Forden Joulupukkirinki

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 18 Marras 2015 23:41

No niin muutkin Matti Myöhäiset. Vielä reilu tunti aikaa ilmoittautua mukaan. :joulukeijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Emeritus » To 19 Marras 2015 01:33

No helvata, nyt vasta muistin että tuo ilmo meni puolilta öin kiinni. :naamapalmu:

Kelpaako selitykseksi että haahuilin omiani, ihastelin elektroniputkien loistetta ja olin puolisen tuntia jäljessä olevassa aikapoimussa? :keijohei:

Messissä:
L-S
lumikukka
Kibs
marenki
skray
Suvio
Wildis
theia
Annis
kvatti
iisa
SirPet
Emeritus
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 19 Marras 2015 13:29

kmaria, sä pidät ny keijoja jännityksessä! :keijotäpinä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja theia » To 19 Marras 2015 13:42

Pitäiskö Emeritus diskata vai hyväksyä selitykset? :keijo: Ei vaan :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja kmaria » To 19 Marras 2015 13:58

Virallisena arpojana hyväksyn Emerituksen mukaan pukkirinkiin ja julistan ilmoittautumisajan päättyneeksi vain noin puoli vuorokautta myöhässä. :keijo: :virne:

:joulukeijoi:
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 19 Marras 2015 14:19

:ahihi:

Mutjoo.
Nyt kun ilmoittautuminen on päättynyt niin sanon että yllättäkää mut.

Tykkään ketuista ja loput jutut varmaan löytyy fordelta :ahihi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja kmaria » To 19 Marras 2015 14:29

No niin, nyt on kaikille osallistujille lähtenyt tieto lahjottavasta. :D
Ilmoitelkaa, jos viestiä ei näy.

Tässä vielä joulun aikatauluja:
Paketit pitää lähettää viimeistään perjantaina 18.12. Tämä koskee postiin tai Postin pakettiautomaattiin toimitettuja paketteja sekä Ovelle-paketteja.

1. luokan kirjepostia ehtii lähettää vielä ma 21.12.
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 19 Marras 2015 15:08

Jee! :keijotäpinä: Nyt vain sitten pohtimaan, millä sitä keijokaveria lahjoisi. :joulukeijo:

Lahjatoiveta:
-Heijastin (Joku riittävän siisti, että sitä kehtaa työlaukussa pitää. Nykyinen kummitusheijastin on ehkä vähän liian nolo. :keijo: )
-Syötävää (Maidotonta pitäis tosin olla. :pillitys:)
-Teetä ( :kuola: ) mulle saa aina antaa, vaikka niitä onkin jo valmiiksi liikaa. :virne:
-Ei hajustettuja juttuja.
-Japanilaiset ristikot olisivat kivaa lomatekemistä.
-Jotain muuta kivaa. Ei ole pakko olla mitään yllä kuvattua. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja theia » To 19 Marras 2015 15:29

Jee! Kiitos suuresti arpojatontulle! :joulukeijo:

--

Mäkin vinkaan, että tykkään turkoosista ja pinkistä, mustasta ja hopeastakin.
Korut on kivoja, reiät on korvissa (rannekoruja mulla on aika lailla jo).
Arvostan myös itse tehtyä ja kierrätettyäkin.

Ei hajujuttuja, eikä teetä.

Muuten syön suklaata ja erityisesti lakritsia ja salminakkia, kahviakin menee alas aika lailla.

Ja ei tosiaan tarvi olla mitään toiveissa olevaa välttämäti. :tilt:

marenkienkeli kirjoitti:-Heijastin (Joku riittävän siisti, että sitä kehtaa työlaukussa pitää. Nykyinen kummitusheijastin on ehkä vähän liian nolo. :keijo: )
Mulla on ihan mun takissa Hattivatti-heijastin ja sen lisäksi toisessa hihassa on Herra Hakkarainen -läpsyheijastin :keijo: En ymmärrä käsitettä "liian nolo" (ellei nyt puhuta siis jostain spandex-vartaloasusta :keijo: ) :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 19 Marras 2015 16:10

theia kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:-Heijastin (Joku riittävän siisti, että sitä kehtaa työlaukussa pitää. Nykyinen kummitusheijastin on ehkä vähän liian nolo. :keijo: )
Mulla on ihan mun takissa Hattivatti-heijastin ja sen lisäksi toisessa hihassa on Herra Hakkarainen -läpsyheijastin :keijo: En ymmärrä käsitettä "liian nolo" (ellei nyt puhuta siis jostain spandex-vartaloasusta :keijo: ) :virne:

:virne: Ehkä tuo ei olisi liian nolo, jos se ei olisi pankki-vakuutusyhtiön mainosheijastin. :keijo: En mäkään mun hattivattiheijastinta pidä liian nolona. :keijoei:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 19 Marras 2015 16:19

Lahjottava vastaanotettu! :superhymy:

Tässäpä jotakin vinkkejä minun lahjomisekseni:

Rakastan kissoja ja pöllöjä.
Tykkään karkista ja suklaasta, (papu)kahvista ja teestä.
Harrastan uintia ja kissojeni (2 kpl) palvomista. :virne:
Olen vilukissa, joten lämmittävät asiat ovat sydäntäni lähellä.

En tykkää rusinoista ja joulukoristeista.
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 19 Marras 2015 17:26

Kiitos arpojatonttu! :juoni:

Mitähän mä toivoisin? :raps:
Mulle kelpaa oikeasti mikä vain, syötävä tai juotava tai jotain muuta. Peruskahvia en voi juoda, teetä senkin edestä, kaikki käy. :hullu:
Käytännöllisyys olisi plussaa, koriste-esineistä en niin välitä. Eikä haittaa vaikka olisi jotain jouluista. :joulukeijo:

Jee! :täpinä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja L-S » To 19 Marras 2015 17:43

Jee! :joulukeijo: Arpojatontulle kiitos.

Mulle lahjaksi käyvät monenlaiset asiat. Pidän kirjallisuudesta, taiteesta ja musiikista. Kahvia mieluummin kuin teetä, vaikka vihreää teetäkin juon joskus. Suklaastakin pidän, tosin sitä tuppaa kertymään muutenkin liikaa varsinkin joulun aikaan. Käytännölliset jutut ovat kivoja, esimerkiksi keittiöön tai ruoanlaittoon liittyvät. Niitä jo mainittuja heijastimiakin aina tarvitsee, koska entiset tuppaavat hukkumaan (viime talvena hukkasin Cheek-heijastimeni :keijopillitys:). Mutta ei tarvitse olla mitään tässä mainittua, ilahdun kyllä mistä vain yllättävästä mitä joulukeijo sattuukin keksimään. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 19 Marras 2015 17:46

[OT]

L-S kirjoitti:(viime talvena hukkasin Cheek-heijastimeni :keijopillitys:)


:kauhistunut: :ei:

:paijaus:

[/OT]

:keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Suvi » To 19 Marras 2015 19:18

Lahjottava tuli mullekin! :D

Voisinpa taas plagioida itseäni aikaisemmilta vuosilta. :keijo:

Tykkään musiikista, kirjoista ja leffoista. Vaikka mulla on niitä hyllyt täynnä, ei enää haittaa jos tulee lisää. :keijo:

Joku syötävä (esim. suklaa) on ihan jees, mutta ei pähkinöitä mulle kiitos! :keijo: En tykkää kahvista, joten sitä ei kannata antaa. Teetä on aina kiva saada (sitä mulla on kyllä hyllyt täynnä, enkä ehdi juoda vanhojakaan pois, mutta ei haittaa :virne: ). :D :sydän:

Kaikki tuikut yms. ovat kivoja, mutta ei mitään tuoksujuttuja mielellään. Vaikka en osaa/jaksa tehdä mitään itse, arvostan erittäin paljon itse tehtyjä lahjoja. :hullu: Mulle käy kaikenlaiset söpöt jutut. Lempiväri on punainen.

Heijastintarve olisi mullakin. Harmittaa ihan vietävästi, kun marskin muutama vuosi sitten tekemä heijastin pääsi karkuun. :hullu:

Muuten ei ole mitään väliä, sillä mä ilahdun jo vain oikeastaan siitä, että saan sen paketin. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » To 19 Marras 2015 19:27

Jee! :täpinä: :juoni: :raps:

Mun vanhat toivomukset tässä ketjussa pätee edelleen, eli en koriste-esineistä yms. niin piittaa, ja jos muuta ei pälkähdä päähän niin ainakin kaikki syötävä ja juotava on varma valinta. Yllätykset on kivoja. :D
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja iisa » To 19 Marras 2015 20:26

No niin osoite saatu. :)

Olen muuten jo 16.12. lähdössä joulun viettoon muualle, ja palaan vasta tammikuun alkupuolella. Eli jos lahja ei mahdu postiluukusta, toivon, että se saan sen haettua postista (säilytetään kolme viikkoa).

Itsekään en toivo koriste-esineitä, en pidä oranssista, keltaisesta tai kultaisesta, en juo kahvia, en käytä kynsilakkoja, ja oikeastaan en tarvitse kosmetiikkaa, tosin poikkeus on luonnonkosmetiikka, mutta ne taitavat mennä budjetin yli. Kaikki syötävät todellakin kelpaavat, olen oikea herkkusuu. Olen kyllä yrittänyt välttää liivatetta sisältäviä karkkeja, mutta en ole oikein onnistunut. Eli ne kelpaavat myös. Heijastimia en tarvitse. Viime jouluna sain ähkyn Mikki Hiirestä, mutta Tintti, Scoopy-Doo, Hercule Poirot, Alfred Hitchcock jutut kelpaavat hyvin. Olen myös kiinnostunut joogasta, astrologiasta, nimistä ja matkustelemisesta. Yhtäkään joululevyä en omista. :joulukeijo: (en pidä räpistä enkä Tarja Turusen äänestä).
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja kmaria » To 19 Marras 2015 22:10

Juuri sopivasti tänään tuli mainos Postin pakettitarjouksesta: 23.11.-7.12. välisenä aikana lähetetyt paketit 5 euroa! Painoraja10 kg.
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 19 Marras 2015 23:35

kmaria kirjoitti:Juuri sopivasti tänään tuli mainos Postin pakettitarjouksesta: 23.11.-7.12. välisenä aikana lähetetyt paketit 5 euroa! Painoraja10 kg.


Ihanan irvokas tilanne tuo pakettitarjous ja postilakko. Tokihan lakko voi olla ohi jo ennenkuin pakettitarjous alkaa :keijo:
Mutta kuitenkin. (joo, tiedän että pakettitarjoukset on sovittu ennenkuin lakonuhkaa on edes ollut, mutta onhan se silti vähän.. )

Että jos haluaa lakko jatkuu ja haluaa lähettää pakettinsa, niin kannattaa pitää huoli sen onnistumisesta.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja theia » Pe 20 Marras 2015 00:48

Mutta kyllähän Postin toimipisteet kai ottaa paketteja vastaan edelleen? Esim. meilläkin on Ärrän yhteydessä toi Posto.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 20 Marras 2015 01:06

Joo, ottaa ne. Ajallisesti kannattaa vaan ehkä varautua ettei normi ajat pidä lakon aikana niin paikkaansa. Ja kirjeposti voi viivästyä vielä enemmän.
Lähetetään siis paketteina :keijo:
Tai jos ei halua luottaa postin käsiin niin sitten on tietty matkahuolto ja ärräpaketti. Toki ne on tota pakettitarjousta kalliimpia, mutta vaan että on tietoinen miten lakko ehkä vaikuttaa. Voihan se olla ettei vaikuta mitenkään. Käytännössä sitten kuitenkaan. Ellei pitkity ja tule tukilakkoja ja ja ja ja :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja kmaria » Pe 20 Marras 2015 09:33

Joo, mietin itsekin, että hyvä mainostaa tarjousta, kun ei tiedä meneekö paketit edes perille. :keijo:
Matkahuollon Lähi-paketti (myös R-kioskin kautta tilattuna) maksaa muuten 7,70 e, jos se painaa alle kaksi kiloa. Noutopisteitä ainakin on runsaasti.
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja theia » Pe 20 Marras 2015 11:20

Mulla ei ainakaan ole sillä tavalla kiirettä paketin kanssa kun oon kotona/lähellä kotia koko joulun. Ja sen jälkeenkin :keijo:

Jos muita postituskeinoja haluaa käyttää niin multa löytyy kyllä Ärrä huudeilta, kuten myös aika-huudeilta löytyy myös Matkahuolto ja Valintatalo.

Näin jos asiasta sillä tavalla kukkaruukkuun mennään niin kyllä se noiden Postilaisten ajama uus sopimus on aika pyllystä (just luin postilaisen vaimon päivityksen facebookista) että en odottais ihan heti sopimusta syntyvän. :P
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 20 Marras 2015 11:35

Mullekin käy paketti ärrälle ja Siwaan. Jos mahdollista, niin tohon Uudenmaankadun pisteisiin kannattaa ohjata. Siwakin on saman kadun varressa, vaan tuolla vähän alempana. Willan posti on vähän kaukana :keijo:

Mutta joo, mä olen Postilaisten puolelle. Se sopimus on aika älytön ja siihen pitää tulla kyllä muutoksia ihan huolella sovun syntymiseksi. Että kattotaan ny :D
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja skray » La 21 Marras 2015 17:22

Mäkin sain lahjottavan, jee! Mä en niin malta oottaa, että saan lähettää paketin ja vielä saankin paketin! :woohoo:
Oon ihan joulufiiliksissä jo, mutta mitähän mä toivoisin lahjaksi? Pidän lämpimistä jutuista, koska meidän talo on aika kylmä talvisin. Pidän kynttilöistä (ei tuoksuja). Lempparivärini tällä hetkellä ovat keltainen ja harmaa. Kaikki syötävä kelpaa ja eläimistä kissat ovat yllättäen lempparini, mutta siilitkin on kivoja ja ketut.
Eiköhän näillä pääse tonttu lahjomisen makuun jo. :virne:

Ps. Lisään vielä, että itse tehdyt lahjat on kivoja, jos tonttu sattuu olemaan kätevää mallia.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron