Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 13 Marras 2016 23:55

Ostettiin auto ja nyt ole valtavan identiteettikriisin kourissa. Tahtoisin olla se, joka pärjää ilman omaa autoa. Tahtoisin olla se, joka pyöräilee työmatkat kesät, talvet ja kulkee junalla pitkät matkat aina kun mahdollista.

Mut ei herranen aika.. En vain ole se ihminen. Eka viileämpi (sateisista puhumattakaan) päivä sai mut siirtymään pyöräilystä bussiin. Työmatka on viitisen kilometriä ja julkisilla matka kestää n. 40 minuuttia... Kaupassa käynti ja ostosten roudaus bussilla on ihan tuskaa, jos sitä ei halua tehdä suunnilleen joka päivä. Muuton jälkeen ollaan eristäydytty kotiin lähes täysin, koska täältä on niin vaikea päästä lähtemään (yksi bussi, pysäkki noin 7 minuutin kävelymatkan päässä).

Hävettää tämä selittely. Jollekin toiselle nuo edellä mainitut asiat on pikkujuttuja, mutta mua ne oikeasti ahdistaa ihan valtavasti. Olen ollut lähinnä pahantuulinen muutosta asti, kun tämä paikka on niin syrjäinen ja keskeneräinen. Tällä hetkellä elämä tuntuu tarvitsevan juuri omaa autoa. Ei ainakaan olla enää julkisten ja sukulaisten liikennevälineiden varassa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 14 Marras 2016 17:21

Voi että ottaa päähän. Mä tykkään tästä kämpästä jossa asun ja jäin siis asumaan tähän itekseni, kun erottiin maaliskuussa eksän kanssa. Nyt alan harkita muuttoa niinkin pienen, mutta merkittävän asian takia kuin kylpyhuoneen lattiakaivo. Olisi ihan kiva, jos ei tarvitsisi muutaman kuukauden välein pyytää jota kuta huoltomiestä aukaisemaan sitä. Itsehän olen sinne kaatanut kaikki maailman viemärinavausaineet mitä maailmasta löytyy, mutta mikään ei auta. Parasta on nyt se, että edes huoltomiehet eivät saaneet sitä enää auki, joten nyt odotellaan putkimiehiä. Mä haluun käydä suihkussa :( .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 15 Marras 2016 10:16

Kävin eilen töiden jälkeen elokuvissa, kun piti tuhlata aikaa johonkin.
Halusin nähdä Dr.Strangen uudestaan, koska se ensimmäinen kerta oli niin flippi-kamaa, että nyt piti vähän matalammalla verenpaineella ja rauhallisemmalla otteella katsoa se ja keskittyä.
Ostin lipun ja katsoin että rivillä oli vain yksi toinen ihminen, jätin meidän väliin yhden paikan, koska en halunnut 3D:tä katsoa ihan rivin päästäkään.
Jännästi kuitenkin siinä kävi niin, että päädyin keskustelemaan sen melkein vieressä istuneen tyypin kanssa leffoista :keijo:
Puhuttiin Marveleista ja Hobiteista ja sci-fistä. Se keskustelu ja juttelu oli tosi rentouttavaa. Kohtaaminen kaiken kaikkiaan oli tosi mukava. Leffan jälkeen vielä jatkettiin juttelua jonkin verran, kunnes esittäydyttiin ja jatkettiin omille teillemme.
Mietin tuon jälkeen, että siinä hetkessä oli kaikki todella hyvin ja koin olevani eniten minä. Se, jolle maailma on positiivinen (kaikesta kököstä huolimatta) ja ihana paikka. Mutta että oma asenne on positiivinen, eikä negatiivinen. Koin olevani siinä hetkessä lähimpänä tasapainoa mitä olen ollut nyt syksyn aikana. Mietin myös sitä kohtaamista ja keskustelua ja miten sitten kuitenkin nautin siitä että voi pysyä anonyyminä ja silti olla tässä ja nyt.

Fuck my life –ajattelu on siis vähän hälvennyt ja tilalle hiipii Love my life –mantra.

Illalla olinkin sitten niin poikki että nukahdin sohvalle puoli yhdeksän :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 22 Marras 2016 09:54

Lumikukan kisset on ihania karvapalloja, joista toinen nukkui mun vieressä :hullu: :sydän: :ahihi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 23 Marras 2016 21:54

Kibaya kirjoitti:Lumikukan kisset on ihania karvapalloja, joista toinen nukkui mun vieressä :hullu: :sydän: :ahihi:


Ne on!!! :sydän: :sydän: Mä oon niin in lööööv. :sydän: :hullu: Ne on siis täällä mun luona "kissahotellissa". :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 26 Marras 2016 14:05

Olin eilen akupunktiossa.
Nyt särkee.
Ei ole ylläri.

Päässä pyörii kaikkia ajatuksia ja asioita. Ei siinä, annan niiden pyöriä. Ajattelin katsoa yhden elokuvan ja vaan hengailla. Olen katsonut kaksi jaksoa Gilmoren uusia jaksoja ja tuijotellut ikkunasta ulos. Tänään en aio tehdä mitään ihmeellistä.

Silti musta tuntuu että mun pitäisi rykäistä elämä takaisin raiteilleen. Nyt se on jossain off tracks ja epämääräisessä sivuluisussa, enkä hallitse sitä mitenkään ite. Se ei ole kovinkaan hyvä fiilis, kun siihen helposti tulee se sellainen aspekti että mistään ei saa kiinni. Ei tarkoita sitä, että kaikkea pitäisi kontrolloida, mutta vähän ehkä pitää peräsimestä paremmin kiinni.

Silti tänään olen pakotettu lepäämään, kiitos akupunktioimisen. :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ke 30 Marras 2016 18:09

Suvi kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Lumikukan kisset on ihania karvapalloja, joista toinen nukkui mun vieressä :hullu: :sydän: :ahihi:


Ne on!!! :sydän: :sydän: Mä oon niin in lööööv. :sydän: :hullu: Ne on siis täällä mun luona "kissahotellissa". :hullu:

:sydän: :sydän: :sydän:
Kisuilla oli oikein mukavaa ja lokoisaa Suvin kissahotellissa :hullu: Kiitos vielä kerran tätäkin kautta! :sydän:
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 06 Joulu 2016 20:00

Hyvää itsepäisyyspäivää!

Kuva

(Harmitta kun ovat leikanneet Tuntemattomasta pilalle kohtauksen, jossa vihollinen ampuu sairaskuljetusta, eivätkä uupuvaa pätkää palauta paikoilleen.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 07 Joulu 2016 20:56

Tänään on taas ollut semmoinen päivä mikä tuntuu viikolta.
Ensin töissä oli sähköt mennyt ja vähän hankala tehdä töitä pimeässä ilman koneita ja no, kyllä sairaalassa sähköä tarvii :pepsodent:
Sähköt tuli aika pian aamusta takas ja kuulema lähti vähän sen jälkeen kun poistuin töistä :virnei:

Sen jälkeen käytiin kaverin kanssa lounaksella ja oli kiva nähdä sitä, kun ollaan nähty joskus keväällä viimeks. Se on semmonen kaveri, johon oon tutustunut facen alaryhmän kautta, sen missä oon ylläpitäjänä. Se ryhmä liittyi tähän päivään monellakin tapaa.
Meillä oli siellä keväällä semmoinen "tapaus", joka aiheutti aika paljon ylläpitohommia. Nyt se on syksylläkin vähän vaivannut tässä ja kun se vaivasi niin laitoin fb-poliisille viestiä että mitä sille voi tehdä. Sain tänään vastauksen poliisilta ja jotenkin se herkisti mua tosi paljon. Silmäkulma kostui kun poliisin viestin ydin oli että mikäli se lähettää enää mitään viestiä eikä se riitä että sanoo ite että anna olla, niin viranomaiset voi tulla mukaan ja sanoa sen vähän painavammalla keinolla. Se huojensi oikeasti ihan huolella. En edes tajunnut että se on stressannut mua näinkin paljon jossain selän takana. Lisäksi tuo helpotus luo turvaa sille, että se tuntematon, häiriköivä tyyppi voidaan viedä poliisille ja vaikkei sille ehkä tehtäiskään muuta kuin heristettäisi sormea, niin että ei tartte ite yrittää pitää puoliaan.

Saako nyt nukkua?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 11 Joulu 2016 00:40

Huomasin tänää, etten oo käyny fordella yli kuukauteen. Nyt oon lueskellu näitä teidän viestejä useamman tunnin ja jopa vastaillu joihinkin, sori. Jotenkin näistä teijän viesteistä vaan tulee hyvälle mielelle. Pitää muistaa jatkossa vierailla useamminkin.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 11 Joulu 2016 01:23

Ei tarvitse pyytää anteeksi sitä, että kirjoittaa fordelle. :keijo: Useampikin saisi vastailla täällä viesteihin. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 11 Joulu 2016 11:49

L-S kirjoitti:Ei tarvitse pyytää anteeksi sitä, että kirjoittaa fordelle. :keijo:


No ei todellakaan! :virne: Ihanaa, että on tullut uusia, ihan oikeitakin viestejä (ei siis pelkkää spämmiä).
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 11 Joulu 2016 17:54

Kahdessa päivässä kolmet bileet :friikkipeukku:
Väsyttää!
Ensin työpaikan pikkujoulut, sitten kaverin valmistujaiset ja fb-porukan pikkujoulut.

Työpaikan pikkujouluissa käytiin ruokapöydässä, pääruuan aikana jotain helvetin laihdutuskeskustelua ja poltin päreeni. Pyysin että keskustelu käytäisiin ruokailun jälkeen, koska ei todella kiinnosta terveysfasismi syödessä. Sen jälkeen baarissa tartuin nuorta jantteria käsivarressa väkivaltaisesti hänen lähennellessään mun työkaveria vähän turhan kovakouraisesti. Hästäg lääppijä :norsu: :epäilevä:
Lisäksi valvoin ihan liian myöhään.

Seuraavana päivänä väsytti hitosti, mutta nou kän duu.
Väsyin sosiaalisesti, olin tosi ärsyyntyväinen ja perCeestä, mikä on aina tosi jees.
Onneksi olin varannut yöpaikan ystäviltä ja aamu korvasi kaiken. Käytiin hyvät keskustelut siinä ja kotiuduin ihan kohtuullisessa ajassa.
Nyt pitää vaan yrittää olla viksu ja mennä ajoissa nukkumaan :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 22 Joulu 2016 12:20

Huomasin tänään vaihtaa forden kesäajasta talviaikaan. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 22 Joulu 2016 12:33

skray kirjoitti:Huomasin tänään vaihtaa forden kesäajasta talviaikaan. :keijo:

Ei se mitään. Ei ole muutenkaan Forde siirtynyt. :virnei: Jos kirjautumattomana viestejä katsoo, olet viestisi julkaissut tulevaisuudessa. :raps:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 22 Joulu 2016 16:40

Lensin eilen Ouluun. Meinas mennä tiukille kun mun passi oli mennyt vanhaksi :keijo:
Sain lentää omalla vastuulla, mutta silti vähän sellainen :vihellys: -tilanne. HUPSISTA SAATANA!
Lento meni kivasti. Tykkään lentää ja se taas siinä mietitytti että oispa rahaa lähteä ulkomaille. Ihan vaikka vaan johonkin Kanariallekin riittäis.
Kivahan se on tämmöinen lyhytkin lento, mutta silti se ulkomaalento ois nyt tarpeen.

Oulussa ei ole kauheasti lunta ja on liukasta. Ei sentään sada vettä. Sääpäivitys päättyy tähän :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 22 Joulu 2016 17:02

Miks Suomen sisällä tarvitaan passia? :riips:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja SirPet » To 22 Joulu 2016 17:20

Henkilöllisyystodistus.
kopipaste finskin sivulta:
Suomen ja Skandinavian sisäiset lennot:
•16 vuotta täyttäneillä henkilöillä on oltava mukana joko passi, kuvallinen henkilökortti, kuvallinen Kela-kortti tai ajokortti.
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 22 Joulu 2016 20:18

Ei mulla ole yleensä Schengenin sisällä lennettäessä edes kysytty mitään henkkareita, ellei ole joku poikkeustilanne.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 22 Joulu 2016 22:10

Ei tarvii, mutta oletan tässä passin olleen ainoa henkilöllisyyden todistava asiakirja.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 22 Joulu 2016 23:32

:bubbles: Vuoden viimeinen työpäivä takana. Kansioin loputkin viestit työsähköpostin inboxista. :o: Ei ole ollut työsähköposti noin tyhjä sitten opiskelun ekan päivän. :läps: Ja viimeisetkin tulokset on käsitelty. Pitkä päivä,mutta eipä tarvitse huomenna mennä enää (alkuperäisistä suunnitelmista poiketen) töihin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 23 Joulu 2016 19:58

Ex-poikaystävä on mun kanssa samassa junassa, samassa vaunussa ja samassa kerroksessa. Onneksi ei sentään ollut viereiset paikat. Tässä on sentään muutama paikka välissä. Käveli käytävää pitkin. Katsahdin ylös josko kyseinen henkilö on tulossa istumaan viereeni. Ei ollut, mutta tunnistin kyllä ihmisen, vaikka reilu 8 vuotta on edellisestä kohtaamisesta mennyt. Mutta nolosti vain painoin katseeni alas. :nolo:

Nyt ei sitten tiedä, pitäisikö käydä jututtamassa ja kysyä vaikka kaljalle vai ei. Ehkä ei, kun rehellisyyden nimissä ei edes oikeastaan kiinnosta, mitä hänelle nykyään kuuluu. :nolo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 24 Joulu 2016 09:18

Oliko marenki #superjunassa? :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 24 Joulu 2016 14:39

Hammas lohkes :epäilevä:
Voi vittu.
:gaah:

Se on vieläpä se hammas mitä on vuoden ajan juurihoidettu.
Itkettää ja turhauttaa, koska tohon on tuhlattu aikaa ja rahaa.
Hellurei.
Lisäksi oon täälä Oulussa.

:huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 21 Tammi 2017 23:15

Marskin kanssa oltiin tänään superreippaita. Haettiin muuttolaatikoita, tehtiin iso kattilallinen soppaa ja sitten vielä pakattiinkin niitä laatikoita.
Hyvä me!

Kyllä tästä vielä muutto saadaan aikaan :jami:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa