Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 30 Heinä 2014 00:31

:hymyhali: Suvin päivälle.

Mä olin tänään eka toimintaterapeutilla ja sen jälkeen toimin Tuusin kanssa.
Hengaan sen kanssa mutsilla, kun jotain. Äiti otti sen yökylään toissapäivänä ja täällä me vaan hengaillaan :keijo:
Tuusin päivä on uintia, lastenohjelmia, uintia, lastenohjelmia, uintia, leikkiä, lastenohjelmia, uintia, kiukkupuuska, ruokaa, uintia, leikkimistä, uintia, uintia, kiukkupuuska, puhelu äidille, jätskiä/herkkua/kakkua/hedelmiä/jotain ei ruokaa, uintia, leikkiä, uintia, lastenohjelmia, uintia, las - eiku sittenkin uintia ja iltapala ja nukkumaan. Mun päivä koostuu siihen sivuun uinnin valvomisesta ja leikkimisestä. Lastenohjelmien aikaan mä hengittelen syvään ja leikin koiran kanssa. Koska sekin on täällä :keijo: Kissoja ollaan käyty ruokkimassa ja olen hengaillut siellä hetkittäin, mutta muutoin tämä on ollut tätä.

Tämän päivän ukkoset (niitä oli täällä kolme - kaksi pientä ja yksi iso) olivat aika kamalia. Yhden hengasin koiran alla piilossa sohvalla. Nyt ulkona on kummitusmainen sumu ja leikkimökin ikkunoiden huuru on peräisin ulkopuolelta. Mökissä on vähän kosteaa, mutta katsotaan nyt. Odotan tämän yön olevan kahta aiempaa parempi nukkumisen kannalta. Viime yön nukuin kirjaimellisesti mökin ovi levällään auki, kun ei pystynyt. Eikä silloinkaan meinannut tulla mitään koko hommasta.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 01 Elo 2014 18:17

Mua pisti tänään ampiainen. Elämäni ensimmäinen kerta.
Oltiin rannalla Tuusin ja tämän kummitädin kanssa. Seisoskelin siinä ja katselin kun Tuusi näytti meille taitojaan ja yhtäkkiä kirpaisi ja sattui tosi pahasti pikkurilliin. Juoksin veteen huljuttelemaan kättä, laitoin ensiapujuttuja ja kärvistelin. Se sattui paljon. Kävin vähän uimassa, mutta yhtäkkiä, puolen tunnin olemisen jälkeen sormi lähti turpoamaan todella nopeasti ja todella kipeästi. Lähdettiin pois, kun huomasin että sattuu niin etten kestä enää ja tekisi mieli vikistä ja itkeä. Sormi oli toiseen verrattuna kolminkertainen, eikä enää suoristunut tai koukistunut. Lisäksi turvotus alkoi leviämään kämmenselkää kohti.
Päästiin mutsille ja laitoin aloe gelly geeliä sormeen ja pistokohtaan. Muutaman minuutin kuluttua sormen turvotus lähti laskemaan. Laitoin geelin imeydyttyä vielä kaksi kertaa ja sormi palautui normaaliksi. Kipua on enää vähän rystysen kohdalla, mutta muutoin ei mitään. Edes pistokohta ei ole enää kipeä, ja se oli niin kipeä ettei siihen kestänyt koskea ennen geelin laittoa.

Perkeleen pirulaiset!
Eiliseen asti täällä ei ollut ampiaisia kuin muutama, nyt niitä on ollut kahden päivän aikana ihan hitosti. Äiti laski eilisen murhaluvun olleen n. 35 ampiaista kahden jälkeen iltapäivällä. Tänään aamusta meni n. 10 ja iltapäivästä samalla tahdilla. Niitä ei enää laskettu, kun otti päähän ne ötökät. Yhtäkkiä ne kuitenkin siihen pihamaalle saapuivat. Koko kesänä on ollut ehkä viisi ampiaista yhteensä ennen tätä.

:kieli:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 01 Elo 2014 19:06

Ampiaisia kannattanee lähestyä setämiehen taktiikalla: Kun löytää sen aukon, josta ne kulkevat, niin puoli pulloa Raidia sisään. Auttaa useimmiten.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 03 Elo 2014 20:13

Olin häissä :vihellys:
Ne oli aika ihanat :hullu:
Itkeskelin aamupäivän valmistautuessani ja silmämeikin tekeminen oli vähän haasteellista.
Itkin kyllä sitten paikanpäälläkin. Olivat kyllä varautuneet todella hyvin, kun jaossa oli kangasnenäliinoja.
Vihkiminen oli ulkona, aivan täydellisen maiseman edessä, varjoisan puun alla ja sen hetken myös ampiaiset pysyivät poissa.

Alunperin ajattelin pysyväni vesilinjalla, mutta kaasot ja morsiammen äiti aika hyvin pitivät huolta ettei näin päässyt käymään :keijo:
No oho!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 04 Elo 2014 21:10

Kibaya kirjoitti:Mua pisti tänään ampiainen. Elämäni ensimmäinen kerta.
Oltiin rannalla Tuusin ja tämän kummitädin kanssa. Seisoskelin siinä ja katselin kun Tuusi näytti meille taitojaan ja yhtäkkiä kirpaisi ja sattui tosi pahasti pikkurilliin. Juoksin veteen huljuttelemaan kättä, laitoin ensiapujuttuja ja kärvistelin. Se sattui paljon. Kävin vähän uimassa, mutta yhtäkkiä, puolen tunnin olemisen jälkeen sormi lähti turpoamaan todella nopeasti ja todella kipeästi. Lähdettiin pois, kun huomasin että sattuu niin etten kestä enää ja tekisi mieli vikistä ja itkeä. Sormi oli toiseen verrattuna kolminkertainen, eikä enää suoristunut tai koukistunut. Lisäksi turvotus alkoi leviämään kämmenselkää kohti.
Päästiin mutsille ja laitoin aloe gelly geeliä sormeen ja pistokohtaan. Muutaman minuutin kuluttua sormen turvotus lähti laskemaan. Laitoin geelin imeydyttyä vielä kaksi kertaa ja sormi palautui normaaliksi. Kipua on enää vähän rystysen kohdalla, mutta muutoin ei mitään. Edes pistokohta ei ole enää kipeä, ja se oli niin kipeä ettei siihen kestänyt koskea ennen geelin laittoa.
Muakin pisti tänään ampiainen jopa kahdesti, kun olin frisbeegolfia heittelemässä. Hieman erilainen jälkireaktio oli mulla. Se pisto sattui ja sen jälkeen kipotti pari minuuttia. Sitten ei mitään. Ei minkäänlaista turvotusta ja tunnin pistojen jälkeen edes pistokohtia ei enää huomaa.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 08 Elo 2014 17:12

Mulla on hirmuinen skeittauskuume. :O: Skeittilauta pitäis saada, ja veli on vanhan lautansa mulle jo luvannutkin, mutta en tiedä uskallanko kuitenkaan. Oon kuitenkin sen verran tapaturma-altis ihminen, että olisin varmaan palasina alta aikayksikön. :keijoei: Veljen lauta olis sellainen peruslauta. Toisaalta haluaisin sellaisen söpön pikkulaudan. :tyttö: Lähinnä ajattelin käyttää sitä liikkumiseen, en temppuiluun.

"Teini"-marengin paluu osa 2. (Irokeesivillitys oli osa 1. :virne: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Pe 08 Elo 2014 23:51

Tarkoitatko pikkulaudalla näitä ihan pieniä värkkejä mitä nykyään usein näkee?
Kuva

En ole todellakaan mikään asiantuntija - mitä nyt parina kesänä joskus teinivuosina enemmän tai vähemmän taitojen (ainakaan temppu-semmoisten) kehittymättä tuli rullailtua - mutta nuo minilaudat näyttävät sen verran riskaabeleilta virityksiltä etten varmaankaan olisi silloin taannoinkaan kokeillut. :P Vaikuttavat niin lyhyiltä että noilla menisi todella helposti turvalleen, kun jalat ovat pakosta niin lähellä painopistettä.

Mites longboardit? Eikös niitä käytetä nimenomaan liikkumiseen. Omakohtaista kokemusta noista ei minulla tosin ole.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 09 Elo 2014 16:26

Ei ihan tuollainen minilauta, mutta jotain tuon suuntaista. Toi tasapainojuttu on hyvä pointti. Long board kyllä houkuttais, mutta koko on liian suuri. Sellaista olisi hankalahkoa kuskata mukana silloin, kun ei rullaile. Jos siis joskus hommaan laudan, lienee joku aika peruslauta mun ratkaisu. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 10 Elo 2014 13:22

Meidän pesukone kosahti. :hullu: Perjantai-ilta vietettiin sitten googlen ja erinäisten kodinkoneliikkeiden nettisivujen parissa, valittiin mieluisa ja tehtiin tilaus. Saatiin jopa valita toimitusaika ja otettiin tietenkin se, joka oli aikaisin eli tiistai. Ei tarvitse viikkotolkulla antaa pyykkivuoren kasvaa. :D

Rahaa paloi ehkä hieman enemmän, mitä itse olisin muutoin pesukoneeseen laittanut, mutta puoliksi kun maksaa niin ei se hinta niin pahalta tunnu. Etelänmatka nyt vaihtui kyllä Tallinnan päiväretkeksi...

Uusi kone on sivustatäytettävä, joten saadaan sen päälle viritettyä vauvan hoitotaso. Ei tarvii siis erikseen hoitopöytää tms hankkia, siinäkin säästää jo jokusen pennin.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 12 Elo 2014 17:19

1 WM16S465DN SIEMENS PYYKINPESUKONE 1600 8KG A+++ Sovittu toimitus peruttu.
9. elo, kl. 06:34 - Sovittu toimitus : 12.08.14 08:00-17:00
10. elo, kl. 14:48 - Valmis lähettämään [random numerosarja tässä kohtaa]
11. elo, kl. 18:17 - Vahvistettu toimitus : 12.08.14 08:00-17:00
12. elo, kl. 06:03 - Vastaanotettu varastoomme
12. elo, kl. 07:33 - Autossa matkalla asiakkaalle.
12. elo, kl. 14:33 - Sovittu toimitus peruttu.


Tämä selvisi, kun vihdoin sain Markantalon seurantakoodin toimimaan. Muuten kauhean kivasti ovat lähettäneet tekstiviestejä ja muistutelleet toimituksesta ja vielä tänä aamuna tuli sms, että kuski soittaa 60 minuuttia ennen toimitusta. No ei soittanut. Toivottavasti se on ajanut kolarin tai jotain, koska muuten meen repimään joltain pään irti.

Kenen luo voi tulla pesemään pyykkiä?

Sen lisäksi, että pyykkivuori kasaantuu jouduttiin tän takia pitämään muun muassa Tallinnan reissumme vain yksipäiväisenä. Ei muutenkaan ole kivaa hengailla tässä kodin lähettyvillä / kotona lomapäivänä, jonka olisin mielelläni käyttänyt vaikka vaunuostoksilla tai oikeastaan ihan missä tahansa muualla.

Vituttaa suorastaan, että nää kotiinkuljetushommat menee järjestään aina jollain tavalla suohon. Markantalon sivuilta ei tietenkään löydy mitään järjellisiä yhteystietojakaan, joku kuppanen meiliosoite, jossa lupaavat vastata 24h kuluessa. No sitä vastausta sitten odotellessa....
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 12 Elo 2014 19:33

Käsittämätöntä perseilyä Markantalossa. :friikki: Vaadi sitten ihmeessä korvausta tuosta pesukoneen toimittamattajättämistä. :kyllä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 12 Elo 2014 21:06

^^ Mulla oli joulun alla ihan sama taistelu Gigantin kanssa. Koko päivän odotin ja päivystin puhelimen vieressä. Lopulta, kun konetta ei kuulunut, soitin Gigantin aspaan. Lupasivat selvittää ja soittivat jonkun ajan päästä takaisin mulle. Kuljetusfirmasta väitettiin Gigantille, että mulle oli soitettu, mutta ei kyllä todellakaan ollut soitettu. Sovittiin uusi päivä. Uutena päivänä täsmälleen sama homma. Kyllä minä sen koneen sitten lopulta kuitenkin sain, mutta ihan viime tipassa. Päivää ennen reissuun lähtöä tai jotain.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 12 Elo 2014 21:35

Mulla alkoi loma maanantaina. :woohoo:
Kokonaista kolme viikkoa autuasta vapaata.
Aion opetella virkkaamaan. Aloitin tänään.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 12 Elo 2014 21:40

skray kirjoitti:Mulla alkoi loma maanantaina. :woohoo:
Kokonaista kolme viikkoa autuasta vapaata.


:femmat:

Tosin olin perjantaina jo lomautuksella, mutta virallinen loma alkoi vasta eilen. Mä ehdin jo olla mökilläkin. Harmitti vähän tulla sieltä pois, kun mulla ei olisikaan ollut mitään syytä tulla kaupunkiin. No, toisaalta jos koko loppuviikon sataa, voin mennä vaikka museoon tai katsoa leffoja kotona.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 13 Elo 2014 10:46

Hupsistasaatana. :nolo:

Mun puhelin on ollut ilmeisesti lähes koko eilispäivän "Vain hätäpuhelut"-tilassa eikä siis puhelut tulleet läpi! Tänään, kun käynnistin puhelimen uudestaan, tuli melkein samantien SMS:t sekä Gigantilta että Markantalolta, että soittelepa tännepäin, kun ei päästy toimittamaan laitetta.

:läps:

Hitto että voi ihminen tuntea itsensä TYHMÄKSI! :nolo:

No, häntä koipien välissä ja anteeksipyydellen soitin sinne MT:n asiakaspalveluun. Saatiin sovittua huomiselle uusi toimitusaika ja asiakaspalvelun mukava poika lupasi toimituksen ilman uutta rahtimaksua jopa. Perun kaikki pahat puheeni ja käyn repimässä oman pääni irti. :nolo:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 13 Elo 2014 14:20

No, sattuuhan sitä. :paijaus:
Tästä syystä en meinaa kehdata itse valittaa juuri mistään tällaisista: kohta kuitenkin käy ilmi, että se olikin oma vika. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 14 Elo 2014 17:39

Hih hih. Nyt on pesukone ekaa kertaa päällä. Tyhjänä vielä, mutta reilun tunnin päästä päästään taas pesemään pyykkiä! Jee! :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 26 Elo 2014 12:29

Olin viime viikon Tuusin ja niiden koiran kanssa.
Oli aika erilaista. Joka päivällä oli jotain hässäkkää.
Torstaina mun fysioterapia ja siirtyminen toiseen osoitteeseen koko revohkan kanssa, perjantaina tehtiin lauantain juhliin kakkuja, lauantaina oli ne juhlat - ja Keekki, sunnuntaina olin jalaton ja keräilin kamojani eri paikoista ja eilen sain Kunniavieraan kotiini.

Eilinen ilta oli aika villi ( :keijo: ).
Katottiin leffaa, syötiin popkorneja ja join yhden (1) siiderin. Lisäksi olin ihan pirun väsynyt ja floodasin irssiin kaikkea älytöntä. Viimeinen kommentti "Mennään kattomaan kettujen kuvia. Kettuja ja Seppoja!" :virne:
Kai sitä ikääntyessään saa pöljäillä.

Tänään en tiedä mitä tapahtuu. Lauantaina on taas juhlia :virnei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 30 Elo 2014 18:12

Kesä meni kuin varkain. Sateita ja näitä on ollut tietysti jo jonkin aikaa, mutta henkisesti olen ollut jossain kesäterässä. Esimerkiksi ajattelin, että eihän siitä ole kuin vähän aikaa, kun siivosin tosi perusteellisesti, pyyhin pölyjä ja pesin lattioita ja kaikkea - joten ei kai tässä nyt tarvitse kuin ohimennen imuroida silloin tällöin. Tarkemmin ajateltuna siitä suursiivouksestakin on jo kaksi kuukautta. :virne:

En nyt sentään alkanut uutta suursiivousta, mutta järjestelin paikkoja vähän perusteellisemmin ja pyyhin pölyjä ja pintoja perusimuroinnin lisäksi. Samalla myönsin itselleni, että kesä on näin niin kuin symbolisesti ohi, ja pitäisi ryhdistäytyä. :keijo:

On tuntunut olleen melko kiireistä viime aikoina. Töitä olen tehnyt milloin mihinkin aikoihin, vaikka en välttämättä mitenkään siten, että tekisin ympäripyöreitä päiviä, mutta ajatukset ovat välillä olleet vuorokauden ympäri töissä. Viikonlopuille on ollut ohjelmaa, tänäänkin vähän jotain, ja muutamina päivinä olen milloin mistäkin syystä ehtinyt nukkua liian vähän ja ollut väsymyskrapulassa. Eilen join noin kolminkertaisen määrän kahvia normaaliin verrattuna, jotta pysyisin hereillä. :keijo:

Mutta nyt on loppu viikonloppu vapaa. Mitähän sitä sitten tekisi? :raps:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 05 Syys 2014 19:05

Siitä onkin useampi kuukausi hurahtanut, kun viimeksi tänne kirjoitin. Tässä välissä on tullut ihoon parit tatuoinnit ja miusta tuli rouva. Siinä kai ne suurimmat. :aukku:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 05 Syys 2014 21:45

Puolis. :hymyhali: Onnea tatskoista! :D Ja rouviintumisesta.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 05 Syys 2014 22:30

Onnea puolis! :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 05 Syys 2014 23:15

Oih!
Onneja puolikselle. Tatuoinneista voi laittaa kuvei :juoni:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 06 Syys 2014 12:51

Paljon onnea Puolikselle! :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » La 06 Syys 2014 19:24

Onnra puolis ja puoliso! :sydän:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron