Ihmettelin karmeaa 
En tiedä mitään kauheampaa tähän hätään. 
Molemmat nukkuvat tyynypäässä nykyään, omalla puolillaan tietty. Välillä kourin niitä tyynyikseni unissani.
Kissanhiekkakokeilut taitavat olla tältä haavaa ohitse, käytössä on ollut jo tovin normihiekat hyvin tuloksin, kertaakaan ei ole tarvinnut kylppärin lattialta tavaraa lapioida. Kisulit 
Kuolo kirjoitti:Eiks ne pitäs tyhjetä normaalisti ulostaessa, eikä noin muutenvaan kenenkään syliin?
Täytyy seurailla tilannetta, 

Mutta nyt kaikki on toisin! On oikeen hienot, mustat valjaat nyt jätkällä eikä tarvi sisällä niitä koko ajan pitää! 

Vanhempieni riesanahan ne nyt ovat nirsoilemaan oppineet, mutta mitäs hemmottelevat pilalle.
) ja nykyään sekään ei tahdo koskea kunnon lihaan! 

Tuota Rafaellon kiusausta olen
Hampaillehan ne raksut tekee osaltaanSippura kirjoitti:Kisurouvan aikaan ruokapuoleen ei oikein voinut itse vaikuttaa, kissa söi
tasan sitä mitä itse halusi eikä muutoksia ruokavalioon suvaittu. Lähinnä
raksulinjalla Tyyne oli, kastikeruuista se nuoli ne kastikkeet mutta lihoja
ei suostunut syömään

Pitkäkarvainen maatiaispentu joka näyttää tässä kuvassa katsovan ihan kieroon
Jänskättää! 

Kibaya kirjoitti:Erään kasvattajan mukaan paras liha-suhde on pirkan pienissä folio-jutuissa. Ja että parempi on syöttää kastikeruokia, kuin hyytelöitä. Meillä neidit eivät syö pateita, eivätkä hyytelöitä mielellään.
Sippura kirjoitti:Onkohan noilla oikeasti koko ajan nälkä vai onko tuo riehuminen yleistäkin?

Mr. Smith kirjoitti:Sippura kirjoitti:Onkohan noilla oikeasti koko ajan nälkä vai onko tuo riehuminen yleistäkin?
Koska kuva vastaa tuhatta sanaa, otos Musta ja Harmaa-blogista: Ihan varmasti tulit keittiöön!
Pojat tuntuu sekoavan joka kerta,
Loistavia havaintoja kissan käytöksestä.
Sade kirjoitti:Sippuran ruokamäärät kuulostavat aika suurilta, jos nyt oikein ne ymmärsin. Minun kissani syövät yleensä yhteensä kolme pussia päivässä - siis puolitoista pussia per kuono.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa