sen jälkeen jäin parille ja meni aika myöhäiseksi... olin niin ähkyssä etten jaksanut heti vaappua kotiin
), kotona tiedossa vain siivousta ja asiakkaat on jotenkin erityisen ikäviä tänään. Ehkä tää viikko tästä.
sen jälkeen jäin parille ja meni aika myöhäiseksi... olin niin ähkyssä etten jaksanut heti vaappua kotiin
), kotona tiedossa vain siivousta ja asiakkaat on jotenkin erityisen ikäviä tänään.

Onnea esikoiselle!

Ja poika myös
) vieressä menee kävelytie, joka on aika jyrkkä ja lumisena liukas. Laskettiin se yhdessä pulkalla alas, kun en mä olis muuten siitä selvinnyt. Eihän se mitään herkkua selälle ollut, mutta tulipahan venyteltyä siinä samalla vähän. Sen lisäksi että Tuusi nauraa rätkätti sille koko iltapäivän. Ja sille, että kääntyi laskiessaan jotenkin ympäri ja olikin yhtäkkiä laskemassa selkä menosuuntaan. 
Oli aika läheinen, noiden suku on todella tiivis. Hautajaiset on parin viikon päästä, en oo ollut hautajaisissa sitten isän kuoleman 11 v sitten. 
Otan osaa. 

kermit kirjoitti:Tulitte tänään kaikki mieleeni, kun pahaa-aavistamatta avasin twitterin ja näin jotain taivaallisen, päätähuimaavan, absoluuttisen, huikean mahtavaa.
https://twitter.com/HenriAlen/status/563431262476832771

Mutta ei ollut ihan liian pahat överit. Heti kotiin päästyäni sovin ystäväni kanssa, että tehdään viikon päästä sushia porukalla. 

Wildchild kirjoitti:Mä en edelleenkään ymmärrä miten Marski pystyy vetämään aivan älyttömän paljon wasabia ilman että ilmekään värähtää.

)
Sitten meidän piti mennä kaverin kanssa lenkille, mutta peruttiin sitten sekin.
Ehdin käydä kotona, mutta puhuttiin toisen kaverin kanssa, että tulen bussilla hänen luokseen ja lähdetään sieltä sitten pienelle lenkille. No, myöhästyin sitten bussista.
Kävelylenkki jäi siihen. 

Ostin sen kunniaksi vähän siideriä.

Katsoin viimeksi eilen Digimonia kun youtube ehdotti sitä. Onkohan tää joku "kohtalo"? 
Suvi kirjoitti:Ihana LyyraKatsoin viimeksi eilen Digimonia kun youtube ehdotti sitä. Onkohan tää joku "kohtalo"?
) ja oon kysellytkin välillä kirjakaupoista, mutta eivät ole tajunneet yhtään, mistä puhun. Nyt vihdoin ovat rantautuneet tänne Pohjolaankin. Kivaa!
Nuo ja vastaavat mukahauskat klisee-ilmaukset ovat aika rasittavia. 

On tietysti eri asia mennä tuulensuojaan bussipysäkillä. 
Sitä näkee nykyään vaan käsittämättömän usein lehtijutuissa (lähinnä ip-lehdissä), joissa varoitellaan pöpöjen runsaslukuisuudesta milloin missäkin, ja joskus jopa lääkäri neuvoo, miten vältyt pöpöiltä.
Dear Eki, olenko ainoa, jota ärsyttää? No joo, voisi sitä tietysti tärkeämmistä asioistakin ärsyyntyä, ja ehkä ärsyynnynkin, mutta puran sitten ärtymykseni tällaisiin yhdentekeviin asioihin.
Hiukan on yleistä ärtymystä ollut viime aikoina ilmassa, johtuu työstressistä. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa