin käy kun ei kirjoita sitä ylös.

Se minkä muistan on kuitenkin tässä:

Oltiin Suvin kanssa lähdössä johonkin.
Nähtin Nugat asemalla. Mä taistelin jotain laukkujen kanssa ja Suvi ja Nugat meni syömään sushia. Ne vertaili annoksia jostain lasivitriinistä ja poistuivat sitten pöytään. Mä jätin kassit siihen ja etin invavessaa, mutta päädyin Burger Kingiin, jossa ei ollut sellaista. Nugat oli mun palatessa jo poistunut ja me oltiinkin Tampereen asemalla. Suvi otti kassit vetokärryyn ja me mentiin junaan. Tai johonkin mikä epäilyttävästi näytti junalta, muttei ollut juna.
Pam, oltiin Rovaniemellä, perillä jollain koululla. Mun vanha englanninopettaja tuli ovesta ulos ja höpöteltiin siinä vähän. Lopuksi sovittiin että facetetaan, kun se oli lähdössä lomille ja me oltiin tulossa duuniin. Mentiin sisään kouluun. Siellä oli meille laitettu jotain petivaatteita valmiiksi, muttei sitten kuitenkaan niin että ne riittäisi. Naureskeltiin ja ihmeteltiin ja soitettiin "pomolle". Hän pyysi meidät koulun perällä olevaan kansliaan. Lähdettiin etsiytymään sitä kohti. Alueita oli eristetty omiksi ns. loosseikseen ja osioikseen värillisillä verhoilla ja ne oli teipattu seiniin ja muihin kiinni. Tehtiin pieniä koloja mistä päästiin eteenpäin. Alueita oli noin neljä tai viisi, jokaisessa yksi aikuinen ja muutama lapsi. Kansliassa oli jotain opettajia. Juteltiin siinä niiden opettajien kanssa niitä näitä ja selvis että siinä rovaniemeläisessä koulussa pisimmän matkan teki oppilas tampereelta :keijo:
Rehtorikin tuli, antoi meille työvuorosuunnittelulistat, moikkasi ja jätti meidät siihen. No, eipä se meitä haitannut, vaan lähdettiin suuntaamaan takaisin. Oltiin liilan verhon kohdalla kun heräsin :virne:

En mä tiedä mitä me siellä tehtiin, mutta jotain.
:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja L-S » To 24 Heinä 2014 11:10

Näin unta ysäribileistä. :keijo:
Ne järjestettiin tunnistamattomassa asunnossa, jonkalaisessa en muista oikeasti koskaan olleeni. Se saattoi olla kuitenkin mun tai Kiban kämppä. Jossain vaiheessa kävi kuitenkin selväksi, että Kiba oli juhlien emäntä.

Kun saavuin paikalle, olohuoneessa oli suihku, josta löytyi joku harmaapäinen vanha rouva, joka oli kaatunut. :( :friikki: Autoin hänet ylös ja annoin pyyhkeen. En muista mitä sitten tapahtui, mutta jossain vaiheessa kämpässä oli kuitenkin paljon porukkaa, näitä mitä nyt ysäribileissä on tänä ja viime vuonna ollut. Outsider käytti kaukosäädintä ja selosti jotain nippelitietoa jostain ysäribändistä. Lattialla oli paljon karkkia. Ihmettelin, kun kukaan ei tarjonnut mulle niitä, joten menin keittiöön salaa syömään omasta laukusta jotain karkkeja. :keijo: Kiba oli keittiössä ja valmisti mikrossa maissia, ei siis popcornia, vaan sellaista tuoretta, esikeitettyä maissia lämmitteli.

Menin takaisin olohuoneeseen. Siellä porukka oli lisääntynyt, paikalla oli myös parikin vanhaa rouvaa, joku 2-3-vuotias poika, joka leikki pikkuautoilla, ja kaksi nuorehkoa tummahiuksista miestä. Kummallisia ysäribileiden osanottajia. :keijo: Olin ymmärtävinäni, että he olivat Kiban sukulaisia. En ollut löytää istumapaikkaa, joten lopulta menin istumaan keinutuoliin, joka oli sen olkkarissa olevan suihkun edessä. Pyysin sen edessä leikkivää pikkupoikaa varomaan, ettei hän jäisi tuolin alle. Sitten heräsin. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » La 26 Heinä 2014 13:51

Pitäisiköhän näitä mun unissa esiintyviä tuotteita alkaa kaupallistaa? Niinku gay-lego-sauna. :pepsodent:

Tällä kertaa oli lonkeronvalmistuspakkaus, pahvipaketissa tarvikkeet kotitekoista lonkeroa varten. Toisella puolella oli logoteksti eestiksi: hyytelösooda. :keijo: Ihmettelin unessa suomenkielisiä tekstejä, kun logossa hyytelösoodan sijaan luki vain "sopii käteen". :keijo:

Tämän jälkeen tuli toinen uni, jossa selostin tätä hyytelösoodaunta jollekulle, ja tirskuttiin kun "sopii käteen" oli olevinaan tosi hauska kaksimielisyys. :keijo:

Jatkossa aion kutsua lonkeroa hyytelösoodaksi. :keijo:
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 26 Heinä 2014 14:19

Kvatin unet :hymyhali: :virne:

Mä näin unta jostain. Siinä jossain oltiin ensin matkalla Herrasmieskuskien kanssa asuntoautolla ja yhtäkkiä oltiin menossa New Yorkiin jotain motaria pitkin. Tajusin ettei mulla ole paljoakaan rahaa, eikä varsinkaan dollareita. Shit. Suvikin oli messissä.
Päästiin Nykiin ja mentiin syömään. Ravintola oli kellarissa ja vähän hämyinen. Herrasmieskuskit olivat pukeutuneet Blues Brotherseiksi. Muut ostivat burgerit, mutta mä halusin jotain kasvisruokaa ja sainkin Kiinalaisen tarjoilijan ja kiinalaista ruokaa. Ruoka tilattiin tiskiltä, ei mitään fancya pöytiintarjoilua. No, koska mulla ei ollut dollareita, sain ostaa euroilla. Puhuttiin siinä ruokaa odottaessa paljon kaikista jutuista. Kerroin olleenki kerran Bronxissa ja mitä siellä oli ollut. Oikeasti olen kerran nähnyt koripallo- ja kiihdytysajounta Bronxista, mutten mä siellä ole koskaan käynyt :keijo:
Herrasmieskuskit puhuivat vain englantia ja se oli vähän outoa. Tarjoilija toi mulle yhtäkkiä kymmenen euroa rahaa. Sanoi ettei tarvitse sitä, joten saan sen :keijo:
Heräsin ennenkuin kukaan sai mitään ruokaa.

:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 03 Elo 2014 11:34

Mulla on pari kivaa unta kerrottavana:

Oltiin ilmeisesti Kiban ja mun kaverin "AK":n kanssa jossain Itä-Helsingissä. En mä tiedä mitä me siellä tehtiin, mutta käveltiin siellä ympäriinsä. :keijo: "Kontulan" ja "Myllypuron" Makuunit olivat täysin vierekkäin ja toinen niistä oli lopettamassa. Makuunissa oli muutenkin jotkut tarjousviikot meneillään, mutta me menimme siihen joka oli lopettamassa. Seinillä oli isoja julisteita, joissa luki: "KAIKKI POIS 3 15 EUROLLA." (Eli ilmeisesti ihan mitä vaan sai ostaa, kunhan osti kolme tavaraa ja maksoi niistä 15 euroa. :P Hyllyt olivat melkein tyhjiä, mutta hyllyillä (ja seinillä) oli jotain David Bowie-julisteita :tipahdus: , hienoja fanimukeja ja looseissa vielä jotain DVD:itä. Kibs ja AK hypistelivät niitä DVD:itä, jotka olivat tavallaan aika hienoja, kun ne olivat Studio Ghiblin ja Disney-leffojen sekoituksia kannen perusteella. Oli Arielia, Prinsessaa ja sammakkoa, Tuhkimoa yms.

Jossain vaiheessa kuitenkin selvisi, että mitä tahansa ei kuulunutkaan siihen tarjoukseen. Siihen kuuluikin jotain vaan jotain pikkuesineitä ja kyniä. Keskellä kauppaa oli kassa, jonka ympärillä oli hirveästi kyniä, ja se kassa oli oikeastaan mies ja ruutupaperia jonkun pulpetin takana. :keijo: En kysynyt mitään siitä tarjouksesta, mutta muistin, että olin vuokrannut aikaisemmin pari DVD:tä, mutta minulla ei ollut niitä mukana. Sanoin miehelle pulpetin takana toisen elokuvan nimen, koska sen nimen ainoastaan muistin. (En muista sitä enää.) Toisen elokuvan nimeä en muistanut ja sanoinkin miehelle: "En muista mitään muuta siitä leffasta, kuin että siinä oli Peter Franzén ja Sampo Sarkola." Mies kirjoitti jotain siihen ruutupaperiin ja sanoi sitten: "Tämä on tällä selvä!" Jaahas, minun ei siis tarvinnut tuoda niitä DVD:itä ollenkaan takaisin. :lanppu: Samalla kun mies kirjoitti huomasin, että niissä kaikissa kynissä luki "Sipuli". Se toi mieleeni yhden seurakunnan kesäpäikan, jossa vietin muutaman loman lapsena. Mietinkin, että tuleeko tästä joku seurakunnan paikka, mutta kysyin kuitenkin mieheltä: "Tuleeko tästäkin sitten kapakka?" Mies huokasi ja vastasi: "Todennnäköisesti."

Hauskinta tässä on, että mulla jäi päällimmäisenä unesta kuitenkin mieleen se, että Sampo Sarkola mainittiin ja se vaikutti sitten johonkin mun toiseen uneen pari yötä jälkeenpäin. (En muista tuota unta enää. :keijo: )
---

Tässä toisessa "kivassa unessa" olin jossain Kalliossa. Pyöriskelin ensin itsekseni jossain kaupoissa, mutta seuraava muistikuva unesta on, että sanoin kaverille "Moi moi!" ja lähdimme eri suuntiin. :keijo: Lähdin siis omaan suuntaani. Jostain kuitenkin alkoi kuulua musiikkia ja lähdin ääntä kohti. Kun saavuin paikalle, havaitsin, että jonnekin kadulle oli pystytetty pieni lava, ja siellä soitettiin punkkia. Yleisössä oli ehkä enintään 20 ihmistä, jotka istuivat rentoina ja rauhallisina siellä kadulla. Minäkin päätin istahtaa hetkeksi. Kun punk-bändi lopetti, mietin että pitäisikö lähteä kotiin. Sitten lavalle tuli vähän jotain Blues Brothersin näköisiä tyyppejä ja he alkoivat soittaa Beatlesia. No en todellakaan lähtenyt kotiin! He soittivat tosi hiljaa ja/tai huonosti, mutta silti se oli hienointa ikinä. :keijo: Seuraavaksi alkoi The Clashin biisi. Oikeasti se varmaan ei ollut edes Clashin biisi, mutta muistutti jotain Sandinistan aikaista biisiä. Siinä oli ainakin paljon kilkutusta. :keijo: :P Jäin siis edelleen siihen paikkaan. Jossain vaiheessa huomasin, että minulla oli peitto päälläni ja "nukahdin" sitten siihen. Sitten ilmeisesti heräsin. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 15 Elo 2014 11:56

Toissayönä näin ahdistavia painajaisia, jotka kumpusivat stressimielestä. Tappelin tuntemattomien ihmisten kanssa, eksyin johonkin peltoon, mikä oli täysin avonaista, mutten tiennyt yhtään mihin mennä ja olin vain todella ahdistunut kaikkien unien ajan. Maailman hajosi ja olin Yhdysvalloissa teippaamassa räjähtänyttä asvalttitietä kuntoon ja maaimanloppu oli tulossa. Mä vaan teippasin :töktök:

Viimeyönä oli sitten taas selkeästi elämänohjaus-uni. Matkustamista, ihmisiä ja todella syviä keskusteluja. Mutta oli siinä semmoista hauskaa unimaisuuttakin.
Lähdin reissuun ja pyhikset tulivat saattamaan mua. Matka alkoi laivamatkalla. Samalla laivalla oli joku tapahtuma mitä ei ihan ymmärretty. Istuskeltiin pyöreän pöydän ympärillä ja katteltiin ikkunoista pihalle. Tapahtumaa oli vetämässä mun yksi tuttu, joka nappasi meidät mukaan ja päädyttiin lavalle. Oltiin vieläkin ihan pihalla, eikä tiedetty mitä me siellä tehdään. Seisoskeltiin lavan reunoilla ja jammailtiin jotain outoa saksofonistia. Juontaja-tuttu johdatti meidät työntekijöiden käytäviä pitkin johonkin hiton isoon loungeen, jossa oli pöydät täynnä erilaisia ruokia. Naposteltiin jotain ja juotiin kokista :keijo: Kerroin tutulle mun matkasta ja hän oli ihan fiiliksissä ja kertoi jäävänsä itsekin myös satamassa pois. Hänellä oli tuttuja ulkomailla ja oli menossa kiertelemään heidän luokseen. Sovimme että poistumme laivasta yhdessä.
Tuttu hävisi ja mekin poistuttiin loungesta saadessamme outoja katseita. Pyhikset jäi laivaan vilkuttamaan kun mä lähdin. Juontaja-tuttu oli mua vastassa ja mentiin sitten yhdessä. Tyypillä oli varattuna hostel-huone, johon me päädyttiin juttelemaan. Mä makasin eteisen lattialla ja se tyyppi siellä huoneen lattialla ja me vaan juteltiin. Juteltiin aika tärkeistäkin asioista. Tämän jälkeen taas mentiin. Yhtäkkiä olikin kiire ja ihmeellisiä portaita ja piti juosta mafiosoja pakoon. Niillä oli mustat nahkatakit ja me naamioiduttiin meidän rinkkoihin. Päästiin pakoon ja rynnättiin metroon. Se vei meidät Lontooseen, jossa jätin tutun matkasta. Sovittiin näkevämme Helsingissä (missä kumpikaan ei asu :keijo: ).

Lontoossa päädyin johonkin todella lämminhenkiseen tienristeykseen, jossa oli kylttejä eri kulttuuripaikkoihin. Päätin että menen kuitenkin vielä maanalaisella eteenpäin, koska halusin pois kaupungista. Maanalainen oli kuitenkin kiinni ja siinä ihmetellessäni tuli BC ja tarjoutui kantamaan rinkkaani. Ihan tosta vaan :keijo: Juteltiin BC:n kanssa näitä elämänohjaus-juttuja ja kerroin olevani menossa maalle. Hän tarjoutui heittämään mut sinne, koska oli menossa vanhemmilleen kylään. BC:llä oli hiton hyvä auto, ei kuitenkaan Jaguar. Jäin hänen vanhempien porttien luona pois kyydistä ja sovittiin että nähdään useammin :virne:

Sitten Shinya kynsi naamaa :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 15 Elo 2014 12:01

Ei hitto, näin pitkästä aikaa melko häiriintynyttä unta. :keijoei:

Olin jossain Narniassa/Ihmemaassa/Shrek ykkösessä. Uni oli vähän niinkuin leffa, muttei kuitenkaan. :keijo: Samaan aikaan siis seurasin sitä "leffaa" ja olin sen päähenkilö. :keijo:

Olin matkalla jonnekin ilmeisesti jonkun kaverini kanssa ja mukanani oli kaksi haltijatarkummia, joista toinen oli Jennifer Saunders. :keijo: Yhtäkkiä unessa oli musikaalikohtaus ja kaikki oli animoitua. Pari komeaa nuorta miestä tanssi ja lauloi jossain keittiössä kunnes yhtäkkiä kuvaan tuli vähän sellainen erikoisemman näköinen mies. Siinä vaiheessa taas "katsoin leffaa" ja totesin kaverilleni: Jack Black! :kyllä:

Sitten saimme haltijatarkummeilta tehtävän: meidän piti mennä johonkin mökkiin kysymään neuvoa. Mökissä asui MIKE TYSON! Tein puremista kuvaavan liikkeen ilmassa ja sanoin kaverilleni, että toivottavasti Mike ei pure meidän korvia irti. :kauhu: Lähdimme matkaan ja olimme jossain pimeällä kylätiellä. Siellä ei ollut ketään muita lisäksemme. Pelästyin kuitenkin ihan hirveästi, kun vastaamme ajoi polkupyörällä mies ja hänen perässään pari pikkupoikaa. :keijo: Helpotukseni oli suuri kun he kääntyivätkin risteyksestä toiseen suuntaan. :helpotus: Yhtäkkiä kuitenkin takanamme oli pyöräilijä. Vähän alkoi jännittää ja pelottaa, että mitä nyt tapahtuu. :kauhu: Pyöräilijä ajoi meidän ohi ja se olikin Jussi Vatanen! :keijo: Jussi vilkaisi pikaisesti meitä ja hän näytti tosi väsyneeltä. :( Sitten se kylätie vain jatkui, jatkui ja jatkui ja äskeinen jännitys oli tiessään. Sitten "heräsin" ja ennen "heräämistäni" mietin, että tätä kohtausta pitää leikata ja paljon!

"Herättyäni" olin jossain mökissä vanhempieni ja sisarusteni kanssa. Aloin innoissani selittää tätä untani kaikille, mutta kukaan ei oikein jaksanut kuunnella. :keijo: Innossani selitin: "...mutta siinä unessa oli Jennifer Saunders!" Äiti oli vaan :epäilevä: nä ja sanoi: "Tiesitkö, että sekin on alkoholisti?" :epäilevä: Kaikesta huolimatta yritin edelleen innokkaasti selittää untani, mutta koko ajan selitys jäi kesken, koska kaikki alkoivat puhua jostain muusta. :keijo: Suutuin ja mietin/sanoin: "Kukaan ei ikinä kuuntele mitä mä sanon!!!!1111" ja lähdin ulos. Sitten olin jossain hiekkatiellä matkalla jotain mäkeä ylös (tuli mieleen vähän Pihlajamäki) yöpuvussa ja hiukset yhtä sekaisin kuin olisin juuri tullut suihkusta ja kuivannut ne pyyhkeellä. Sitten huomasin edessäni häämöttävän vähän Pihlajamäen ostaria muistuttavan paikan ja sitten taisin herätä oikeasti. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 17 Elo 2014 10:25

Tänä yönä ei ollut keskusteluja :P

Mutta oli tapahtuma! Oli joku iso lava jossa juonsin jotain, mistä en nyt ole ihan varma mikä se oli :keijo: Kävin aina välillä lavalla pyörimässä ja esittelemässä seuraavan esiintyjän. Esiintyjät olivat kaikki jotain uusia pinnalle pyrkiviä juttuja. Vähän kuin joku Talent-tyyppinen ratkaisu, muttei kuitenkaan. Lavan takana oli iso screeni mistä seurattiin isommalla porukalla tapahtumia lavalla. Siellä oli myös Backstreet Boys. Jostain syystä he olivat kuitenkin "naamioituneet". Naamioina heillä oli silmälasit. En tunnistanut heitä ja aika paljon siinä lensi juttua sitten. Jossain kohtaa joku niistä rupesi puhumaan Backstreet Boys-juttua ja sanoin suoraan etten mä niin kauheasti koskaan välittänyt BB:stä. Tästä lähti vitsailu käyntiin joka oli aika villiä. Aika moni osallistui siihen, myös BB:n tyypit :virne: Joku heitti sieltä ettei voisi missään nimessä mennä BB:n keikalle, kun jo tekisi mieli vetää ranteita auki :virne:
Vitsailun välissä kävin juontamassa uuden tyypin lavalle ja tullessani takaisin oli ne silmälasiheput kadonneet. Missään kohtaa kukaan ei silti selittänyt heidän olleen bäkkäreistä :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 17 Elo 2014 13:19

P.S. Backstreet Boys on BSB. :keijo:

Mä näin kiinnostavaa unta toissayönä, mutta reivit meidän pihalla herättivät mut siitä, enkä muista siitä enää mitään. :epäilevä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 17 Elo 2014 20:19

Ihassama :keijo: Unessa puhuttiin BB:stä :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa