Hänen kanssaan keskusteltiin kaikenlaista ja käytiin sitten läpi mitä kaikkea olen jo hankkinut ja mitä vielä tarvitsisi hankkia vauvalle. Lähdin sieltä mukanani hoitoalusta, itkuhälyttimet, vaatteita ja tuttipullo.
Rahaa hän ei nyt ainakaan vielä huolinut näistä ja itkuhälyttimiä saadaan testata ensin ja ostaa ne sitten heiltä, jos haluamme ne. Kiva, kun on ihania kavereita.
Miehekkeen pitäisi vielä maalata pinnasänky ja porukoiden tuoda meille hoitopöytä, niin sitten alkaisi olemaan järjestelyjä vaille valmiina kaikki.. Kiva, kun saa pian petata sängyn pikkuiselle valmiiksi ja muutenkin järjestää kaikki valmiiksi sen sijaan, että tavarat ovat nyt laatikoissa/koreissa odottamassa. Meidän piti muuttaa vintille asumaan tässä jo kohta, mutta kylppäriä ei saadakaan valmiiksi varmaankaan ennen kesää, joten nukutaan mieluummin alakerrassa edelleen. En halua alkaa öisin kulkemaan portaita vauvan kanssa kylppärin vuoksi, kun kuitenkin meillä tilaa on nukkua alakerrassakin.
Olen pyrkinyt nyt äitiyslomalla siihen, että hoitaisin jotain joka päivä valmiiksi.
Tänään taistelin turvaistuimen pehmusteiden kanssa. Istuinosan pehmusteet oli ihan helppo irrottaa pesua varten, mutta kuomun kangas oli hankala. Tai en vaan uskaltanut vääntää/vetää osia niin paljon kuin piti aluksi, koska pelkäsin niiden menevän rikki. Piti jo soittaa tälle viime viikolla minua lahjoneelle kaverille avun saamiseksi, heillä kun sattuu olemaan samanlainen turvakaukalo kuin meillä.
Lopulta osat lähti irti ja pehmusteet on nyt pesukoneessa. Kiva, kun tämänkin saa nyt hoidettua, kun kaukalo nyt on kuitenkin meillä jo monta kuukautta ollut pölyttymässä eteisessä... Tänään ajattelin vielä alkaa pakkaamaan sairaalalaukkua valmiiksi. Tai sen verran nyt ainakin, että laitan sinne vauvalle muutamia vaatteita ja itselleni jotain hygieniatarvikkeita. Vaatteita itselleni en vielä pakkaa, koska ne saan tarvittaessa pakattua hetkessä ja vähän kelin mukaan. Olettaen siis, että tässä mennään vielä laskettuun aikaan saakka, joka on 8.5. Tai jopa viikko pidempään (toivottavasti ei), jolloin on jo toukokuun puoliväli. Keli voi siis olla mitä vaan parin ja parinkymmenen plusasteen väliltä...

Oli kiva olla ihan vain oman perheen kesken ne muutamat päivät.
)
oli katastrofeja mm. keittiössä ja tyhmä aviomies 

En elättele suuria toiveita et tulis ilman käynnistystä. Olisi hienoa olla väärässä
meille nimittäin eilen syntyi neiti (joka tuossa mun kainalossa njt tuhisee ja mun pitäis mennä vessaan ja mä en raaski herättää), RV 41+3. Maanantaille oli varattu yliaikakontrolli, mut sinne ei tarvii nyt mennä