Nugat kirjoitti:Mulla on pari pakettia Jamilaa (myyn pois jos joku haluaa),
Mitä se on
Saako sillä punaisuutta tuggaan?
(multa on oma kasvimömmö lopussa ja uutta pitäis hakea, enkä mä jak-sa
)Nugat kirjoitti:Mulla on pari pakettia Jamilaa (myyn pois jos joku haluaa),
)Kibaya kirjoitti:Nugat kirjoitti:Mulla on pari pakettia Jamilaa (myyn pois jos joku haluaa),
Mitä se on![]()
Saako sillä punaisuutta tuggaan?![]()
(multa on oma kasvimömmö lopussa ja uutta pitäis hakea, enkä mä jak-sa)
Tämmöinen pakkaus. Mulla on kaks pakettia. Sun tukkaas riittä yhdestä paketista kahteen värjäyskertaan. Mun täytyy tsekkaa mikä noiden hinta olikaan. 

Lyyra kirjoitti:Nugat kirjoitti:urakka kirjoitti:Etsin edelleen sitä sennaa.
Tuu hakemaan.

Missä mä nyt käyn leikkauttamassa hiukseni? 

Kibaya kirjoitti:Nyt pitää vaan enää keksiä miten vaalentaa tätä vähän ilman kemikaalioita ja sen jälkeen värjätä punaiseksi
:roomaleidi:
Tai viinissä!

Kibaya kirjoitti:Mihin katolle sä luulet että mä pääsen?
Vaaleniskohan tugga, jos liottais valkoviiniä siinä?

Valkoviiniä tarttee ainakin runsaasti, että voi ees kuvitella hiusten vaalenneen. 
Kibaya kirjoitti:Eikö sillä samalla firmalla ole muuallakin liikkeitä, siis koululiikkeitä.
Helsingin palvelualojen oppilaitos?
Ja harkitsen vakavasti laittavani hiusmallihakemuksen toiseen paikkaan. Se hyvä näissä lyhyissä hiuksissa on, että jos hiusmallihommissa tulee kauhea kampaus, saa ne aika nopeasti leikattua taas hyvännäköisiksi. 
Sain varattua ajan hiusten leikkuuseen. Soitin tuonne Helpaan ja sain aika helposti ajan (sitten kun sain sieltä ketään kiinni), kun tarvitsen hiustenleikkuuta vasta vajaan kuukauden kuluttua. Nyt kyllä vähän jännittää.
Millainenkohan tyyppi mun hiukset tulee leikkaamaan? Parempi olisi tulla hyvät hiukset, kun pitäisi mennä hyvin pian tuon hiustenleikkuun jälkeen häävieraaksi...
Ja muu osa olisi alkuperäisen ohjeistuksen mukaan ollut huomattavasti lyhyempi, mutta totesin leikkausjäljen nähtyäni, että ehkä näin on parempi. Eivät Miehekkeen sukulaiset sitten niin pahasti järkyty hiuksistani Miehekkeen veljen häissä. 
Olisi voinut etukäteen kertoa niin en olisi niin kovin tuskastunut. Mietityttää vain, kauankohan ne muut asiakkaat siellä istuivat. Olin nimittäin ensimmäinen, joka pääsi ulos. (Kaikilla siis leikkaus aloitettiin samaan aikaan.)

puolikarkea kirjoitti:Tiedän erään henkilön, joka oli istunut kuusi tuntia(!) paikallisen amiskan kampaamossa ja kyseessä oli ollut ihan vaan leikkaus ja väri.

Aivot eivät meinaa vielä käsittää, mihin suuntaan kättä pitäisi liikuttaa. keijoei: ) Miehekkeen hiuksissa mulla menee noin tunti.

) ja ulkomaisesta nettikaupasta on tulossa lisää puhdasta hennaa jatkovärjäilyjä varten. 

Hennalla sitä ei ihan saa.

puolikarkea kirjoitti:Meinasin jo kysyä mitä ihmeen sennaa, mutta cassiasta on siis ilmeisesti kyse. Pienessä tuoksukaupassa on myynnissä cassiajauhetta, johon ei ilmeisesti ole sotkettu muuta.

Lyyra kirjoitti:puolikarkea kirjoitti:Meinasin jo kysyä mitä ihmeen sennaa, mutta cassiasta on siis ilmeisesti kyse. Pienessä tuoksukaupassa on myynnissä cassiajauhetta, johon ei ilmeisesti ole sotkettu muuta.
Just sitä. Kiitos linkistä!
Edit. Paitsi tuo on eri cassiaa, kuin mun.
Edit 2. Ja tuolla näköjään lukee, että vastaa ominaisuuksiltaan mun cassiaa. Eli kiitos sittenkin.
Ja mä oon metsästänyt jotain sennaa enkä löydä. 
Nugat kirjoitti:Lyyra kirjoitti:puolikarkea kirjoitti:Meinasin jo kysyä mitä ihmeen sennaa, mutta cassiasta on siis ilmeisesti kyse. Pienessä tuoksukaupassa on myynnissä cassiajauhetta, johon ei ilmeisesti ole sotkettu muuta.
Just sitä. Kiitos linkistä!
Edit. Paitsi tuo on eri cassiaa, kuin mun.
Edit 2. Ja tuolla näköjään lukee, että vastaa ominaisuuksiltaan mun cassiaa. Eli kiitos sittenkin.
Eli se on cassiaa!Ja mä oon metsästänyt jotain sennaa enkä löydä.

Lyyra kirjoitti:Olen kärsinyt koko talven kauheasta päänahan kutinasta.
Tänään ostin apteekista Decubal-merkkistä kutiavan ja ärtyneen päänahan hoitoon tarkoitettua ainetta. Ja ajattelin alkaa pesemään palashampoolla. Väittävät sellaisen ainakin olevan parempi. Tiedä sitten, onko, kun minusta tuntuu, että on kutissut ihan samalla tavalla. No muutaman kokeilun jälkeen kai tämä selviää. Ensin pesu palashampoolla, sitten muutaman minuutin hiusnaamio tuosta apteekkitökötistä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa