Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 17 Huhti 2018 19:22

Kibaya kirjoitti:Olin lääkärissä tänään. Olin lähdössä kotiin, kun törmäsin setään sairaalan pihalla.
Mummi on taas sairaalassa, kun ei ole kotikuntoinen, eikä ole hoitopaikkaa :huoh:
Puhuttiin sen kanssa kuolemasta.
:huoh:
:paijaus: Jaksamista.
Kuolemasta voi olla ihan hyväkin puhua, vaikka se onkin vaikeaa.

Kiitos kaikille osanotoista. :hymyhali:
Kauheasti kaikkea järjestelyä joutunut tekemään. :huoh: Töissä olin tänään mutta ei ne hommat tuntuneet kovin merkitykselliseltä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 17 Huhti 2018 22:07

Kiitos Emilia :halitus:
Mun mielestä on ihan hyvä puhua siitä, mitä mummi ite haluaa.
Ainoa vaan ettei hän halua mitään. :huoh: Siitä huolestuin itse, ettei hänellä ole mitään hinkua olla olemassa.

Wildis, ei ole mitenkään tavatonta että sitä hajoaa kun lapsi nukahtaa. Siihen tilanteeseen sullakin liittyy niin paljon epävarmuuksia, odotuksia ja sitten kun tulee helpotus niin se voi tulla monin tavoin. Mä rakastan meidän sairaalaklovneja just siks että ne on kaikkia varten. Oon itekin töissä sanonut pari kertaa että on vähän huono päivä, jonka sitten klovni on ottanut haltuun ja mm. piristänyt mua siinä samalla. Mä teen aika paljon niitten kanssa yhteistyötä silloin kun meillä on klovnipäivät. Niiden työ on tosi tärkeää ja mua harmittaa että tuon toimenpiteeseen valmistavan klovnerian rahoitus on auki. Se vähentää lääkkeiden käyttöä, se vähentää pelkoa ja se vähentää yleisesti rauhattomuutta toimenpideyksiköissä. Lisäksi se auttaa lapsia ja nuoria suhtautumaan eri tavoin sairaanhoitoon. Klovnit muistetaan, ei esim. sitä montako kertaa on jouduttu pistämään kanyylia varten.
Sori, meni jargoniaksi :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 19 Huhti 2018 21:10

Setä soitti tänään, että josko voisin viedä mummille viestiä hoitokotipaikasta Lohjalla.
Kävin, kerroin ja ekaa kertaa mun aikuisiällä mummi halas mua yllättäen. Oli vähän hämmentävää.
Mutta toivottavasti se paikka olis hyvä.

Oltiin känppiksen ja sen kaverin kanssa vähän kangaskaupalla ja toivon että sain kesähamekankaan ja ehkä mahdollisen viisupaitakangaan.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 28 Huhti 2018 00:36

Drag show :sydän:

Oltiin avustajan kanssa katsomassa House of Auer-dragia Tikkurilassa.
IHAN MIELETÖNTÄ! :tulipää: Just rajapinnalla liikkuvaa dragia että konteksti ratkaisee ja se on just sopivasti kiistanalaista, että onko se vielä korrektia. Silti kuitenkin niin onnistunutta ja niin osuvaa että ulvottiin naurusta. Trump-hahmo ja Putin-hahmo dragissa, ylivedettynä, ylinäyteltynä ja mätsättynä maailmanrauha-biisiin sai aika monet huudot.

Ja jos dragitaitelijan nimi on Viha Piirakka, niin olin aika myyty. Dragin tekeminen on niin monimuotoista ja rajatonta tietyllä tapaa, että sen tuoma vapauttavuus ja samalla voimaantuminen huumorin avulla antoi kyllä tosi paljon. Kannatti lähteä! Lisäksi oma kiinnostus heräsi siihen, että voiko dragia ohjata? Useinhan dragartistien esitykset pohjautuvat sille omalle estetiikalle ja näkemykselle siitä mitä haluaa taiteellaan tuoda esille, mutta sitten se drag missä esiintyjä on hahmo, jolla on konsepti ja brändi on jo toinen juttu. Se vaatii rahaa ja keinoja ylläpitää sitä omaa estetiikkaa laadukkaiden peruukkien, vaatteiden ja mahdollisen esiintymisen kautta, mihin ei todellakaan ole suurimmalla osalla varaa. Jos miettii että joku ShoWhat on kiertänyt kohta 20 vuotta ja vei 10 vuotta luoda jalansijaa. Linnea von Kattendam on esiintynyt telkkareita myöden ties missä kohta myös sen 10 vuotta ja sitten on Cristal Snow ja NikoLa, joiden dragin tekeminen johti youtuben kautta tv-sarjaan. Kuitenkin tv-sarjan kautta hommasta tuli sketsiviihdettä, mikä on taas eri asia kuin drag.
Ohjattu, teatterimainen kokonaisuus on mielenkiintoinen ajatus dragissa, koska on totuttu siihen että teos on aina artistista lähtöisin oleva ja artistin itsensä tekemä/tuottama.

Näillä pohdinnoilla on hyvä mennä nukkumaan :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 28 Huhti 2018 12:06

Kuulostaa mielenkiintoiselta. :D Olisi hauska joskus nähdä joku tällainen show, mieluiten laadukas. Mutta miksi tämä ei ole kulttuuririennot-ketjussa, kai drag on myös kulttuuria?

---
Hitaasti lähtee käyntiin tämä päivä. Pitäisi käydä nopeasti kaupungilla ja tulla sitten siivoamaan vaatekaappia. Olisi pitänyt siivota se jo viikkoja sitten, mutta jos nyt. Ei taaskaan kyllä huvittaisi, väsyttää ja selkään sattuu.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 28 Huhti 2018 17:22

Siksi ei ollut koska oli yö, enkä tajunnut :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 30 Huhti 2018 14:08

Lauantaina oli iskän siunaus- ja muistotilaisuus. Pappi puhui todella kauniisti ja taisi siinä itsekin liikuttua hieman. Tosi monet vieraista jätti värssyt lukematta, kun kukkia laskettiin. Niin mekin siskon ja äidin kanssa tehtiin. Kosketin vain arkkua ja kuiskasin iskälle heipat. Uskonnottomana en koe värssyjen puutetta huonona, nehän on yleensä aika hirveitä muutenkin.

Meidän suvulla ei ole tapana pitää puheita tai muuta ”ohjelmaa” muistotilaisuudessa, joten nytkin oli vain kahvitus ja adressien luku. Sitten mentiin kotiin. Loppupäivän makasin pitkälti sängyssä itkemässä elämän epäreiluutta ja ikävääni. Käytiin poikien kanssa saunassa ja nukahdin sohvalle kahdeksan aikaan, kun katsottiin jotain animaatioelokuvaa.

Uurnan lasku on muutaman viikon päästä. Kuolinilmoitus ja perukirjoitus pitäisi jaksaa vielä hoitaa. Sit olisi ”viralliset” asiat hoidettu.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 01 Touko 2018 11:30

Emilia, voimia raskaaseen aikaan! :( :paijaus:

---

Ja hypätäkseni epäasiallisesti asiasta kukkaruukkuun, HV kaikille! :keijo:

Eilen oli mukava ja tapahtumantäyteinen vappuaatto, paljon skumppaa ja ruokaa ja kulttuuria. Tänään sen sijaan sataa eikä tee mieli mennä lainkaan ulos. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 01 Touko 2018 14:55

Voimia Emilialle! :paijaus:
---

Minulla on nyt vihdoin lääkekuuri purrut niin, etten ole enää kipeä 24/7. Siitä voisi olla onnellisempikin, jos ei väsyttäisi aika paljon. Vappuaattona ei tapahtunut erikoisempaa kuin lakki päässä hengailua entisten ja nykyisten työkavereiden kanssa ja päätyminen yhteisselfieen jonkun täysin tuntemattoman satunnaisen pikkuhumaltuneen ohikulkijan kanssa. Tosin rupesin jälkeenpäin miettimään, olisiko se ollut joku entinen oppilas.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 01 Touko 2018 22:33

Täällä oli aika rento vappu, ihan tietoisesti. Töissä oli ihan paskaa ja piti nollata päätä jotenkin. Katottiin kämppiksen kanssa 4 tuntia väkivaltaa - auttoi!
Eilen oli tarkoitus vain hengata kotona, mutta päädyin käymään siskon kanssa käymään gigantissa hakemassa uutta laturia tietokoneelle. Siskolla oli kova nälkä ja vieressä oli lähimpänä kiinalainen ravintola. Siskohan ei syö mitä tahansa, joten hetki käytiin neuvotteluja että mitä tehdään. Lopulta löydettiin sopiva ruoka listalta ja sisko ylitti rajojaan. Olihan se hauskaakin. Illalla nukahdin sohvalle aika ajoissa.

Tänään oli perinteikästä työväenlaulua, mikä teki oikein hyvää.

Nyt pitäisi löytää työmotivaatio :epäilevä:
Se on vissiin karannu aika pitkälle.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ke 02 Touko 2018 09:48

Oma vappu meni tehdessä ei mitään :pepsodent: Mies oli töissä vappupäivän, ja oli tylsä sateinen päivä, eikä tehty mitään. Pelailtiin Pötkylän kanssa ja kateltiin telkkaria :keijo:

Joskus kai niinkin.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 03 Touko 2018 18:09

Leikittyäni töissä googlella, törmäsin siihen että Flamingossa oli jotkut alennushalvennuspäivät ja Spahan pääsi kympillä (norm. kai 29e).
Sinne!
Kaksi tuntia jaksoin lillua ja saunoa. Kävin viilentelemässä ja lisärentoilemassa vesipuiston puolella viileämmän veden porealtaassa ja pyörteessä kelluskelemassa. Väkeä oli just sopivan vähän. Poreammeessa ollessa siihen tuli kaks äitiä pienine lapsineen ja totesin että ne 3-4 -vuotiaat ei ärsytä yhtään, mutta hyppivät ja pomppivat kouluikäiset kävi sen verran pahasti hermojuureen että menin pois.
Spapuolella muutama turisti rupesi valokuvaamaan, vaikka joka puolella oli kylttejä että kuvaaminen kielletty. Ne häädettiin pois ja rauha palasi. Mineraalialtaassahan tuolla on musiikki veden alla, mikä on aika huumaavaa. Kuitenkin jos ajauduin altaan reunaan, koin että musiikki tuntuu liian kovaa ja sattuu korviin. Mineraalialtaan jälkeen höyrysaunassa tuntui että kimmelsin kuin glitteröity poni. :keijo:

Mähän en ole mikään saunoja, mutta tuolla on aivan heevetin hyvä sauna. Sen nimi on kristallisauna ja nimi tulee siitä että katossa on jotkut ikean/anttilan keijot "kattokruunut", mutta siellä on huumaava seetrin ja eukalyptuksen tuoksu, tumma puu ja pehmeä lämpö. Istuin siellä moneen otteeseen ja sain aina istua yksin, mikä oli ihanaa. Huomasin siellä saunassa alkavani sulaa ja rentoutua. Venyttelin jalkoja, pyörittelin käsiä ja niskaa ja tunsin miten lihaskireys myös valuu pois.

Huomenna vielä töitä, sitten Tuusia :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 06 Touko 2018 21:20

Koko viikko on ollut jotenkin ärsyttävä, mutta tänään oli kiva ja yllättävän monipuolinen/tehokas päivä.

Tein päivällä hieman siivousta taas, ja vaikka siivottavia kohtia kämpässä riittäisi edelleen, ainakin tämä on taas askel eteenpäin. Kävin ulkona auringossa lenkillä, jossa otin muutaman juoksuaskeleenkin. Istuin parvekkeella ja söin gourmet-aterian, jossa oli parsaa ja kaikkea sekalaista mitä löytyi jääkaapista. :gay: Lisäksi join kahvit ja söin herkullisen brownien, joita tein eilen. Ehdin jopa tehdä jossain välissä vähän töitä ts. lukea siihen liittyviä materiaaleja, ja silti ehdin myös tehdä puolen tunnin joogasession, joka avasi kivasti yläselän jumeja.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 07 Touko 2018 07:50

En koskaan aatellu että yhteen kerhohuoneen varaamiseen voi liittyä niin paljon draamaa kuin meillä.
Ensin kyselin avainta perjantaina, kun olin tehnyt varauksen la-su -väliselle ajalle. Ihminen, joka vastaa avaimista oli lähtenyt mökille ja sain ohjeen että hae toinen avain toiselta henkilöltä. Tämä toinen henkilö ei ollut kotona, joten avain sovittiin seuraavalle päivälle. Aamupäivällä sain viestin, että hän tuo avaimen tunnin päästä ja kyselyä että miksi olisin tarvinnut avaimen edellisenä päivänä. Totesin ettei se kuulu hänelle ja pyysin että tuo vain sen avaimen. Samantien rupesi messenger piipittämään ja viestiä vastuista ja ties mistä ja perään "hae ite avain". Estin viestikeskustelun viestit ja menin hakemaan avainta. Ovella sain huudot ja mulla meni hermo. Sain pysyttyä rauhallisena ja samalla sanottua että hän on ilkeä ihminen, jonka takia ihmiset eivät halua käydä taloyhtiön yhteisissä tapaamisissa (mikä on totta ja olen kuullut sen myös omin korvin). Hän toivotti mut *ttuun. :keijoei:
Aika hyvin pääsin siitä siinä hetkessä eroon, mutta asia jatkui sitten vielä eilen. Se, joka oli siellä mökillä rupesi illalla puoli kymmenen aikaan laittelemaan viestejä siitä miten kerhotilalla toimitaan ja niin edelleen ja niin edelleen. En vastannut ja kymmeneltä, kun olin jo menossa nukkumaan, sain viestin että AVAIN PITÄÄ PALAUTTAA HETI! Vastasin tänään palauttaneeni avaimen postiluukusta aamulla, että tuskin sitä kerhohuoneen avainta kukaan ennen kuutta aamulla olisi tarvinnut. Olisin voinut tiedottaa toki asiasta illallakin, mutta se koko keskustelu oli tosi uuvuttavaa, enkä todella halunnut vahingossakaan törmätä tähän toiseen huutelijaan.
Kerhotila itsessään oli ihan sotkuinen ja likainen. Pöydät oli täynnä sokerimurua ja kahvipannussa seisoi vedet ja kahvinpurut. Viikkoa aiemmin tilassa oli talotoimikunnan järjestämä vappujuhlta, mutta ilmeisesti siivous oli unohtunut. Samat ihmiset, jotka huutelevat että pitää siivota jälkensä jättävät itse jälkeensä kamalan sotkun.

Nyt onkin sellainen olo, että voimat on loppu. Onneksi Tuisku oli ihana, samoin Tuusi :sydän:
Lisäksi oon tosi hyvilläni kämppiksen rauhallisuudesta. Hän oli kerhohuoneella mun kanssa hengailemassa kun ompelin ja jeesasi toisen ompeluksen kaavojen piirtämisessä ja piirsi itse samalla omia juttujaan. Jossain kohtaa hän valoitti että aikoo piirtää mun karikatyyrin ja siihen rinnalle mun lempipokemonit Pokemon Go:sta :keijotäpinä: :tipahdus:. WHOOOT! Jee!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 11 Touko 2018 09:43

Kävin eilen Tampereella päiväkäynnillä.
Kävin haastattelemassa mun kesäavustajaa Sodiksen reissulle. Käytiin pupukahvilassa paijaamassa pupuja ja antamassa niille herkkuja. NE OLI NIIN PEHMEITÄ!
Musta pupu, Sirius, oli hirveä energiapallo! Se sai spurtteja ja kävi pureskelemassa muita kaneja perseistä ja juoksi sitten karkuun. Ihan mun favourite :sydän:

Lisäksi istuskeltiin Telakan terassilla. Vastapäätä istui pöydällinen miehiä, joista tunnistin ainakin Tom Lindholmin ja Pauli Hanhiniemen. :keijotäpinä:

Ihana Tampere :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 11 Touko 2018 16:39

Just tommosten juttujen takia kaikki talokohtainen toiminta on enemmän tai vähemmän perseestä mun mielestä.

Osa lähipiiristä ei ymmärrä, miten jotakuta ei kiinnosta talon asiat. :tilt:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » Pe 11 Touko 2018 23:21

Kibaya kirjoitti:Kävin eilen Tampereella päiväkäynnillä.


Luin: päiväkännillä :keijo:
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 14 Touko 2018 21:41

Kävin uimassa! Ihanaa! Kelluin järven pinnalla!
Sain migreenin! Perkele!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 17 Touko 2018 23:14

Töin jälkeen tulin kotiin, palloteltiin kämppiksen kanssa pitäiskö kaunis ilma hyödyntää jotenkin ja päätettiin lähteä kattomaan kirsikankukkia. Suurin väriloisto oli selkeästi mennyt ja jäljellä oli hiipuvat värit. Kuvailtiin, hengailtiin ja hiippailtiin. Otin mun kaapissa pölyyntyneen järkkärin järkäleen mukaani ja yritin taas hahmottaa miten se toimii. Sain ihan kohtuullisia kuvia. Käveltiin myös japanilaiseen puutarhaan, mikä oli hauska paikka. Matkalla kohdattiin perhonen ja yritin makrokuvata. Hiippalitiin puutarhan jälkeen Roihuvuoren ostarille päin. Mun äidin täti on asunut siinä lähellä olevassa talossa ja muistan itsekin käyneeni siellä lapsena. Tuttuja maisemia. OStari oli ennallaan, spurgut oli ennallaan. Siinäpä se sitten olikin. Käytiin sen jälkeen jumbossa hakemassa mulle unimaski että voin nukkua parvekkeella.
Kaiken hiippailun jälkeen päädyttiin kämppiksen kaverin luokse pelaamaan Mario Kartia. Ihanan keijoa!
Tulipahan tehtyä! Tuntuu kuin olisi ollut kaksi päivää yhden sisällä.
Mutta nyt saan kömpiä parvekkeelle nukkumaan :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 20 Touko 2018 18:07

HUhhuh mikä viikonloppu!

Oikeastaan se alkoi perjantaina, kun oli vähän tilannetta päällä. Tuusi oli tulossa, oli vähän Äkillisiä Tilanteita perjantaina ennen sitä, ja tavallaan se "täs on pari muuttujaa"-ilmapiiri pysyi koko viikonlopun.
Perjantaina lähdin tuntia aiemmin töistä jeesimään Suvia (saa itse kertoa aiheet). Päivälle oli varattuna hieronta, mutta ehdin siihen just ja just. Se oli ihan paikallaan, vaikka veikkaan että jumitukset tulivat kyllä takaisin lauantaina. Hieronnan jälkeen vähän sekoilin, käytiin syömässä, hengailtiin ja lähdin keskustasta kotiin joskus iltapäivällä.
Kotiinpaluumatkalla oli tarve, että pitää päästä purkamaan vähän ja mentiin kämppiksen kaverin kerhohuoneelle pelaamaan Mario Kartia. Siinä sai vähän huutaa ja kiroilla.
Se oli hyvä.
Velli ja lapset tuli hakemaan suoraan sieltä, kierähdin himan kautta pakkaamassa kamat ja menin lastenhoitohommia varten vellille yöksi.
Tuusi nukkui mun vieressä, mutta sain nukuttua ihan hyvin.
Aamupäivä oli aika rentoa olemista. Lapset hillui ulkona oli aika zen. Suunnitelmia oli, mutta ne siirtyi ja siirtyi kun oli niitä muuttujia. Veljen avovaimo pääsi töistä, tuli kotiin, lähdettiin yllärinä Porvooseen kahville! Hups! Siellä yksi lapsista sai aivan hirveät kiliraivat ja siellä mietityt suunnitelmat vedettiin puihin. Kotimatkalla pysähdyttiin yhdellä mun ystävällä yllärinä ja lapset sai juosta viimeset voimansa pelloille. Avopuoliso kyseli josko oltais menty vielä niille yöksi, mutta mä halusin omaan sänkyyn.

Tänään aamulla herätin Tuusin, katteltiin kun kissat pöljäilee ja lähdettiin Suville rapsuttamaan Sipiä ja Topia.
Sieltä yllärinä lounastelemaan, mistä suunnattiin Tuusin kanssa etukäteen sovitulle rastille, eli uimaan.
Tuusi tuli mun luo sitä varten, mutta kaikki muuttujat esti sen, että oltais menty uimaan jo lauantaina.

Uimasta päästiin sitten taas kotiin mun äidin kyydillä, joka haki samalla lapsen kotiinsa.
Nyt on semmoinen olo, että huhhuh!
Avustajan piti tulla eilen, mutta ei voinut koska muuttujat ja tänään hänen luo iski muuttujien aalto ja hän makaa tällä hetkellä kotonaan migreenissä :epäilevä:

Ihanaa että on kesä :sydän:
En silti tiedä jaksaisinko montaa tämmöistä viikonloppua.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 31 Touko 2018 11:10

On ihan tosi outoa että huomenna on jo kesäkuu.
Olen nukkunut jo aika monta yötä ulkona, kun sisällä on vaan liian kuuma.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 01 Kesä 2018 10:57

Loma on aivan nurkan takana :woohoo: Viikko nyt vaan, mutta viikolle on suunniteltu Tallinnaa ja Tukholmaa :superhymy:

Nyt on enimmäkseen aika kiva boogie, toivottavasti jatkuu tämä :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 02 Kesä 2018 20:09

Mä olen niin väsynyt.
Kuumuus uuvuttaa.

Eilen oli vapaaehtoishommien palaveri ja lävähti naamalle ikäviä asioita.
Hitokseen töitä ja musta tuntuu etten muista asioita tarpeeksi. Vähän semmoinen aaargh-tilanne tavallaan.
Mutta sitten mentiin vetotyyppien kanssa kalialle (muut joi kaljaa, me juotiin yhden toisen kanssa vettä) ja naurettiin ittemme tärviölle. Se teki tosi hyvää. Kotiutuessa olin ihan hitokkeen kipeenä! Oon edelleen :keijo:
Käytiin tänään hakemassa mun veljenpojalle synttärikirjaa ja kävelin liikaa. Nyt on pakko päästä uimaan, että keho rauhottuu ja tää tuskaisa kuumuus menee ohi. Puuh!

Kaadoin just teet meidän sohvalle.
:virnei:
:gaah:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 08 Kesä 2018 09:34

Loma häämöttää!
Enää puoltoista tuntia töitä, missä ei oo mitään tekemistä. Kaikki on tehty. Syödään piirakkaa ja juuaan kahvia :keijo:

Sitten kesäretki Oulu-Sodankylä-Oulu :keijotäpinä:
Ensin käydään Oulussa vaan aamukahvilla, sitten kotimatkalla Sodiksesta jäädään yöksi :pepsodent:
Ihanaa kun on loma!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 18 Kesä 2018 16:37

Pitäis ostaa meille uus (käytetty!) auto, koska joulukuun jälkeen ei mahduta enää kaikki (plus nykyinen alkaa olla tiensä päässä) - mut oon ihan hukassa näiden kans :pillitys: mistä mä tiedän että paljon kilsoja on vielä ok? Ja et mihin kiinnittää huomiota (muuta kun muutamiin omiin vaatimuksiin) :pillitys:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa