Levottomat tai levolliset unet

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 11 Kesä 2008 12:06

Unessa hassutteli Tracy Jordan (se 30Rock-hahmo) ja heräsin nauraen! :virne: Nauru-unia on ollut joskus aikaisemminkin.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 11 Kesä 2008 21:20

Olin vaihteeksi BB-talossa ja minua harmitti, kun oli tullut tehtyä ns. einarit :pepsodent: Että tämähän kuvataan perkele ja mitähän tästä otetaan lähetykseen.

Sitten tapahtui yllätyskäänne, kun mieskilpailijana taloon tullut Kent (ala-asteelainen koulukaverini) meni saunaan ja paljastui naiseksi. :jaaha: Omat toilailuni jäivät toivoakseni sen alle.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja kmaria » To 19 Kesä 2008 12:48

Olin viime yönä Stockmannilla kassalla ostamassa mustaa takkia. Olin sovittaessani takkia laittanut siihen hakaneulan, jotta se pysyisi kiinni. Myyjä huomasi hakaneulan ja sanoi, että koska takkiin on sen vuoksi tullut reikä, joudun maksamaan siitä tuhat markkaa ylimääräistä. Syynä oli se, että kuitenkin olin tahallani tehnyt takkiin reiän, jotta voin sitten myöhemmin tulla valittamaan heille ja vaatimaan korvauksia viallisesta tuotteesta. Joku oli kuulemma näin tehnyt, mutta olikin sitten joutunut itse maksamaan kaksituhatta markkaa ylimääräistä ostoksestaan. Koitin kovasti vängätä vastaan, sillä järkeeni ei käynyt, miksi minun pitää maksaa reikäisestä vaatteesta tuhat markkaa ylimääräistä. Mietin, että pitäisikö vain lähteä ja jättää takki kassalle, mutta ajattelin, että minut saadaan kuitenkin kiinni ja pakotetaan maksamaan. Sitten paikalle tuli toinen myyjä, joka ensin suostui myymään takin normaalin hintaan, mutta alkoikin sitten järjestellä kassan ympäristöä yms., eikä ottanut rahoja vastaan. Lopulta meni hermot ja taisin potkaista myyjää sääreen... :friikki:
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 24 Kesä 2008 01:18

Menneet viikonloput, tai niiden jälkimainingit tarkemmin, ovat olleet liskoille antoisaa aikaa.

Yksi yö tässä heräsin omaan nyyhkytykseeni, näin unta joistain kahdesta, erittäin kierosta miehestä, toinen luikerteli ensin sydämeeni ja toinen oli sitten mukana tässä läpeensä kierossa ja mädässä huijauksessa. Unessa hakkasin molemmat miehet sairaalaan ja vannoin vielä herättyäni, etten enää koskaan luota miehiin. :friikki:

Olen muutenkin nähnyt ihan käsittämättömiä unia, joissa on seikkaillut kasvavissa määrin ihmisiä elämän varrelta, kaukaa historiastakin. Pitäisi nukkua enemmän ja mielummin levollisemmin, mutta mitenkäs siitäkin itse päättää, unen laadusta niin.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 28 Kesä 2008 12:49

Näin outoa unta. Olin jollain leirillä ja istuimme pihalla laulamassa jotain laulua. Ohjaajat olivat hirveän vihaisia, kun biisiä ei osattu tarpeeksi hyvin ja vieressäni istunut tyttö ei muistanut millä sivulla kyseinen laulu on jossain toisessa kuin hänellä käytössä olleessa laulukirjassa. Lauleskelu jatkui ja käperryin vieressäni olleen pojan kainaloon. Pussailin pojan kanssa ja yhtäkkiä hän oli kadonnut jonnekin. Meillä oli myös vapaa-aikaa ja näin myös ystäväpoikani leirillä. En kuitenkaan kerinnyt jutella hänen kanssaan, kun hän hävisi jonnekin. Paikalla olivat myös serkkuni ja hänen tyttöystävänsä.

Yhtäkkiä piti alata kauhealla kiireellä pakkaamaan. Bussit olivat melkein täynnä väkeä, mutta ne eivät vielä lähteneet. Ainoastaan alle 20-vuotiaisen piti olla pakannut viidessä minuutissa ja mennä heti bussiin. :epäilevä: Muut saivat syödä pakkaamisen jälkeen rauhassa aamupalaa ja bussit odottivat pihassa. Yhtäkkiä minulle selvisi leiriohjelmasta, että kyseessä oli joku abikurssi. :friikki: Ihmettelin, miksi olin siellä, kun en ollut edes ohjaajana ja kirjoituksistakin on yli vuosi. Myöskään ikäiseni serkku ja hänen tyttöystävänsä eivät olleet leirillä ohjaajina.

Mietin myös, miksi poika, jonka kanssa halailin, oli näyttänyt niin tutulta. Yhtäkkiä tajusin hänen näyttävän aivan erään tuttuni sukulaiselta, joka saattaa olla yli kymmenen vuotta minua vanhempi. :kauhistunut: Tapasin vielä pojan ja hän ei onneksi ollut kyseinen tyyppi.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 29 Kesä 2008 22:02

Mökillä ollessani näin kamalasti kummallisia unia, joista suurimman osan olen jo ehtinyt
unohtaa. Näin unta mm. Sinkkuelämää -elokuvasta, josta olikin tehty tässä unessani tv-sarja.
Tämä oli varmasti jokin merkki, että pitäisi mennä katsomaan se leffa.

Sitten näin jotain salapoliisiunta, jossa murhasta syytettyjen kuvat olivat tv:n kuvaruudulla
aivan kuin palapelinä. Syytettyinä olivat mm. George Clooney ja Alicia Keys, joka oli Clooneyn
tytär. Juuri kun murhaaja oli paljastumassa, heräsin siihen kun mummini huusi jotain pipareista.
:friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 30 Kesä 2008 22:01

Viime yönä olin vara-Provinssi -festareilla tms. jotka järjestettiin puistossa
Helsingissä (ei tainnut olla mikään tuntemani puisto), kunnes lopulta joku
räjäytti (tahallaan ehkä) puiston vieressä olevan lasisen rakennuksen (ei siis
Lasipalatsi). Osasin jostain syystä ennakoida räjähdyksen ja juoksin lähimmän
auton taakse piiloon, joten minulle ei käynyt kuinkaan.

Kävelin ympäri Helsinkiä, tai ainakin luulin olevani Helsingissä. :friikki: Metron
(vai mikälie kellari olikaan :p) sisäänkäynnille oli jostain tullut osa Berliner Domia.
Kupolissa olevat ukot liikkuivat vähän väliä ja mietiskelin itsekseni: "Jaaha, taitaa
olla mielikuvituksen tuotetta." :lanppu:

Uneen liittyi vahvasti myös ovi, jonka avasin monta kertaa ja aina päädyin eri paikkaan.
Lopussa joku entinen X-fordelainen piti minua vankina. :pahis:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » To 03 Heinä 2008 16:56

Näin urheilullista unta viime yönä.

Olin jossain jumppasalissa lukioaikaisen liikunnanopettajani ja BB-Timon kanssa. Siellä teimme vatsalihasliikkeitä vaikka kuinka kauan, eri vatsalihaksia treenaten. Timo väitti aina jotain tehdessäni, että teen sen väärin, ja sitten piti matkia häntä. End of story.

Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että vinot vatsalihakset ovat nyt kipeät. Duunikaverikin tunnusti joskus unissaan tehneensä vatsalihasliikkeitä. :virne: Spooky.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja theia » To 03 Heinä 2008 16:58

Nyt vasta muistin :o: Näin eilen unta, että poikien ohi kävellessä ne vaan nauroi ja osoitteli mun reisiä, huuteli perään että mun reidet on ihan järjettömän isot ja rumat. :(

Tyhmä uni :(
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » To 03 Heinä 2008 23:33

theia sun reidet on just hyvät! :hymyhali: Täysin absurdi uni sanon ma.

Kerron, että mun duunikaveri näki unta kävelleensä alasti ex-ukkonsa pihatiellä. Mitähän toikin mahtaa tarkoittaa? :virne:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 04 Heinä 2008 19:55

Mää näin unta, että olin tullu vanahaksi. :friikki: Olin ainaki kolmikymppinen ja
mun naaman iho oli rupsahtanu ja venyny ja ryppynen. Kuva Kauhiaa!
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 04 Heinä 2008 21:36

Shay kirjoitti:Mää näin unta, että olin tullu vanahaksi. :friikki: Olin ainaki kolmikymppinen...


Niin, kolmikymppinenhän onkin jo ikäloppu. :friikki:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 04 Heinä 2008 21:55

Dnd kirjoitti:
Shay kirjoitti:Mää näin unta, että olin tullu vanahaksi. :friikki: Olin ainaki kolmikymppinen...

Niin, kolmikymppinenhän onkin jo ikäloppu. :friikki:

On se, jos on niin ryppynen, ku minä siinä unessa. :pahis:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja theia » Pe 04 Heinä 2008 21:58

Plus onhan kaikki yli kolmenkympin jo lähellä hautaa... :virne:

--

Ja kiitti Shaana :hymyhali:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 11 Heinä 2008 22:45

Viime yönä tapasin Aukun. Mielenhäiriössä paljastin hänelle olevani fordetuttu. AuB ensihämmästyksen jälkeen pyysi lopettamaan pelleilyn ja puhumaan kunnolla. Ääneni/puhetapani aiheutti suurta huvittuneisuutta.

Painajainen!

Onneksi heräsin.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Herkku » La 12 Heinä 2008 09:53

Näen aika ihmeellisiä unia nykyisin, usein ahdistavia. Viime yönä olin kuntosalilla noin 4 kk vanhan lapsen kanssa, jonka otin aina niihin laitteisiinkin mukaan. Kotimatkalla lapsi oli harsoon käärittynä jonkinlaisessa valtavassa repussa. Oli tosi kylmä ilma, satoi rännän sekaista vettä. Kotiovella (rivitalo) huomasin, että olin jättänyt kotiin sen laukun, jossa on kotiavaimet ja kännykkä. Iski kamala hätä sen lapsen takia ja päätin pelastautua naapurin vanhan pariskunnan hoteisiin. Samalla mietin, miten ihmeessä selitän sen, että olen tuosta vaan laittanut lapsen reppuun ja käytännössä katsoen vielä alasti. Tunnelma siinä unessa oli kamala.

Toinenkin uni on, mutta se pitää säästää toiseen kertaan.
It's not denial. I'm just very selective about the reality I accept. - Calvin
Avatar
Herkku
 
Viestit: 142
Liittynyt: Ti 03 Kesä 2008 07:52

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » La 12 Heinä 2008 10:22

:pahis:

Ensinnäkin näin unta työkaveristani. Uni oli epämääräinen ja sijoittui erääseen kongressihotelliin jossa kerran koulutusta pidimme.
Lisäksi uneen tupsahti eräs fordelainen, ihme? Heräsin viideltä ihmeissäni tästä unesta, meni hetki tajuta että hey, se oli unta.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Suvi » La 12 Heinä 2008 12:25

Näin kuluneella viikolla ehkä friikeintä unta pitkään aikaan:

Tai alku ei ollut vielä kovinkaan friikki. Tulin kamalan myöhään töistä kotiin,
ja siellä minua odotti suuri määrä sukulaisiani. Heolivat jostain raahanneet ja
avanneet vuodesohvan keskelle pientä kämppääni, joka tosin oli muuttunut unessa
hiukan isommaksi kuin todellisuudessa. (Ehkä tämä tarkoitti, että minun pitäisi
kutsua sukulaisia useammin kylään. :virne:) Jossain vaiheessa sukulaiset lähtivät.
Jäljelle jäivät vain serkut joiden kanssa mietimme, lähdemmekö vielä baariin.

No nyt alkaa se friikkiosuus: Vanhempien kissat olivat jostain syystä päätyneet kotiini
sekä suuri määrä muita eläimiä, mm. lintuja. Olin ilmeisesti yksinäni näiden kaikkien
eläinten kanssa. Kaikilla oli omat korit kaapissa. Tuli vähän mieleen kalkkunankuljetus-
laatikot. :friikki: Kissojakin tuli vain koko ajan lisää ja kaikki näyttivät ihan samalta, etten
lopulta tunnistanut, mitkä niistä olivat vanhempien kissat. Lopulta kuitenkin huomasin, kun
toinen vanhempien kissoista tuli ulos leivänpaahtimesta. Se oli paahtanut itsensä siellä :friikki:
ja lähti vain muina miehinä kävelemään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mietin vain, miten
ruma siitä nyt tulikaan. :keijo: Siihen taisinkin herätä.

Olen muuten joskus aikaisemminkin nähnyt unta, jossa kissoja vain tunkee joka paikasta,
enkä tunnista meidän kissoja. Se on jotenkin ahdistavaa. :(

Mutta tämä oli vasta alkua. :keijo: Viime yönä näin unen, jossa tapahtui vaikka mitä:

Ihan aluksi olin ukin ja mummin luona käymässä. Istuimme kuistilla ja välillä kävin
katselemassa telkkarista jotain todella tärkeää (ehkä Kauniit ja rohkeat :pahis:). Kun
seuraavan kerran tulin takaisin kuistille, kaikki muut olivat kadonneet ja kuistilla istui
vain tuntematon vanha mies, joka ei sanonut sanaakaan. Pelästyin niin paljon, etten
itsekään uskaltanut sanoa mitään tälle miehelle, säntäsin takaisin telkkarihuoneeseen
ja kysyin siskolta, joka oli ilmestynyt sinne jostain (tai ehkä oli koko ajan ollut siellä), että
tietääkö hän kuka se mies kuistilla on. "Se on vaan joku kirjailija", vastasi siskoni.
Tyydyin tähän vastaukseen. :virne:

Olimme siskon kanssa yhtäkkiä jossain rannalla jonkun brittiläisen vanhemman futismiehen
seurassa. (Tavallaan tämä britti oli kai se kuistilla istuva vanha mies, mutta tavallaan kai ei.)
Futismies kuitenkin puhui täydellistä suomea, eikä edes brittiläisittäin. Hän sanoi vihaavansa
saksalaisia. Sisko suuttui tästä ja sanoi, että on asunut saksassa. Brittimies näytti kartalta, missä
asui ja sisko näytti kartalta, missä oli asunut. Kartta muuten näytti kaiken päin hemmettiä. :pahis:

Sitten olin taas takaisin ukin ja mummin luona. Kuistilla oli taas kaikki hyvin: "Kirjailija" oli
kadonnut, ja nyt kuistilla istui mummin ja ukin lisäksi mummin sisko, joka ei näyttänyt yhtään
itseltään, vaan nuoremmalta ja menevämmältä. Vähän miestennielijältä. :virne: Tähän en kiinnittänyt
kovinkaan paljon huomiota, sillä olin saanut työpaikan sisäisessä kuoressa (ukin ja mummin luokse!)
kasan papereita. Kaiken päällä oli post it -lappu, jonka päälle eräs firman isoista pomoista oli
kirjoittanut viestin, jonka sävy oli suunnilleen tällainen: "Häh häh hää, etpäs onnistunut tälläkään kertaa!"

Tutkailin papereita, enkä ymmärtänyt niistä mitään. Ja en tosiaankaan ollut varma, kuuluivatko kyseiset
paperit minulle mitenkään. Löysin niiden seasta vielä toisen post it -lapun, jossa minut haukuttiin täysin
ja etten mukamas ollut päässyt firmaan muulla kuin sukulaisuuden avulla. Lisäksi siinä oli rautalangasta
väännetyt ohjeet, mitä pitäisi tehdä niille papereille. Käsiala oli kuitenkin ihan järkyttävän epäselvää,
enkä tajunnut mitään. Tulin ihan järjettömän vihaiseksi kaikesta tästä. Olin muuten päätynyt yhtäkkiä
mökille, ja päätin lähteä kävelylle post it -lappu taskussani. Minulla oli jokin päämääräkin, mutten muista, mikä.

Jossain vaiheessa huomasinkin päätyneeni Hämeenlinnaan, joka oli käytännössä ostoskeskuksen käytävä,
jossa oli saunoja ja vessoja sekä baari ja kauppa. Samalla se oli jonkinlainen portti. Lisäksi siellä tuli koko
ajan vastaan (mies)vankeja vanginvartijoiden ja poliisien kanssa. Vankeja ei kuitenkaan ollut kahlittu tai
sidottu mihinkään, ja poliisit ja vartijat saattoivat tulla pitkänkin matkaa heidän jäljessään. Jostain syystä
aloin miettiä Kylmää rinkiä. Tämän seurauksena aloin pelätä näitä vankeja ihan suunnattomasti.

Tähän asti olin kulkenut yksinäni. (Vieläkin lenkillä. :virne:) Kun olin päässyt ulos portista eli Hämeenlinnasta :pepsodent:,
huomasin että theia kävelee vieressäni. Seuraavaksi joukkoon liittyi shaana, ja joitain muita tyyppejä,
joista en ollut varma keitä ne olivat. Lisäksi mukana oli vielä pelokas pieni poika, jonka nimi oli Jonne.
Päättelin hänen nimestään, että pojan täytyi olla Jonne Aaron. :virne: Lopulta menimme koko seurue istumaan
lampeen joillekin lahoille lankuille. :pepsodent: Theia oli ainoa, joka kahlasi kaulaansa myöten vedessä. :pepsodent:
Joku vielä heitti theialle sytkärin, ja se tippui veteen. "Jonne Aaron" oli järkyttynyt tästä kaikesta, ja kun olimme
lähdössä pois (noin parin tunnin jälkeen), hän sanoi: "Mä soitan mun äidille, että se hakee mut pois huomenna." :(

Kävelin yksinäni kotiin eli mökille. Yritin vielä lukea post it -lappua, mutta sain siitä vielä vähemmän selvää kuin viimeksi.
Kun lopulta pääsin mökille, kello oli lähempänä puoltayötä. Isäni istui saunan kuistin vieressä (Ei sinne oikeasti
mitään mahdu.) ja joi snapsia ja söi jotain tosi hienoa ateriaa. Kun hän näki minut, hän sanoi: "Äiti on just pesemässä
saunaa. Kohta päästään saunaan!" Saunan sisältä kuului äidin hermostunut ääni: "Eikä varmana päästä!" Siihen heräsin. :friikki:

Että semmoista tällä kertaa. :friikki: Onnittelen niitä, jotka jaksoivat lukea tämän kokonaan. :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 12 Heinä 2008 12:30

Aluksi olin unessani sivusta seuraaja. Seurasin jotain nallepukuun naamioitunutta naista, joka yritti paeta jotain henkilöä. Hän ajautui keskelle näytelmää ja näytti kuin hän olisi kuulunut näytelmään. Hän kuitenkin ruomi sivulla olevan esiripun osan ali ja lähti pois.

Yhtäkkiä aloitin massiivisen lautapelin. Minä ja kolme poikaa (, joista yksi oli entinen luokkakaverini) pelasimme kyseistä peliä ja olimme itse samalla pelinappuloita. Noin jalkapallokentan kokoisella pelilaudalla oli ruudukko, jossa edettiin nopan simälukujen verran omalla vuorolla. Taisteltiin vihollisia vastaan. (Olimme siis kaikki samassa joukkueessa.) Tasomme kehittyivät hyvin. Minä olin tasolla 23 ja muut tasoilla 25,27 ja 27 (Miksiköhän tää jäi mieleen? :friikki: ).

Yhtäkkiä olin ajautunut lähes pelilaudan nurkkaan ja olin seinän ja kalkkarokäärmeen välissä. Minulla oli jonkinlainen pitkä koukkupäinen keppi, jolla sain napattua käärmeen ja valutettua osan sen myrkyistä lasipurkkiin. Käärme kuitenkin pääsi minulta pakoon ja hyökkäsi minua auttamaan tulleen entisen luokkakaverini kimppuun, joka kuoli heti. :itku:

Sitten heräsin. Vieläkin on ahdistunut olo tuon unen takia. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » La 12 Heinä 2008 22:36

Näin hitusen ahdistavaa unta, jossa heräsin aamulla ja nousin sängyn laidalle istumaan. Huomasin, että jalkoihini oli tullut paljon lisää luomia, ja kun aloin katsoa tarkemmin, niitä oli joka puolella kehoa valtavina ryppäinä. Ajattelin, että nyt mulla on varmaan syöpä. Katsoin vielä selkää peilin kautta, ja huomasin, että sinne on jotenkin tarttunut mehiläispesä, ja tajusin että ihoa peittävät jutut ovatkin mehiläisiä. Koitin liikkua h i t a a s t i ja laskin mehiläispesän (joka muistutti aromipesää tai pottaa :pepsodent:) pöydälle, ja aloin pyrkiä ulos. Pihalle päästyäni mehiläiset hälvenivät jossain määrin tuuleen. (Tämä uni johtui varmaan siitä, että katsoin jokin aika sitten dokumentin tappajamehiläisistä.)

Toisessa unessa muutin asuntolahuoneeseen asumaan. Huoneessa oli kämmenenkokoisia hämähäkin tapaisia ötököitä, jotka pitivät kovaa säksätystä ja liikkuivat loikkimalla puolen metrin korkeudelle. :bubbles:

Viime yönä seikkailin Aukun pihalla, jossa oli hieno tasainen vihreä nurmikko ja ehkä uima-allas. Siellä oli sekalaista porukkaa, muiden muassa eno, joka oli palannut yhteen ex-vaimonsa kanssa, jota mummo haukkui tämän selän takana huoraksi. Mun täytyi lähteä kotikotiin, ja pohdiskelin, menisinkö bussilla vai junalla.

Päädyin Helsingin rautatieasemalle, jossa oli seinällä bussiaikatauluja niin kirjavalla pohjalla, ettei niistä saanut mitään selvää. Harhailin epätietoisena aikatauluista ja päätin mennä syömään, ensimmäinen ruokapaikka joka tuli vastaan oli Pizza Hut ruotsinlaivalla. En kuitenkaan jäänyt jonottamaan sinne, vaan yritin päästä laivalta pois, mutta en löytänyt reittiä ulos. Kyselin matkustajilta, mutta eksyin entistä syvemmälle laivan uumeniin. Yritin saada apua töykeältä laivan henkilökuntaan kuuluvalta naiselta, mutta hänkään ei oikein löytänyt reittiä, ja vei mut kaikkein ylimmälle kannelle. Kurkotin katsomaan avoimesta ikkunasta, ja huomasin, että laiva oli lähtenyt satamasta ja olin joutumassa Ruotsiin. :friikki:
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja shaana » Su 13 Heinä 2008 18:59

Suvi kirjoitti:Tähän asti olin kulkenut yksinäni. (Vieläkin lenkillä. :virne:) Kun olin päässyt ulos portista eli Hämeenlinnasta :pepsodent:,
huomasin että theia kävelee vieressäni. Seuraavaksi joukkoon liittyi shaana, ja joitain muita tyyppejä,
joista en ollut varma keitä ne olivat. Lisäksi mukana oli vielä pelokas pieni poika, jonka nimi oli Jonne.
Päättelin hänen nimestään, että pojan täytyi olla Jonne Aaron. :virne: Lopulta menimme koko seurue istumaan
lampeen joillekin lahoille lankuille. :pepsodent: Theia oli ainoa, joka kahlasi kaulaansa myöten vedessä. :pepsodent:
Joku vielä heitti theialle sytkärin, ja se tippui veteen. "Jonne Aaron" oli järkyttynyt tästä kaikesta, ja kun olimme
lähdössä pois (noin parin tunnin jälkeen), hän sanoi: "Mä soitan mun äidille, että se hakee mut pois huomenna." :(


Tulin vain kertomaan, että nauroin vuolaasti tälle unelle jo alusta asti, mutta tässä kohtaa silmät laajenivat lautasiksi ja vuotivat jo vettä. :superhymy:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 14 Heinä 2008 11:01

Oltiin lauantaina Helsingissä polttareissa ja runsaahkon alkoholinjuonnin ja muun
juhlimisen jälkeen päädyttiin kaverin kanssa sovitusti hotelliin yöksi. Liekö johtu-
nut em. iloliemestä vai vieraasta nukkumapaikasta, mutta yö oli uniensa puolesta
friikein pitkiin aikoihin.

En muista tarkkaan mitä unta näin, jotain sekavaa ja melko ahdistavaa se oli kui-
tenkin. Kaveri kertoi aamulla, että olin noussut keskellä yötä (tai no, aamuyötä)
sängyssä istumaan, kohottanut kädet osoittamaan liikkumattomuutta ja sanonut
samalla "Älä liiku. Älä liiku. Mun silmälasit... Ne on jossain täällä." :virne: Sitten olin
herännyt kunnolla ja mennyt vessaan.

Tämän jälkeen näin vielä unta, että Sylvester Stallone oli kuollut, ja asiasta ker-
rottiin Kymppiuutisissa ja me Avokin kanssa katsottiin uutisia totisina.

Ja viime viikolla uuden Bond-leffan trailerin katsottuani näin unta, että olin mukana
siinä leffassa. Heräsin ihan täydessä hiessä ja olo oli ahdistunut. Harmi kuitenkin,
ettei Daniel Craig ollut unessa mukana :p
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 14 Heinä 2008 11:18

DarkSide kirjoitti:Viime yönä tapasin Aukun.

Painajainen!

Onneksi heräsin.


:kauhistunut:

...Unesi tarkoittaa vain sitä, että sinun täytyy tulla seuraavaan miittiin ja paljastaa itsesi minulle. Vain niin pääset traumoistasi eroon :juoni:


Mä olen ollut niin uupunut, että nukun niin sikeästi, etten ehdi nähdä edes unia :huoh: Harmillista sinänsä, mun unet on yleensä varsin viihdyttäviä :tilt:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 14 Heinä 2008 11:44

Aurora B. kirjoitti:
DarkSide kirjoitti:Viime yönä tapasin Aukun.

Painajainen!

Onneksi heräsin.


:kauhistunut:

...Unesi tarkoittaa vain sitä, että sinun täytyy tulla seuraavaan miittiin ja paljastaa itsesi minulle. Vain niin pääset traumoistasi eroon :juoni:

Eli se itsensäpaljastelija, joka seuraavaa miittiä häiriköi, on sitten Darkkis :virne:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Levottomat tai levolliset unet

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 14 Heinä 2008 13:22

Kuolo kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:
DarkSide kirjoitti:Viime yönä tapasin Aukun.

Painajainen!

Onneksi heräsin.


:kauhistunut:

...Unesi tarkoittaa vain sitä, että sinun täytyy tulla seuraavaan miittiin ja paljastaa itsesi minulle. Vain niin pääset traumoistasi eroon :juoni:

Eli se itsensäpaljastelija, joka seuraavaa miittiä häiriköi, on sitten Darkkis :virne:

Mun selittämättömällä "onnella" todennäköisyys itsensäpaljastelijaan on suuri. Ja koska paljastelija kuitenkin leimautuu Darksuksi, ellei muuta todisteta, kannattaa Darksun olla paikalla ihan omalla naamalla ja nimellä (vaatteet päällä) :juoni:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron