Eilen illalla pidin nilkkatukea ns. ristisiteellä, joka tuottaa enemmän tukea jalkapohjaan, mihin sen haluaisinkin. Mullahan on joku tulehdus tms. tuolla jalassa sen normaalin plantaarifaskiitin lisäksi. Holvikaari on alentunut ja jalkapohja on todella kovalla rasituksella. Kai ny, kun se on mun ainoa toimiva jalka ja varaan sille 70%:sti. Ennen kyborgiutta varasin sille 90%:sti, että ei kai ihme jos se on vähän huonona.
Mutta siis. Ristiside oli toimiva ratkaisu. Yöksi otin sen pois ja päivänkin olen ollut tässä ihan ilman mitään, mutta nyt ajattelin kokeilla miten se kestää normisidoksella ja liikkeessä
Mun nilkkahan turpoo kun lähden kävelemään, joten ihan mielenkiintoista nähdä miten käy, joudunko repimään tuen hittoon vai turpoaako jalka ollenkaan?
Plantaariinhan mä sain syksyllä kortisoonia injektiona. Ei stna ikinä enää. Että jos jalka on nyt välistä kipee, niin sen jälkeen se oli ihan ilmiliekeissä. Pahinta ikinä.
Jos sais itte teippailtua tota jalkapohjaa niin kai sen kanssa pärjäis. Mut en mä saa sitä vedettyä ihan niin tiukkaan asentoon ite mitä se teippaus vaatisi.
Nää on näitä, lieveilmiöitä.

, kuulostaa ikävältä vaivalta. 
Ei, ei alkanut. Tänään ei enää mitään. 

).