Minä ilmoitan, että tänään on ihana lökösunnuntai, enkä aio tehdä mitään, mitä en halua.

Oli vaan tippunut lattialle ja that's it. Onneksi ennen linkousta.
Noi äidit oli ihan just sitä mieltä, että on ihan väärin tommoinen että kaikki nukahtaa mun syliin tai läsnäoloon

mikä päivä.

Pascal Lemoix kirjoitti:Onneksi tuossa ei sitten käynyt pahemmin.
--
Eilen varattiin syyslomaksi paljon istumista, varsinkin bussissa. Myös jäähalleissa istutaan. Kaupungeista tulee nähtyä Tampere ja Rauma ja vaihtoyhteyksien verran myös Pori.
Onnibus ajaa Porista Helsinkiin ja Raumalta pääsee puolella hinnalla, kun ajaa ensin vakiovuoron Poriin ja sieltä sitten Helsinkiin. Matkahuollon hinnat ovat... no, korkeat
Me kesällä oltiin jo valmiiksi Turussa, sisko otti bussin sinne ja ajeltiin laina-autolla (appivanhemmilta niin oli edullista
) sitten Raumalle.
), johon aateltiin yhdistää dinneriä. Sitten taitaa olla pari viikkoa taukoa, ja sitten taas alkaa. Kaverille perjantaina, sit lauantaina lähdetään rymyristeilylle lukio/kotikotikaupungin kavereiden kanssa, sunnuntaina myöhään kotiin. Seuraavana viikonloppuna sitten Tampereelle nettituttuja tapaamaan.

. Selkä tuntuu jo paremmalta, ei koske kovin paljon, mutta on sen verran jumissa, että kävely näytti ja tuntui kovin jäykältä ja vaivalloiselta. Pienoisia motivaatio-ongelmia huomisen työpäivän ja aamuheräämisen suhteen.
.

Ja unohti ottaa kamat kyytiin ja ajoi Jyväskylään Helsingistä. Tyhjänä.
), juotu ihan liian vähän vettä, tultu pois Porista, irkattu rekkasta ja kotiuduttu Keravalle, jossa vielä kaiken päälle leikkautin tukkaa. Junalla kotiin ja fillarin talutus kotiin. En uskaltanut ajaa, kun silmissä vähän heitti pimeässä.
Kibaya kirjoitti:Tänään ei taida olla unensaantivaikeuksia

)
)

Maistoin lasseakin ja kirosin sitä sitten. Hampaalle liian tiukkaa. Lämmitettiin sauna, otettiin vähän siideriä ja lonkeroa, saunottiin paljon, juotiin lisää, saunottiin lisää ja lopulta päästettiin miehetkin saunomaan. Miehillä oli omat kuviot ja me muijat katteltiin Twilight vielä loppuun. Jossain puolenyön kieppeillä en enää voinut istua pöydän ympärillä dokaamassa, vaan hiivin nukkumaan. Oli aamulla vähän väsynyttä porukkaa

Mä en jaksaisi mennä huomenna töihin. Tekisi mieli vaan olla kotona, lukea ja syödä suklaata. 
Suvi kirjoitti: Mä en jaksaisi mennä huomenna töihin. Tekisi mieli vaan olla kotona, lukea ja syödä suklaata.
Koko viikon on tuntunut tuolta.
Tai en mä tiedä, onko se mitenkään tervettä, että aikuinen ihminen sekoaa tuollaisesta.
Käytiin BC:n kihlajaisten kunniaksi ennen näytöstä Kvatin ja kawerin kanssa lonkerolla. 
Mä en ole oikein vieläkään sisäistänyt tuota uutista. (Tulin noin tunti sitten kotiin ja olen soittanut tässä välissä vielä isälle.)Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa