Forden Joulupukkirinki

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 14 Joulu 2016 08:33

Mä lähetin yhden paketin perjantaina ja se oli ollut perillä lauantaina. Toki vastaanottajan postina kuulema toimii joku huoltoasema ja se saattaa vaikuttaa, mutta silti ihan hyvin että perjantaina lähetetty paketti oli lauantaina perillä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 16 Joulu 2016 10:23

Kibaya kirjoitti:Mä lähetin yhden paketin perjantaina ja se oli ollut perillä lauantaina. Toki vastaanottajan postina kuulema toimii joku huoltoasema ja se saattaa vaikuttaa, mutta silti ihan hyvin että perjantaina lähetetty paketti oli lauantaina perillä.


Kiva kuulla välillä näitä positiivisiakin juttuja postin kulusta kun tuntuu että nykyisin kuulee vaan pelkkää paskaa. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 16 Joulu 2016 18:12

Mun salakeijopaketti on tullut ärrälle :keijotäpinä:
Siinä on väärä nimi :rolf:
:virnei:
Mutta se on tullut :keijotäpinä: :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 18 Joulu 2016 19:50

Mä en malttais millään odottaa paketin saapumista. :hullu: :keijotäpinä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 19 Joulu 2016 22:18

Tekstarin perusteella arvelen, että keijopaketti saapui juuri lähipostiin. :keijotäpinä:

Onko aiemminkin ollut niin, että paketteja säilytetään postissa vain viikko? :riips: Eikö se ole ollut aiemmin 2 viikkoa? :o: Onneksi minä sentään pääsen noutamaan pakettini. :kyllä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 20 Joulu 2016 16:33

skray []
Wildis [x]
Kibs []
marenki []
L-S []
Pascal [X]
SirPet []
päivänpolttaja [x]
Suvi [x]
Emeritus []

Huomattavan keijolta näyttävä paketti oli saapunut. :keijo: :joulukeijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 20 Joulu 2016 18:35

Sain keijolahjani lähettäjän tietojen perusteella tietyltä keijolta "tai hämäyspukilta". :virne: :joulukeijo: Nyt sitten olen kuin tulisilla hiilillä. Lahja tekisi mieli avata heti. Ja pitihän sitä pakettia toki heti puristella. Mahdollisen irtoteepaketin muotoa oli ehkä yritetty jollain häivyttää tai sitten olen arvaukseni kanssa ihan hakoteilla. :keijo:

:keijotäpinä:

skray []
Wildis [x]
Kibs []
marenki [x]
L-S []
Pascal [X]
SirPet []
päivänpolttaja [x]
Suvi [x]
Emeritus []
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 20 Joulu 2016 23:14

Mulle tuli älykkään postin matkassa hienosti kenkälaatikkoon pakattu paketti, jossa oli lähettäjänä "Pukki88". :virne: :keijotäpinä: :joulukeijo:

Kibs oli vissiin saanut paketin myös, joten lisäsin listaan. :keijo:

skray []
Wildis [x]
Kibs [x]
marenki [x]
L-S [x]
Pascal [X]
SirPet []
päivänpolttaja [x]
Suvi [x]
Emeritus []
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 21 Joulu 2016 11:57

Joo, Kibsin paketti vaan odotti vielä postissa :keijo:

Tänään on mun joulu, joten tänään avasin paketin.
Tiedän kuka on mun salapukki (koska se luki lähetystekstiviestissä :epäilevä: ) mutten paljasta sitä vielä teille, kun kaikki eivät ole saaneet pakettiaan.

Paketista paljastui raakasuklaata, jonka kohta nautin oman joulukahvini kanssa ja kaksi ihanaa kangaskassia :hullu:
Toisessa on kissekuvio ja toisessa rauhankyyhky sateenkaaren värisillä siivillä.
On kyllä hienot!

Salapukki :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Emeritus » To 22 Joulu 2016 19:05

Tänään tuli tännekin pakettia. Lähettäjäksi merkittynä 'Joulukeijo'. :) Taidan koittaa malttaa olla avaamatta ennen aattoa. :joulukeijo:

skray []
Wildis [x]
Kibs [x]
marenki [x]
L-S [x]
Pascal [X]
SirPet []
päivänpolttaja [x]
Suvi [x]
Emeritus [x]
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja SirPet » To 22 Joulu 2016 21:38

Mulla kova rapiseva paketti. Legoja! :varmatieto:

skray []
Wildis [x]
Kibs [x]
marenki [x]
L-S [x]
Pascal [X]
SirPet [x]
päivänpolttaja [x]
Suvi [x]
Emeritus [x]
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja skray » Pe 23 Joulu 2016 14:26

Mäkin oon noutanut nyt pakettini ja kaikilla näyttäisi olevan rasti ruudussa. Joko saa avata? :täpinä:

skray [x]
Wildis [x]
Kibs [x]
marenki [x]
L-S [x]
Pascal [X]
SirPet [x]
päivänpolttaja [x]
Suvi [x]
Emeritus [x]

Mä tiedän keltä mun paketti tuli. :ahihi:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 23 Joulu 2016 15:00

Mun mielestä voi avata, sillä mä ainakin avasin jo pakettini, koska lähden kohta joulunviettoon. :keijo: Paketin sisältä paljastui joulutontun teetä ja Mad-lehti, joka kyllä taitaa paljastaa sen, että lähettäjä tosiaan on se, jonka osoitetiedot paketissa oli. :keijo: Tai sit mua huijataan tosi hyvin. :raps:

Tee ainakin kuulostaa maukkaalta ja sellaiselta, että sitä voi juoda hyvillä mielin joulun jälkeenkin. :hullu: Lehdestä en varauksettomasti tykkää, kun en ole vuosiin (yli vuosikymmeneen) Mad-lehteä selaillut. Ei voi tietää jos musta paljastuu fani. :keijo: Ja "naamioimisyritys" oli se, että teepaketti oli postissa litistynyt normaalia tasaisemmaksi. :keijo:

:joulukeijoi:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Suvi » La 24 Joulu 2016 00:53

Mä maltoin odottaa tähän asti. :superhymy:

Kortissa luki: "Onkos täällä kilttejä keijoja? :hymyhali: " (Siis : hymyhali : kirjoitettuna) :virne: Kortissa luki myös "Suvio :joulukeijo: " (Joulukeijo myös kirjoitettuna, eikä esim. siis ko. hymiöitä piirrettynä.)

Paketista paljastui Muumiteemaista hyvän mielen suklaata :superhymy: :hullu: ja Monkin ykköskausi. Just tänään mietiskelinkin, mitä katsoisin seuraavaksi. Tämä voisi olla varteenotettava vaihtoehto. En muista, milloin olisin Monkia viimeksi katsonut. :D

Kiitos Salapukki! :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 24 Joulu 2016 10:02

Avasin :D

Sain Donald "The Mörkö" Trump -heijastimen, joka vähän viittaa Muumi-sarjaan.

Lisäksi sain Kissimirrin hitit-CD:n, jossa Kikkaa muistuttava naistaiteilija on saanut silmäänsä Starchildin merkin. :joulukeijo:

Aivan saakelin loistava lahja! :D :keijo: Arvostan henkilökohtaista panosta ja huomattavan keijoa otetta! :P

Lähettäjästä ei ole kovin tarkkaa aavistusta. Sanotaan vaikka Suvi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 24 Joulu 2016 22:22

Aattoillan viimeinen (jännittävin) avattava paketti. :virne:

Sieltä paljastui belgialaista suklaata ja Herta Müllerin teos Hengityskeinu. :D

Mukana oli hieno avattava poron sekä nurkkaan piilotetun keijohymiön sisältävä kortti, jossa toivottajana oli Keijo. Kirjan etulehdellä oli lappu, jossa luki, että on ehkä synkkäsävyinen lahja, mutta lähettäjä on pitkään halunnut antaa sen jollekin, joka arvostaa sitä. Taatusti arvostan! :superhymy:

Oli kyllä onnistunut lahja ja mukava prosessi pukkirinki taas. Pakettini osoitetekstin, kortin ja kirjan yhteydessä olleen lapun käsiala oli persoonallinen ja hieno, en tiedä voisiko siitä päätellä jotain lähettäjästä.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja L-S » Su 25 Joulu 2016 01:06

Mäkin avasin paketin. Sieltä löytyi puinen kulho ja lautanen sekä erittäin hieno pieni keinuhevonen. :hullu: :D

Katso kuva!

Keinuhevonen on ehkä yllättävä lahja. :keijo: :raps: En tiedä olenko hakoteillä, mutta mieleen tuli vuonna 2011 tässä samaisessa ketjussa esittämäni kommentti:

L-S kirjoitti:Mäkin haluaisin mieluusti osallistua, mutta mulle lahjaa lähetettäessä tulee kyllä sitten vähän enemmän postikuluja, koska olen kaukana. Toivottavasti se ei haittaa ketään, Lyyran sanoin: eihän mulle tartte mitään keinuhevosta lähettää :keijo:


Tuolloin olin siis rapakon takana, joten kommentti liittyy siihen. No, nyt tuli keinuhevonen. :virne: Toki keinuhevoset ja lahjahevoset ovat esiintyneet usein myös esim. räppijoululauluissa, joten sekin saattaisi olla tässä ajatuksena. En ajatellut katsoa lahjahevosen suuhun, hieno on. :D

Lahjan lähettäjästä mulla on kyllä arvaus, ehkä muillakin. :keijo: :raps:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja skray » Su 25 Joulu 2016 01:13

Paketti avattu ja lahjasta tykkään kovasti. Sain jouluisen suklaalevyn, kaksi harmaata kynttilää, muumikirjanmerkin ja heijastimen. Kiitos salapukille! :hymyhali:

Luulen, tai oikeastaan tiedän, että sain lahjani Suvilta. :virne:
Lahjoin häntä viime vuonna ja paketin lähettäjänä oli tuttu nimi/osoite. Lisäksi paketin lahjapaperi oli kierrätetty viime vuodelta, sillä paperi oli se, jossa minä lähetin hänelle lahjani vuosi sitten. Arvostan lahjapaperikierrätystä suuresti. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 25 Joulu 2016 10:02

Mä voin paljastaa, että lahjoin marenkienkelin. Eli ns. hämäys ei ollut välttämättä erityisen taitava. :tilt:

MAD-lehden puolustukseksi haluan sanoa, että on sulla ainakin joulun mielettömin paketti! :P Lisäksi haluan vinkata sieltä "jutun": "Imagine" rewritten by Donald Trump. Kannattaapi katsella.

Teen ja lähetyskulujen jälkeen lahjakattoon oli sen verran niukasti tilaa, että nimellisarvoton MAD-lehti sopi siihen kuin nenä keskelle kasvoja. :P

--

Tuo keinuhevonen on kyllä mainio! :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 25 Joulu 2016 13:46

Koska mun lahja tuli Marskilta ( :hymyhali: ) niin avaan virallisesti oikean rivin tästä näin:

Pascal
Marenkienkeli
Kibs

Suvi
Skray

Mun täytyy kyllä sanoa että oon aina laskenut postikulut lahjahinnan päälle. Nyt varsinkin kun paketin postittaminen on niin hintavaa postilla, ei voi laskea niitä lahjahintaan mukaan.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 25 Joulu 2016 15:50

Kibaya kirjoitti:Mun täytyy kyllä sanoa että oon aina laskenut postikulut lahjahinnan päälle. Nyt varsinkin kun paketin postittaminen on niin hintavaa postilla, ei voi laskea niitä lahjahintaan mukaan.

Joo, mäkin oon aina ajatellut, että nimenomaan se lahjan arvo olisi 10 €. Ja itse tekemällä saa annettua enemmän. :sydän: Tänä vuonna junailin itselleni lainaan yhdestä fb-ryhmästä kangastussit. Siis tuntematon ihminen noin vain lainasi ne mulle (ja toinenkin tarjoutui lainaamaan). :hullu: Se jos mikä oli omiaan lisäämään joulumieltä. En ole vuosiin ollut näin täpinöissäni mistään (omasta tai toisen) lahjasta kuin Kiban lahjasta olin. Luovuus pääsi kukkimaan ja oli jopa ideoita, joista karsia. Pitäis enemmänkin tehdä itse, kun se kerran on niin kivaa! :täpinä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 25 Joulu 2016 16:39

marenkienkeli kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Mun täytyy kyllä sanoa että oon aina laskenut postikulut lahjahinnan päälle. Nyt varsinkin kun paketin postittaminen on niin hintavaa postilla, ei voi laskea niitä lahjahintaan mukaan.

Joo, mäkin oon aina ajatellut, että nimenomaan se lahjan arvo olisi 10 €. Ja itse tekemällä saa annettua enemmän. :sydän: Tänä vuonna junailin itselleni lainaan yhdestä fb-ryhmästä kangastussit. Siis tuntematon ihminen noin vain lainasi ne mulle (ja toinenkin tarjoutui lainaamaan). :hullu: Se jos mikä oli omiaan lisäämään joulumieltä. En ole vuosiin ollut näin täpinöissäni mistään (omasta tai toisen) lahjasta kuin Kiban lahjasta olin. Luovuus pääsi kukkimaan ja oli jopa ideoita, joista karsia. Pitäis enemmänkin tehdä itse, kun se kerran on niin kivaa! :täpinä:


Voi Marski :hullu:
Mä liikutuin noista lahjoista kyllä kun ajattelin miten oot panostanut niihin ja miettinyt ja vertaillut. Otin kissaversion Ouluun mukaan ja se on jo meinattu varastaa :virne:
Ihana kuulla että niiden toteuttamiseen on saatu enemmänkin tämmöistä yhteisöllisyyttä ja auttamista.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja SirPet » Su 25 Joulu 2016 19:46

Että mitähän pukkia, multa alkaa vaihtoehdot loppua :riips:

Paketista paljastui kahvia ja salmiakkia, joille molemmille varmasti löytyy käyttöä.

Parin muun vaihtoehdon jo poistuttua, arvaan että nämä tulivat Emeritukselta.

---
Tuo keinuhevoinen tosiaan hakee innoituksensa tuosta L-S:n muistamasta keskustelusta sekä siitä että aina välistä tahtoo näprätä vähän pienempiäkin juttuja.

Pascal
Marenkienkeli
Kibs

Suvi
Skray

SirPet
L-S
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 27 Joulu 2016 04:03

Jeps, lahjoin SirPetin.

Omasta paketista paljastui Kummeli-DVD, lumiukkosoppasarja (eli eepillinen 'pimp my hot chocolate'-setti karkkikeppeineen kaikkineen :D ), Russian Federation -tulitikkuja (askin toisella puolella valtiollista kotkaa ja toisella kovasti Agentti 47:n näköinen, mutta Putinin päällä varustettu hemmo pistoolit tanassa :virne: ), pussi poronpapanoita (lue. kuorrutettuja rusinoita) ja jouluinen kortti. Suuret kiitokset pukille!

Jos tuo lahjontakuvio nyt meni suoraviivaisesti ja yhden välin tarkoittaessa yhtä keijoa, niin mahtoiko minut lahjoa sitten Skray?

Pascal
Marenkienkeli
Kibs

Suvi
Skray
Emeritus
SirPet
L-S
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja skray » Ti 27 Joulu 2016 11:27

Ei, skray ei lahjonut Emeritusta. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa