Mulla oli baby showerit tässä toissa viikolla

Siskon luona oli ruokaa (nomskis texmex-voileipäkakkua, banoffee pieta, snickerskakkua

), juomaa (limpparii ja kahvii

) ja ystäviä

Ei ollut mitään "oheisohjelmaa", sa(ati)in kamala kasa lahjoja (oikean värisiä harsoja, dinosauruskylpyleluja, mobile, helistin, ISO laatikollinen karkkia ja useampi pussi sipsiä

).

Ja tärkeintä, yhdessäoloa ja rentoa höpöttelyä ystävien kanssa

Tuli naurettua ja juteltua ja mietittyä kaikkea, oli oikeasti hurrrrjan tärkeää päästä juttelemaan näistä

Vaikka kyllähän mulla vertaistukea on oikeastaan aina saatavilla, mutta jotenkin kun on useampi ihminen siinä niin onhan se vähän eri
Autossa tulo- ja menomatkalla naureskeltiin sitä, kun kaikki käskee/kehoittaa
nyt nauttimaan, about kaikesta

Koska tuohan on sinänsä aika järjetön kehoitus

Toisaalta, nyt kun ne sanovat että kohta ei ole rauhaa olla yksin ja nyt pitää nauttia siitä, niin enhän mä tosiaan tiedä mitä on tulossa ja eikä siihen voi varautua - mahdotontahan se on oikeastaan nyt nauttia, koska jälkikäteenhän sen vasta tajuaa? Ja muutenkin, että mitä sillä tarkoitetaan?

Ei, yritän vihata joka hetkeä mahd paljon, jos nyt et olisi muistanut sanoa noin!
Mutta, edelleen kovin onnellisena ollaan

Nyt tosin, alle kuukausi laskettuun, alkaa oikeasti jo vähän mietityttämään

Selkä alkaa jumittelemaan pahemmin, närästystä tuntuu olevan joka päivä ja olo muutoinkin alkaa käymään vähän enempi tukalaksi. Mutta edelleen jaksaa kuitenkin mennä ja muutenkin helppoahan tää on (kun vertaa muutamiin Fb:ssä valittaneisiin kavereihin esim)