.

), perunalastuissa oli kolme ainesosaa: peruna, kasviöljy, suola. Tuossa järjestyksessä. (Tjeu: Sips)

Ei kai lastuissa yleensäkään ole gluteenia, vai liekö noissa jauhorakennelmalastuissa sitten joskus...

). Se on ihan hyvää. Ei liian makeaa, ei liian mangomaista. Voisivat mun puolesta tehdä lisääkin erilaisia makuja tämän pohjalta. Esimerkiksi joku marjaisa maku olisi hyvää. 

Kibaya kirjoitti:Aivan![]()
Geisha dark.
Hyi.
Ei sopinut mun makumaailmaan. Geishan pähkinäinen maku jäi tumman suklaan tunkkaisuuden alle, eikä se suklaakaan itse maistunut siinä oikein miltään. Parhaimmillaan geisha on kahvin kanssa, samoin tumma suklaa, mutta näiden yhdistelmä ei.

skray kirjoitti:Tänään uuniin meni ruoka, jonka "kastikkeena" on Valion kolmen sipulin ruokakermaa purkillinen. Tuoksu on mitä mainioin ja makukin oli mainio maistettaessa ennen uuniin laittoa. Lisäks kaapista löytyy vielä purkillinen kolmen juuston ruokakermaa sekä purkillinen Mustapekka pippurijuustoruokakermaa. Tuo Mustapekka on ihan uutuus, ja innolla odotan sen kokeilua. En vaan tiedä mihin sitä laittaisin.. Näitä maustettuja ruokakermoja on ollut olemassa jo jonkun aikaa, mutta eipä ole aiemmin tullut ostettua tai edes maistettua missään.
Mies kun on sitä mieltä, että kerma kermana ja jos sinne haluaa makua, niin käytetään niitä aitoja tuotteita (kerma + Mustapekka), jotta makua voi itse säädellä. Kyllähän se tolta kokilta sujuu, multa - not so much. :p

Ei liian tulista edes.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa