Sippura kirjoitti:
Kiban nukke on kyllä tosi pelottava![]()
Niin on.

Keksin eräs päivä taas yhden kuvavaihtoehdon itselleni, mutta unohdin sen.

En tätä nykyistä ole kyllä vaihtamassa. Se on niin söpökin!

Sippura kirjoitti:
Kiban nukke on kyllä tosi pelottava![]()

Sippura kirjoitti:Maija kirjoitti:Olen ainakin toistaiseksi tyytyväinen emuuni.
Hönö emu![]()

kaneli kirjoitti:Sippura kirjoitti:Maija kirjoitti:Olen ainakin toistaiseksi tyytyväinen emuuni.
Hönö emu![]()
Munki mielestä Maija ja Maijan emu on ihkuja.

No höh. Tykkäsin tuosta vanhasta. Ei uusikaan huono ole, koska onhan Lauren Graham tosi kaunis, mutta silti...mä vaan tykkäsin tosta vanhasta.Kaarina kirjoitti:Vanha:
Uusi:
Onhan se omanakin DVDhyllyssä mutta tuli katsottua silti subiltakin. Maailman paras elokuva
Joten Jennie Wilson vaihtui Jeff "Dude" Lebowskiin.
. 
Huis, pois se minusta, olen kylmä kuin pakastin. 
oon liian mukavuudenhaluinen - oon tottunut tunturiin jo niin hyvin. Se on just hyvä! shaana kirjoitti:Minäkin eilen pohdin, että aika voisi olla kypsä avataren vaihdokselle.
Mielessäni on selkeä visio kuvasta, eli jos en sellaista löydä, ei kuva kuitenkaan heti vaihdu.

Puoltoääni minultakin nykyiselle

Sippura kirjoitti:Vähän OT:na liittyen tuohon shaanan kuvaan: silloin vanhalla fordella
automaagisesti oletin shaanan olevan kotoisin & asustavan jossain
kaukaisessa Lapissa, siellä missä tuuli vinkuu tuntureilla ja porot lai-
duntavat vapaana. Näin ei sitten kuitenkaan ollut, mutta mielikuva
hymyilyttää edelleen.

Mutta kyllähän mä tästä tykkään ja paljon
Ei vaihdu.Sippura kirjoitti:Vähän OT:na liittyen tuohon shaanan kuvaan: silloin vanhalla fordella
automaagisesti oletin shaanan olevan kotoisin & asustavan jossain
kaukaisessa Lapissa, siellä missä tuuli vinkuu tuntureilla ja porot lai-
duntavat vapaana. Näin ei sitten kuitenkaan ollut, mutta mielikuva
hymyilyttää edelleen.
Kun se vielä kertoiliki niistä tuntureilla hillumisistaan. 

shaana kirjoitti:ajattelin että porukat aattelee että mä oon ihan vanhoihin muistoihin jämähtäny seniili tai jotain ku aina vaan tunturi tuossa.

Sade kirjoitti:Päätin myös vaihtaa avan uuden foorumin myötä. Se edellinen Björk-kuva ehtikin olla käytössä melkein viisi vuotta, ja aloin jo hiukan kyllästyä siihen.
Uudessa avassa on Thora Birch Ghost World -elokuvan Enidinä. Ihan vain koska tykkään siitä elokuvasta ja Enidin hahmosta.

elegia kirjoitti:Mulle iski vähän kyllästyminen ja vaihdoin mössöiden kissapiirroksen iih ihanaan Helena Karaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa