Pois tältä työnantajalta 
Saa nähdä tuleeko vastausta laisinkaan ja jos tulee, mikä se mahtaa olla. Ja sitten kun vastauksen saa/ei saa vasta voi miettiä että haluanko mä edes sitä duunia

Pois tältä työnantajalta 

No, tulihan haettua ja hakemuksen mukana tajusin että oon valioyksilö 

Edellinen ennätys oli kaksi päivää. 
Seuraavaa paikkaa etsimään sitten vain!
Nyt sitten taas mietitään, että minne mennään ja millä rahalla. Ei tekisi mieli työmatkoja maksaa omasta pussista edes osittain.

En saanut edes sitä.
No, toki tää on tavallaan ihan ok. Tuo on sen verran mahtava tapahtuma, että harkitsin jo, menisinkö tuonne omakustanteisesti, jos rahaa ei mistään heru. Mutta, mutta...
Tällä kertaa kauemmas kodista
Duunimatka pitenee minimissään 20 min
theia kirjoitti:Nyt ollaan uudessa officessaTai, puolet meistä on. Toinen puolisko siirtyy ens viikolla sit kans.
On aika makeet tilat, ollaan tosin levittäydytty niin isolle alueelle, että täällä tuntuu vähän olevan jopa eristyksissä. Ehkä tää helpottaa kun tänne tulee sit lisää jengiä. Paljon on lasiovea ja äänieristettä, mulla kiva ikkunapaikka kadulle päin (ratikoita vilistää vierestä kooooko ajan).
Rasittavaa vaan, kun kaikilla tuntuu olevan jotain valitettavaa. Siis KOKO ajan vaan valivalivali-sitä, valivalivali-tätä. Ja asioista, joille ei just nyt voi mitään, ja asioista, joita ei vielä oo ees tapahtunut. Rai-vos-tut-ta-vaa!
Mutta muuten - uusi office ja lyhyempi työmatka =
Sitten tossa vieressä on tulostin/faksilaite, jossa ihmiset ravaa, availee sitä huoneen ovea, meluaa siellä, jättää oven auki lähtiessään = lisää melua 
En mä - eikä varmasti kukaan muukaan kollegoista - tahallaan tohon puhelimeen huuda. Vois ite yrittää tulla tänne juttelemaan noiden kanssa 
Ja sitten noi haluis vielä kääntää mut & vieruskaverin toisinpäin, jotta ei ääni kantautuisi... No, veikkaanpahan vaan että se kääntyminen tietäisi vaan kovempaa melusaastetta meidän osalta, koska tossa selän takana olisi taukohuoneen seinä, ja siitähän vasta se ääni kimpoaakin.
Aika lähellä on Hanko Sushi, niin sieltä voi joskus ehkä hakea lounasta. Ja toi yksi tähän meidän "apilaan" istumaan tullut ihminen on tosi ihana, mutta tosissaan sekin lähtee pois jos ne kääntää mut 

päivänpolttaja kirjoitti:Koska asiakkaat ovat aina oikeassa.

päivänpolttaja kirjoitti:Tai sitten ne, joiden mielestä asiakas on aina oikeassa, sanovat sen ironisesti.

theia kirjoitti:päivänpolttaja kirjoitti:Tai sitten ne, joiden mielestä asiakas on aina oikeassa, sanovat sen ironisesti.
Joo en aatellut että olisit tosissas

Samalla muistelin miltä tuntui vuosi sitten, kun viimeisinä työpäivinä kirjoittelin hommistani ohjeita seuraajille ja mietin miten mahtavaa ettei tänne tarvi enää raahautua joka aamu. Selvästikään en ole saanut työpaikasta pysyviä traumoja, kun musta oli ihan kivaa käydä siellä pitkästä aikaa. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa