Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 11 Syys 2015 16:36

Nimenomaan kääntämällähän ne lähtee irti. :keijo:

Nykyäänhän noi rupee olemaan aika helppoja, kun on vaan koukku ja pistoke. Niiden sokeripalojen kanssa vähän hirvitti välillä itteäkin.

Mäkin tykkään autella ihmisiä. Siitä saa toiselle hyvän mielen ja usein itsellekin.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 11 Syys 2015 19:49

Mulla on sokeripalat :aukku:
Tai siis yhdessä ei oo. Siinä ei oo mitään. Sokeripala on laatikossa :aukku:

Olin tänään metsässä :pilvi:
Tutustuin kuntoutuksessa semmoiseen ihmiseen joka asuu tässä suhteellisen lähellä ja päätettiin että mennään metsään. Mentiinkin. Löydettiin vähän suppilovahveroita, yksi kuivunut kanttarelli, mustikoita ja puolukoita :pilvi:
Tärkeintä ja parasta oli kuitenkin se metsä. Hirvikärpäsineen. Löysin myös peikkojen pesiä, keijujen jälkiä ja menninkäisten mättäitä. :pilvi:

Metsä :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 13 Syys 2015 23:03

Sissussaatana mikä viikonloppu takana.
Viimeinen pakollinen synttärijuhlia sisältävä viikonloppu! Tänä vuonna vain kolme viikkoa putkeen. Ei ois jaksanut enää. Ei ainakaan tätä, että on kahdet juhlat viikonlopussa. Eilen ne illanistujaistyyliset juhlat, jotka oikeasti on sen emännän synttärit ja tänään meidän mutsin syntymäpäivä. Huhhuh.
Ei voi verrata eilen käytyjä keskusteluja tämän päivän keskusteluihin. Eilen puhuttiin miten voi auttaa hädässä olevia ihmisiä, miten hätä näkyy kadulla, avoimin mielin puolesta ja vastaan mielipiteitä pakolaisista ja keskustelua, missä oli ideaa. Tänään kuuntelin kun muut vitsaili ympärillä siitä voiko pumpattavia barbaroita käyttää kumiveneenä ja että pitäiskö niille pakolaisille mitä tänne tulee lähteä viemään parit kumiveneet :läps: Ja muuta tosi ihanaa "roturealistista" läppää. Niinkuin esimerkiksi kun ruotsalainen pikajuoksija tuli viimeiseksi niin ihmiset taputti sille. Koska "jeeeeee, ruotsalainen neekeri hävis!!". :epäilevä: :läps: :ei:
Mua suretti. Mua ihan oikeasti suretti, koska semmoisia ne on.
Itse poistuin paikalta. Ei kai tartte sanoa että voin vähän pahoin tuolle. Menin ulos leikkimään lasten kanssa. :huoh:

Ensi viikolla palaveri työjutuista. :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 26 Syys 2015 17:21

Plääh :haukotus:
Tekemistä on jostain syystä hirveästi. Paitsi tänään en ole siltikään tehnyt niistä mitään, sen sijaan tein perussiivousta, kävin torilla ja kaupassa ja söin eilen valmistamaani tomaatti-mustapapukeittoa (tähän oli Pirkka-resepti, varmaan Mitä tänään syötäisiin -Aki on joskus valmistanut tätä)... joka on tosin kummallisen mautonta tai tylsänmakuista huolimatta suuresta maustemäärästä. Jälkiruoaksi oli tänään valmistamaani chili-suklaakakkua. :gay: Siitä tuli ihan hyvää, halusin tehdä sen koska papukeiton keittämisestä jäi jäljelle chilejä.

Kai sitä nyt sitten pitäisi taas tehdäkin jotain hommia, kun on sentään syöty.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 28 Syys 2015 00:16

Jaksaisikohan sitä herätä katselemaan superkuu+kuunpimennysyhdistelmää? :täpinä:
....
Jaa, on luvattu Helsinkiin pilvistä. No, ehkä sitten vuonna 2033. :epäilevä:
Muoks. tai siis Suomessa vissiin 2036. :keijoei:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 28 Syys 2015 10:43

marenkienkeli kirjoitti:Jaksaisikohan sitä herätä katselemaan superkuu+kuunpimennysyhdistelmää? :täpinä:
....
Jaa, on luvattu Helsinkiin pilvistä. No, ehkä sitten vuonna 2033. :epäilevä:
Muoks. tai siis Suomessa vissiin 2036. :keijoei:

Joo, ei näkynyt kuunpimennystä. :( Kevyt punainen kajo näkyi pilvien läpi klo 4.15-4.30, mutta muuta ei näkynyt. :huoh: Idässä oli pilvetön taivas, mutta kuun edessä pilviä oli paksuna peitteenä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 04 Loka 2015 21:17

Olipa kiva viikonloppu.
Suurin osa ajasta kului metsässä. Ensin "ruskaretki" metsässä ja sen jälkeen mökkeilyä Suvin mökillä.

Kävin uimassa :keijotäpinä:

Nyt väsyttää kyllä. Kotimatka oli uuvuttava. Onneksi oli matkasuklaa :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 05 Loka 2015 09:43

Viikonloppu oli kyllä ihanan rentouttava (olin samalla mökilla kuin Kiba).
Mökin ikkunoista näki järvelle. Veden katseleminen on käsittämättömän rauhoittavaa. :hullu:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 05 Loka 2015 12:25

Mun loppuviikko oli täynnä ohjelmaa :D Mutta silleen sopivasti, ettei ahdistanut. Torstaina kävin kaverin kanssa viemässä sen koiraa ulos ja sitten höpöteltiin ruoan ääressä niitä-näitä. Perjantaina kävin hakemassa kirjastokortin (joo nyt vasta :nolo: vastahan mä tuolla oon reilu viis vuotta asunut :nolo: ) ja käytiin sallaaatilla Kulmiksessa. Sitten lauantaina vaihettiin kuulumisia (työ)ystävän kanssa kun ei töissä koskaan ehditä, kahvilla istuttiin parisen tuntia ja sunnuntaina käytiin langon & kälyn luona syömässä. Sunnuntailounakset noiden luona on jo pieni perinne ja parasta siinä on kun lanko taikoo epämääräisistä aineksista herkkujälkkäreitä :virne: Tällä kertaa kyllä vietiin kermaa ja suklaata, mutta silti että tuloksena on jauhoton kakku (vähän sellainen mutakakun & brownien risteymä), suklaa ganache, kermavaahtoa ja marjoja ja kaikki puolessa tunnissa ilman respetiä... :kuola: Joo, tää on lähinnä syy miks mennään sinne usein syömään :aukku:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 08 Loka 2015 21:11

Pääsin tänään testaamaan P - niinkuin lentokenttä - junan. Kävin mummilla ja sain kulkea sinne tuolla uudella junalla. Kotimatkalla oli jotain ihme teinipoikia jotka uhos konnarille ja se pisti ne pihalle junasta :virne: Aiemmin kuulin että se poikaporukka oli menossa toiselle asemalle, mutta niin vaan sen vittuilun kohteeksi joutunut konnari heitti ne ulos. Alkuun poikaporukka yritti jupista vastaan, mutta konnari totesi hyvin lakonisesti "voidaanhan me poliisitkin soittaa..." mikä sitten oli kundeille riittävästi. En tiedä oliko tuo ihan tarpeellista, mutta oli se niiden poikien käytös tosi rumaa. Semmoista överiä sikailua ja muille huutelua.

Mummi on ihana :sydän:
Höpöteltiin sohvalla ja hörpittiin kahvia. Puhuttiin historiaa ja parannettiin maailma. Kertaheitolla :keijo:
Lisäksi sain mummilta kirjan :täpinä: ja jään odottamaan toista kun se lukee sen itse ensin. "En kyllä tiedä ketään muuta kenelle tätä suosittelen luettavaksi, mutta kyllähän sun on tämä pakko lukea"-tyylinen alustus siihen toiseen kirjaan.

Tuli kyllä tosi hyvä mieli siitä mummilasta.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 11 Loka 2015 22:49

Olipa kiva viikonloppu.
Lauantaina aamun hääräsin, järjestelin känppää, unohdin kattoa kelloa ja iltapäivällä sain ensimmäisen yökylävieraan :keijo:

Pyörähdettiin pihalla kävelyllä, höpöteltiin, juotiin glögiä ja katottiin järkevää ja järjetöntä (mm. Pointless tuli tutuksi :keijo: ).

Tänään aamulla heräsin siihen että kissanryökäle pudottelee tavaroita ja herättää. Annoin ensihätäruokaa, menin takaisin nukkumaan, sain nukkua alle tunnin kun se alkoi alusta. Annoin kunnon ruokaa ja nousin ylös. Yökylävierasta ei oltu häiritty ollenkaan ja molemmat katit nukkui olkkarissa vieressä :virne:

Käytiin päiväkävelyllä metsässä, vakoiltiin oravia ja juotiin sporttisia smoothieita päästessämme takaisin :keijo:

Nyt illasta kävin vielä äitin luona tekemässä itelleni evääksi ensi viikolle kaalilaatikkoa :kuola:
Menen sinne huomenna kaitsemaan mun veljentyttöä kun käly, niiden poika, mutsi ja Tuusio lähtevät laivalle syyslomailemaan. Saas nähdä mitä siitäkin tulee kun ollaan sen taaperon kanssa "kahdestaan". :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Su 18 Loka 2015 14:46

Voihan sunnuntai! Olin tossa lähdössä siskon kanssa leffaan, eka kiskalle lataa matkakortti. No. Ei lompakkoa missään. Kotiin ettimään lompakkoa. Ei missään. Ei ollut jäänyt eiliseen vierailupaikkaan, ei ollut autossa.

Ehkä oon sit jättänyt sen tankkauksen jälkeen auton katolle, mutta sekin epätodennäköistä kun muistan olleeni auton avaimet ja lompakko samassa kädessä...

Soitin sit korttien sulkupalveluun ja suljin kortit. Olis tehnyt mieli sanoa että oon raskaana ja selvinpäin vaikka soitankin sunnuntaina kadotettuani lompakon :virne:

Kuka kadottaa lompakkonsa selvinpäin?!?!?!? :töktök:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 19 Loka 2015 15:41

En tiedä tarkalleen että missä mun lompakko katosi, mutta se on nyt löytynyt :pomppuhymy: Tokihan ehdin maksukortit kuollettaa ja tilata uuden kelakortin, jos olisin vaan huomannut Naamakirjan "muut"-kansiossa viestin niin ei olisi tätäkään vaivaa tarvinnut nähdä... Mutta, ei tarvii ajokorttia uusia, eikä aivan vastahankittua kirjastokorttia hakea uudestaan :virne:

Rehellisiä ihmisiäkin on vielä :sydän:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 31 Loka 2015 14:15

Olin eilen akupunktiossa. :helpotus:

Aloitettiin neulottaminen viideltä, olin kotona puol kymmenen :keijo:
No oho! Kaks tuntia istuin sen jälkeen viltin alla palelemassa ja yritin pysyä hereillä.
Juteltiin samalla hippadulla-juttuja ja juotiin teetä. Just kun meinasin nukahtaa, sen akupunkturistin koira tuli tökkimään mua ja halus että rapsutan. Se kävi aina välillä pyörähtämässä vähän matkan päässä ja tuli takaisin tökkimään kuonolla.

Mutta jösses saatura että mun jalat oli sen jälkeen poikki. Miten niinkin viattomat jutut kuin akupunktioneulat voi viedä voimat niin totaalisesti? :keijo: Muutama hassu neula reidessä, polvessa, nilkassa ja jalkaterässä ja hupsis hei, voimia ei.

Mietittiin siinä sitten yhdessä että miten hiiiiiirvittävän pitkä matka on tultu siitä hetkestä kun menin ekaa kertaa ikinä akupunktioon. Mua piti pitää kädestä, rauhoitella ja itkin ihan hulluna siinä pöydällä. Nyt vain "vähän" huudan ja kiroilen ja saatan pari kertaa vetää kättä pois alta, mutta en lähde karkuun, enkä huutoitke kun niitä neuloja laitetaan. Just nyt ois meinaan ollut semmoinen kohta, kun neulat laitettiin migreenipisteisiin mahaan ja se oli vähän inhottavan tuntuista. Aiempi minä olisi liuennut alta pois. Nykyinen minä vaan veti henkeä sisään ja puhalsi ulos liikahtamatta ollenkaan.

Tästä syystä tänään on leffa- ja makoilupäivä. Jo keittiöön käveleminen on suuri voimanponnistus.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 09 Marras 2015 20:37

Google on kyllä mahdottoman hyvin identifioinut mun kiinnostuksen kohteet. Youtuben banneri mainostaa yleensä kuumia naisia ja nyt pyörii videoiden alussa jatkuvalla syötöllä partakonemainokset. :rotflmao:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 13 Marras 2015 00:56

Pride-hommat :sydän:
Tänään oli kaksi ensi vuoden tapahtumaan liittyvää palaveria. Toinen oli vastuuporukan kesken ja toinen oli tekijätiimin ensimmäinen yhteinen kokoontuminen. Paljon saatiin aikaiseksi ja paljon on vielä tehtävääkin.
Olin kuitenkin ihan fiiliksissä lähteissäni kotiin. Mulla on hyvä tiimi, mun ympärillä on hyviä tyyppejä ja semmoinen tietynlainen kauna on poistettu porukasta. Olen ihan mielettömän hyvällä tuulella siitä, että se kenen kanssa teen eniten yhteistyötä sanoi tänään ääneen semmoisia juttuja mitkä mua on häirinneet pitkään. Tärkein oli yhteisten pelisääntöjen pohja, yhdenvertaisuus. Ei jätetä ihmisiä ulkopuolelle. Yksityiset asiat yksityisinä, ei kuiskutteluna ja supinana muiden keskellä.

Kyl-lä.

Oli vähän jännä fiilis kun palavereihin mennessä tajusin että on marraskuu ja Neleyan kuolemasta tulee kaksi vuotta kahden viikon päästä. Se iski niin kovaa että purskahdin välittömästi itkuun enkä voinut sille mitään. Olin metroasemalla ja juuri astumassa metroon. Se vain tuli enkä voinut mitään. Onnekseni tiesin suhteellisen hiljaisen "toisen reitin" sinne minne olin menossa ja vaan itkeä pillitin sen matkan. Ehdin rauhoittumaan ennen perillepääsyä ja todettava että se ikävä ei poistu, mutta ei ole jatkuvasti läsnäkään. Koen että mulla on edelleen siihen liittyen ehkä semmoista surua mitä en ole surrut pois ja se purkautuu näin.
Suru vaan on surtava. Josko muutaman vuoden päästä se ei enää tunnu vihlovalta ja siltä että sen alle musertuu, mutta nyt se vielä on. Henki ei meinaa kulkea ja tekisi mieli vaan kirkua samalla koko jutun epäreiluutta.
Eikä sitä ainakaan näin yöllä parane miettiä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 17 Marras 2015 11:58

Mun maailma on muuttumassa.

Oon huomannut hymyileväni tuntemattomille vauvoille julkisissa. Apua. :keijo: :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 17 Marras 2015 13:53

Mä olen hymyillyt vauvoille jo pitkään, vaikka mulla ei ole lapsia tiedossa, eikä vauvakuumettakaan tietääkseni. Dear Eki, olenko outo? :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 17 Marras 2015 14:00

Mä en hymyile vauvoille, mutta taaperoille senkin edestä. :hullu: Eli tällä hetkellä ei ole pahaa vauvakuumetta havaittavissa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 17 Marras 2015 14:36

Joo, pointti ehkä olikin että mä oon aina ennen (ainakin mielessäni) irvistellyt vauvoille/taaperoille/lapsille yleensä :keijo: On olleet aina siellä ei-vois-vähempää-kiinnostaa ja oottepa-ärsyttäviä -akselilla. :tilt: en tarkoittanut, että jos niille on hymyillyt pitäisi olla vauvakuumeessa tai odottaa vauvaa. Minulle vain ko. toiminta on hyvin epänormaalia, jonka minut tuntevat tietävät :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 17 Marras 2015 15:04

Mulla vauvoille hymyily ainakin on selkeä oire vauvakuumeesta. :keijo: Normaalisti en pysty ymmärtämään, mitä ihanaa pikkuvauvoissa on. Niinä hetkinä, kun vauvakuume iskee, vauvoista tulee kuin taikaiskusta ihania. :töktök:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 18 Marras 2015 15:46

Sherlockin erikoisjakso tulee vuodenvaihteessa. Se näytetään Suomessakin elokuvateattereissa.
Helsingissä on muutamakin eri paikka nähdä se, mutta ensimmäinen on Maximissa 3.1.
Liput tuli myyntiin klo 14.
Olin varaamassa niitä heti. Kuusi minuuttia ja varauskiintiö oli täynnä. Kuusi!
Sain meille varattua paikat, enkä edes mistään ihan huonoimmasta päästä, mutta jumankauta että meinasi pukata paniikkia.
HUHHUH!
Tennispalatsi ykkösessä on näytös 11.1 :keijo: SInne oli samassa ajassa varattu neljä paikkaa :keijoei:
Katsahdin myös että ainakin Turussa oli jokunen aika sitten vielä myös tilaa :keijo:
Maximissa on tätä kirjoitettaessa jäljellä 30 paikkaa. Saliin mahtuu 362. Loput liput on todella hajapaikkoja ja yksittäisiä vapaita paikkoja.

Mutta muutoin :tipahdus: :täpinä: :ahihi: :ahihi: :sekopää: :ahihi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 18 Marras 2015 19:27

L-S kirjoitti:Mä olen hymyillyt vauvoille jo pitkään, vaikka mulla ei ole lapsia tiedossa, eikä vauvakuumettakaan tietääkseni. Dear Eki, olenko outo? :keijo:


Mä myös. Vauvat on ihania. :hullu:

---
Mä meinasin unohtaa tuon koko Sherlockin. :läps: Olin 1,5 tuntia palaverissa, sen jälkeen hain teetä ja hoidin yhtä soittopyyntöä, kun oma puhelin alkoi muistuttamaan lipunmyynnistä. :P

Onneksi Kibs oli valppaana. :hymyhali:

(Maxim :hymyhali: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 20 Marras 2015 00:06

What a day.

Työpalsun jälkeen kaks muuta palsua.
:keijo:
Tilttiin meni ihminen, monellakin tapaa, hyvässä ja pahassa.
Lisäksi hihittelin salapukkeilulle joka lähti villisti elämään mielessä.

Nyt pitäisi jotenkin rauhoittua ja käydä nukkumaan, koska huomenna on vaikka mitä vielä tehtävänä ennen viikonloppua.
Mutta kovin montaa tämmöistä päivää ei jaksa. :huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 20 Marras 2015 15:01

Piti mennä lastenvahdiksi ja nyt se peruuntui. Mitä teen kaikella tällä perjantailla :raps:

Todennäköisesti jos tuota lastenvahtikeikkaa ei olisi ollutkaan, olisin vaan mennyt himaan ja rötväillyt siellä :keijo: todnäk tulen sen nytkin tekemään mutta tuntuu kovin tyhjältä kun oli iltasuunnitelmat mutta nyt ei olekaan :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron