Ajattelen sinua aina
Uskokaa tai älkää, en ole ikinä aikaisemmin nähnyt tätä leffaa kokonaan, en ainakaan muista nähneeni. Laitan tämän "helppoon" kohtaan, eli kohtaan 1.
Se menee siis fantasiaelokuva-kohtaan.
Tää leffapiiri on ihana, kun se motivoi mua katsomaan digiboksilla tai hyllyssäni olevia katsomattomia leffoja.
Itse valkoinen peura ei ollut kovin pelottava tai uhkaava, mutta tykkäsin Mirjami Kuosmasen roolisuorituksesta, sellainen jännä hullun kiilto silmissä, joka teki hänestä pelottavan. Tosin hän pystyi olemaan myös ihan hirveän suloinen ja kaunis. Tämä sopiikin kohtaan 19. Elokuva, jonka nimessä on väri.

)

)- Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011) (päivitän tähän, jos joskus katson eri mantereelle sijoittuvan elokuvan)

Ei kai siihen mitään syytä olekaan.Suvi kirjoitti:Emilia, miksi ei voisi laittaa animaatioelokuvia noihin kohtiin?
Tuolla on toki oma kohta animaatioillekin. Ite täytän listaa "alusta loppuun" eli laitan leffan ekaan sopivaan kategoriaan.
Ja animaatioita mä kyllä katson paljon ihan omaksi iloksenikin.

Lyyra kirjoitti:Tähänhän voisi ottaa osaakin.
Onko muuten mylläelokuva joku insidejuttu vai vaan typo mykkäelokuvasta?![]()

)

)- Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011) (päivitän tähän, jos joskus katson eri mantereelle sijoittuvan elokuvan)

Pidin leffassa eniten alkupäästä, jossa mentiin nuorimman lapsen mielikuvitusmaailmaan. Sitä olisi puolestani saanut tässä leffassa enemmänkin. Oli muuten kyllä kiva ja leppoisa elokuva.
Pelottelu onnistui kyllä ja visuaalisuus toimi, mutta siinä missä ohjaaja Guillermo del Toro oli keskittynyt siihen visuaalisuuden rakentamiseen, oli käsikirjoitus unohtunut kokonaan.
Aika moni jutuista oli ennalta-arvattavissa ja hahmojen motiivit jäivät turhan epäselviksi. Sen visuaalisuuden lisäksi leffassa hyvää myös oli Tom Hiddleston.
(Pakolliset fanityttöhymiöt. Anteeksi.
)
:joskusliianpikkutarkka:
)
Hah, nyt vasta hokasin, että mulla ja Kiballa on sama leffa kohdassa 2.Suvi kirjoitti:Huomasin muuten, että tuossa listassa on Elokuva, joka sai sinut itkemään kahdesti. Haittaakse?

DUFF on siis Designated Ugly Fat Friend, jollainen leffan mukaan jokaisessa kaveriporukassa on, vaikka aina he eivät ole kirjaimellisesti lihavia. Duffin tarkoitus on saada muut ryhmässä näyttämään paremmilta. Yksi tällainen siis saa tietää olevansa porukan DUFF ja päättää tehdä asialle jotain. Lähtökohdat leffassa siis mahdollisimman typerät, mutta ei toi nyt niin paska ollut. Yleensä tommoset lukioleffat on tekopirteitä ja lapsellisia, mutta tää ei ollut niin paha.
Leffa on julkaistu 2015, joten sopisi siihenkin kohtaan, mutta laitan sen nyt kuitenkin lukioleffaksi, koska tuskin tulen katsomaan toista samanlaista kuitenkaan.
eli "maailman huonoimmasta" mäkihyppääjästä Eddie Edwardsista kertovan leffan. Eddiessä oli ihanaa periksiantamattomuutta ja innokkuutta heti kun onnistui jossain. Matti Nykänenkin nähtiin jakamassa viisauksia.
(Ei sentään cameo-roolissa, vaan ruotsalaisen näyttelijän esittämänä.)
Ai niin, ja leffan musiikin oli säveltänyt Gary Barlow. 
Kibaya kirjoitti:Suvi kirjoitti:Huomasin muuten, että tuossa listassa on Elokuva, joka sai sinut itkemään kahdesti. Haittaakse?
Ainii!![]()
Oon unohtanut kertoa että olen ratkaissut tähän liittyneen mysteerin![]()
Se on "a movie with an animan in the title" eli Elokuva, jonka nimessä on eläin. Mutta koska olen ollut niin pöljä etten ole muistanut kirjoittaa sitä tänne, niin ajattelin että mulle on ihan fine jos haluaa katsoa kaksi itkettävää elokuvaa
Kyllä mä itkettäviä leffoja löydän, mutta toi eläinidea on kyllä hauska. Jos sen ottaisi vaikka bonukseksi. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa