Uutuustuotteiden testiajoa

Re: Uutuustuotteiden testiajoa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 09 Loka 2011 21:46

Fazerin tex mex lihataskut olivat hyviä. Mausteisempi versiolihapiirakasta ja pienessä koossa. Pussissa oli 8 lihataskua. Ostaisin ehkä mieluummin ihan tavallisia lihapiirakoita. Mutta kun ilmaiseksi sain niin kyllä ne ihan hyvällä ruokahalulla söin. :D
Kuva
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 09 Loka 2011 21:48

Lihatasku kuulostaa kyllä todella irstaalta. :pahis:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Ke 12 Loka 2011 21:15

Jälleen kerran virheostos. Ei niinkään uutuustuote ja voi olla muille tuttu, mutta en ole ennen syönyt kuivattua kiiviä. Ostinpa siis kuivattua kiiviä ja ajattelin, että sen on pakko olla edes siedettävää, kun tykkään kiivistä todella paljon. Ensimmäisen palanen oli jo pettymys, kun se ei maistunut oikeastaan miltään. Ajattelin kuitenkin, että minähän syön näitä, kun kerran rahaa näihin käytin ja mauton on kuitenkin parempi kuin joku paha maku. Mutta nyt kun olen syönyt noita useamman, niin olen löytänyt noista makua: pilaantunut kala. Kun "löysin" niistä tuon maun, en todellakaan syö niitä enää koskaan. Mikä pettymys :( .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 12 Loka 2011 21:25

Kuivattua kiiviäkin on monenlaista. Mä oon syönyt sekä hyvää että huonoa. Parempi on sellaista, jota ei (ainakaan muistaakseni) ole sokeroitu erikseen ja jonka palaset tarttuu toisiinsa. Siinä toisessa oli joku semmoinen omituinen jauhemainen pinta. :norsu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 18 Loka 2011 22:12

En yleensä juo limuja mut nyt oli pakko testaa Hartwallin Jaffa Zombiemarja-limu.
On hyvää. Tulee mieleen muumilimu. :superhymy:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 24 Loka 2011 23:52

Lindahls:in tzatziki
Ei mitään hyvää. Maistuu oikeastaan majoneesille jossa on kurkkua ja valkosipulia eikä jugurtille.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja skray » Ti 25 Loka 2011 09:17

Tuli tuosta tzatzikista mieleen, että mähän maistelin tässä pari viikkoa sitten Oolannin yrtti-sipulikastiketta. Créme Fraicheen tein sen ja hyvää oli uunissa paistetun kirjolohen ja keitettyjen perunoiden kanssa. :kuola:
Voisin ostaa toistekin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 07 Tammi 2012 12:57

Olin kauniin ulkoasun uhri ja sorruin tällaiseen typeryyteen.
Kuva

Kun minä olin nuori ( :munmo: ), perunalastuissa oli kolme ainesosaa: peruna, kasviöljy, suola. Tuossa järjestyksessä. (Tjeu: Sips)
Nykyään on vähän enemmän: Perunajauhe, maissitärkkelys, auringonkukkaöljy, sokeri (mm. maitosokeri), maltodekstriini, suola, sipulijauhe, maunvahvenne (natriumglutamaatti ja E635), emulgointiaine (auringonkukkalesitiini), maitojauhe, happamuudensäätöaineet (maito- ja omenahappo), hiivauute, persilja ja aromi.

:friikki:

Jos olisin himoissani tajunnut kurkata pussin taakse, olisivat lastut jääneet hyllyyn. Onneksi oli suht pieni pussi. Onhan nää toki rapeita, mutta siis perunajauhe? Tää koostumus on vähän niin kuin kuivatettua mummon muusia söis. On kyllä vähän silmään pissitty olo. En osta toiste. :norsu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Su 08 Tammi 2012 01:11

Ainesosalista kuulostaa vähän Pringleseiltä. :epäilevä:
Just tuollaista erikseen rakennettua perunalastua. Lastujen kuuluu olla perunasta viipaloituja. :tilt:

Jostain syystä täältä ei ole meinannut löytyä juuri sopivalla tavalla rapeita ja suolattuja perunalastuja, kun olen tottunut Taffeleihin. Hyvä sinänsä, että perunalastujen syönti on vähentynyt kummasti. Paitsi juuri ennen joulua keksin erään marketin oman merkin, joka maistuu aika hyvältä. Vain perunoita, öljyä ja suolaa. Mutta jostain syystä lastupussin kyljessä mainostetaan, että "gluten free" :töktök: Ei kai lastuissa yleensäkään ole gluteenia, vai liekö noissa jauhorakennelmalastuissa sitten joskus...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » Ma 05 Maalis 2012 11:13

Maraboun uusi suklaapatukka, Starbar. :kuola:
Voisin syödä niitä vaikka joka päivä. Nom nom.

Muistaako joku Lion-patukan pähkinäversion? Mä oon kaivannut niitä ja Starbar on vähän samantapanen. :kuola:
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 20 Maalis 2012 11:19

Kallen mätitahnatuorejuusto saa minulta hyväksynnän. :kyllä:

Maku on mieto, mutta oikeastaan aika mielenkiintoinen. Eri hyvää hapankorpun päällä kurkun ja jääsalaatin kanssa.
Lisäksi tuotteesta saisi mielestäni oivallisen voileipäkakun kuorrutteen tai täytepohjan. Jos siis haluaa pröystäillä. Olettaisin nimittäin, että normaalikokoisen kaakun kuorruttamiseen tarvii pari-kolmekin rasiaa.
Mutta hyvää tää on näin levitteenäkin! :peukku:

Plus, että tää on hyvä totuttelutuote, jos ei ole tottunut mätitahnan makuun. Ensin tätä, sitten Kallen Raidallista, ja sitten oikeaa tavaraa. :tilt:

PS. Edellisestä viestistäni on näköjään kuvalinkki kuollut. Kyseessä olivat siis Taffel uunirapeat lastut, muistaakseni jollain Sour Cream & Onion -mausteella.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Pe 15 Kesä 2012 07:26

Sipsi- ja snacksiketjussa Lyyra kehui Taffelin Thai Lemongrass -dippiä ja siitä rohkaistuneena ostin sitä viime viikonloppuna. Oli muuten todella hyvää. :kuola:
Sopivan mausteista ja tulista, ei olis uskonut ulkonäen perusteella niin hyväksi dipiksi.
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 17 Kesä 2012 20:03

Jalostajan "lihaisa" juhlahernekeitto ei kyllä vastannut odotuksia. Siellä oli sellaisia punertavia mönttejä, jotka tulkitsin porkkanaksi. Mausta en osannut sanoa. Mitään lisääntynyttä lihan määrää en voinut havaita.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 23 Syys 2012 11:26

Miksei tämä ole ruokaosastolla? :riips:
(Edit: No ok, on täällä näköjään välillä muitakin kuin ruokakokeiluja.)

No jaa. Mää oon kokeillut monenlaisia uutuuksia, joita en ole listannut tänne. Nyt uusimpana maistelin Pirkka Sitruunapestoa. Sehän oli hyvää! Sitruunaista! Suosittelen. Erityisen hyvää olisi varmaan kalan kanssa. Sitruunapestolla kuorrutettua lohta. :kuola:
Sitten testasin Lidlin tortellineja, jotka olivat myös ihan hyviä. Olen myös addiktoitunut Lidlin öljysäilykkeisiin: esim. grillattua kesäkurpitsaa öljyssä käytän hätävarapastaruokiini vähän väliä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 09 Loka 2012 17:54

Ostin Oatly Kaurajuoma Appelsiini & Mangoa (tuotenimet :eijo: ). Se on ihan hyvää. Ei liian makeaa, ei liian mangomaista. Voisivat mun puolesta tehdä lisääkin erilaisia makuja tämän pohjalta. Esimerkiksi joku marjaisa maku olisi hyvää. :kuola:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 22 Loka 2012 16:20

http://www.yrjowigren.fi/kuluttajapakat ... meetwursti
Wigrenin kotimainen metukka.
Ei kylläkään mitään uutta, mutta itse en ole tuota ennen syönnyt. Paljon tiiviimmän makuinen kuin muut ja viipaleet ovat ohuita. Kohta jo 4 viikkoa tuota yhtä pakettia syönyt vaikka 3-4 viipaletta mennyt päivittäin.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja skray » Su 25 Marras 2012 13:07

Tänään uuniin meni ruoka, jonka "kastikkeena" on Valion kolmen sipulin ruokakermaa purkillinen. Tuoksu on mitä mainioin ja makukin oli mainio maistettaessa ennen uuniin laittoa. Lisäks kaapista löytyy vielä purkillinen kolmen juuston ruokakermaa sekä purkillinen Mustapekka pippurijuustoruokakermaa. Tuo Mustapekka on ihan uutuus, ja innolla odotan sen kokeilua. En vaan tiedä mihin sitä laittaisin.. Näitä maustettuja ruokakermoja on ollut olemassa jo jonkun aikaa, mutta eipä ole aiemmin tullut ostettua tai edes maistettua missään.
skray

ViestiKirjoittaja skray » Ti 27 Marras 2012 17:34

Tänne ei oo kukaan tainnut vielä kommentoida Geisha darkia, vaikka moni on sitä varmaan maistanut. Mun mielestä on hyvää. Nytkin tässä vieressä on levy maistelussa. :kuola:
En tosin osaa päättää, onko dark parempaa kuin se normaali. Kummallakin on puolensa. Mietin, että Geishaa vois olla vielä mintulla maustettuna.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 27 Marras 2012 18:00

Aivan :lanppu:
Geisha dark.
Hyi.
Ei sopinut mun makumaailmaan. Geishan pähkinäinen maku jäi tumman suklaan tunkkaisuuden alle, eikä se suklaakaan itse maistunut siinä oikein miltään. Parhaimmillaan geisha on kahvin kanssa, samoin tumma suklaa, mutta näiden yhdistelmä ei.

Mä kaipaan fazerin minttusuklaata, jossa se minttu oli semmoinen pallo. Sitä ei ole ollut vuosikausiin :huoh:

Minttu-geisha? Se vois ehkä toimia. Jos minttua ei olisi liikaa.
Ehdota skrää fasulle :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Ti 27 Marras 2012 18:23

Voisin ehdottaakin. :keijo:
Mä voisin alkaa vaikka koemaistelijaksikin, jos niille kelpaa. :kuola:
skray

ViestiKirjoittaja Nugat » To 29 Marras 2012 20:45

Kibaya kirjoitti:Aivan :lanppu:
Geisha dark.
Hyi.
Ei sopinut mun makumaailmaan. Geishan pähkinäinen maku jäi tumman suklaan tunkkaisuuden alle, eikä se suklaakaan itse maistunut siinä oikein miltään. Parhaimmillaan geisha on kahvin kanssa, samoin tumma suklaa, mutta näiden yhdistelmä ei.

:femmat:

Pidin suuni kuitenkin kiinni, kun työtoverit kilpaa ylistivät tuota darkia. Mulla tulee siitä mieleen Fami-suklaa, ja sekin on jotenkin öklöä.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja theia » Pe 30 Marras 2012 10:34

skray kirjoitti:Tänään uuniin meni ruoka, jonka "kastikkeena" on Valion kolmen sipulin ruokakermaa purkillinen. Tuoksu on mitä mainioin ja makukin oli mainio maistettaessa ennen uuniin laittoa. Lisäks kaapista löytyy vielä purkillinen kolmen juuston ruokakermaa sekä purkillinen Mustapekka pippurijuustoruokakermaa. Tuo Mustapekka on ihan uutuus, ja innolla odotan sen kokeilua. En vaan tiedä mihin sitä laittaisin.. Näitä maustettuja ruokakermoja on ollut olemassa jo jonkun aikaa, mutta eipä ole aiemmin tullut ostettua tai edes maistettua missään.

Meillä ei tuollaisia käytetä. :huoh: Mies kun on sitä mieltä, että kerma kermana ja jos sinne haluaa makua, niin käytetään niitä aitoja tuotteita (kerma + Mustapekka), jotta makua voi itse säädellä. Kyllähän se tolta kokilta sujuu, multa - not so much. :p
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » Su 02 Joulu 2012 13:39

Kokeilin viikonloppuna Taffelin uusia Furious-sipsejä.
Kuva
Chiliä, juustoa, jalapenoa ja kermaviiliä. Olis voinut odottaa, että maku olisi tympeän esanssinen,
mutta mielestäni eri nyanssit tulivat hyvin miedosti ja luonnollisesti esille. Tulipahan koko pussi
tyhjennettyä yksin parissa päivässä, että ei ne kovin pahoja voineet olla... :hullu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » Su 02 Joulu 2012 15:19

Mä maistoin noita yhden kaverin luona, eikä ne mun mielestä ollut sen kummempia kuin grillisipsitkään, kun odotin tulisempaa tuon nimen perusteella. En taida vaivautua itselleni ostamaan.
skray

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 03 Joulu 2012 18:54

Kuva
Chili-Mustapekka oli maistatuksessa lauantaina, kun olin joululahjaostoksilla. Ihan tajuttoman hyvää! :kuola: Ei liian tulista edes.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä