(Voin tulla pakkailuavuksi...ja mahdollisesti ottaa tuon miesystävänikin mukaan.
)Mun tekis mieli muuttaa, mutta tää hetki ei todellakaan ole järkevin mahdollinen muuttamiseen. Enkä mä oikein edes tiedä, missä haluaisin asua.

(Voin tulla pakkailuavuksi...ja mahdollisesti ottaa tuon miesystävänikin mukaan.
)

Eli aikamoisen rempan keskelle sitä muutettaisiin, mutta ollaan valmiita kestämään se. 

Toivottavasti kaikki järjestyy parhain päin. Hieman huolissani kuuntelin jo tupareissa sitä juttua, että hän muuttaa kovin usein. Mietin, että jos ei ole yleensäkään tyytyväinen asuinpaikkaansa, miksi olisi nytkään. 
Kibaya kirjoitti:Ainiin, kämppistä rasittaa myös se että mä olen niin kipeä etten tee välttämättä päivisin töiden jälkeen mitään kodin ulkopuolella tai edes kotona.
Pascal Lemoix kirjoitti:Onpas Kiballa turbulenssia asuntokuvioissa! Toivotaan, että uuden kämppiksen kanssa nyt sitten löytyisi pidempään kestävä yhteinen sävel. Eihän siitä ole paljon mitään aikaa, kun te muutitte tuohon.

.
Joo, just.
Joka puolella vähän kaikuu.Kibaya kirjoitti:Ennen muuttoa kämppis harmitteli kun ei oikein löydy ihmisiä avuksi. Kavereita ja hyvänpäivän tuttuja kyllä löytyisi, mutta kun se on arkipäivä, ei oikein kukaan pääse paikalle. Siihen samaan syssyyn hän selitti että muutto on hänelle jo ainakin viideskymmenes! Ennen muuttoa kämppis käveli ympäriinsä puhumassa siitä, miten on niin vaikeaa kun ei löydy muuttoapua ja että miten hän nyt sitten vie kissatkin ja ei ole autoja. -- Sitten kävikin niin, että hänellä loppui laatikot ja tavaraa oli vielä vaikka kuinka paljon. Hän sai muuttoavuksi erään ystävänsä, joka pyyhki kaappeja meidän tiskirätillä, vanhalla tiskirätillä. Hyi.
Sitten saapui muuttotyypit. Ensin tuli hänen nuorempi poika, joka irroitteli lamput katosta, taulut seiniltä ja rupesi järjestelemään laatikoita niin, että ne olisi helppo siitä sitten siirtää muuttoautoon. Tämä ensin tullut naureskeli ja pyöritteli päätään äitinsä jankuttamiselle siitä, että mistään ei kuitenkaan tule mitään.
Toinen poika ja muuttoauto kun saapui, alkoi toiminta. Tyypit söi, kämppis pakkasi reppunsa ja lähti. Kyllä, lähti. Jätti muuttajat tänne viemään kamoja ja lähti ite menemään. "Kun ei mua täällä enää tarvita, niin mä lähden. Kibs jeesaa jos on jotain kysyttävää".Joo, just.
Hitsi, mikä tyyppi. Ehkä kannattaisi tilata muuttofirma, jos noin usein muuttelee.

marenkienkeli kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Ennen muuttoa kämppis harmitteli kun ei oikein löydy ihmisiä avuksi. Kavereita ja hyvänpäivän tuttuja kyllä löytyisi, mutta kun se on arkipäivä, ei oikein kukaan pääse paikalle. Siihen samaan syssyyn hän selitti että muutto on hänelle jo ainakin viideskymmenes! Ennen muuttoa kämppis käveli ympäriinsä puhumassa siitä, miten on niin vaikeaa kun ei löydy muuttoapua ja että miten hän nyt sitten vie kissatkin ja ei ole autoja. -- Sitten kävikin niin, että hänellä loppui laatikot ja tavaraa oli vielä vaikka kuinka paljon. Hän sai muuttoavuksi erään ystävänsä, joka pyyhki kaappeja meidän tiskirätillä, vanhalla tiskirätillä. Hyi.
Sitten saapui muuttotyypit. Ensin tuli hänen nuorempi poika, joka irroitteli lamput katosta, taulut seiniltä ja rupesi järjestelemään laatikoita niin, että ne olisi helppo siitä sitten siirtää muuttoautoon. Tämä ensin tullut naureskeli ja pyöritteli päätään äitinsä jankuttamiselle siitä, että mistään ei kuitenkaan tule mitään.
Toinen poika ja muuttoauto kun saapui, alkoi toiminta. Tyypit söi, kämppis pakkasi reppunsa ja lähti. Kyllä, lähti. Jätti muuttajat tänne viemään kamoja ja lähti ite menemään. "Kun ei mua täällä enää tarvita, niin mä lähden. Kibs jeesaa jos on jotain kysyttävää".Joo, just.
![]()
Hitsi, mikä tyyppi. Ehkä kannattaisi tilata muuttofirma, jos noin usein muuttelee.
Laatikot loppuu muutoissa aina. Se on luonnon laki. Jos epäilee, että tarvitsee 15 laatikkoa, 30 voi ehkä riittää. Todennäköisesti ei.
Siis oikeasti. Kuka lähtee omasta muutostaan pois!
Mä voisin olla just toi tyyppi, joka pyyhkii keittiön kaappeja ja kaapinovia tiskirätillä (jolla ei kylläkään tiskeihin kosketa). Mulle tiskirätti on keittiön pintojen pyyhkimiseen. Ja alakaappien ovia pyyhin kyllä nimenomaan lattiarätillä.

Kibaya kirjoitti:Tsemppiä etsintään!
Toi hintataso on kyllä just siinä rajalla että on vaikeampi löytää, koska kolme makkaria.
Miten neliöiltä isojen asuntojen, mutta rekisteröityjen huoneiden kohdalta semmoinen missä sais eristettyä yhden makkarin, vaikka asunto ois merkitty kahdelle makkarille?
(Teini-ikä
)Kibaya kirjoitti:Pidän silmät auki, asuntoilmoja näkyy aina tasaisesti. Varsinkin kun kavereita/tuttuja asuu kommuuneissa ja yhteisöissä, ni voi osua silmään jos semmoinen on hajoamassa ja isompi asunto tyhjentymässä.
Niin epätoivoisia ei olla ettäkö jaksettais jatkuvaa vilkasta liikennettä seinän takana.
(Toisaalta haettiinhan me talvella kaupungilta kokonaan uutta kämppää Kalasatamastaki joten...
)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa