skray kirjoitti:Opin myös tällä viikolla, että toissakeväänä ostamani leipälaatikko onkin joillekin keräilyjuttu.
Omani ostin kahdella eurolla ja serkkuni osti itselleen oman viime viikolla 20 eurolla. Tosin hän asuu pääkaupunkiseudulla, jossa nämä ilmeisesti haluttuja.
Kyseessä siis Anita Wangelin sunnittelema leipälaatikko kukkakuosilla.

Se maksoi 3e ja tärkeimmät osat on tallella!

Viisi kirjaa 0,30snt/kappale! Siinä oli vieressä just joku munmo vieressä tutkimassa palapelejä ja se säikähti kun mä kiljasin nähdessäni ne kirjat
Mutsi näki ovelta vain kun syöksyin kohti hyllyä aika vauhdilla
Joo, pienempiä mitä mulla on se mun perintömuki (mutsin vaarin vanha teemuki
) mutta silti. Lyyralla näin niin hienon sarjan staffordshirejä, että olen aina itse teetä juodessa ajatellut että ne on kauniita ja jos niitä tulee eteen, niin pitää yrittää saada talteen.

Joitain vaatteit on löytynyt myös, mutta just silloin kun en ole etsinyt mitään.

Muutenkin olen kyllä ymmärtänyt, että on lähtenyt ainakin Helsingissä vähän käsistä tämä kirppistely ja kierrätys siinä mielessä, että tavaran arvo on useammassakin paikassa aika hakusessa.
Voisin sitten elokuun lomalla ottaa asiakseni hoitaa nämä ylimääräiset kamat pois kotoa.

Emilia kirjoitti:Heh, tätä kirjoittaessa ajauduin samalla surffailemaan ASOSin nettikauppaan, jossa on ALE... ehkä pakko tarkistaa, onko siellä jotain kivaa.
Mut ASOSin mekot

Ei mitään erikoista siis, mutta tajusin etten ole koskaan ostanut käytettynä mitään käyttövaatteita, vain jotain kertakäyttöluonteisia euroviisurekvisiittajuttuja, eli sellaista mistä ei mielellään maksaisi paljon mitään kun tarve on vain yhtä kertaa varten. Nuo paidat on vielä sellaisia perusmustia peruspaitoja joille on ollut tarvetta jo pidemmän aikaa, mutta kaupoista ei vaan ole löytynyt sopivia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa