Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 02 Heinä 2008 15:35

Meikätyttö lähtee sitten huomenaamulla merelle kalaan. Toivomuksessa on hyvät ilmat (ei mitään 30 astetta, pliis) ja paljon kalaa, kuhaa eritoten.
Saapa nähdä miten käy. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja theia » Ke 02 Heinä 2008 19:46

Kaks yötä lomaan :täpinä: Loma ilman rahaa, siiiiistiiiii! :viha:

Mutta onneks on kaikkee tekemistä, mihin ei rahaa tarvitse ees. Kunhan saa vaan itsensä liikutettua paikkaan äks tilanteen tullen. Eli kotikotiin ja sitten varamaan Joensuuhun. Tai päinvastoin.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 02 Heinä 2008 21:08

Hyvää syntymäpäivää Gaffalle ja nimpparionnittelut Maijalle!

Kaveri kysyi mua Poriin jatseille. Pitäisköhän mennä? :raps:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 02 Heinä 2008 21:16

Koko päivä meni vähän niin sun näin, kun herätyskello soi juuri kesken REM-unen. Kyseinen yhtye ei kuitenkaan esiintynyt unessa. Vaikeaa oli herätä ja kaikki muukin oli jotenkin sen mukaista.

Jännää, kuinka muutama ensimmäinen minuutti jo määrittää paljon päivästä. Ihmisen tunnetila korreloi mielestäni erittäin vahvasti juuri kyseisen päivän aamuun. Päivät ovat sen sijaan keskenään aivan eri luontoisia.

Aamuvuoroviikot ovat yhtä nukkumisen kanssa vehtaamista. Toisaalta uni olisi hyvä, mutta niin pirun tylsää vain nukkua ja tehdä työtä. :huoh:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 02 Heinä 2008 21:28

Gaffalle onnittelut! :)

Itselläni ei ole muuta ilmoiteltavaa, kuin että söin noin desin verran kinuskikastiketta pelkiltään. Oli pakko, olis menny vanhaksi muuten. :hullu:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ke 02 Heinä 2008 22:11

Kiitos kaikille onnitelleille. :hymyhali:
Ja kuin pisteenä iin päällä: olen kylie.comissa!
Eli siis, kyseisille sivuille on lisätty Kylien kännykällään kuvaama pätkä Helsingin keikalta.
Ja kukapa muukaan kuin Gaffa siellä heiluttelee käsiään. :virne:
Jos jotain kiinnostaa, niin olen siinä suunnilleen 1:19 kohdalla havaittavissa.
Gaffa

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 03 Heinä 2008 08:59

shaana kirjoitti:
theia kirjoitti:Shaana hei, otetaan mieluummin Kaljakellunta-miittinki :superhymy: Duunikaveri puhui siitä tuossa kesän alussa, ja mun mielestä ihan järjettömän hyvä idea! Sinne vaan pitäis saada kunnon porukka kasaan, musta se olis yksin tai vaan yhden kaverin kanssa vähän nihkeä...

Tossa olis kylläkin ideaa :virne:

Joo :superhymy:.
Toi kuulostaa aivan mahtavalta. Pääseekö mukaan vaikkei juokaan kaljaa? Tai jos ei kellu, vaan on uppokivi :virne:?

Täällä töissä porataan nyt sitten sitä remonttia :epäilevä:. Onpa tosi kiva, kun poraavat tuota kalliota näköjään tunnin putkeen. Talo tarjoaa korvatulppia, mutta ne on EAR-mallia, jotka sattuu korvaan jo 10 minuutin jälkeen. Kiittimoi vaan niillekin. Alkaisivat nyt vaan räjäyttelemään, niin olisi ohi tämä paska. :raivo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » To 03 Heinä 2008 09:31

No hittiläinen, jos kaikki on kerta menossa kelluntaan, niin en mäkään sit mihkään Ankkaan lähe. :O:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Sippura » To 03 Heinä 2008 11:11

Gaffa kirjoitti:Ja kuin pisteenä iin päällä: olen kylie.comissa!
Eli siis, kyseisille sivuille on lisätty Kylien kännykällään kuvaama pätkä Helsingin keikalta.
Ja kukapa muukaan kuin Gaffa siellä heiluttelee käsiään. :virne:

Mä oon semisamis :femmat:
Mun ja Robbie Williamsin kuva löytyy sen nettisivuilta edelleen, vaikka
kuumasta tapaamisesta on aikaa jo pari vuotta :tilt: Ai niin, ja Rudeboxin
dokumentillakin mä hillun :tilt:

Muuta ilmoiteltavaa: päivät ma-te-lee. Odotan viikonloppua kuin kuuta
nousevaa, enkä vähiten Ruiksen takia. Lomakin saisi alkaa jo, kiitos
vain, mutta siihen on aikaa vielä reilu kuukausi. Milläköhän mä motivoin
itseni sinne asti? :bubbles:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Janet » To 03 Heinä 2008 15:31

Vois melkein hävettää. Törmäsin autoon tänään fillarilla. Olimme siis kummatkin liikkeessä. Vikahan oli täysin minussa. Mulla oli vähän kiire töihin, niin aattelin yhdessä risteyksessä vähän oikasta vasenta kaistaa.. No autohan sieltä tuli! Eipä olis arvannu, että siihen aikaan aamusta siitä suunnasta tulee auto vastaan! Onneksi en törmännyt keulaan, vaan jarrutin voimakkaasti ja pyörä lähti menemään siksakkia ja tömäytin polveni aika voimakkaasti auton kylkeen. Seuraavaksi väistin postilaatikkoa, jonka jälkeen jatkoin sekavaa ajoa muutaman metrin ja pysähdyin tien sivuun. Autosta kurkisti mies varovasti ja huikkasin vain, että "Ei käynyt kuinkaan!". Auto lähti ja jatkoin polkemista. Töihin päästyäni polvea jyskytti mukavasti. Enemmän hävettää kuin huolettaa toi polvi, vaikka se kipeä onkin.

Ei huvita lähteä ajamaan autolla nyt, törmään kumminkin johonkin.
Janet

ViestiKirjoittaja theia » To 03 Heinä 2008 15:38

Voi ei! Mä oon töissä Kaljakelluntalauantaina kolmeen asti! :kauhistunut:

Eks mä nyt pääse kellumaan? :Pillitys:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Herkku » To 03 Heinä 2008 16:10

Kuva

Minä oon nyt velaton nainen! :pomppuhymy:
Maksoin tänään viimeisenkin lantin 7726,40 euron opintolainasta.
Ois kyllä kakkukahvien paikka.
It's not denial. I'm just very selective about the reality I accept. - Calvin
Herkku

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 03 Heinä 2008 17:42

Onnittelut Herkulle...

Itse en ole vielä joutunut opintolainaa ottamaan, mutta nyt kun muutin kalliimpaan kämppään, joudun varmaan sellaiseen turvautua kun taas koulu alkaa ja työt loppuu :hullu:

Viikonlopuksi taas reissuun :virne: En ole koskaan kotona :hullu:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Herkku » To 03 Heinä 2008 18:22

Migreeni kirjoitti:Onnittelut Herkulle...

Itse en ole vielä joutunut opintolainaa ottamaan, mutta nyt kun muutin kalliimpaan kämppään, joudun varmaan sellaiseen turvautua kun taas koulu alkaa ja työt loppuu :hullu:

Kiitos! Itsekin olin osan opiskeluajasta töissä koulun ohella ja silloin makselin lainaa poiskin sellaisissa väleissä kuin se vain oli mahdollista. En muuten olisi sitä vielä kokonaan voinut takaisin maksaakaan, kun valmistumisestakin on vasta vuosi.
It's not denial. I'm just very selective about the reality I accept. - Calvin
Herkku

ViestiKirjoittaja Shay » To 03 Heinä 2008 18:54

Juuso oli aamulla radiossa. :pomppuhymy: Poskiin kävi kipiää, kun hymyilin niin paljon
sen haastattelun ajan (mikä kertoo enemmän mun hymyttömyydestä kuin haastattelun
pituudesta). Vieläkin kaipaan Juusoa takas radioon. :huoh: Juuuso. :hymyhali:

Kohta on viikonloppu. Jääkaapissa odotta pari olusta. Hörppisin tännään, mutta äiti tullee
käymään. :epäilevä: Tänään ois kyllä ollu hiano päivä istua terassilla hörppimässä...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 03 Heinä 2008 19:07

Huomenna matkustan ystäväni luo ja tapaan myös ystäväpoikani. :täpinä: Kumpaakaan en ole nähnyt yli kuukauteen. On jo vähän ikävä. Ihania ihmisiä molemmat. :hymyhali:

Nähdään maanantaina! :hehei:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 03 Heinä 2008 21:14

Huomenna voisi perjantain kunniaksi vetää kalsarit jalkaan ja pullon viinaa päähän. :raps: Ainut ongelma on jaksamisessa sikäli, että jaksaako työpäivän jälkeen lähteä kaupungille ostamaan sitä viinapulloa.

Kuitenkin tässä on monenlaisia tunnetiloja ollut viikon aikana ja yleensä silloin viina jotenkin maistuu, kun pääsee vähäksi aikaa irti kaikesta (Veikon koneesta).

Saa nyt nähdä, jaksaako. Mielestäni alkoholin nauttimiseen liittyy aina myös ylimääräistä vaivaa, joten siihen täytyy oikein erikseen ryhtyä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Emilia » To 03 Heinä 2008 21:49

Herkku kirjoitti:Kuva

Minä oon nyt velaton nainen! :pomppuhymy:
Maksoin tänään viimeisenkin lantin 7726,40 euron opintolainasta.
Ois kyllä kakkukahvien paikka.

Onneva! :superhymy: Hieno fiilis tuo on.

Itse tein tänään "tyttöjutun". Töin jälkeen vein kamulle suklaata
ja annoin kuulevan korvani käyttöönsä. Oonhan mä usein ystävien
tukena, mutta suklaata en niille kyllä vie. :O:
Emilia

ViestiKirjoittaja shaana » To 03 Heinä 2008 23:41

theia kirjoitti:Voi ei! Mä oon töissä Kaljakelluntalauantaina kolmeen asti! :kauhistunut:

Eks mä nyt pääse kellumaan? :Pillitys:

Hmm. Voihan matkan varrelta hypätä jonkkaan matkaan? Jos ei tuule, niin kellumiseen menee kyllä useita tunteja :superhymy: Jos saatas väkeä läjään ni voisin kallistua kelluntaan. :superhymy: Pääseehään Ankkaan sunnuntainakin. :juoni: Ja Kiba uppokivekseksi mukaan joo!

Herkulle onnittelut minultakin velattomuudesta! :superhymy:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 03 Heinä 2008 23:44

Hienoa, kerrassaan hienoa. Yritykseni nukkua alkoi jo yli puolitoista tuntia sitten. Siihen on sisältynyt pyöriminen sängyssä, samassa asennossa makaaminen parikymmentä minuuttia ja useampi sivu kirjaa. Ja ei, uni ei tule. Alkaa ahdistaa, sillä huomenna pitäisi jaksaa herätä ja tiedän, että aamulla väsyttää. Ja sekös auttaakin unensaantia! :sekopää:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 04 Heinä 2008 00:11

Mulla menee hermot naapureihin. Ei sillä, että edes yrittäisin nukkua vielä, mutta jos yrittäisin, niin ei tulis mitään tässä paukkeessa. Naapurissa (alakerrassa) asuu monilapsinen perhe eikä ne kersat ole mitään isoja vielä. Siellä ne nyt kuitenkin ryskäävät, hakkaavat seiniä ja lämpöpattereita. Jumalauta. Jatkunut koko kesän. :viha:

En ainakaan usko, että mekkala tulisi mistään muualta, kun seinänaapuri on joku hiiren näköinen typykkä ja yläkerrassa asuu n. 134-vuotias herra huutavan eukkonsa kanssa. Sen kyllä huomaa, kun ne alkaa....

"Talonmies" on puolikuuro ja höperö, ei sille voi mitään sanoa. Sitä paitsi se on umpirasisti ja jos kävis pyytämässä, että ojentaa vähän naapuria, niin kohtahan se huutaisi tuolla pihalla, että painukaa takasin Saharaan tai jotain.. :epäilevä: Kai meille joku yhteyshenkilö löytyy.. Isännöitsijä tai Saton sihteeri tai joku, jolle vois laittaa vaikka sähköpostia. Menee vaan niin hermot.

Naapureilla on myös tapana (en tiiä, kenellä, kun täällä on suunnilleen mahdotonta paikantaa äänien tulosuuntaa) nakutella vasaralla ja porailla huonekaluja tms arki-iltaisin kymmenen jälkeen. Kai sitä jonkun lapun vois pistää rappukäytävään, mutta ei menis kauan kun tuo talonhengetär kirjoittaisi siihen vastineen, ei-niin-mukavaan sävyyn.

Kai tän olis voinu laittaa johonki muuallekin, mut menköön nyt ilmoituksesta. Ilmoituksesta, että hermo menee. :viha:
Emilia

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 04 Heinä 2008 00:49

Janet kirjoitti:Vois melkein hävettää. Törmäsin autoon tänään fillarilla. Olimme siis kummatkin liikkeessä. Vikahan oli täysin minussa. Mulla oli vähän kiire töihin, niin aattelin yhdessä risteyksessä vähän oikasta vasenta kaistaa.. No autohan sieltä tuli! Eipä olis arvannu, että siihen aikaan aamusta siitä suunnasta tulee auto vastaan! Onneksi en törmännyt keulaan, vaan jarrutin voimakkaasti ja pyörä lähti menemään siksakkia ja tömäytin polveni aika voimakkaasti auton kylkeen. Seuraavaksi väistin postilaatikkoa, jonka jälkeen jatkoin sekavaa ajoa muutaman metrin ja pysähdyin tien sivuun. Autosta kurkisti mies varovasti ja huikkasin vain, että "Ei käynyt kuinkaan!". Auto lähti ja jatkoin polkemista. Töihin päästyäni polvea jyskytti mukavasti. Enemmän hävettää kuin huolettaa toi polvi, vaikka se kipeä onkin.

Ei huvita lähteä ajamaan autolla nyt, törmään kumminkin johonkin.

Tuli muuten mieleen, että onkohan tää yleinenkin tapa, että pyöräilijä lommottaa autoa ja jatkaa vaan matkaa piittaamatta vahingosta, jonka on aiheuttanut. Miulle nimittäin kävi joskun näin, että joku teini päätti sitten rysähtää konepellille fillarinsa kera. Siinä vähän kattelin, että ei loukkaantumisia ja teini jatko matkaansa. Hetki kesti ennenkun tajusin, että konepellissä on lommo ja teini kirmaa jo matkan päässä. Totesin, että olkoot kun ei se paha jälki ollu, mutta periaate on varsin outo :O:

Voi olla, ettei auton kylkeen mitään vaurioita tullu, mutta että jatkoit vaan matkaasi? :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 04 Heinä 2008 01:53

Kuolo kirjoitti:
Janet kirjoitti:Auto lähti ja jatkoin polkemista.

Voi olla, ettei auton kylkeen mitään vaurioita tullu, mutta että jatkoit vaan matkaasi? :friikki:

Viestin mukaan auto häipyi ensin, joten ei nähtävästi halunnut korvauksia.

Varsinaisille paikalta karkaajille pitäisi kyllä opettaa tapoja, mutta niitä paskoja ei saane helpolla kiinni. Eräs autonoven tahallisesti lommoille hakannut saatiin kerran selville helposti, koska torvi teki tempun kaverinsa auton ovella, ennen kuin karkasivat. Saatiin rekkari ylös. Tyyppi ei meinannut paljastaa kaveriaan, mutta kun korvaaminen olisi siirtynyt hänelle, niin alkoipa laulaa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 04 Heinä 2008 03:01

Pah. Auto on auto, sama jollekki lommolle. Eihän niillä sais enää ees ajaa nykyään. Tai ei ainakaan pitäis saada.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 04 Heinä 2008 03:32

Tahallaanko Lyyra provoaa?

Suomessa on sen verran kallista korjauttaa autoa ja varsinkin maalauttaa, että jos on vähänkään parempi auto, niin ei sitä anna toisten tuhota asiaan puuttumatta. Meidän tapauksessa esimerkiksi ovi oli aika karua nähtävää. Sama kun sinulta kivitettäis ikkunat rikki tai väännettäis pyörästä vanne kieroon tms. Ei muka yhtään harmittais? Olis ihan sama?
Ei näillä leveysasteilla sitäpaitsi ilman autoa voi olla, jos haluaa muualla kuin parimmassa lähinaapurissaan käydä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa