Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 21 Helmi 2015 23:39

Ahaa! En oo ikinä kuullut tuota "tuulen suojaan" -ilmaisua tuossa merkityksessä. Enkä kyllä "ääntä päin" -ilmaisuakaan ainakaan rempseään alkoholinkäyttöön liittyvässä puheessa.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 22 Helmi 2015 00:30

Toinen mitä kuulee tosta "ääntä kohti/päin" on kiire syödä.
"Nyt lappaat/lapataan äkkiä tää sapuska ääntä kohti"

:P

Mulla on aika vähän mitään kliseisiä sanontoja mitkä ärsyttää. Paitsi "meikämandoliino" :keijo:
Onneksi sitä kuulee tosi vähän missään.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 22 Helmi 2015 06:25

Kibaya kirjoitti:Toinen mitä kuulee tosta "ääntä kohti/päin" on kiire syödä.
"Nyt lappaat/lapataan äkkiä tää sapuska ääntä kohti"

:P

Mulla on aika vähän mitään kliseisiä sanontoja mitkä ärsyttää. Paitsi "meikämandoliino" :keijo:
Onneksi sitä kuulee tosi vähän missään.


Mulle tulee meikämandoliinosta mieleen vaan Z-salamapartion/Mennen tullenin Rauski, eikä se näin ollen voi ärsyttää. :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 23 Helmi 2015 10:25

Piti kattoa yöllä oscarit :keijo:
Illan aikana kehitin kuitenkin jostain päänsäryn (varmaan silmistä) ja valitsin nukkumisen. Heräsin kyllä yöllä kolmen aikaan ja olisin voinut siirtyä telkkarin eteen. Mietinkin sitä hetken, mutta totesin tarvitsevani enemmän unta. Nyt olen katsonut areenasta taltiointia (on siellä 7 päivää) ja ensimmäisen kuuden minuutin kohdalla oli läppäri ollut lentämässä sylistä kolmasti :virne:
Ihan hyvä etten katsonut yöllä :jaaha:

Aika hyvä alku :täpinä: :tipahdus: Yllätyksellinen.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 24 Helmi 2015 16:01

Ruokaan liittyen noi joo oli, sekä "ääntä päin/kohti", että sitten "tuulensuojaan". Ja enimmäkseen olen kuullut sitä ihan normaaliin tahtiin syömiseen liitettynä, ei edes kiireellä. :epäilevä: Ja jotenkin aivan yhtäkkiä tuota ensimmäistä on alkanut kuulua aivan kaikkialla. Mä aloin jo kerran kotona mussuttamaan että onko se siksi, kun suurin osa ihmisistä on ilman käytöstapoja, ja puhuu syödessään, ja sitten voi sanoa että joo, ääntä kohti? Liittyykö se jotenkin kun ne ei-käytöstapaiset kokoontuu syödäkseen? :keijo: Naamakirjassa hajosin ihan vähän kun oli kuva jostain perusruoasta, kuvatekstinä "Sitten vaan ääntä kohti, om nom nom nom!" :epäilevä: :epäilevä:

Meikämandoliini on niin dorka, että se on jo hauska :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Helmi 2015 16:35

Olen kuullut tuota "ääntä kohti" juttua lähinnä siinä kun lapset vain puhua pälpättää vaikka pitäisi syödä. Ensin kehoitus olla hiljaa ja sitten perään toinen kehotus missä suositellaan lappamaan ruokaa ääntä kohti :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 24 Helmi 2015 22:32

theia kirjoitti:Naamakirjassa hajosin ihan vähän kun oli kuva jostain perusruoasta, kuvatekstinä "Sitten vaan ääntä kohti, om nom nom nom!" :epäilevä: :epäilevä:

:virne:

Mä hajoilen pelkästään sille, että joku jaksaa laittaa kuvia jostain perussafkoistaan. :haukotus: Jotain glamuuria kuulkaa pitää olla ennenkö kantsii jakaa. :p
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 24 Helmi 2015 22:38

Mä söin Chico'sissa lääkehiilellä mustutetun hampurilaissämpylän (Se oli joku Baconator), tienasin sillä leffalipun. :D

Kun tuli laskun aika, tarjoilijatar totesi, että kortilla maksettaessa on ongelma sen kannettavan laitteen kanssa. Minä avasin lompakon ja sanoin, että voin rahallakin maksaa. Hän totesi: "Oho!", kun lompakkoni sisällön näki. :D

Ei taas tällaistakaan ihan hetkeen. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ke 25 Helmi 2015 00:26

Oli niin paksu nivaska viissatasia lompakossa? :virne:
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Helmi 2015 20:41

Mieluummin kieltäisin sanonnan "om nom nom" kuin "ääntä kohti". :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 26 Helmi 2015 20:47

Om nom nom on kyllä aika raskas, mutta miten tämän voisi kieltää: http://youtu.be/Cqz9ZXUoUcE (anteeksi suora linkki mutta fordaan puhelimella joten en jaksa laittaa tägejä kuntoon..).
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 27 Helmi 2015 00:58

Itse asiassa muakin vähän ärsyttää om nom nom. :P Varsinkin juuri yhdistettynä tuollaisiin mukahauskoihin kliseisiin kuten "ääntä kohti" :selkäpiitäkarmii: :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Helmi 2015 13:32

"Om nom nom" on ilmaisu, joka saa mut epäilemään sanan- ja ilmaisunvapauden järkevyyttä. Uhh, puistattaa.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 28 Helmi 2015 23:45

Tää oli päiviä jolloin olisi pitänyt jäädä vain sänkyyn. :friikki:

Mies kertoi eilen että hällä on duunista pitkästä aikaa henkilöauto käytössä viikonlopun ajan, joten voin nyt viikonloppuna käydä muuallakin kaupoissa, esim. kehien varrella. Miten mainio idea! Eikun tänään aamulla aamupalan ja suihkun kautta menoksi. :D
Ennen lähtöä mies ilmoitti että toinen eturengas sit vähän falskaa joten jos viitsisin käydä lähibensa-asemalla tsekkaamassa rengaspaineen ja tarvittaessa lisätä ilmaa. Asia selvä! :peukku:

Ajan bensikselle ja rupean tsekkaamaan painetta. Laite ilmoittaa lukemaksi hurjat 0,8 vaikka oikeasti pitäisi olla 2,5. Ajattelin että ei hemmetti, ny ei blondi taas osaa. Eikun :kauriinsilmät: ja ohikulkevalta satunnaiskeijolta pyytämään apua. Hänkin ihmettelee että ei ole totta, lukema vaan laskee ja on enää 0,4. Muut renkaat kuitenkin näytti sitä 2,5 joten laite ei ollut rikki, vain se yksi rengas. Tai siis sen venttiili. Satunnaiskeijo varoittelee mua että en kyllä sitten saa ajaa paikalta pois kuin korkeintaan 20km/h. Asia pihvi. :keijo:
Soitto omalle miehekkeelle että sen duuniauto on paska ja mä en aja sillä enää ikinä ja mitä vttua mä ny teen. "No siinä kilsan päässä on se teboil jossa on huoltamo, aja sinne, kyllä ne auttaa". Teen työtä käskettyä, ajan todella madellen sen kilsan huoltamolle muiden autojen tööttäillessä mulle, vilkuttelen iloisesti kun ohittavat minut. :virne:

Huoltamon pihassa auto parkkiin ja autosta noustessa totean että rengas on nyt ihan täysin tyhjä eikä sillä ajeta enää metriäkään. Marssin sisälle kysymään että kuka voisi auttaa. Tiskin takana on hukassa olevan näköinen parikymppinen mimmi joka kertoo todella hätääntyneenä huoltamon olevan auki vain arkisin eikä heillä ole myydä venttiilejä edes irrallisena. No mut hei tosi kiva! :läps:
Jälleen soitto miehekkeelle että hutiveto oli tämäkin keissi ja autolla ei ajeta yhtään ja mitä vttua mä ny enää teen. "Vttu jätä se paska sinne! *tuut tuut tuut*" :virne: Minuuttia myöhemmin puhelin soi ja mieheke sanoi tulevansa bussilla perässä. 20min myöhemmin mies ilmestyi paikalle uuden venttiilin ja venttiiliavaimen kanssa, ja 5min myöhemmin rengas oli jälleen täynnä ilmaa. :D :sydän:

Eikö olisikin hienoa jos autoseikkailu päättyisi tähän? Niin minustakin! Mutta kun ei. :läps:
Miehekkeen suosituksesta käymme pienellä ajelulla notta näemme pysyykö paine renkaassa kohdillaan. Pääsemme ajamaan muutaman kilometrin ja kojetaulussa syttyy varoitusvalo joka tarkoittaa sitä että öljy vähissä, lisää sitä NYT. Mies soittaa pomolleen että ny on jälleen tilanne päällä ja auto huutaa öljyä. "Ei hätää, takakontissa on öljyputilo." Jaaha, ja eiku lähimmälle parkkikselle. Takakontti auki ja kyllä, siellä on öljyputilo. Tyhjä öljyputilo! :kops: Lähimmälle öljyä myyvälle huoltikselle oli muutama kilometri matkaa ja voin kertoa ettei oo koskaan muutama kilsa tuntunut niin pitkältä kuin sillä hetkellä. :virne:

Että en sitten ehtinyt kauppaan, koska kello oli lopulta niin pitkällä iltapäivässä että piti lähteä hakemaan lapset jotta ehdimme Jäähallille katsomaan lätkää. Onneksi lätkä oli sentään siedettävää ja matsin jälkeen syöty roskaruokakin maittavaa. :P

Huomenna uusi yritys kauppojen kanssa. :keijoei:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Maalis 2015 00:27

Wildis :virne:

Mulla on inhottava ilmoitettava.
Mun serkku esitteli mulle pari päivää sitten reikäpelon kunnolla. Näin yhden kuvan! YHDEN googlesta tietoa ja keskusteluja hakiessani. Nyt se kuva vainoaa mua ja aina välistä se heiluu mun verkkokalvoilla kun laitan silmät kiinni. En ole tehnyt hakua uudestaan, mutta asia pyörii mun mielessä. Varsinkin iltaisin. Kun se kuva tulee mieleen, niin ihan saman tien menee kylmät väreet, lihakset nykii, iho kutisee, oksettaa ja huimaa. Nyt on taas se hetki että pitäisi pistää kone pois, koska kaikki pyöreät muodot (kirjaimet lähinnä) saa sen kuvan mieleen.
HYI STNA! :hytinä: :kauhu: :isosilmä: :*: :ei:
Olen päättänyt etten googleta niitä kuvia, vaikka välistä tekisi mieli kattoa miten huonon olon voi saada aikaiseksi. Mutta ei, en googleta. Ja yritän olla ajattelematta koko asiaa, koska muutoin se on tätä. :hytinä:

:keijo:

Ei mulla muuta. Vielä :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 01 Maalis 2015 13:05

Reikäpelon? :riips:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 01 Maalis 2015 18:34

Lyyra kirjoitti:Reikäpelon? :riips:

Lyyra googlaa vaikka 'pipa pipa frog'. :aukku:
Jotkut kuvat aiheuttaa minussakin ällötystä, esim. pipa pipaa tai lootuksen kukan siemenkotaa katsellessa lähtee kylmät väreet kulkemaan pitkin selkäpiitä.

Plääh, sunnuntai. Viikon viimeisenä päivänä minua tuppaa ahdistamaan ja paras keino pitää paskat fiilikset poissa on touhuta koko ajan jotakin. Leivontaa, siivousta, piirtelyä, lukemista, ihan sama mitä, mutta jotain pitää tehdä. Onneksi ei ole krapulaa riesana. Eilen istuttiin kavereiden luona iltaa ja jatkettiin baariin. Tarkoitus oli tulla ajoissa kotiin, mutta kotiuduttiin vasta vähän ennen kahta. Kokonaisuudessaan ihan kiva ilta, tuli tanssittuakin moneen otteeseen. En edes muista milloin viimeksi olisin käynyt ketkumassa musiikin tahtiin julkisissa tiloissa.

Kunhan saan ruuan pois uunista, paistan kääretortun. Oon ajautunut viime aikoina syömään paljon makeaa, esimerkiksi Fazerin popcorn-suklaata on mennyt monta levyä, ja myönnän jääneeni taas pieneen sokerikoukkuun. Joka päivä tulee hinguttua jotain makeaa. Painoakin on tullut vähän lisää. Jos sitä yrittäisi karsia herkut minimiin ja lisäisi liikunnan määrää. Mutta ei vielä tänään, tänään tartten herkkuja. :virnu:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Maalis 2015 22:22

Lyyra kirjoitti:Reikäpelon? :riips:


Joo, saa jokainen googlata reikäpelon tai trybofobian ihan ite :aukku:
En pysty enää oikein edes ajattelemaan asiaa :pepsodent:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 02 Maalis 2015 13:20

No oishan tuon voinut varmaan joku asianomainen selittääkin (kun ihmettelin vain, että miten jostain pelosta voi olla kuva, joka pelottaa niin, että tulee painajaisiin asti), mutta juu, osasin googlata ja lukea wikipediasta. Kuulostaa oudolta.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 03 Maalis 2015 17:07

Ylläripyllärireissu. Terkkui tukholmasta. Kaupunnilla oli kivaa. Laivan buffa oli huono - kuten ne yleensä on. Rentoa on, kohta kotia kohti. Löysin vanhasta kaupungista kristallin kolmella eurolla ja Batman-laukun edullisesti :tipahdus:
Tuli aika tarpeeseen tää tauko. Saatoin tirauttaa kyyneleen kaverin kysyessä seuraksi. Tekis mieli lähettää sossuun täältä kortti "fuck you too".
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 05 Maalis 2015 15:44

Synttärit. :superhymy: 27 vuotta on nyt sitten plakkarissa. Eli nyt on enää alle 3 vuotta aikaa, jotta väitöskirja valmistuisi oman tavoiteaikatauluni mukaisesti. Olishan se nyt aika päheetä saada väikkäri ulos alle kolmekymppisenä. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 05 Maalis 2015 16:36

Onnea Marskinen :superhymy: :superhymy:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 05 Maalis 2015 23:00

Voi, onnea Marskille, joka oli vasta vähän aikaa sitten ihan teini. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 06 Maalis 2015 00:15

Kiitos theia ja Suvi! :hymyhali:

Joo, toisaalta teiniydestä on ikuisuus, toisaalta se oli ihan äsken. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 07 Maalis 2015 06:23

Marienkelille onnittelut.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron