Galileo kirjoitti:Mites tuo taalan halpa kurssi, mitä reittiä jenkkilehtiä on hyvä tilata? Mites moinen toimii?
Gluu kirjoitti:Joitakin aikoja sitten mulle tuli myös Urheilulehti, mutta se oli niin järkyttävää shaibaa, mitä siinä kirjoitettiin, niin en
uusinut tilausta, kun määräaikainen tilaus loppui.
LazyBastard kirjoitti:Gluu kirjoitti:Joitakin aikoja sitten mulle tuli myös Urheilulehti, mutta se oli niin järkyttävää shaibaa, mitä siinä kirjoitettiin, niin en
uusinut tilausta, kun määräaikainen tilaus loppui.
Jaa? Mun mielestä Urheilulehti on ainoa lehti, jonka kohdalla voidaan puhua urheilujournalismista. Joku Veikkaajakin on lähinnä hymistelyä, kuten urheilusta kirjoittaminen yleensäkin.
Tuntuu siltä, ettei mikään lehti oikein täytä toiveitani. En millään viitsisi tilata lehteä, jossa puolet jutuista ei kiinnosta minua ollenkaan.
Maija kirjoitti:Cosmopolitan on yksi hirveimmistä lehdistä, joita olen koskaan lukenut. :virne:
Aina, kun edes vilkaisenkaan jotakin numeroa, silmille pomppaavat välittömästi puoli lehteä vievät "Kuinka tyydytät miehen" -"artikkelit". Myöskään bikinikuntoon tai illan bailuihin valmistautumiset eivät mua oikein innosta.

Galileo kirjoitti:Koskaan ei voi lukea tarpeeksi tietoa aiheesta "Kuinka tyydytät miehen".

Maija kirjoitti:Cosmopolitan on yksi hirveimmistä lehdistä, joita olen koskaan lukenut. :virne:
Aina, kun edes vilkaisenkaan jotakin numeroa, silmille pomppaavat välittömästi puoli lehteä vievät "Kuinka tyydytät miehen" -"artikkelit". Myöskään bikinikuntoon tai illan bailuihin valmistautumiset eivät mua oikein innosta.
LazyBastard kirjoitti: Mun mielestä Urheilulehti on ainoa lehti, jonka kohdalla voidaan puhua urheilujournalismista. Joku Veikkaajakin on lähinnä hymistelyä, kuten urheilusta kirjoittaminen yleensäkin.
Pascal Lemoix kirjoitti:[
Mielestäni Sihvonen ja urheilujournalismi eivät kuulu edes etäisesti samaan aihepiiriin. Sihvonen ennustaa jotakin mystistä Suomi-kiekon tuhoa (mikä ilmeisesti lasketaan toteutuneeksi, jos Vancouverista ei tule kultaa), mutta ei se oikein siltä näytä, kun Leijona-joukkue on esimerkiksi nyt neljännessä arvoturnauksessa peräkkäin vähintään välierissä.
Deni kirjoitti:Mä tilasin cosmopolitania joskus teiniaikoina. Lopetin tilauksen, kun lehdessä oli juttu "näin koulutat miestäsi kuin koiraa."
Kati kirjoitti:Niin mies ei sitten ikinä oppinut naksuttimeen? Kuola valui aina kun sanoit "ottaako poika piimää"?
Deni kirjoitti:Kati kirjoitti:Niin mies ei sitten ikinä oppinut naksuttimeen? Kuola valui aina kun sanoit "ottaako poika piimää"?
Nakinpalat homehtui aina yöpöydälle.
Puhumattakaan maailman typerimmistä parisuhdevinkeistä, joita kyseinen lehti tarjoilee, ("muistakaa keskustella") ja niistä loputtomista miehentyydytysohjeista.
Pascal Lemoix kirjoitti:Sitten tulee Hämähäkkimies ja Ryhmä-X, mutta niitä ei vissiin edes kysytty.
Deni kirjoitti:Mä tilasin cosmopolitania joskus teiniaikoina. Lopetin tilauksen, kun lehdessä oli juttu "näin koulutat miestäsi kuin koiraa."
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa