Forden Joulupukkirinki

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja iisa » Ke 13 Joulu 2017 18:01

Tämä on niin jännittävää! :virne: En siis omaa pakettia vielä ole saanut, mutta tämä odotus. Tosin ilmoitan nyt, että lähden paikkakunnalta pois ensi viikon to. 21.12., niin toivottavasti sitä ennen paketti ehtii tulla/ehdin noutaa. :D
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 19 Joulu 2017 18:47

Vaikuttaisi vahvasti, että keijolahja on tulossa. :keijotäpinä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja iisa » Ti 19 Joulu 2017 19:00

Oma pakettini saapui ja on tuossa pöydällä. :virne: Kiitos salapukille! Sen verran iso, etten varmaan raahaa sitä mukanani. Saako avata jo ennen joulua? :P
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 19 Joulu 2017 19:22

iisa kirjoitti:Oma pakettini saapui ja on tuossa pöydällä. :virne: Kiitos salapukille! Sen verran iso, etten varmaan raahaa sitä mukanani. Saako avata jo ennen joulua? :P


Mun oma "joulu" on torstaina ja päätin että avaan omani silloin.
Ei pukkiringissä oo koskaan kai ollut sanottuna ettei saisi avata lahjoja ennen virallisia päiviä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 19 Joulu 2017 21:20

Mun mielestä joskus alkuaikoina pukkiringissä on käyty myös avausajasta periaatekeskustelu, että se olisi jouluaattona :keijo: mutta ei se nyt oikeasti ole niin tarkkaa. Ainakin Kibs on poikennut tästä ennenkin. :keijo: Mutta ainakaan ennen jouluaattoa ei mielellään paljasteta ketjussa mitä on saanut ja keneltä arvaa sen olevan, ettei pilaa muiden odotusta.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 20 Joulu 2017 15:23

Ilmeisesti kaikkien paketit ovat vähintään matkalla vastaanottajalleen. :juoni: :joulukeijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 20 Joulu 2017 16:51

L-S kirjoitti:Mun mielestä joskus alkuaikoina pukkiringissä on käyty myös avausajasta periaatekeskustelu, että se olisi jouluaattona :keijo: mutta ei se nyt oikeasti ole niin tarkkaa. Ainakin Kibs on poikennut tästä ennenkin. :keijo: Mutta ainakaan ennen jouluaattoa ei mielellään paljasteta ketjussa mitä on saanut ja keneltä arvaa sen olevan, ettei pilaa muiden odotusta.


Eiku joo, niinhän se kai on että periaatteessa ei availtas millon vaan ja jos on ollut jotain säilömistä vaativaa niin on siitä pitänyt vihjata paketissa jotenkin.

Mulla periaatteessa on jo arvaus mielessä, vaikken ole pakettia edes avannut, mutta säästän sen kiltisti jouluun (vaikka anarkiasta tykkäänkin :keijo: )
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 20 Joulu 2017 22:07

Mä oon sitä mieltä, että saa avata jo ennen joulua, etenkin jos on lähdössä jouluksi pois. Eikä mua haittaa sekään, jos muutenkin avaa aikaisemmin. Samaa mieltä kuitenkin myös siitä, että jos avaa aikaisemmin niin ei paljasta paketin sisältöä ennen aattoa, ettei pilaa muilta yllätystä. Etenkin nyt kun meitä on tänä vuonna niin vähän, lähettäjän arvannee melko helposti.

Mutta jee, mullekin oli tullut paketti "Marengilta". Hain sen tänään ja olen ihan innoissani. Tulisipa jo aatto niin pääsisin avaamaan sen. :täpinä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 20 Joulu 2017 22:10

Mä sain tänään ja ainakin ulkopakkaus on neutraali. En tiiä yhtään. :keijotäpinä:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 20 Joulu 2017 22:27

Mua ei niinkään jännitä mitä ite saan, vaan että arvaako mun kohde mut ja mikä on ensivaikutelma.

Kun meitä on näin vähän, niin voidaanko kertoa ensivaikutelmista enemmän, eli hetkestä kun on vaan poistanut kääreet tms. lahjan ympäriltä niin että sisältöä ei ole sen suuremmin tutkinut?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 21 Joulu 2017 18:28

Yritetään toki tunnelmoida.

--

Tänään muutamat oppilaat antoivat toisilleen lahjoja, joissa oli paketin sisällä paketti ja sen sisällä paketti jne. kunnes jokin hyvin pieni lopulta oli viimeisessä paketissa. Tai iso paketti, jossa on paljon lehtisilppua ja pikkuauto... :jaaha:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja iisa » To 21 Joulu 2017 20:29

Avaan lahjani tänään, koska huomenna lähden jo toisella paikkakunnalle. Ne jotka tietää mun Instan, niin älkää katsoko Instastorya. :joulukeijo:
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 21 Joulu 2017 21:34

iisa kirjoitti:Avaan lahjani tänään, koska huomenna lähden jo toisella paikkakunnalle. Ne jotka tietää mun Instan, niin älkää katsoko Instastorya. :joulukeijo:


:ahihi:
:ahihi:
:tyttö:
:ahihi:

Avasin myös omani tänään, koska mun joulu.
:hullu:

Sanon vielä vaan sen, että kiiiiitos salapukki :sydän:
Nauroin, itkettikin vähän ja sitten taas nauroin.
Kissat rakasti pakettipaperia niin että kämppiksen kissat möyhi siinä ja toinen niistä juoksi eteiseen paperi suussaan.

:pilvi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 24 Joulu 2017 10:49

Noniin, kerron pakettini sisällön.

Paketti oli pehmeä, muutamalla kovemmalla kohdalla. Mietin että se voi olla ihan mitä vaan. Paperi aukesi aika helposti, koska kissat kävi sitä tölvimässä.
Ensimmäisenä silmiin osui pieni muovipussi ja sieltä paistoi kaksi lakua. Sitten jotain turkoosia!
Lopulta turkoosi paljastui pyyhkeeksi, viimeiseksi muumipyyhkeeksi, minkä teemana Muumipeikko on viidakkoasussa ja Niiskuneiti joku rehu päässään. Nauroin silmät valuen tälle! Ihanan keijoa! Muumipeikko siinä viidakkovaatteessa, vihaisena ja ärjyn oloisena on niin täydellisen keijo, etten tiennyt mitenpäin olla. Kämppis tuijotti silmät suurena, eikä ymmärtänyt :virne:

Eikä siinä vielä kaikki!

Seuraavaksi käsiin osui itse tehty kortti. Sen toisella puolen on teksti: "Voimaeläimesi on: Peura" ja lueteltu ominaisuuksia mitä tällä voimaeläimellä on :hullu: :ahihi:
Viimeisenä käsiin tippui heijastin, missä on peuran pää! :ahihi:

Kiitos mun salapukki :hymyhali:
Veikkaus mulla on, mutten sano siitä mitään ennen kuin mut on kertoneet mitä paketista on löytynyt.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja SirPet » Ma 25 Joulu 2017 00:34

Paketinaukaisu-live! :keijo:
Postin 3-koon paketti, joka rapisee siihen tapaan että voisi sisältää pieniä osia. Legoja :varmatieto:
Noniin, paketti puukotettu auki, paljastuu kaksi erillispakattua asiaa sekä kortti, jossa kuvituksena lentävä peura.
"Hauskaa joulua & onnellista uutta vuotta! t. :joulukeijo: "

Sitten tulee se epätietoisuuden tunne kun yrittää paketin muodon ja muun olemuksen perusteella arvuutella sisältöjä.
(todettakoon että perhepiirissä perinteisesti jaettavat vihreät kuulat -paketit ei sisällä samanlaista jännitysmomenttia)

Eka paketti, vaikuttaisi pieneltä kahvipaketilta, mutta onko siinä jotain muutakin :salaliitto:
wimastdiilwitit, sanois hydraulic press channel :keijo:
OK, arvio oikein, paketista löytyi Mandragoran Belgian Praline -kahvia 150 g sekä lakritsi-vadelma -suklaata, valmistaja NeuleUlla, eiku NelleUlla. Molempia on testattava.

Toka paketti. Tämä on se rapiseva osa. Tämäkin paketti sisältää kaksi asiaa, oiskohan toinen se lego...
Ei ollut legoja, löytyi Supersalmiakkia sekä... lakritsikahvia... vaiko kahvilakritsia... :salaliitto: Ensin mainittu tunnetusti toimii, onhan se tuttu ja turvallinen tuote. Tämä jälkimmäinen. Tämä vaikuttaa erikoiselta. Vielä ei uskalla maistaa. :keijo:

Paketin sisällön perusteella ei tule intuitiota lähettäjästä. Ei oikein pakettiseurantakaan paljasta. Joten myöhemmin julkaistava arvaukseni on arvaus. :keijo:
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 25 Joulu 2017 12:46

Mä sain Suomi 100 -ulkoasuisen paketin, joka oli tiukasti tipattu. Aikani työstettyä sain sen auki ja huomasin kortin, jossa oli eritelty hyvinkin tarkasti toiveeni ajasta ja rauhasta.

Lääkkeeksi ehdotettiin televisiota (Python-DVD), suklaata (Kismet), rahaa (arpa), Sisua (aski) ja Omaria (pussi, myös ilmeisesti hahmo Kaunareista). :keijo: Myös Iso-Pepeä (Panda) oli mukana ja se viittasi Kummeliin. Cheek-sitaatti oli myös: "Kuka muu muka?"

:virne: Taisin saada paremman lahjan kuin lähetin... :raps:

Veikkailuni kiertelivät kolmikossa Suvi, L-S ja Kiba. L-S ehkä ei ole niin Kummeli-henkinen. Suvi ainakin on pythonisti. Miinalla on laaja kaunarituntemus...

Päädyn Suviin, jos yksi pitää sanoa.

Mutta kiitos! :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 26 Joulu 2017 13:15

Oma pakettini oli Muumi-aiheisessa kuplapussissa ja tosiaan niitä Mauno Koivisto -merkkejäkin oli. Sisällön huomioon ottaen nämäkin olivat kenties harkittuja valintoja. :raps:

Sisältä paljastui Juoksuhaudantie-DVD sekä Suomi 100 -aiheisia lehtileikkeitä, mm. "Suomi 100 timattikorumallisto" [sic]-mainos, Iltasanomien kuva Patrik Laineesta istumassa jäällä kuin kiukkuinen lapsi (arvostan tätä kuvaa, se oli varsin ikoninen :keijo: ), pieni lehtikuva Kaisa Mäkäräisestä, Helsingin Sanomien "Eiköhän juoda kahvit" -otsikko sekä pahvilappu, jossa esitellään Teemu Selänne. Yhdessä lehtileikkeessä oli lisättynä teksti "Suomi 100 - ilossa ja surussa". :virne:

Hauska idea, lahjan keijousaste oli korkea enkä ole Juoksuhaudantietäkään nähnyt, joten nythän se täytyykin katsoa.

Lahjan sisällön perusteella veikkaisin lähettäjäksi Pascalia. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 26 Joulu 2017 19:38

L-S kirjoitti:
Lahjan sisällön perusteella veikkaisin lähettäjäksi Pascalia. :keijo:


Kaipa sen voi tunnustaa, että osui ja upposi! :D Suomi 100 -teema muotoutui mieleen, kun osoitit, ettet kauheasti siitä innostunut. Sitten tuollainen näyttelyllinen esillepano muutenkin muodostui hauskaksi. Ja kun oli paketti ja merkitkin... :virne: Ja kirjahan oli Finlandia-voittaja... :viileä:

Hyvä, että tuotti iloa!
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja SirPet » Ti 26 Joulu 2017 20:03

Edellisen paljastuksen jälkeen musta tuntuu entistäkin vahvemmin siltä että mun paketti tuli kibalta.
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 26 Joulu 2017 20:13

SirPet kirjoitti:Edellisen paljastuksen jälkeen musta tuntuu entistäkin vahvemmin siltä että mun paketti tuli kibalta.


Ei tullut multa.

Tähän mennessä oikea rivistö kuitenkin on:


Pascal
L-S
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 26 Joulu 2017 21:50

Hupsista, mä avasin mun paketin jo jouluaattona heti kun kello löi kaksitoista yöllä, mutta on ollut mukamas niin "kiire" etten ole tänne ehtinyt raportoimaan. :joulukeijo:

Mähän olin taas ihan fiiliksissä, kun hain pakettia (seuraavalla kerralla joku lähettää mulle pelkän tyhjän paketin ainoastaan :virne: ). Pienoista ongelmaa aiheutti se, että tuossa ostarilla on kolme kauppaa, joiden yhteydessä on pakettiautomaatti. Loogisella ( :jaaha: ) päättelyllä päädyin sitten Lidliin, mutta sinne pakettiautomaatille ei pääse, ellei ole kulkenut kassojen läpi. No, kävin sitten samalla kaupassa. Hämmästykseni oli niin suuri, kun paketti olikin niin iso, ettei se mahtunut kauppakassiin. Onneksi mahtui kainaloon. :hullu:

Mutta siihen avaamiseen: laatikko oli pakattu lahjapaperin sijasta sanomalehdestä otettuun Cittarin mainokseen ja sen yhteydessä laatikossa luki: "Joulupaperi on kapitalismia! Hapatusta!" ja "Cittari on porvareille". En ollut saanut edes lahjapaperia pois kun mua jo nauratti. Laatikon päälle oli piirretty tyttökeijon (tai sukupuolineutraalin keijon, jolla on ripset) kuva ja kirjoitettu: "Päästä sisäinen eläimesi vapaaksi! Mutta vasta 24.12.!"

Laatikon raoista pilkotti jotain karvaista, ja olin "varma", että siellä on joku huiska kissoille. Avasin kannen ja hihkaisin ääneen yllättyneenä: Siellä olikin söpöt karvaiset puputossut - täynnä enkelisuklaata! :D Mukana oli myös hieno spacecat-kissakortti (ei jouluinen). Lisäksi laatikossa oli vielä kolme(!) levyä erilaisia (paksumpia) Fazerin sinisiä, erilaisia kasvohoitomaskeja (joissa oli kaikissa eri eläimen kuva) ja pienet näytteet samanmerkkistä kasvovettä ja jotain vuohenmaitopuhdistusnestettä(?). Eikä tässä vielä kaikki - lisäksi laatikossa oli kissanpennut-kalenteri vuodelle 2018, johon oli merkitty tärkeimmät päivämäärät, kuten pyhisten ja BC:n synttärit ja ensi kevään New Yorkin reissu. :virne:

Ai että, miten ihanasti mietitty ja paljon kaikkea. :D Mä tulin tästä tosi hyvälle tuulelle. Enkelisuklaita ja on jo testattu, ja puputossut myös. Tossut täytyy piilottaa kissoilta, sillä he ovat hyökkäilleet jo vähän niiden kimppuun. :virne:

Mä tiesin jo tosta Cittari-heitosta, että kyseessä ei voi olla kukaan muu kuin Kibs. Kiitos tosi paljon! :hymyhali:

---
Joo, ja mä lahjoin Pascalia. :D (Siinä Python-DVD:ssä on pieni kökköys, joka mua vähän hävettää. Toivottavasti siitä silti pystyy nauttimaan.)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 27 Joulu 2017 14:28

Suvi :sydän: :hymyhali:
Minähän se :virne:

Pähkäilin sitä kalenterijuttua tosi pitkään, koska halusin että sulla on jotain mikä piristää läpi vuoden, ei vaan nyt. Lopulta se kissakalenteri kirjaimellisesti putos mun käteen :hullu:. Puputossuista vähän arvelin että kisset tulee ja teurastaa ne, mutta kun en saanut mahtumaan mukaan kisseille omaa juttua.

Mä veikkaan että mut lahjoi iisa.

Oikea rivistö tällä hetkellä.

Kibs
Suvo
Pascal
L-S
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja iisa » To 28 Joulu 2017 17:38

Jep, lahjoin Kibs sut. :)

Tiesin heti, kun paketin avasin keneltä se on (ja siksi kirjoitan vasta nyt, koska ehkäpä te muutkin arvaisitte sisällöstä). Hyvin tarkasti oli luettu mun toiveet ja lahja ei voisi olla ihanampi. Paketti sisälsi teepaketin, kaksi puista itsetehtyä autoa, led-tuikut ja niille tuikkukipot ja nämä kaikki olivat melko isossa kipossa. Olen satavarma, että mut lahjoi Sirpet, joka on jo aikaisemmin ollut salapukkini, joten osasin heti yhdistää. Aiempi kulho toimii meillä hedelmäkorina, tälle uudelle en vielä keksinyt käyttötarkoitusta, mutta sellainen vielä varmasti löytyy. Kiitos kovasti! :D


Oikea rivistö tällä hetkellä.

Sirpet (?)
iisa
Kibs
Suvo
Pascal
L-S
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja SirPet » To 28 Joulu 2017 17:50

Tuossahan se rivi sitten onkin. Onneksi sain edes minä esitettyä edes yhden väärän arvauksen. :pepsodent:

Kävi pakettia kasatessa mielessä että pitäisikö siihen vielä lisätä se perinteinen teksti: "Tarjoiluehdotus" :keijo:
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja L-S » To 28 Joulu 2017 20:22

Olipas meillä lyhyt rivi tänä vuonna, mutta hyvä että edes yksi väärä arvaus saatiin tosiaan! :joulukeijo:

Itsehän toimin ovelasti siten, että pudotin pakettini postiin Helsingin rautatieasemaa vastapäätä olevassa postissa, kun olin siinä ohikulkumatkalla silloin karaoken laulu mielessäni, ja paketti oli sopivasti edellisenä iltana valmis. Ja kun siinä oli vielä lähettäjänä marengin nimi, niin lähettäjää ei siitäkään voinut arvata. Yleensähän lähetyspaikkakunta paljastaa mut armotta. :keijo:

Paketin sisällön kokoamisessa lähdin siitä, että mukana olisi jotain tuttua ja turvallista (Supersalmiakki) ja muuten jotain uutta kokeiltavaksi, kuten Turussa eräästä uudehkosta kahvi- ja suklaakaupasta ostamani maustekahvi ja se vadelma-lakritsi-suklaa, ja sitten vielä se Liqin kahvilla maustettu lakritsi, jota en itsekään ole maistanut, mutta yhdistelmä kuulosti kiinnostavalta. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron