Olin vähän kahden vaiheilla laitanko viestin tänne vai Ilmoituksiin, valitsin kuitenkin tämän
sillä aihe on hyvinkin vahvasti kytköksissä meijän kotiin. Mulla on nimittäin aivan hirveä pe-
sänrakennusvietti päällä: koko ajan pitäisi puunata jotain kaappia tai kohtaa kotoa siistiksi/
puhtaaksi/uuteen järjestykseen ja kaiken pitäisi olla valmista nyt, mielellään jo tunti sitten
Ja sitten kun olen aloittanut yhden paikan siivoamisen tai uudelleen järjestelyn, saatan ilman
sen parempaa logiikkaa singahtaa paikkaan B aloittamaan uutta projektia. Sitten vähän ajan
päästä ihmettelen, että miksi paikka A on aivan kuin pommin jäljiltä ja sitten on tuplasti sii-
voamista että saa molemmat paikat kuosiin ennenkuin energiapuuska lopahtaa

Kotona tekisi tosiaan mieli järjestellä kaikki paikat uuteen uskoon, muuttaa huonekalujen järjes-
tystä, mutta huoneet ovat nykyisellään mielestäni jo siinä kuosissa, ettei mitään parannuksia oi-
kein voi tehdä. Kai. Tai sitten mä olen jo niin sokea tuolle kodille, etten osaa ajatella sitä uusin
silmin. Joistain ylimääräisistä huonekaluista pitäisi päästä eroon, mutta kaikki kalusteet on sel-
laisia etten millään raaskisi luopua niistä

Lievää dilemmaa pukkaa, siis.
Ja kai tuohon pesänrakennusviettiin voisi laskea mukaan myös tän luonnottoman sisustusvimman
joka minuun on iskenyt viime viikkojen aikana: kaupoissa hipistelen ihan innolla kaikkia sisustus-
tekstiilejä, verhot voisin vaihtaa vaikka kaikkiin ikkunoihin nyt heti ja pussilakanoita voisin hank-
kia kaikissa mahdollisissa väreissä ja kuoseissa. Pussilakanoille olisi kyllä itseasiassa ihan käyttö-
äkin, viimeiset vuodet ollaan tultu toimeen kahdella pussilakanasetillä: toisen ollessa käytössä toi-
nen on pesussa ja siitä sitten vaihto lennossa. Hyvin on systeemi toiminut, mutta välillä sitä tulee
ajatelleeksi, että pieni vaihtelu vois olla ihan kivaa

En mä silti valita tästä puuskasta, ihanaa että tulee tehtyä juttuja joita on pitänyt tehdä jo pitkään.
Harmi ettei vuorokaudessa vaan tunnit tahdo riittää vaikka virtaa olisikin