Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 30 Kesä 2008 14:00

Oli kiva viikonloppu. Ainaki noin suurinpiirtein. Perjantaina istuskeltiin kantiksessa kotikotona ja pelattiin kivaa noppapeliä, Photoplaytä ja poltettiin tupakkaa ja ihmeteltiin maailmaa. Yöllä käytiin Hesessä, jossa mua tytöteltiin ja ahdistuin ja tuijottelin mieshenkilöä MURHAAVASTI.

Lauantaina sateen yllättäessä menin kaverin (tai.. siis.. uuden tutun - olin tyypin nähnyt provinssissa pari vuotta sitten, sen jälkeen baarissa satunnaisesti törmännyt) ja sen poikakaverin kanssa kantikseen sadetta piiloon ja siiderille. Sieltä sitten Ämyyn ja bändejä kuuntelemaan ja hengailemaan ihmisten kanssa. Siinä kävi joku piripää-urpo, joka yritti varastaa mun tavarat, ja jonka järkkärit sitten karkoitti pois (natsikorttiakin heiluteltiin siinä)...

Sitten mentiin baarin pyöräkyydillä, kyytsäsin kaveria ja rimpautin kelloa että pojat väistäisi, sitten loppui vauhti ja kaaduttiin yhdessä kaverin kanssa maahan... ja pojat kattoo kun kaadutaan :virne: Baarissa oli taas tuttuja, ja ilta meni suhteellisen hyvin. Tavallaan.

Sunnuntaina ajoin itseni Järvenpäähän äidin luo, joka toi tuliaisena iiiihanan pääkallokäsirenkaan. :sydän: äiti. :sydän:

Nyt on väsyttänyt, mutta pikkuhiljaa alkaa virota. jee :)
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 30 Kesä 2008 15:22

Pengoin levykaappia etsiessäni sopivaa musiikkia tulevalle road tripille, ja löysin sieltä Beatlesin ( :sydän:) koko tuotannon lisäksi paaaljon vanhoja kirjoja, todellisia helmiä vieläpä! Monia klassikkoja, Rautatietä ynnä muita, vanhoja aapisia ja satukirjoja. Ihania, ihania satuja, joiden viehätys on niiden arkisuudessa - ei hurjissa tai jännittävissä seikkailuissa. :hymyhali:
Klassikoiden ja satukirjojen lisäksi löysin kasan Anni Polvan kirjoittamia nuortenkirjoja. Ihastuin ikihyviksi, olenhan itsekin aikoinani lukenut kaikki Tiina-kirjat.

Nyt olenkin vain kuunnellut Beatlesia ja selaillut löytämiäni kirjoja. Ihanaa, leppoisaa eloa.
Maija

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 30 Kesä 2008 19:52

Meni viimeyö autorustauksessa, jotta pääsin toisella autolla liikkelle. Aamulla ajattelin ottaa pienet torkut ja heräsin 20 yli seittämän... illalla.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 30 Kesä 2008 20:10

Outolintu kirjoitti:Varasin Ankkarockiin liput. En tiedä edes sitä, saanko ketään seuraksi, mutta päätin, että edes sinne on päästävä. Ei kai Korso niin korvessa ole, etteikö siellä selviäisi kahta päivää yksinkin. :pepsodent:

Kyllä sä ainakin musta saat seuraa, jos kelpaa.

Saatan olla kyllä selvin päin. :epäilevä:

Saatan olla myös ylipuhuttavissa. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 30 Kesä 2008 21:07

Välillä tuntuu siltä, etten taida olla oikein tähän nykynuorisoon kuuluva yksilö, sillä Maija kaheksantoistavee jatkoi edellisen Beatles/kirjanostalgiaraportoinnin jälkeen päiväänsä kuuntelemalla Elvistä leipoen samalla pasteijoita ja mustikkapiirakkaa. :virne:

Kaiken lisäksi olo on mitä parhain - iloinen mieli ja terve sielu, hurraa! :superhymy:
Maija

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 30 Kesä 2008 21:35

Elvis ja Beatleshan ovat parhaita :superhymy: sekä pasteijat ja mustikkapiirakat. :kuola:

Lomaltapaluu ei ollutkaan niin kauheaa kuin kuvittelin. Ehkä jos elokuussa ei
häämöttäisi vielä yhtä viikkoa ja yhtä päivää lomaa, niin ketuttaisi varmasti
enemmän.

Päivän kivoin uutinen oli kuitenkin se, että sain uuden sukulaisen! :superhymy:
Eräs serkuistani sai vauvan. Näen naperon varmaankin vasta elokuussa ja sitä
seuraavan kerran ties koska, sillä tämä serkku asuu vähän turhan kaukana.

Uuden tulokkaan kunniaksi kävin iskän ja äiskän luona kahvilla (eli teellä). Myöhästyin
sen takia pesutuvasta yli tunnin. :nolo: Mutta ei se mitään. Lainasin äidiltä kasan kirjoja,
vaikka olisi muutenkin paljon kivaa lukemista. Iski hirveä lukuinto. Sitten "pöllin" muutaman
Disneyn piirretyn VHS:nä, kun ei niitä kukaan muukaan katso.

Yllättävän kiva päivä. :tilt:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 30 Kesä 2008 22:16

Ankassa on kohta miittinki. :juoni: Itse olen vielä Kaljakellunnan ja Ankan kiirastulessa.

Haloo, rantauduin kotiin viime yönä joskus kahden aikaan. Tuska meni kuin siivellä, lauantaina en raaskinut edes hyvästä seurasta poistua alueelle. Nahka suorastaan kuplii iloisten ilmojen vaihtelun ja ressin voimasta, ehanaa. Näin viikonloppuna rakkainta ystävääni, vanhalle fordellekin kirjoitteli hän, mutten tänne ole häntä saanut maaniteltua vielä. Oli parasta :hymyhali: Tulette kuulemaan rojektista nimeltään Dying Fist vielä :virne:

Tein tänään kaupat himoitsemastani sohvapöydästä puhelimitse. Jotain hyötyä duunipaikastakin joskus, douh. Haen ihanaisen lasipöytäni tämän viikon kuluessa kotiin.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 30 Kesä 2008 23:15

Suvi kirjoitti:Myöhästyin
sen takia pesutuvasta yli tunnin. :nolo:

Mä unohdin tänään koko pesutuvan. :hullu:
Eilen sen varasin, jotta voisin pestä petauspatjan päällisen ennen kuin muutetaan, jolloin ei enää ole talon pesutupaa ja isoa konetta. Onneksi tässä on vielä aikaa varata tupa uudelleen ja tosiaan pestä se päällinen.

Olen viettänyt kesäleskeyskauttani (jatkuu torstaiaamuun) lähinnä katsomalla tennistä.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 01 Heinä 2008 03:51

Terseös Bostonista! Lento oli myöhässä, mutta tänne päästiin kuitenkin. Veto on ihan poissa ja voipi olla, että pikaisen kävelyretken jälkeen palaamme majoitukseen ja painumme pehkuihin.

Mutta rapakon toisella puolella! Ja katsotaan Colbert Reportia "livenä"! :virne:
Fantsu

ViestiKirjoittaja theia » Ti 01 Heinä 2008 12:19

Shaana hei, otetaan mieluummin Kaljakellunta-miittinki :superhymy: Duunikaveri puhui siitä tuossa kesän alussa, ja mun mielestä ihan järjettömän hyvä idea! Sinne vaan pitäis saada kunnon porukka kasaan, musta se olis yksin tai vaan yhden kaverin kanssa vähän nihkeä...

---

Eilen oli kivaa kahvitella. Ihan jo senkin takia, kun nyt voin ihan oikeasti sanoa että meen kahville, kun juon nykyään kahvia :superhymy: ...ja ok, oli se seurakin kivaa. :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 01 Heinä 2008 12:29

theia kirjoitti:Shaana hei, otetaan mieluummin Kaljakellunta-miittinki :superhymy: Duunikaveri puhui siitä tuossa kesän alussa, ja mun mielestä ihan järjettömän hyvä idea! Sinne vaan pitäis saada kunnon porukka kasaan, musta se olis yksin tai vaan yhden kaverin kanssa vähän nihkeä...

Tossa olis kylläkin ideaa :virne: Mä olen kans värvännyt vuosien mittaan sinne sakkia kellumaan, itse tosin vain tyytynyt kuskaamaan kännipäisiä kellujia ja kuvailemaan häppeninkejä. Jos sää sallii, niin tänä vuonna saattaisi vähän kelluttaakki. Ja meillä jatkot :virne:
Paras oli muutama vuosi sitten, kun porukat lähti Heurekalta ja kelluivat varmaan jotain viitisen tuntia parinsadan metrin matkaa, kun jo soittivat hirveessä tuupassa: " Thuush hei hhakeeen meithä, me haakshirikkouduthiiins" :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 01 Heinä 2008 13:18

Suvi kirjoitti:Elvis ja Beatleshan ovat parhaita :superhymy:

Niin ovat! :superhymy:

Siksi olenkin virallisesti järkyttynyt siitä, että kaveriporukkani tietää yhteensä vain kaksi biisiä Beatlesilta: Let It Ben ja Yesterdayn. :o:
Ja vakioporukkaan kuuluu sentään jokseenkin monta yksilöä.

Miten joku on voinut välttyä kuulemasta muuta Beatlesin tuotantoa? Se ei vain voi olla mahdollista. :o:
Maija

ViestiKirjoittaja theia » Ti 01 Heinä 2008 13:23

Mä veikkaan, että kyse on siitä ettei tiedä tietävänsä enempää niitä biisejä. Että biisi saattaa kuulostaa tutulta ja sitä varmaan osaa laulaakin, muttei vaan tiedä kenen ja mikä biisi.

Ainakin me laulettiin tunteella muksuna "Kaikki joukolla jäätä särkemään, HEI! Jäätä särkemään..." :virne: Jossain vaiheessa tajusi, että mikä biisi ja häh.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 01 Heinä 2008 15:34

Maybe so, olen minä koittanut vähän hyräillä/lauleskella niitä tunnetuimpia hittejä, mutta eivät ole tuntuneet kuulemma tutuilta. Tosin en kyllä itse ole kovin häikäisevillä laulunlahjoilla siunattu, joten en ihmettele, vaikka siitä ei olisikaan mitään selkoa saanut. :virne:

Pyysivät vain, että en enää ikinä laulaisi.
Maija

ViestiKirjoittaja theia » Ti 01 Heinä 2008 15:43

Maija kirjoitti:Pyysivät vain, että en enää ikinä laulaisi.
Pitääks niitä sun kavereita tulla läiskimään?
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 01 Heinä 2008 17:57

theia kirjoitti:
Maija kirjoitti:Pyysivät vain, että en enää ikinä laulaisi.
Pitääks niitä sun kavereita tulla läiskimään?

Kiitosta, mutta ei tarvitse. :virne:

Unohtivat pyyntönsä eräillä synttäreillä, kun halusivat musiikiksi jotakin muuta kuin sitä ainaista hilipatipippaa-tanssimussiikkia. Pistin heidät laulamaan kanssani Kaija Koota. :pepsodent:
Ja tyytyväisiä olivat!
Maija

ViestiKirjoittaja heartless » Ti 01 Heinä 2008 18:34

Minä(kin) tulen ilmoittamaan, että Ankkarock-lippu on kourassa ja yksin olen ainakin näillä näkymin sinne suuntaamassa, joten jos jonkinlaista miitinkiä on tiedossa, voisin olla kiinnostunut.

Nukuin viime yönä ihan luvattoman vähän, nyt on aika höhlä olo. Toisaalta mulla oli kuitenkin hirmu hauskaa valvoessani, että oli se sen arvoista, turhaan minä siitä kitisen.. ja huomenna on kuitenkin vapaapäivä ja saan nukkua. :)

Ylihuomenna tatuoitavaksi! :jami:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja teuwo » Ti 01 Heinä 2008 23:58

Miten musta tuntuu, että meikäläisen ilmoittelut on aina huonoja uutisia. Niin nytkin. Ei niin läheinen sukulainen lähti ajasta ikuisuuteen. Ehkä normaalissa elämässä tuo ei kirpaisi kovinkaan pahasti, mutta ilta on mennyt seinää tuijotellessa ja näytellessä, ettei tunnu pahalta.
Lauantaina pitäis lähteä pienelle autoilumatkalle Irlantiin. Ehdin jo osittain tuudittautua siihen, että reissu menis hyvin ja kaikilla ois kivaa. Nyt pelottaa ja paljon. Entä jos joku oikeasti läheinen kuolee, ku oon reissussa? Tulee paska reissu siinä tapauksessa. Taitaa tulla muutenkin, kun pelkään jokaista puhelinsoittoa ja piippausta.
Mitä vielä tänä vuonna tapahtuu?
teuwo

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 02 Heinä 2008 00:10

shaana kirjoitti:Ankassa on kohta miittinki. :juoni: Itse olen vielä Kaljakellunnan ja Ankan kiirastulessa.

Sama onglema. Hitsit. Mutta jos nyt Ankkaan menen, niin seuraan saa kyllä tuppautua. Yksin joudun kuiteskin sinne lähtemään, kun kaikki muut menee kellumaan.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ke 02 Heinä 2008 00:12

Synttärit! :jami:
Gaffa

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 02 Heinä 2008 00:17

Gaffa kirjoitti:Synttärit! :jami:
Onnea! KuvaKuva
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 02 Heinä 2008 01:16

Gaffalle onnittelut.

Teuwolle osanotot. Koita hyvä mies nauttia reissusta, eläkä aattele pahinta mitä voi sillä aikaa sattua.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ke 02 Heinä 2008 10:11

Olen palannut :virne:

Matka meni huikean huipusti, vaikka olikin kiirus koko ajan.

Kuveja voin laittaa maisemista ainakin, heti kun vain keksin mihin ketjuun ne lykkäisin...

Ja näiden viikon aikaisten viestien lukemiseen menee mulla varmaan se toinen viikko... :p
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 02 Heinä 2008 11:54

Onnea Gaffalle! :superhymy:

Ja myös minulle, sillä mullon nimpparit. :virne:

---

:pomppuhymy:
Tämä tyttö lähtee reissuun, pitäkää paikka pystyssä sillä välin!
Pyörin ja hyörin siis ympäri Suomea, jos joku jostain minut bongaa, tulkaa vain nykimään hihasta. :superhymy:

Pus kaikille, nähdään taas noin viikon päästä! :pusu:
Maija

ViestiKirjoittaja theia » Ke 02 Heinä 2008 13:28

Gaffalle täältäkin onnittelut :superhymy:

Ja sitten kans Maijalle onnittelut puolikaimalta - etunimen toisella puolikkaalla on kans tänään nimpparit. :virne:
theia
Pahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa