. Kiitos kani.
. Kiitos kani.
Tosin sen pahvinpala irtoaa herkästi, joten olen leikittänyt ihan pelkällä nauhallakin.
Pascal Lemoix kirjoitti:Meillä on toiminut viime aikoina parhaiten kengännauhaan sidottu Paulig Tee -paketista irrotettu suikale. Muilla teemerkeillä lienee turha kokeillakaan.Tosin sen pahvinpala irtoaa herkästi, joten olen leikittänyt ihan pelkällä nauhallakin.

Jääräpäisin, vittumaisin ja tottelemattomin otus mitä olen ikinä tavannut. Ei riitä, että elämä on koko ajan yhtä tahtojen taistelua, pitää myös juosta sen kanssa kilsatolkulla (onneksi täällä on paljon koirapuistoja, joissa ton voi päästää vapaasti juoksemaan ja riehumaan) ja jos on illalla yheltätoista käyty ulkona, koira alkaa aamuviideltä ravaamaan ja vinkumaan.
Ei tolla ole mukana edes kunnon leluja, yksi oli ja se revittiin tänään kappaleiksi. Millähän se mun ystävä kuvitteli, et osaan pitää ton tyytyväisenä, kun ei ole mitään leluja mukana. Jos tuon jättää yksin se jää vinkumaan ja ulisemaan. Tosi kiva ominaisuus, kun asun kerrostalossa.

Kuka oikeasti voi haluta lyhytkarvaisen koiran?!? Eihän noita saa mistään enää ikinä irti. Saatana.
Vaikka kyseessä oli 14-vuotias labradorinnoutaja, joka ei pystynyt enää edes kunnolla kävelemään, niin kyseinen lopetusuutinen tuli niin puun takaa, niinkuin nämä jutut yleensä. Sain tiedon joskus iltapäivällä, mutta nyt alan vasta tajuta.

skray kirjoitti:No mutta eikö toinen koira kuitenkin ota mallia vanhemmasta ja jos vanhempi on nyt rauhallisempi, niin luulis sen toisen seuraavan perässä. Ja kouutuksellisissa asioissa myös.

.damn kirjoitti:se on ihan kauhean mustasukkainen ja alkaa ärhennellä joka kerta jos menen lähellekään Poikaa, kun ollaan keittiössä kanin alueella.
Lumikki75 kirjoitti:Mun on ihan pakko kysyä, että mitä kani tekee, kun se ärhentelee?

puolikarkea kirjoitti:Lumikki75 kirjoitti:Mun on ihan pakko kysyä, että mitä kani tekee, kun se ärhentelee?
Mustasukkasuuksista mie en tiedä, mutta meidän neitikanin ärhentelyt on sitä, että uhitellaan tekemällä hyökkäyksiä kohti hammasta ja kynttä tarjoten (etujalat sujona yritetään raapasta), muristaan hyvin vakuuttavasti (not), heitellään tavaroita vimmoissaan ja paikoilla ollessaan kani on koko ajan lihakset jännittyneenä valmiina liikkumaan välittömästi. Lisänä on korvien luimistelu, jota meidän lupalta ei kyllä juuri huomaa.

Voimia Kibaya. 
Olen ollut selvästi liian vähän huudeilla kun tämä tuli niin yllätyksenä! Lemmikin lopettaminen on aina ihan hirveä asia. Meillä se on ehkä kohta edessä koiravanhuksen kanssa.
voimia Kiballe täälläkin 

Otan osaa.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa