Jouluröpötys

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 30 Joulu 2014 22:06

Aranwen joulukuviot kuulostavat sellaisilta, joihin minäkin osallistuisin mielelläni. Onneksi tämä alkaa jo olla ohi tältä vuodelta.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja theia » Ma 23 Marras 2015 11:10

Tämän vuoden joulu näyttääkin sumpliintuvan yllättävän helposti, koska äiti kysyi että onko ok että hän & miehensä lähtee reissuun jouluksi :D Ja tokihan se meille on ok - siskohan nyt on töissä joulun ja meidän ei siis miehen kanssa tarvii matkustaa minnekään :woohoo: Aatoksi mennään appilaan, sinne tulee myös miehen veli perheineen :tilt:

Eniten itkettää kun ei saa graavikalaa :pillitys: No, ens vuonna sitten taas :pillitys: Viime vuonnakaan en saanut graavikalaa jouluna kun oltiin Nykissä :keijo:

Musta on *tosi* outoa kun miehen perheen joulupöydässä vakiona on perunasalaatti. PERUNASALAATTI! :töktök: Perunasalaatti kuuluu uuteen vuoteen ja vappuun, ei jouluuun! :töktök: En ollut paikalla kun olivat keskustelleet että kuka tuo/tekee mitä, onneksi siellä oli mun kälynen pitämässä rosollin puolia :hymyhali: Rosolli :hymyhali: Kälysen pointti tosin oli, että se on ainoa mikä on ns. oikea salaatti, kun muut on enempi tai vähempi rasvaisia vaihtoehtoja. Toivottavasti siellä olisi myös joku ihan perus vihreä salaatti... :raps:

Eilen miehen veli laittoi yhteiseen whatsapp-ryhmään (jonka appi nimennyt "porukat") että pidetäänkö perinteinen lahjaton joulu aikuisten kesken ja mies sai hellyttävän "kohtauksen" kun kysyin että pitäiskö siihen vastata, alkoi paasata mulle miten veli on tyhmä kun kyselee itsestäänselvyyksiä eikä alennu siihen vastaamaan :virne:

Mies tosin joutuu mulle lahjan hankkimaan... Aina se vähän yrittää josko ei enää ostettais toisillemme lahjoja mutta se ei tule käymään. Ikinä. :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 23 Marras 2015 22:28

Graavikalalle :paijaus:
Mun käly söi kyllä kun graavattiin ite torilta haetusta kalasta. Ei se paljoa syönyt, mutta sen verran että se pahin v*tutus meni pois :keijo: Ja sen lisäksi oli uunikalaa, vaikkei se ole sama asia.

Oispa tänä jouluna sen verran rahaa että voisi ostaa itselleen saaristolaisleivän. Jouluruoka on niin ankeeta :keijo:
Meillähän ei kenenkään ole pöydässä sinänsä mitään just tommosta "tavallista" arkiruokaa kuten vihersalaattia. Noita peruna-, punajuuri- ja italiansalaattia löytyy kyllä. Tosin multa voi lautaselta löytyä mitä vaan, kun kuitenkin teen itselleni ruuan ite. Useimpina jouluina se on ollut punajuurilaatikkoa.

Musta tuntuu että mun joulupakeneminen on pienempää mitä aiemmin. Mulle tarjottiin mahdollisuutta lähteä Vuosaareen, mutten tiedä vielä että jaksanko. Siellä sais aasialaista ruokaa. Se vaan ei ole semmoinen paikka mihin voin jäädä yöksi, eikä Helsingistä oikein mitenkään pääse sitten enää illalla kotiin :keijo:
Meidän mutsille taas? Nojoo, siinähän ne vaihtoehdot sitten onkin.
Tuusin vuoksi voisinkin mennä melkein mihin vaan, mutta ne sen mukana tulevat lieveilmiöt :epäilevä:
Kotona on kyllä ollut ihan hyvä olla, että en näe sitäkään mitenkään huonona vaihtoehtona. Sulkee pois kaikki mediat :keijo:

Positiivisina asioina näen sen, että pääsee kävelylle kynttilävalaistulle hautausmaalle ja voi vaikka lukea kirjoja. Saa levätä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja theia » Ti 24 Marras 2015 10:07

Kibaya kirjoitti:Graavikalalle :paijaus:
Mun käly söi kyllä kun graavattiin ite torilta haetusta kalasta. Ei se paljoa syönyt, mutta sen verran että se pahin v*tutus meni pois :keijo: Ja sen lisäksi oli uunikalaa, vaikkei se ole sama asia.
No, listeriavaarahan on kaikessa raa'assa kalassa (suurempi vaara toki vakuumikaloissa), vaikkakin useampi on sanonut syöneensä itse graavattua kalaa (toisessa raskaudessa ainakin) niin mä siltikin passaan :tilt: Onhan se riski huomattavasti pienempi mutta riskihän se silti on.
Kibaya kirjoitti:Oispa tänä jouluna sen verran rahaa että voisi ostaa itselleen saaristolaisleivän. Jouluruoka on niin ankeeta :keijo:
Meiltä saa työpaikan lounasraflasta saaristolaisleipää, sellanen järjetön kimpale 5€ :keijo: Ihan siis on lounasravintolassa leivottua :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Marras 2015 12:22

Tottahan se on että jos ei syö, niin riskiä ei ole.
Teidän työpaikan lounasrafla :tipahdus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 25 Marras 2015 09:43

Ja jos siinä kalassa on listeria, ei varmaan ole väliä, syökö vähän vai paljon...

Viime joulu meni vähän ohi, kun oltiin sairaalassa. Mua ei haitannut, mutta ruoka oli pahaa ja useimmiten se ehti kylmetä ennen kuin pääsi syömään. :pepsodent: Tänä vuonna en edelleenkään odota joulua erityisellä innolla. Olisi ihana mennä johonkin mökille tms., missä saisi olla ihan vain oman perheen kesken. Todennäköisesti joudutaan kuitenkin käymään läpi kolme mummolaa ja yksi isomummola eikä kiinnosta pätkääkään. Että joulustressiä taas odotellessa...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » To 26 Marras 2015 18:23

Tänä vuonna mä odotan joulua enemmän kuin viime vuonna. Viime vuonna ei joulutunnelmaa meinannut millään tulla ja kuusikin jäi sen takia hommaamatta, mutta tänä vuonna olen nyt jo innoissani ja aion viikonloppuna siivouksen jälkeen viritellä olkkariin uudet verhot ja kaikki jouluvalot paikoilleen. Uudet verhot on siis valkopohjaiset ja niissä on havuja, oravia ja käpyjä. Kuva. Nää myydään jouluverhoina, mutta kyllä mä ajattelin nuo jättää koko talveksi ikkunaan, ei niissä kuitenkaan tonttuja ole. :joulukeijo:

Ja tekis jo mieli kerätä esille kaiken maailman joulujuttuja muutenkin, mutta ei kai sitä muuta vielä, kuin jouluvalot vaan. Loput saan sit laittaa mun ruhtinaallisella joululomalla, joka on kaksi viikkoa siinä joulun/uuden vuoden tienoilla. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 27 Marras 2015 12:23

Mä olen koonnut tänä vuonna Miehekkeelle tänä vuonna "adventtikalenterin". :joulukeijo: Joka adventti saa siis pienen paketin. Paljon kivempaa kuin se, että saisi lahjat samalla kertaa kuin kaiken muunkin. :kyllä: On muun muassa tarpeellisia juttuja, herkkuja, Tangle teezer ( :virne: ) ja heijastimia ( Miehekkeellä ei ole tällä hetkellä takissaan heijastinta. :epäilevä: ) ei tällaista joka vuosi jaksaisi toteuttaa, mutta nyt oli kiva koota pikkulahjoja. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja theia » Pe 27 Marras 2015 12:50

tuli tosta adventtikalenterista mieleen, että mä ostin jo miehelle Star Wars -suklaakalenterin (itselleni salmiakkikalenterin :kuola: ), mutta tajusin liian myöhään että munhan olisi pitänyt ostaa lava kaljaa ja numeroida se :virne: Mutta ihana idea tuo marski! Sopis varsinkin mulle kun oon niin kärsimätön ja haluun antaa aina kaikki lahjat justhetinyt.

Siskolle olisi jo lahjaidea ja miehellekin aavistus :raps:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Pe 27 Marras 2015 20:07

Mäkin askartelin nörtille joulukalenterin, koska salainen yllätyspuuhastelu on just parasta. :joulukeijo: Joka päivälle on kulhossa pieni paketti, enimmäkseen pieniä herkkuja, suklaata yms. Viikonlopuiksi on kotikätköilyä! :keijo: Ostin muutaman hyvän oluen ja piilotan ne lähempänä kyseistä päivää jotta eivät löydy vahingossa. Kalenteripaketissa on sitten vihjepiirrustus jonka avulla ne pitää etsiä. :keijo:

Itse ajattelin tänä vuonna osallistua jämälankavillasukkajoulukalenteriin, jossa neulotaan joka päivä pätkä kirjoneulevillasukkaa ja värinvalintaan ja kuvioihin tulee päivittäin ohjeistus. Meinasin kylläkin tehdä säärystinversiona, niin ei tarvi passata tiheyksiä niin tarkkaan. :D
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 28 Marras 2015 01:55

Naapurin joulufriikki on koristellut koko kämpän seinän ja etupihan joulukrääsällä ja vilkkuvilla värivaloilla, joista ensimmäiset ilmestyi pihalle jo syyskuussa. Tänään siellä lisäksi soi White Christmas luultavasti Elviksen esittämänä niin kovaa, että se kuului sisälle asti vaikka tuossa on parkkipaikka rakennusten välissä! Voi jeesus ja äiti venäjä sentään.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Suvi » La 28 Marras 2015 21:17

Mä aloitin joululevyjen kuuntelemisen tänään. Hansonin, Phil Spectorin ja Juicen joululevyt on nyt kuunneltu. Lisäksi katsoin youtubesta korneja poppijoulubiisivideoita ja pillitin. :hullu: :keijopeukku:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja theia » La 28 Marras 2015 22:51

Hansonin joululevy!! :sydän: :sydän:

Jostain syystä toi mun karvanaama ei digannut kun kuunneltiin sitä yks aatto (tais olla meidän eka aatto?) koko automatka äidin luo :keijo: minä ja systeri aivan fiiliksissä ja mies jotenkin oli tosi nihkeä? :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » La 28 Marras 2015 23:36

Olohuoneeseen on oravaverhot ja joulutähti ikkunaan nyt laitettu. Lisäksi viritin tänään adventtikynttelikön valmiiksi, onhan huomenna 1. adventti. Adventtikynttilöistä tulee vähän joulufiilistä, kun kynttelikkö itsessään on joulunpunainen ja siinä on nyt valkoiset kynttilät. :hullu:
Keittiöön olisin laittanut tähden ikkunaan, mutta tähden valo on palanut, joten en viitsi virittää sitä, kun ei sitä voisi sytyttää kuitenkaan ennen kuin saan hommattua uuden lampun.

Huomenna voisi keittää glögiä ja tehdä ekat joulutortut. Ainekset on olleet valmiina jo pari viikkoa, kun teki aiemmin mieli joulutorttuja, mutta en ole jaksanut tehdä niitä kuitenkaan vielä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 29 Marras 2015 13:37

theia kirjoitti:Hansonin joululevy!! :sydän: :sydän:

Jostain syystä toi mun karvanaama ei digannut kun kuunneltiin sitä yks aatto (tais olla meidän eka aatto?) koko automatka äidin luo :keijo: minä ja systeri aivan fiiliksissä ja mies jotenkin oli tosi nihkeä? :keijo:


Miehet. :ei:
Koska Hansonin joululevy! :sydän: Kaivoin sen itsekin tässä yksi päivä levylaatikon uumenista ja tyrkkäsin stereoihin. Ei saanut levy arvostusta tämänkään huushollin miesväeltä. :keijoei:

******

Mulla oli joulufiilis hukassa tänä vuonna johtuen raskaasta syksystä, väkisin olen pakottanut itseni kaivamaan jouluvalot ja muut jutut esille. Ja sieltä se fiilis on vähitellen tullut. :hullu:
Jouluvalot on paikoillaan, verhot laitetaan tänään. Ja tontutkin pitäisi laittaa seinille juoksemaan. :joulukeijo:

Joululahjatkin olen aikalailla jo ostanut, kuopukselle pitäisi vielä pari lahjaa löytää jostain. Jotenkin esikoisen lahjat on ollut tänä vuonna helpompi hankkia. Johtuen ehkä siitä että poika on toivonut lahjoja joiden hintahaarukka on 2-30€ kun taas kuopuksen lahjatoiveet on väliltä 40-100€. Vielä en ole voittanut lotosta joten pitää miettiä kaksi kertaa enemmän mitä hälle hankkii. :töktök:

Joululeipomus-listaakin tein tuossa yksi päivä. Torttuja, pipareita ja kuivakakkuja. Sekä pari piparkakkutaloa. :kuola:
Ruokalistakin on jo valmis. Ajattelin tänä vuonna kokeilla ensimmäistä kertaa tehdä porkkanalaatikot alusta asti itse. Lanttulaatikon ostan valmiina koska sitä ei syö muut kuin minä ( :ei: ).

Että mitäs, voisko joulu jo tulla? Mä olen valmis. :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » Su 06 Joulu 2015 18:21

Hyvää itsenäisyyspäivää ja toista adventtia!
Tänään olen askarrellut joulukortteja, joka on jo jonkinlainen perinne. Taitaa olla 4. tai 5. vuosi, kun itsenäisyyspäivä on käytetty korttien tekoon...

Keitin tänään myös joulun ekat glögit ja tein ekat joulutortut. Näitä lisää. :kuola:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Shay » Su 13 Joulu 2015 09:57

Mää olen alkukuun yrittänyt henkisesti valmistaa miestäni siihen, että Hansonin joululevyä tullaan kuuntelemaan tänä jouluna.
Se erehtyi radion soittolistasta puhuttaessa möläyttämään, että kyllä joululauluja pitää kuunnella, johon ujutin tietenkin ehdon
siitä, että Hansonin joululevy kuuluu myös tähän kategoriaan. :keijo:

Vielä ei ole joululevyjä korkattu, mutta ehkä ensi viikolla.

Glögiä on maistettu ja piparia. Torttua on vielä saamatta. Itsehän en leivo, mutta äiti onneksi leipoo.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 17 Joulu 2015 16:05

Tiedättekö, mulla on ollut jo jokusen viikon joulufiilis. :joulukeijo: Moniin vuosiin ei ole ollut, mutta tietyt työjutut oli sovittu tehtäviksi ennen joulua, joten töiden eteneminenkin on tuntunut joulun lähestymiseltä. Ja adventtikalenterin teko Miehekkeelle oli myös hyvin jouluisaa ja joulumieltä lisäävää - parempaa kuin yhdenkään joululahjan ostaminen ikinä. Joulukoristeita en ole laittanut. En edes sitä yhtä huovutettua tonttua, jonka joka vuosi laitan kirjahyllyn päälle. Mutta silti on ihana joulufiilis.

Huomenna on tämän vuoden viimeinen työpäivä. :täpinä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja theia » Ma 21 Joulu 2015 14:57

Joulu part 1 vietetty äiteen luona :D Paikalla siis äiti & miehensä, minä & beibe ja sisko :tilt: Äiti & miehensä painotti koko ajan, että ihan rentoa oloa ja menoa, mutta sitten pöydillä on menukortit ja 3 alkuruokaa + väliruoka + pääruoka + jälkiruoka vähän vesitti sitä painotusta :töktök: :keijo: Juu, eihän meillä koskaan kyllä oo sellaista jäykkää, mutta kyllähän tuollainen ruokailu omat puitteensa antaa enkä ainakaan sitä rennoksi sanoisi :P Ilmeisesti se rentous tarkoitti sitä, että äidin mies pääsi katsomaan välillä urheilua (seuraavaa ruokalajia valmisteltaessa) :keijo:

No mutta, hauskaa oli - syötiin ja juotiin, avattiin lahjoja, pelailtiin :tilt: Mä menin lukemaan/nukkumaan 23.30, muut jatkoivat railakkaasti siinä vielä. Joulupuuroa kun oli aamulla tarjolla, oli kovin kalpeaa ja hiljaista jengiä pöydässä :keijo:

Mä sain pikkukilarit ennen lähtöpäivän lounasta äidille ja hormonihirmuisenä itkin silmäni päästä, mutta se oli onneks vasta seuraavana päivänä. :P

Aattona mennään sitten appilaan, siellä ei ole lahjoja ( :( ), mutta ruokaa ja juomaa sielläkin, ja koko jengi kasassa (me + anoppi ja appi + lanko&käly+lapset) :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 22 Joulu 2015 19:36

Jee, joulu on jo kohta! :sydän:

Muuten on ollut sen verran tympeä syksy, että joulu on tervetullutta vaihtelua tähän. Nämä viimeiset päivät keskityn ihan jouluvalmisteluihin, olen muun muassa leiponut ja kiillottanut hopeat. :keijo: (Tosin vain pari kippoa ja kynttilänjalan, ei nyt ihan kartanon verran sentään). Meidän joulut on aika perinteisiä ja valmisteltavaa on paljon, mutta lopulta on kiva sitten vain olla ja syödä ja juoda ja pelata lautapelejä. Ja toisaalta mulle leipominen ja muu sellainen on miellyttävä osa joulunviettoa, niin ettei se pääasiassa suuremmin ärsytä (joskus toki, jos tulee rehkittyä liikaa syystä tai toisesta).
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 22 Joulu 2015 21:03

En yleensä ole välittänyt paljoa joulusta, mutta tänä vuonna on tullut joulufiilis. Ehkä se johtuu siitä, että sattuneista syistä olen ollut useammasa joulutilaisuudessa ja joulusiivouskin on tehty isommalla otteella kuin tavallisesti. Koristeita minulla ei kyllä ole kuin 1 olkipukki, toivottavasti sille ei käy kuin gävleläiselle isoveljelleen. En aio jouluruokia tosin tehdä, enkä varmaan paljoa syödäkään. Silti jotenkin on jouluinen tunnelma, väkisinkin. Aattona käyn alkuillasta sukulaisten luona, kuten aiemminkin, mutta siinäpä se sitten onkin. Parina viime jouluaattona olen sattumalta myös kotiin palatessani käynyt keskustelun liikkeellä olleen naapurini kanssa, jonka kanssa en koskaan muulloin puhu mitään. Saa nähdä, käykö tänäkin aattona niin. Työsyksystä palautumiseen loma varmasti menee, ja se onnistuu hyvin yksinään.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 23 Joulu 2015 13:28

Kuunneltiin tänä aamuna joululevyjä. Osa jostain random-levystä ja Raskasta joulua. (Meidän äiti oli ostanut kyseisen levyn ja käynyt jopa konsertissa. :O: Hämmentävintä on se, että äiti vieläpä hehkuttaa noita ihan kympillä. :hullu: ) Kivaa oli, että levyllä oli lemppari joululauluni "Tulkoon joulu". Tokikaan siinä ei ole samaa tunnelmaa kuin joulukirkossa kuultuna, mutta hyvä se on. :kyllä: Nyt soivat päässä suloisena sekamelskana Tulkoon joulu ja Nissepolkka. :keijoei:

Hyvää joulua kaikille! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 24 Joulu 2015 01:11

Joulu meni jo :kailotus:

Mun joulu, niinkään muiden. Virittäydyn tässä tunnelmaan katsellessa Suvin paketoimista. Äsken otettiin meidän instaan joulukimpsie. Tuli hieno :keijo: :joulukeijo: :pepsodent:
Ollaan ainakin naurettu tälle joululle ihan heevetisti. Ehkä se lupaa hyvää :D

:hymyhali: Keijoille.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 24 Joulu 2015 01:56

Jaaha, enpä sit tehny porkkanalaatikoita ite alusta asti, tälläkään kertaa. Enkä tehny ku yhen piparkakkutalon. :virne:

Mutta noin niinkö muuten olen onnistunut aika hyvin välttämään joulustressin. Kyllä, olen mennyt siitä mistä aita on ollut matalin. Mutta so not. Joulu on täällä ja kaikki jutut on tehty, ilman sitä hössötystä. :pilvi:

Nyt on kinkku uunissa, kalakin on suolaantunut ja kaupan laatikot on ostettu.

Aamulla riisipuuro tulemaan ja tuijotetaan lasten kanssa Joulupukin kuumaa linjaa, kuten joka aatto.

Joulu, kiva kun olet taas täällä. :sydän:

Hyvää joulua, Keijot! :joulukeijoi: :ryhmähali:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja skray » To 24 Joulu 2015 11:41

Joulu on täällä, mukavata on meillä.
Herättiin tuossa 8 jälkeen ja tehtiin aamupalaa, nyt tuli joulutortut just uunista ja keitän varmaan kohta vähän glögiä.
Sitten voisi alkaa joulupöydän laittoon pikkuhiljaa, niin on sitten valmista, kun syödään, eikä tarvi sitten enää kattaa pöytää.

Illemmalla mieheke lämmittää joulusaunan (itse en sauno) ja sitten avataan lahjat. Mieheke on tänä vuonna saanut enemmän lahjoja kuin minä. :o:
Mä sain myös yhden paketin jo, missä luki mulle+vaaville. :hullu:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron