Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 09 Elo 2015 23:21

Suvi kirjoitti:Mukihärö:
Kibaya kirjoitti: Käytiin jätskillä ja leikittiin keijoja.
:sydän:


:keijo:


Kyllä me ehkä vähän keijojakin leikittiin. Lapset vaan eivät tienneet leikkivänsä keijoja :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 10 Elo 2015 08:37

Viimeinen lomaviikko alkaa tänään ja mieheke joutui jo töihin. Mitäs keksis, kun saa koko viikon tehdä mitä huvittaa? Paitsi ettei mulla esim. tänään ole autoa ollenkaan, eli en pääse kotoa mihinkään ennen iltaa. :keijo:

Eilen kävin mustikassa, omassa pihassa. On tää vaan kivaa, kun on tuota metikköä tossa, niin saa omasta pihasta viinimarjojen lisäksi myös mustikat ja kohta myös puolukat. :D

Kissa on ihana. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 13 Elo 2015 16:41

Jaaha, forde viettää kesää :keijo:

Tänään on ollut jännä päivä. Aamulla olin vähän unenpöpperössä ajatuksissani kun Annis saapui (sovitusti kyllä) paikalle :keijo: Äkkiä housut jalkaan ja yöpaita vaihtoon. Ei sillai kiire tai mitään :virne:

Annis toi mulle sieniä ja mustikoita :kuola: :pilvi:
Juotiin kahvia ja höpöteltiin, pyörähdettiin kirppiksellä. Meidän keskustan kirppis on aika hinnoissaan, mutta tein silti aika hyvän löydön.

Nyt olen hääräillyt kotona. Tehnyt soossia niistä sienistä :kuola: ja virkannut! Suunnittelin vähän että mitä tuosta tekeleestä tulee, mutta toteutus on vielä vähän vaiheessa. Ja mun pinkkinen lanka on jossain hukkassa :keijo: Lankakassi on vielä jossain tavaroissa ja sen paikallistaminen on vaiheessa.
Mun matto muuten katosi muutossa :keijo: Matto! Iso matto mikä oli olohuoneessa kun lähdin purkamaan ekaa muuttokuormaa ja sanoin että se pitää pakata mukaan. Ehkä se matto meni roskiin koska roskikset tuli kyllä tänne :P

Odotin että lääkäri olisi soittanut tänään mutta taisi jäädä soittamatta :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 13 Elo 2015 21:25

Hiukan on kyllä hiljaista fordella. :salaliitto:
Toisaalta en itsekään ole hirveästi jaksanut kirjoitella, sekä siksi, että joudun fordelle päästäkseni aina avaamaan erikseen Firefoxin kun muuten käytän Operaa, että siksi, että en viitsi itseksenikään kirjoitella, jos ei saa mitään vastakaikua, eikä ole paljoa asiaakaan. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 14 Elo 2015 09:15

Tänään alkaa 6h 45 min päästä loma :jami:

Loman alkua juhlitaan viikko sitten saadulla synttärilahjalla (Dinner in the Sky Rautatientorilla :sydän: ), ja toivottavasti otetaan aika rauhassa että päästään huomenna lähtemään mökille :hullu: Sitten ens viikolle on länsi-Suomi -suunnitelmia, käydään sukuloimassa ja treffataan kaveria ja muuta kivaa pientä. Ei kuitenkaan mitään stressipainamista ympäriinsä kuten se yks viikko mulla oli :keijo:

Loma sitten loppuu 90's festareiden perjantaihin ja mahdollisesti lauantain kaverin kolmikymppisiin.. Saa nähdä et miten vanha jaksaa :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 14 Elo 2015 09:25

Oltiin mökillä. Anoppi keräsi siskonsa kanssa meille kymmenen litraa mustikoita ja perkasivatkin marjat valmiiksi! :hymyhali: Nyt on pakastimessa ensi talveksi marjoja. Jee!
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 23 Elo 2015 19:15

Olipas mainiot kaksi viikkoa lomailla. Ilma oli mitä parhain ja tekemistä riitti. Käytiin mökillä, vaeltamassa Linnansaaressa, Tampereella siskon luona, Flowssa Helsingissä, loistava Aavikon keikka Kuopiossa, hyviä ystäviä tuli toiselta paikkakunnalta käymään ja tämä viimeinen viikonloppu meni kaverin synttäreitä juhliessa kymmenhenkisellä ystäväporukalla mökillä. Kerkesi tehdä niin paljon asioita, että jossain vaiheessa mietin, olenko unohtanut mennä töihin ja on kai mulla vielä loma, kun loma tuntui paljon pidemmältä.

Nyt sunnuntaina olo ei ole kovin hehkeä, vaikka ei mulla darraa ole onneksi. Olen varmaan ollut liikaa auringossa tai sitten kipeäksi tulossa. Puolet kavereista tuntuu olevan jossain räkätaudissa, niin ei se ihme jos olisi tarttunut. Yritän tässä nyt jotenkin saada motivaatiota taas töihin paluuseen. Ainoa hyvä asia on, että ei tässä olisi enää ollut rahaa lomailla, sillä rahat on kovin loppu. Onneksi parin päivän päästä käyn tyhjentämässä kirpparipöydän ja näyttäisi ihan hyvin tulevan rahaa.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 28 Elo 2015 22:00

Kolmen viikon kidutusviikoista kaksi takana. I - kuntoutus, II - lastenhoitohässäkät veljen ja kälyn häämatkan aikana ja III - lääkärit + työpalaveri = tulevaisuuden suunnittelut.

Ensi viikolta vissiin kuitenkin siirtyy se palaveri :epäilevä: Toisaalta se ois jees jos siirtyis, koska nyt on vähän semmoinen olo ettei ole sinne vielä mitään annettavaa. Pitää selvittää asioita vähän tarkemmin etukäteen.

Tää viikko oli yhtä... no, jotain. Lapset oli ok, mutta muutoin oli aika tiukkaa. Kulutin iltaisin paljon aikaa vaan tuijottamalla netflixiä kun lapset nukkui. Mitään omia asioita en ehtinyt/saanut hoidettua ja se vähän riepoo. Nyt oon ihan poikki.
Viikonloppuna on vielä synttäreitä ja muita. Jos ois fiksu, menis nyt nukkumaan :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 03 Syys 2015 09:45

Tyhjäsin kalenterin. :superhymy:
Enää siellä ei ole muuta kuin lasten pakollisia juttuja ja sitten lokakuulle yksi kaverimökkiviikonloppu. Ja yksi musakeikka koko syksynä. :D
Huomasin vaan tossa kesällä että olen jo useamman vuoden ollut joka viikonloppu menossa jonnekin. Harvassa on ollu ne viikonloput kun ei ole tarvinnut tehdä mitään. Lapsetkin ovat kyselleet koska olen taas kotona. Se oli sitten ehkä se herättävin asia. :hullu:
Joten ny en ole lähdössä hetkeen minnekään. :D (Tosin lasten reaktio tähänkin oli: "Mutta äiti miksi?" :läps: )

Kotiviikonloput. :sydän:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 07 Syys 2015 17:43

Kappas! Maanantai!

Viikonloppu meni taas ihan tsiuh-viuh, niin ne nykyään aina menee. Perjantaina oltiin lastenvahtihommissa, jotta toiset pääsi juhlimaan 5v hääpäiväänsä, me katottiin lasten kanssa Pieni merenneito ja sitten ne lapset meni nukkumaan. Iltasaduksi luin niille oudon Jeesus-sadun, ja ne Jeesus-kohdat tuli kyllä täytenä yllärinä, meinasin repeillä siinä lukiessani sitä :virne:

Lauantaina sitten käytiin Sirkusmarkkinoilla (kotikaupungissa vuosittain, tosin mä niistä kuulin vuos tai pari takaperin Kibalta, vaikka useamman vuoden oonkin asunut tuolla :vihellys: ), satoi ja oli aika synkeetä. Ei me pitkään viihdytty kun ei Tivolinkaan viittitty mennä :P

Sunnuntai koostui kävelystä ja kaupassakäynnistä.

Mun kolmikymppinen elämä on aika raisua :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 07 Syys 2015 22:34

theia kirjoitti:Mun kolmikymppinen elämä on aika raisua :virne:


Joo, sellaista se tuppaa olemaan täällä kolmenkympin paremmalla puolella. :keijo:
Mullakin oli tosi raju viikonloppu, perjantaina join 2,5 %:sta sitruunaolutta (Radleria Lidlistä) kotona ja katsoin telkkaria. Lauantaina en tainnut käydä muualla kuin lenkillä ja istuin pääasiassa kotona tekemässä jotain töitä ja kirjoittelemassa sähköposteja. Sunnuntainakin tein vähän töitä ja kävin yhdessä taidetapahtumassa, mikä oli kyllä ihanaa, mutta kun oli sateista ja kaikkea, niin oli jotenkin ankeaa. Ja siinähän se viikonloppu sitten olikin. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 07 Syys 2015 23:58

Joo, tsiuh-viuh. Elo-syyskuun viikonloput on just tämmöstä. Ensin oli kahdelle päivälle synttärit ja nyt yhdelle päivälle. Mutta takana ihan oikeesti älytön viikko kaikkinensa, eikä se viikonloppu ollut yhtään vähäisempi.

Lauantaina oli sitä leipomista, siivoamista ja kaikkea semmoista valmistelua ja sunnuntaina sitten ne juhlat. Kotiinpäästyä kaipasin vain hiljaisuutta ja kissoja. EI välttämättä tässä järjestyksessä. Ja suihkua. Omaa suihkua. Sen rauhaa ja rentoutta. Olen huomannut että oma suihku on mulle paikka missä pääsen irti kaikesta turhasta. Muiden suihkut on vaan paikkoja peseytymiselle, eikä niissä saa rauhoituttua samalla tavalla. En mä tartte kotona normisuihkuun kuin muutaman minuutin, kun muualla voi mennä pidempään kaikkien lämpötilojen ja muiden kanssa (joo'o, tämä on tärkeää ja tarpeellista tietoa jaettavaksi :keijo: :virne: )

Koska se sunnuntai oli aika voimia vievä, vaikka olin kotona suhteellisen ajoissa, niin tänään halusin olla tekemättä mitään. Paitsi että Tuusio oli "kipeenä" ja mutsi toi sen mun luo aamulla. Se mitään kipee ollu, vähän nuhainen, mutta jotain sössöä oli aamulla ollut ja mutsi päätti ettei se mene kouluun :jaaha:.
Niinpä se tuli tänne. Ja sitten mä hääräsin aamupäivän paperi- ja puhelintöitä ja iltapäivän yritin purkaa pahvilaatikoita. Viritin olkkariin valoja ja mietin että ketä vois pyytää pistämään kattoon lamppuja :keijoei: :läps: Ei mun pituus riitä. :epäilevä:
Illan pyhitin ihan rehellisesti sille että vain oikeasti katon telkkaria. Ja just sitä mitä haluan! Ei mitään poliiseja, tullia, kanadan rajalla tai muuta tosipaska-tv:tä. Katsoinkin sitten huumesuomen historiaa, salkkareita ( :ei: ) ja Roban. Kissakin katsoi :virne: Myyyyy hyökkäili syliin tai viereen tänään aina kun istuin alas. :sydän:

Että raisua on. Mutta kun äsken mietin että miten raisua oli mun ollessa 23, niin mielummin mä tän otan. Ongelmineen kaikkineen. Sitten kuitenkin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 08 Syys 2015 12:40

Kibaya kirjoitti:Viritin olkkariin valoja ja mietin että ketä vois pyytää pistämään kattoon lamppuja :keijoei: :läps: Ei mun pituus riitä. :epäilevä:

Pidä keijotuparit. SirPet vois varmaan taas laittaa ne toimintaa. :keijo: :kauriinsilmät:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 08 Syys 2015 16:36

marenkienkeli kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Viritin olkkariin valoja ja mietin että ketä vois pyytää pistämään kattoon lamppuja :keijoei: :läps: Ei mun pituus riitä. :epäilevä:

Pidä keijotuparit. SirPet vois varmaan taas laittaa ne toimintaa. :keijo: :kauriinsilmät:


Totta :lanppu: :juoni:

Täytyy kyllä jotain pitää, mutta nyt on vielä liikaa laatikoita purettavana että voisi pitää mitään :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 09 Syys 2015 16:48

Kibaya kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Viritin olkkariin valoja ja mietin että ketä vois pyytää pistämään kattoon lamppuja :keijoei: :läps: Ei mun pituus riitä. :epäilevä:

Pidä keijotuparit. SirPet vois varmaan taas laittaa ne toimintaa. :keijo: :kauriinsilmät:


Totta :lanppu: :juoni:



Eihän sitä tiedä, uskaltaako Sirpa tulla enää mihinkään bileisiin, kun joutuu "aina" hommiin. :keijo:

---
Mun (vähän päälle) kolmikymppisen elämä on taas vielä raisumpaa: viime viikonlopun olin kotona ja katsoin sarjoja. Meinasin mennä sunnuntaina leffaan, mutta en jaksanut vaihtaa vaatteita. :keijo: :töktök: Mulla ois hirveä hinku muutenkin mennä leffaan, mutta ei jaksa, kun ne menee niin myöhään. :keijo: Tai vaikka ne alkaisivatkin ajoissa, olen sitten kotona "myöhään". (Ja kotona houkuttelee Netflixissä Downton Abbey :hullu: :munmo: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 09 Syys 2015 19:29

Suvi kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Viritin olkkariin valoja ja mietin että ketä vois pyytää pistämään kattoon lamppuja :keijoei: :läps: Ei mun pituus riitä. :epäilevä:

Pidä keijotuparit. SirPet vois varmaan taas laittaa ne toimintaa. :keijo: :kauriinsilmät:


Totta :lanppu: :juoni:



Eihän sitä tiedä, uskaltaako Sirpa tulla enää mihinkään bileisiin, kun joutuu "aina" hommiin. :keijo:



Niinpä :huoh:
Tämän vuoksi mä ehkä tarttisin jotain kotiapujuttuja enemmän.

Sori tyypit että aina joudutte auttamaan mua kaikissa epämääräisissä hommissa. :sori:
Saa kieltäytyäkin jos pyydän!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ke 09 Syys 2015 20:52

No höpsis Kiba! Aika pikkujuttuja oot ainakin multa pyytänyt. Mielelläänhän sitä auttaa siinä missä pystyy :hymyhali:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 09 Syys 2015 21:32

theia kirjoitti:No höpsis Kiba! Aika pikkujuttuja oot ainakin multa pyytänyt. Mielelläänhän sitä auttaa siinä missä pystyy :hymyhali:


No niinpä! Sama täällä! Ei ollut takoitus sanoa, että me ei autettaisi sua. :)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 10 Syys 2015 09:09

Ei mua ainakaan kovin usein pyydetä. Ennemmin musta tuntuu, että tyrkytän apuani. :keijo: Auttaminen on kivaa. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 10 Syys 2015 10:59

Theia, ei toi vaatekaappi mun mielestä ollut enää pikku juttu :keijo:

Mä en oikeen osaa pyytää :keijoei:
Ja se, että näen mielelläni kavereita ihan muuten, kuin että oisin aina kinuamassa apua jossain jutuissa.
Nyt ehkä pitäis kyllä pyytääkin apua että sais nää laatikot pois. Ja löytäis kaikki kamansa :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 10 Syys 2015 11:19

Kibaya kirjoitti:Theia, ei toi vaatekaappi mun mielestä ollut enää pikku juttu :keijo:

No olipa :virne: Yks vaatekaappi sinne tänne :gay:

Mulla on nyt jotenkin superkiireistä (ja silloin kun ei oo kiire niin on väsy) etten ainakaan ihan heti avuksi pääse :(
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 11 Syys 2015 12:19

Kyllä mäkin auttaisin Kibaa mielelläni, jos olisin lähempänä jne. Avuksi oleminen on tosiaan kivaakin.

Enkä mäkään saisi itse lamppuja kattoon, jos sellainen olisi ajankohtaista, koska olen pätkä ja muutenkin kädetön käytännön hommissa. :keijo: Toistaiseksi isä on tarvittaessa hoitanut sellaiset, en sitten tiedä mitä tekisin, jos se ei olisi mahdollista. :(
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 11 Syys 2015 13:11

L-S kirjoitti:
Enkä mäkään saisi itse lamppuja kattoon, jos sellainen olisi ajankohtaista, koska olen pätkä ja muutenkin kädetön käytännön hommissa. :keijo: Toistaiseksi isä on tarvittaessa hoitanut sellaiset, en sitten tiedä mitä tekisin, jos se ei olisi mahdollista. :(

Mäkään en ole koskaan edes vaihtanut lamppua, saati laittanut sellaista kattoon :nolo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 11 Syys 2015 13:38

Ja miettikääpä verhojen vaihtoa kun huonekorkeus lähentelee kolmea metriä ja oma pituus on about puolet siitä. :virnei: Onneksi mulla on pitkä aviomies. :aukku:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 11 Syys 2015 15:04

theia kirjoitti:Mäkään en ole koskaan edes vaihtanut lamppua, saati laittanut sellaista kattoon :nolo:


Nykyajan lamppuviritelmät ovat usein vielä aika monimutkaisia. Hehkulampun tai energiansäästölampun osaan vaihtaa, jos se on järkevällä korkeudella, mutta jos se varsinainen valaisin pitäisi asentaa, tai vaihtaa joku ihme halogeenivalo (tai mitähän noikin nyt ovat mitä mulla on keittiössä ja eteisessä, eivät lähde ihan kääntämällä irti niin kuin hehkulamput), niin ei kyllä onnistu, vaikka ei olisikaan katon rajassa. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron