Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 19 Maalis 2016 23:06

Mulla oli tänään kiva päivä. :D Heräsin seitsemältä aamulla, mutta laitoin silmät kiinni ja onnekseni nukahdin uudestaan. Söin fiksuhkon aamupalan, joka ei väsyttänyt, join sopivasti teetä ja lähdin kello 11 jälkeen liikkeelle. :D

Kansallisoopperassa oli avoimien ovien päivien päivä, ja vaikka ensin ajattelin että eihän tästä tule mitään (mm. liikaa yleistä hälinää, kovin paljon levottomia lapsia ja mun sisäistä sekoilua :P ), niin hyvin se meni kuitenkin. Sain viimeisen lipun kulissien takaiselle kierrokselle, vaikkakin se oli på svenska :keijo: Tosin missasin päivän "päätavoitteeni", ooppera-singalongin, koska en osaa kelloa ja/tai numeroita. :keijoei:
Mutta kiva, että kävin. :D Menin ratikalla keskustaan/metrolle päin ja pääsin näkemään ratikkakonsertin lopun. Musta tuntuu, että tämän kierroksen matkustajat olivat tyytyväisiä, että tuollainen järjestetään. En vaan tykännyt, kun joku tyyppi kuvasi sitä ja jouduin varmaankin kuvaan tahtomattani, tai siitä tuli epämukava olo.
Pääsin vieläpä hyvälle paikalle leffaan, joka oli ensin täyteenvarattu, vaikka ensin mietin, että menisin kotiin. Onneksi en sitten mennyt. :)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 25 Maalis 2016 15:53

Hyvää pääsiäistä Forde! :hymyhali:

Mulla oli synttärit eilen. T'äytin 30. Työkaverin mukaan olen nyt aikuinen. :o:
En ole kehittänyt mitään kriisiä tästä ja toisen työkaverin mukaan neljänkympinkriisi onkin sitten tuplasti pahempi, kun ei ollut kolmenkympin kriisiä ollenkaan. Näin kuulemma oli hänelle kerrottu, kun muutama vuosi sitten täytti 30, eikä kriiseillyt silloin. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 25 Maalis 2016 17:20

Hyvää pääsiäistä Forde! Ja onnea skray synttäreiden johdosta. :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 25 Maalis 2016 18:38

Onnea skraylle ja hilpeää päänsisäistä kaikille!
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 28 Maalis 2016 20:53

Pääsiäinen ois sitten siinä.
Huomenna laskeudumme arkeen. :keijo:

Jotenkin vaikea vaan tajuta sitä, että taas mennään töihin :P
Höhö, höhö.

Torstainahan lähdin kälyn ja veljen luo ja aikomuksena oli jutella, tehdä kakkua ja laittaa mun tugga kuosiin. Tehtiin kaikki. Järjestyksessä, kakku - tugga - juttelu.
Lauantaina palasin kotiin, olin ihan pihalla ja ihmettelin, sunnuntaina kävin mutsilla valmistamassa kokonaisen broilerin ( jee, ruokakokeiluja!) ja Suvi tuli kyläilemään. Sunnuntaihin mahtui myös sekoilua ja sössönsöötä. Tuusi tuli yökylään yllättäen myös, mutta siihenkin ehti tulla sekoilua mukaan :keijoei: Onneksi kuitenkin kaikki meni hyvin ja onnistuneesti. Tänään katsottiin Suvin kanssa elokuva. Ei muuten ois katsottu tuota, mutta koska Tom Hiddleston niin oli "pakko" :virnei:. Tämän jälkeen tilanne vaati paljon kummeleita :keijo:

OIkeasti nyt pitäis olla nukkumassa, mutten selkeästikään ole.
En ehkä ole ihan kuollut huomenna, mutta ei ihan onnistu normaalirytmiin kääntyminen nyt. Ei siinä, ei juuri nyt myöskään haittaa. Kai se on sitten riittävästi rentouduttu.

Onko huomenna maanantai, torstai vai caturday?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 31 Maalis 2016 12:49

Olin sitten viikon Lapissa. :pilvi: Tosin yksin lasten kanssa koska mies ei päässyt töittensä vuoksi mukaan. :epäilevä:

Mutta olipahan mukava reissu. Toistan itseäni joka reissun jälkeen, mutta kyllähän soon niin että siellä on vaan niin ihanan hiljaista. :sydän:
Toki huomasin loppuvaiheessa kaipaavani jo vähän hulinaakin, mutta tollainen viikon irtiotto arjesta on silti just jees. :hullu:

Nyt pitäisikin sitten siivoilla koska vaikka kuinka tuo mies yrittää olla siisti, ei tää koti ny niin siistissä kunnossa ole kuin ennen reissua. :virne:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » To 31 Maalis 2016 20:46

Enää yksi päivä. Yksi pitkä ja tajuttoman kiireinen päivä! Sitten olisi vähän lomaa. Rahaa ei ole tuhlata lomalla, mutta... onhan mulla Visa. :keijo:
Ehkä ei kannata paljon tuhlata, mutta olispa kiva käydä kylpylässä rentoutumassa jossain kasvohoidossa tai rentouttavassa hieronnassa.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 01 Huhti 2016 17:09

Tänään alko äitiysloma. :o:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 02 Huhti 2016 23:13

Ihanaa äippistä skray! :hymyhali:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 03 Huhti 2016 12:44

Kiitti emilia. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 08 Huhti 2016 19:40

Kivaa mammalomaa skray! :sydän: Ootko saanut jo "hyvät" neuvot, että muistat nyt nauttia siitä että saat mennä miten tykkäät, ja muistatte nauttia nyt olostanne kahdestaan, ja sä muistat nauttia yksinolosta? :keijo: Jos ei, niin mä tarjoon sulle nää neuvot ihan ilmaiseksi :virne: :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 10 Huhti 2016 16:28

Joo, todellakin nauttikaa nyt :keijo: :virne:

Perjantaina töin jälkeen kävin kaverin kanssa leffassa (oli sen synttärit). Join siellä pari siideriä, jatkettiin höpöttelemään hetkeksi baariin ja sitten se siideri kihahtikin mun nuppiin. Päiväkänä! :keijoei:
Olin menossa lapsenvahdiksi ja siinä vähän naureskeltiin kun kerroin että olen vähän siideripöhnässä :virnei: Menin siis kaverille jo perjantaina ja lauantaina oli tarkoitus olla lapsenvahti. Jäin jo perjantaina lapsen kanssa kahdestaan, kun äiree kävi lenkillä. Oli ihan hauska todeta että voi puolessa tunnissa voittaa lapsen puolellaan vaan olemalla. Illalla katottiin vähän telkkaria, mutta mä nukahdin aika lailla kesken kaiken :virnei: On siinäkin kyllä tosi aikuinen kun rupeaa kuolaamaan kesken kaiken.
Lauantaiaamu meni tosi nopeasti. Laps meni nukkumaan, mä jäin sinne ja äiree lähti menoilleen. Oli niinkin rankkaa että piti katsoa yks elokuva. Mut tiättex. EN EHTINY KOKONAAN! Se laps heräs niinqu 30 min ennen elokuvan loppua!! Siis niinqu kauheeeeeeeeeeeeta. Joo. Näin rankkaa oli.
Katoin mä sen leffan loppuun ja samalla leikin. Olenhan super!

Sieltä tulin kotiinpäin ja soitin mutsille, joka oli ollut koko päivän yksinään kolmen lapsen kanssa. Lupasin mennä kaveriksi. Siellä veljenpoika pyys että jään yöksi ja suostuin, kun se oli jotenkin tosi hellyyttävää. Illan aikana totesin että pystyn pitämään kolmea lasta samaan aikaan sylissä, toimimaan elävänä karusellina, sekä leikkimään aika paljon erilaisia leikkejä samaan aikaan. Yöllä heräsin siihen että mun veli "antaa ylen". Tunnin päästä äiti. Tunnin päästä taas veli - sitten äiti - veli - äiti - veli jne. Veljenpojalla, tämän lapsella joka veti hyvää norjaa pitkin yötä, oli perjantaina aamulla tullut yksi oksennus ja päiväkotiin meno jäänyt. Ei kukaan edes ajatellut mitään vatsatautia. Illalla veli sanoi että mahassa kiertää ja syytti kahvia, mutta ei ihan ollut sitä. Heräsin joka kerta kun joku veti norjaa vessassa. Nukuin toisen veljen lasten kanssa ja jännitin että koska herään siihen että ne ykää ja ykääkö ne mun päälle? :keijoei:

Aamulla oli aikuiset aika hunon näköisiä. Veljentyttö sanoi kerran "hyörgh", sylkäs eteensä ja röyhtäs. Toinen laps on edelleen oireeton. Muussi sai tosi pahan vatsataudin myös. Mutta nää pienet on ihan vaan että hohhoijaa, vähän väsyttää ja just joku kertaykä/röyhtäys :keijoei:

Itellähän on ensikontakti tapahtunut vasta eilen, joten jännä nähdä tuleeko itelle mitään vai olenko ollut vain sivusta seuraaja. Tästä päivästä ei olisi tullut mitään jollen olisi ollut tuolla. Meidän mutsi oli oikeesti tosi huonona ja pakotin sen juomaan milloin mitäkin. EI ne ylös tulleet, mutta alasmeno teki tiukkaa. Mutsin perussairaus on myös semmoinen mikä tietty vaikutaa. Naureskeltiin kyllä että enpä oo ikinä nähnyt äitiäni krapulassa, mutta kaipa sen voi nyt kuvitella millaista se ois ollut :tilt: Velli sanoi että krapula on aika samankaltainen mitä nyt päivän aikana olo.

Mutta olipa oikeesti tosi ihana tulla kotiin :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 10 Huhti 2016 18:12

Onpas ihanan aurinkoinen ja keväinen päivä. :D
Lenkilläkin oli mukavaa, juoksin kohtalaisen pitkään ja jälkeenpäin oli jopa hyvä fiilis, eikä sellainen että kuolen just. :keijo: Lenkistä on jo muutama tunti, mutta edelleen tuntuu hyvältä, kai tää on sitä (melko harvinaista) liikunnan jälkeistä hyvää oloa. Nyt pitäisi keskittyä johonkin lukemiseen ilmeisesti.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 12 Huhti 2016 13:39

Joo en tiedä moniko on jo toivotellut mulle nauttimista ja nukkumista "kun se nyt vielä onnistuu". :epäilevä:
Paras neuvo on tähän mennessä ollut se, että nauti siitä, kun kannat vastuun vaan itsestäs ja omista tekemisistäs. Tän neuvon oon saanu vasta kerran ja se tuli tarpeeseen näiden kaikkien muiden perustoivotusten joukossa. :virne:

Muuten niin vois vaikka ilmoitella, että täällä paistaa aurinko ja eilen pesin talvitakkeja.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 12 Huhti 2016 15:46

I'm alive! :woohoo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 14 Huhti 2016 18:42

Olin tänään töissä. Vähän oli voimaton olo aamulla junassa, mutta kyllä se tästä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 15 Huhti 2016 21:36

Akupunktio :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 18 Huhti 2016 23:02

Laitoin äsken facebookkiin että melkeenpä toivon ittelleni kunnon lenssua ku ei muuten ehdi lepäämään. Miten nää huhti- ja toukokuu ovat joka vuos yhtä kiireisiä? :friikki:
(Ylläripylläri mun outoon flunssatoiveeseen ei oo vielä tähän mennessä kukaan reagoinu mitenkään. Koska eihän kukaan vaan voi toivoa sairastuvansa viikon kestävään lenssuun. :aukku: )

Ja miten munsta tuntuu että ny on hurjasti vatsatautia liikkeellä? Lasten koulussa jyllää tauti joka kaataa oppilaita ja opettajia. Yks jos toinenkin kertoo fb:ssä inhottavasta vieraasta. Ja miehen duunissakin sitä on liikkeellä. Että enää vaan odotetaan koska se on meilläkin. :tilt:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 19 Huhti 2016 09:20

Jos se on se virusperäinen missä itsekin juuri makoilin, niin se on raju. Ei noro, vaan se joku toinen :aukku: tiesivät kertoa meillä töissä.
Siitä on siis viikko, ja lievää huonovointisuutta on edelleen havaittavissa ruokailun yhteydessä, ettei toi syöminen ole mitenkään mieluisaa puuhaa. Aikuisilla se vetämättömyys ja muu näyttää kestävän kolmesta neljään päivään, lapsilla vähän vähemmän. Toivottavasti se ei tule teille. Jos tulee, niin veteen vähän sekaan suolaa ja sokeria (suolana 2 hyppysellistä merisuolaa ja 1 hyppysellinen sokeria). Tällöin vesi ei aiheuta ihan niin voimakasta pahoinvointia mitä muutoin. Ja sitten kun rupeaa tavara pysymään sisällä niin erilaisia mehuja, ei maitotuotteita. Ei hiilihapollisia asioita! :keijo:
Mutta todella toivon ettei se leviä kenellekään, koska se "kuolen tänään" -olo ei tee hyvää. Että ennemmin se flunssa kuin tuo!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 20 Huhti 2016 15:14

Tiedättekö, mulla on vissiin joku siistin työpöydän kammo. :keijoei:

Siivosin eilen työpöytäni. Hirveä määrä papereita siirtyi pois pöydältä ja kynät löysivät tiensä kynätelineeseen. Voisi luulla, että tällainen siivousoperaatio auttaa ja keskittyminen on parempaa työpöydän ääressä, mutta ei. Taas ahdistaa niin kuin jokaisen työpöytäsiivouksen jälkeen. :keijoei: :riips: Johtuukohan tämä siitä, että en pidä siististä työpöydästä vai siitä, että en pidä näin äkkinäisistä muutoksista työympäristössä? :raps:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 21 Huhti 2016 19:52

Huomenna tulee täyteen neljä kuukautta ilman kalsarikännejä. :kauhistunut: Ei ole oikein ollut mahdollisuuksia kyseiseen ylellisyyteen. Pienempiä määriä olutta olen juonut, mutta kaipaus olisi enempäänkin erityisesti jääkiekon yhteydessä. Jääkiekko on niin sopiva peli juuri sellaisessa muutaman oluen tilassa. Alkoholi leikkaa jännitystä ja tekee pelistä hauskemman. Auttaa myös tylsiin otteluihin.

En miellä, että minulla olisi alkoholin kanssa ongelmaa, mutta kai se vähän sinnepäin viittaa, että sitä tekee mieli. Mutta kun ei se päihteetön todellisuuskaan aina niin miellyttävä ole. :viha:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 24 Huhti 2016 01:27

Yötä itse kullekkin säädylle. Tulin käymään katsomassa tääläkin. Täälä ei ole tullut käytyäkään... Ööö... No, hetkeen. Näyttää tuttuja nimiä kirjoitelleen tänne, mutta vaikuttaako vaan, vai onko täälä hiljentynyt meno?
Löysin pienen salaisen kakanjauhantaporukan netissä, jossa on niin omanlainen rento ja lupsakas ilmapiiri (en tarkoita sitä etteikö täällä olisi, meinaan että sellainen vaan justiinsa täydellisesti itelle passaava), että kotiuduin suoltamaan sinne. Nyt alkaa taas parin vuoden työttömyyden jälkeen työkuviot. Eri työ kun ennen, mutta työ kuitenkin. (Liittyy hieman viimeisintä työtä edeltäneeseen työnkuvaan.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 24 Huhti 2016 10:20

Onnea työpaikan johdosta Dnd! :) Onhan täällä Fordella kyllä aika hiljaista nykyään, toivottavasti ei kokonaan kuihdu.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja viima » Ke 27 Huhti 2016 23:28

Hiljaista näyttää olevan, tässähän joutuu itsekin jo kirjoittelemaan.. :nolo:

Hankkiuduin maaliskuussa hammaslääkäriin YTHS:lle kun yksi hammas piti pienen napsahduksen. Sen jälkeen olenkin käynyt siellä jo neljästi, kun on paikattu ja viisaudenhampaiden poistostakin oli konsultaatio. Tänään paikattiin taas, ja hermostutti mennä koska viime kerralla puudutuspiikki jossain etuhampaiden nurkilla tuntui todella kauhealta. Mutta tällä kertaa ei tuntunutkaan juuri miltään, ja olo oli helpottunut, elämä jatkui taas mukavasti.

Päädyin nyt illalla tarkistamaan yhden ajankohdan viime vuoden kalenterista ja tuli sitä samalla selailtua muutenkin. Johtopäätös oli vähän surullinen, koska vuoden takaiseen verrattuna nykyinen asuminen Lahdessa ja kokopäiväisesti töissä käyminen ovat tappaneet sosiaalista elämääni tehokkaasti. Vuosi sitten oli melkein joka viikonlopulla jotakin menoa ja ohjelmaa, kun nyt on ehkä pari kertaa kuussa :huoh:

Jos mitään hyvää niin alkoholia näyttää myös kuluneen entistä vähemmän :p
viima
 
Viestit: 88
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 28 Huhti 2016 08:30

Voisin sanoa, että työssäkäynti rajoittaa sosiaalista elämää, ainakin jos vertaa siihen että ei ole töissä. Itse olen niin rapakuntoraihnakko että ei vaan voimat riitä.

On torstai ja olen ihan poikki, viikonloppuna pitäisi ainakin yhtenä päivänä tehdä jotain ja poistua kotoa. Jännäksi menee jaksanko. Pidän tätä oikeasti huolestuttavana asiana, sillä mieli haluaisi, mutta fysiikka potkii vastaan. Asiat stressaa ja nukun taas huonosti. Heräsin viime yönä tunnin välein siihen, että asiat rupesivat pyörimään päässä. Samoin Arttu Wiskarin biisi :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa