Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 15 Heinä 2017 18:48

Aaw Marski :hullu:

Terkkuja junasta! :keijo: Ollaan wildiksen kanssa paluumatkalla. :keijotäpinä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 16 Heinä 2017 17:31

Olin kaverin mökillä viikonlopun.
Nyt väsyttää. Mulle huudetaan kotona :keijo:
Shinya on kai omasta mielestään nälkäkuoleman partaalla :virnei:

Myyyyy taasen vaan nojailee. :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » La 22 Heinä 2017 12:00

MItäs sitä ilmoittelis :raps: Beibellä on viikonloppuvapaat, huraa! :sydän: Ihanaa kun tänään sai nukkua ysiin asti, ja tiedossa sushilounasta miehen veljen & vaimonsa kanssa (lapseni pitää enemmän raa'asta lohesta kuin kypsästä, äitinsä tyttö). :sydän:

Illalla tiedossa Game of Thronesia (hihi me mennään vasta kutoskaudessa :keijo: ) taikka sitten Handmaid's talea, riippuen onko beibe kotona vai harrastuksissaan. Mutta VIIIIKONNNLOPPPUUUUUU! :pilvi:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 24 Heinä 2017 21:48

Palomiehet kävi taas kanniskelemassa mua :keijo: :epäilevä:

Jäin Savion asemalle jumiin, kun hissi oli rikki. Soitin hätäkeskuskeen, koska siinä ei ollut mitään numeroa mihin soittaa ja hissikori oli alhaalla. Siellä päivystäjä löi lopulta luurin korvaan, kun oli ensin kysynyt:
- "miten sä sitten muka normaalisti liikut?"
- "etkö sä voi pyytää joltain apua?"
- "eikö sieltä muka muuten pääse pois, en usko"
- "mitä sä kuvittelet että me täältä voidaan tehdä"
- "pyydät että joku joka tulee junasta kantaa sut alas"
- "Soitat invataksin"
:keijoei: :jaaha:
Niin, invataksi ja sivulliset. En luottais että kovinkaan moni pystyis jeesaamaan mut alas portaista kun toinen jalka ei kanna.
Jos olisin ollut tulossa vain töistä tai etten ois kävellyt päivällä yhtään oisin ehkä päässytkin portaat omin voimin alas, mutta nyt ei ollut se hetki. Olin päivän aikana kävellyt omien rajojen reunoilla ja molemmat jalat jo vähän särki. Selkä tietty myös.
Kaksi jantteria auttoi mua alas portaita ja ennen puolta väliä hävis tosta jalasta voimat ja tunto :epäilevä:
Portaiden jälkeen ne jeesas mut vielä luiskaa ylös. Naureskeltiin että onneksi ei oo kylmä. :keijo:
Ne soitti tutun taksin, joka toi mut sitten kotiin ilman maksua :hullu:

Nyt vetää tonne jalkaan ja hermoihin niin *tusti, että kyyneleet vaan valuu.
Toivon että pääsen huomenna sängystä ylös ja töihin.
Koska oli suunnitelmia ja piti mennä eräänkin :keijoi:n kanssa syömään kakkua :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 25 Heinä 2017 10:51

Kibaya kirjoitti:Palomiehet kävi taas kanniskelemassa mua :keijo: :epäilevä:

Jäin Savion asemalle jumiin, kun hissi oli rikki. Soitin hätäkeskuskeen, koska siinä ei ollut mitään numeroa mihin soittaa ja hissikori oli alhaalla. Siellä päivystäjä löi lopulta luurin korvaan, kun oli ensin kysynyt:
- "miten sä sitten muka normaalisti liikut?"
- "etkö sä voi pyytää joltain apua?"
- "eikö sieltä muka muuten pääse pois, en usko"
- "mitä sä kuvittelet että me täältä voidaan tehdä"
- "pyydät että joku joka tulee junasta kantaa sut alas"
- "Soitat invataksin"

Äh. :epäilevä: Laita palautetta hätäkeskukseen. Ihan sama, voivatko auttaa vai ei, mutta kyllä silti pitäis normaalit käytöstavat olla hallussa.
Mistä ne palomiehet sitten lopulta tuli, vai saitko ne sieltä hätiksen kautta?
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 25 Heinä 2017 20:08

Laitoin netin kautta palautetta, kun heillä on oikeen lomake :keijo:
Annoin jopa kehitysehdotuksen :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 31 Heinä 2017 00:06

Mokillä tuli kuunneltua Radio Suomea. Siellähän se Kati nykyään höpöttelee. Palasivat Ylex Forden ajat mieleen.

:huoh:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 31 Heinä 2017 19:01

DarkSide kirjoitti:Mokillä tuli kuunneltua Radio Suomea. Siellähän se Kati nykyään höpöttelee. Palasivat Ylex Forden ajat mieleen.

:huoh:


Tänään oli taksissa Kati äänessä.
Se oli ilahduttavaa :D

Darkkikselle :halitus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 31 Heinä 2017 19:15

Ooh, Darkkis! :hymyhali:

Mä palasin tänään töihin kolmen viikon loman jälkeen. Olin unohtanut salasanani. Sen palauttamisessa kesti tunti. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 31 Heinä 2017 21:01

Jee, Darkkis! :D

Minäkin olen kuullut kesälomalla Katia radiosta jokusen kerran. :D Arkena Katia ei kuule, koska hän on äänessä vain joskus työpäivän aikana.

Vielä on hetki jäljellä kesälomaa. Tänään iski tosin jo ajatuksen tasolla hieman työstressi. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 31 Heinä 2017 21:49

DarkSide kirjoitti:Mokillä tuli kuunneltua Radio Suomea. Siellähän se Kati nykyään höpöttelee. Palasivat Ylex Forden ajat mieleen.

:huoh:


Pakko sanoa että itsekin kuuntelin mökillä Radio Suomea (ja Katia) ja mietin että mikä siinä on. Kotona en kuuntelis Radio Suomea kovin helposti, mutta mökillä ei taas halua kuunnella mitään muutakaan. :keijo:

Darkkis. :hymyhali:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 01 Elo 2017 10:44

Elokuu - Suhtaudun ainakin toistaiseksi melko rauhallisesti. Työ nyt tulee ja taashan siihenkin tottuu. Onhan tämä kesäkin jotenkin tehnyt tehtävänsä. Arpominen ainakin loppuu/vähenee.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 06 Elo 2017 21:20

Jotenkin tosi "vaikea" ajatella että on jo taas elokuu.
Sitten syyskuu, syksy, pimeää, märkää ja mitä näitä nyt on. Aamulla makoilin yökyläilevien lasten kanssa sohvalla ja se oli todella haikeaa ja ehkä vähän surullista. Se, että tulee syksy. Joutuu luopumaan parvekkeella nukkumisesta ja pukeutumaan paksuihin vaatteisiin.
Syksyssä on kuitenkin mulle aina jotain semmoista, minkä liitän sanoihin "pärjääminen" ja "selviytyminen". Osittain ehkä siksi että koulussa joutui ajattelemaan noita asioita ja sitten taas aikuisena syksyisin palattiin normaaliin rytmiin ja kesätyöläiset jäi pois.

Lisäksi omat tulevat synttärit.
Vaikka tän vuoden synttäreissä on kaikkea kivaa :keijo: :virne:
Ei oo montaa vuotta enää neljään kymppiin :täpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 08 Elo 2017 20:59

"Arki" on jollain tapaa pyörähtänyt käyntiin. Oli jo toinen fysioterapia kesätauon jälkeen.
Jokseenkin tosi outoa ajatella että tossa on nyt taas tavoitteena jokin muukin kuin itsensä rääkkääminen. Yritettiin löytää liikelaajuuksia ja poistaa jumeja. Lopussa oli taas venyttelyä ja rentoutusta, jossa fyssari venyttää mun jalkoja ja tekee selkään tilaa. Yleensä ollaan tehty vaan jaloille, mutta nyt fyssari halus ottaa kädet kanssa mukaan. Mun toinen käsi on hitokkeen kipeä ja siihen ois hyvä saada vähän muutosta.

Manipulointi vedessä oli aika jännää :keijo: Kun maatessaan jollain tavallisella alustalla tekee sen että alusta tavallaan pistää vastaan, mutta nyt piti sitä veden liikettä käyttää hyödyksi. Mun oli tarkoitus olla ihan rento ja fyssarin liikuttaa sitä kättä. Se onnistui kyllä ihan kohtuullisesti ja yllätyksellisesti auttoi enemmän kuin semmonen "runnomis"tyylin manipulointi. Lisäksi fyssari vielä availi kallonpohjan lihaksia ja käsitteli niska-hartiaseudun kalvoja. Ihan ku ois eri pää :keijo:

En tiedä oisko tää kuulunut urheileviin vai ei, mutta kun en mä urheillut, mä vaan kelluin :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 10 Elo 2017 22:14

Löysin tänään suositusten kautta lähes täydellisen vaatteen.
Olen niin iloinen, koska ei ollut edes mulle kallis ja on toimiva syksyn pimeinä työpäivinä tai iltoina.
Pitkä, 3/4-hihallinen mekko, jossa voi vaan olla. Ei ehkä mikään edustusvaate, mutta pimeissä syksyissä ei tartte ollakaan. Sellainen mikä ei ahdista, mutta on lämmin ja itsellä on hyvä olo. Ei ehkä minkään näköinen, mutta just nyt tärkeintä tässä syksyssä on se fiilis. Koska se sopii myös äärettömän hyvin fysioterapian jälkeisiin olotiloihin (myös seuraavan päivän oloihin) niin olen aika tyytyväinen :pilvi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 13 Elo 2017 22:47

Onpas ollut pitkäveteinen viikonloppu. Olen pyrkinyt kyllä tekemään kivoja asioita (mm. panostin siihen, että sain istua parvekkeella kirjallisuuden ja viinilasin kanssa :keijo: ), mutta olen kuitenkin ollut lähinnä kotona, en keksi mihin olisi voinut mennä jä säätkin ovat olleet huonot.

Olen ollut viikon töissä loman jälkeen ja lomafiilis alkaa olla tehokkaasti mennyttä. Käytin viikonlopusta neljä tuntia työasioiden lukemiseen. Pitäisi keksiä syksylle tai loppuelokuulle jotain tekemistä ja odotettavaa, jotta ei menisi ihan puuduttavaksi arjeksi vielä tässä vaiheessa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 13 Elo 2017 23:05

Mulla oli myös aika laiska viikonloppu. Onneksi keksin eilen lähteä lemppari kahvilaani tekemään työjuttuja, kun kotona alkoi seinät kaatua päälle. Ystäväni tuli kaveriksi. Oli mukava tehdä tuollaisia hyvin mekaanisia kuvankäsittelyhommia, kun oli seuraa. :superhymy: Pakko oli viikonloppuna tehdä töitä, kun arkena hommat eivät oikein edenneet sydänsurujen keskellä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 14 Elo 2017 07:40

Mä taasen nautin rentoilusta. Luin yhden kirjan, katoin kolme elokuvaa ja puhuin paljon puhelimessa.

Kirja oli kyllä aika heviä settiä ja edelleen aika paljon mietteitä sen takia päässä. Kauhean vaikea orientoitua töihin.
Sen lisäksi, ettei tämä työ taasen kiinnosta yhtään. :epäilevä:
Meidän oma yksikkö aukesi tänään ja pääsin pois muiden nurkista, mutte tässä siltikään tunnu olevan mitään sellaista motivaattoria millä jaksaa esim. koko syksyn.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 14 Elo 2017 08:12

Mä ajattelin, että jännä, miten voi muuttua suhtautuminen moniin asioihin elämässä. Niin kuin nyt nämä yleisurheilun MM-kisat, joiden loppuminen tarkoittaa yleensä myös kesän loppua ja syksyn alkua. Vielä n. 10 vuotta sitten oli iso kynnys myöntää, että kisat loppuvat. En halunnut. Vaikka syksyssä oli aina hienoa, varsinkin, kun yliopistokausi alkoi.

Nyt edes MM-kisat sinänsä eivät ole niin tärkeät. Toki katsoin runsaasti, mutta osa meni ohikin ja ei mitään.

Kesä on kuin silta. Alussa ja lopussa tärähtää saumakohdassa, mutta ei se siitä muusta matkasta niin valtavasti eroa. Tunnetilat voivat olla samankaltaisia oli sitten työssä/lomalla/työttömänä/kesäfestareilla.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 15 Elo 2017 18:26

Pitäisi keksiä jotakin uutta aluevalloitusta. Mielessä on pyörinyt, että menisi vaikka Suomen hauskimpaan tavikseen kokeilemaan. :D Sinne ei tällä hetkellä haeta. :sori:

Näihin ohjelmiin haetaan: http://www.nelonen.fi/osallistu

Ehkä teen hauskan kotivideon "hauskoine" juontoineen ja lähetän sen. :virne:

-Seuraavassa mies rypistää paperin ja työntää sen suuhunsa... *öhö öhö* Oikeesti mun mielestä paskinta siinä ohjelmassa on just ne juonnot :keijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 17 Elo 2017 20:53

Yksi virstanpylväs saavutettu :keijotäpinä: Kerran olen livenäkin tavannut (meillä on yhteisiä kavereita).

https://www.dropbox.com/s/cs291alyhjxb6 ... 0.png?dl=0
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 17 Elo 2017 21:03

Wau! :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 18 Elo 2017 17:27

Jee! :virne:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 23 Elo 2017 12:58

Kukkuu. :tilt:

Ei mulla muuta. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 29 Elo 2017 16:12

VR on tainnut tulla vihdoin sen verran järkiinsä, että "Hyvä lähijunailija" -ilveily on vihdoin poistunut kauttimista. Mielestäni en ole ainakaan kolmella viime junamatkalla sitä enää kuullut. Vähän reilu kaksi kuukauttahan sitä on huudatettu melkein non-stoppina.

Kun miettii vaikka sitä, että joskus VR:llä oli aikeita joistakin hiljaisista vaunuista, niin... :rotflmao:

Mutta siis ilolla tervehdin, jos ei enää joka sekuntia tarvitse huutaa täyteen ihmisäänimassaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron