Kibaya kirjoitti:Toinen mitä kuulee tosta "ääntä kohti/päin" on kiire syödä.
"Nyt lappaat/lapataan äkkiä tää sapuska ääntä kohti"![]()
Mulla on aika vähän mitään kliseisiä sanontoja mitkä ärsyttää. Paitsi "meikämandoliino"![]()
Onneksi sitä kuulee tosi vähän missään.

Yllätyksellinen.
Ja jotenkin aivan yhtäkkiä tuota ensimmäistä on alkanut kuulua aivan kaikkialla. Mä aloin jo kerran kotona mussuttamaan että onko se siksi, kun suurin osa ihmisistä on ilman käytöstapoja, ja puhuu syödessään, ja sitten voi sanoa että joo, ääntä kohti? Liittyykö se jotenkin kun ne ei-käytöstapaiset kokoontuu syödäkseen?
Naamakirjassa hajosin ihan vähän kun oli kuva jostain perusruoasta, kuvatekstinä "Sitten vaan ääntä kohti, om nom nom nom!"

theia kirjoitti:Naamakirjassa hajosin ihan vähän kun oli kuva jostain perusruoasta, kuvatekstinä "Sitten vaan ääntä kohti, om nom nom nom!"![]()
Jotain glamuuria kuulkaa pitää olla ennenkö kantsii jakaa. :p

Varsinkin juuri yhdistettynä tuollaisiin mukahauskoihin kliseisiin kuten "ääntä kohti" :selkäpiitäkarmii: 

ja ohikulkevalta satunnaiskeijolta pyytämään apua. Hänkin ihmettelee että ei ole totta, lukema vaan laskee ja on enää 0,4. Muut renkaat kuitenkin näytti sitä 2,5 joten laite ei ollut rikki, vain se yksi rengas. Tai siis sen venttiili. Satunnaiskeijo varoittelee mua että en kyllä sitten saa ajaa paikalta pois kuin korkeintaan 20km/h. Asia pihvi. 

Minuuttia myöhemmin puhelin soi ja mieheke sanoi tulevansa bussilla perässä. 20min myöhemmin mies ilmestyi paikalle uuden venttiilin ja venttiiliavaimen kanssa, ja 5min myöhemmin rengas oli jälleen täynnä ilmaa.

Lähimmälle öljyä myyvälle huoltikselle oli muutama kilometri matkaa ja voin kertoa ettei oo koskaan muutama kilsa tuntunut niin pitkältä kuin sillä hetkellä. 

Lyyra kirjoitti:Reikäpelon?

Lyyra kirjoitti:Reikäpelon?

27 vuotta on nyt sitten plakkarissa. Eli nyt on enää alle 3 vuotta aikaa, jotta väitöskirja valmistuisi oman tavoiteaikatauluni mukaisesti. Olishan se nyt aika päheetä saada väikkäri ulos alle kolmekymppisenä. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa