Odotuksiin nähden Loirin päivä jäi keskinkertaiseksi, koska tajusin, etteivät Loirin kerran esittämät kappaleet kuulosta samanveroisilta kenenkään muun esittäminä. Elastisen Naurava kulkuri toimi siksi, että siitä oli muokattu melkein eri biisi. Vähän kuin jotkut Cheekin vedot ykköskaudella. Toni Wirtanen koitti Bronotosauruksessa mielestäni matkia Loirin alkuperäistä Syksyn sävel -esitystä liikaa. Kaikki kunnia Wirtaselle, mutta ei äänikään ihan riittänyt. Silti rakastan kyseistä kappaletta niin paljon, että hienoa, jos Wirtanen todella saisi herätettyä sen henkiin.
Paula Vesalan Elegia oli jotenkin vaivaannuttava, Loiri sanoikin jotain, että nuori nainen laulamassa vanhan miehen kappaletta... Edelmanin ja Koivuniemen vedot edustivat jotenkin tasapaksua linjaa, vaikka toki Edelmannilla oli volyymi kohdallaan. Pidin kuitenkin oikein paljon Jenni Vartiaisen Kohtalokkaasta sambasta, se oli ehkä parhaita vetoja koko kappaleesta ikinä, enkä ole sitä koskaan ennen naislaulajan esittämänä kuullut. Siinä oli todella sambatunnelmaa, ja Vartiaisen esityksessä jopa kabareepiirteitä. En tiennyt, että Jenni Vartiaisella on tuollainenkin puoli, ja häneltä odotan seuraavissa jaksoissa paljon.

Sanoinkin viime viikolla jollekin ihan läpällä, että odotan eniten, että joku vetää Brontosauruksen yön ja sitten Toni esittikin sen. En olisi uskonut, että kukaan valitsisi sitä.
Kun nyt katsoin Tonin esityksen uudestaan, ei Tonin ääni ihan kyllä riittänyt siihen biisin, mutta tulkinta oli mainio. 
(Tosin en tiennyt, että Loirikin on joskus aikoinaan versioinut Väliaikaista, mutta eipä se haittaa.)

Aiemmin en ole jaksanut sarjaa seurata.) Ihan hauska sarja, mutta ei nyt ihan hirmuisesti sykähdyttänyt. Paulan ja Tonin versioista tykkäsin erityisesti. Ja Jennin. Ela yllätti positiivisesti.
Ja ehkä Edelmaninkin kohdalla.
Molemmmilla herroillahan on meinannut henki lähteä ja alkoholin kanssa on ensin oltu ja sitten lopetettu kokonaan.
Yrittääkö hän tuoda Suomeen jotain vierasta kulttuuria (
) jossa platonistakin rakkautta julistetaan tolleen, vai onko kyseessä joku polyamorinen hippileiri?
Ehkä oon jäykkis, mutta mulle tuli tosta jotenkin erityisen tirkistelevä olo, että ei mua kiinnosta kuulla/nähdä tuollaista tv:stä! Tai sitten se johtui vain siitä että katsoin sitä vanhoillisen äitini kanssa. 
-hymiön näköinen koko Loirin esityksen ajan.