Mulla on ollut nelisen vuotta Samsung Smart TV, josta käytän tv:n katselun lisäksi erityisen ahkerasti Smart Hubin Youtube-sovellusta päivittäisten joogavideoiden katsomiseen. Nyt sovelluksesta tuli ilmoitus, että Youtube-sovelluksen tuki loppuu 30.6. ja sen jälkeen "voit käyttää Youtubea vielä monilla muilla laitteilla".
Mikähän järki tässäkin nyt on? Varmaan jotkut ostavat neljän vuoden välein uuden telkkarin, mutta itse en kyllä aio. Saahan tuohon tietysti tietokoneen kytkettyä ja välillä olen vanhaa konetta käyttänytkin, mutta se on vähän hitaampaa kuin Youtube-sovelluksen käyttö (ennen kaikkea koska vanha kone toimii pirun hitaasti ja jumittaa joka askeleella. Muuten käytössä olevan uudemman koneen siirtäminen paikalle taas vaatisi liikaa johtojen irrottelua). Tai sitten voisi tietysti ostaa jonkun Chromecastin, jos jaksaisi. Mutta periaatteesta olen kiukustunut siitä, että nykyajan laitevalmistajat/sovellusvalmistajat (en ole varma kumman vika tämä on
) voivat lopettaa palveluiden tuen tuosta vain, vaikka itse laite vielä toimisi hyvin. Niin, ja yllämainitussa iPadissa kaatuilee entistä useampi sovellus.

Nyt kun sain tytölle päivitettyä puhelimen ajantasalle (asiaan hieman vaikutti kyseinen peli
), niin voin isäukko-senseinä olla tosi nohevana ja kertoa pikku jipot expan nostamista lucky egg + evolve showsta kolikoiden keräämiseen saleja valtaamalla. Ja hauska seurata toisen intoa kun uusia poksuja tulee jatkuvalla syötöllä
Kunhan saadaan tytölle vähän leveliä lisää ja parit voimapoksut niin lähdetää vyöryttämään kylän saleja 
Joskus pelataan sen kanssa yhdessä ja eniten se on innostunut pelaamaan mun ja/tai mun kavereiden kanssa
" Niin omassa päässä soi lähinnä "*&rkelesaa¤%na?¤%TU!!!"

(testiryhmät olleet pääkaupungin ulkopuolella 

Mutta miksikäs ei. Nuori on tyytyväinen ja mulle ihan sama.